't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Megareus12 »

Eens.
In- of uitklappen • GOT S7E7
Vooral het einde was een beetje zwak. Een muur die al millennia standhoudt is binnen 2 minuten weg? Wel fijn dat we nu eindelijk de definitieve waarheid hebben omtrent Jon/Ekkon(/Aegon?)
Laatst gewijzigd door Megareus12 op maandag 28 augustus 2017, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

In- of uitklappen •
Tyrion + Cersei zeer goed, Jaime + Cersei zeer goed, Jon + Theon goed, de wight die wild wordt goed, Jon=Targaryan reveal was oké, hoewel de tower scene van vorig seizoen veel beter was, en de NK vs de wall scene was wel gaaf, maar ook niet super spectacular, beetje anticlimax en enorm voorspelbaar. Rest vond ik redelijk matig.
Toegevoegd na 1 minuut en 35 seconden:
Lena Headey was wel de ster van de aflevering, imo
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Megareus12 »

In- of uitklappen •
Toen die wight eerst niet uit die doos wilde komen dacht ik dat zo'n Lannister er mee geklooid had. Daar was wel een mooie spanningsboog. Wel blij dat Jaime eindelijk Cersei heeft verlaten. Mooi personage dat.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

In- of uitklappen •
De Jaime turn waar ik al eeuwen op zat te wachten was echt het mooiste van de episode ja. Aegon reveal zat eraan te komen maar viel me een beetje tegen hoe het werd gebracht, enige wat ik leuk vond was dat ie ondertussen Dany aan het bangen was en dat dat dus confirmed incest was. Obvious dat Cersei iéts aan het plannen was maar wat ze er nu van hebben gemaakt is meer puur voor het hebben van twists dan echt logisch,
aangezien het op meerdere manieren meteen op gaat vallen dat ze zich niet aan haar belofte houdt. En de hele opbouw naar de Littlefinger execution van de afgelopen episodes vond ik echt maar raar, was echt volledig gebaseerd op het kunnen doen van deze 'twist'.

Grootste mysterie van dit moment is nog of Cersei nou fake zwanger is om mensen te manipuleren, of dat ze echt zwanger is maar dat die baby haar dood wordt ofzo. En ben wel benieuwd hoe Dany gaat reageren op de Aegon dingen.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Grappig ik vond deze episode wel prima op één ding na.
In- of uitklappen •
Het kan mij geen ruk kloten interesseren dat Jon Snow, Aegon Targaeryen is. Ten eerste wisten we dit al 2 decennia en daarnaast boeit het ook geen éne kut of hij nou heir van de Iron throne is of niet. Toch zonde dat alles zo snel afgemaakt moet worden. Kon makkelijk 3 seizoenen langer met goede dialoog.
@Nikki
In- of uitklappen •
Incest word juist aangemoedigd tussen mensen uit TexasTargaeryens
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

In- of uitklappen •
Ja daarom vond ik het wel grappig eigenlijk, nu zijn ze echte Targaeryens! Horen nu bij de incestclub. Sowieso dat Dany nu opeens toch zwanger blijkt te kunnen worden trouwens.

Trouwens, keek Tyrion nou zo bezorgd omdat hij bang is dat Dany beïnvloed wordt in haar keuzes door liefde enzo, of heeft hij echt een sneaky dealtje gemaakt met Cersei? Vond het wel een interessante theorie dat hij Cersei heeft beloofd dat haar nieuw kind de troonopvolger wordt omdat Dany toch geen kinderen kan krijgen.
Toegevoegd na 4 minuten en 29 seconden:
In- of uitklappen •
Maar inderdaad wat je zegt trouwens, dat van Jon boeit me ook niet zo veel. Ja de bastard blijkt opeens de echte troonopvolger te zijn wow zo'n plottwist nooit gedacht, van helemaal niks naar superbelangrijk. Ik neem aan dat het allemaal niet zo makkelijk wordt, anders wordt het wel erg zoetsappig allemaal.

Overigens vind ik Cersei op dit moment nog steeds een interessante enemy dan de army of the dead. En ik hoop wel dat Euron wat meer badass wordt in het komend seizoen want ik vind hem tot nu toe een beetje een anticlimax. Beter summont hij een kraken ofzo.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Tyrion wilt een democracy :")
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Melliw Naj »

In- of uitklappen •
Wacht is littlefinger dood? Ik heb alleen eerste seizoen gekeken en niet van plan om ooit verder te kijken. Maar hij was mijn favoriete personage.

Is de lul van Bran al dood?
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Wup schreef: dinsdag 29 augustus 2017, 11:27 Tyrion wilt een democracy :")
Ja I know maar dan kun je toch nog steeds iemand nomineren. Denk niet dat het waar is hoor en dat ie zich gewoon zorgen maakte om de eventuele clouded judgement nu, maar kan cool zijn :p (al zou ik dan wel heel teleurgesteld zijn in hem)

Toegevoegd na 8 minuten en 45 seconden:
Melliw Naj schreef: dinsdag 29 augustus 2017, 11:37
In- of uitklappen •
Wacht is littlefinger dood? Ik heb alleen eerste seizoen gekeken en niet van plan om ooit verder te kijken. Maar hij was mijn favoriete personage.

Is de **** van Bran al dood?
In- of uitklappen •
Ja rip, ze wisten niet meer wat ze met hem moesten geloof ik dus hij is nu outschemed in zijn eigen scheme. Ik zou het vetter gevonden hebben als hij doodging door iets magisch, dat was altijd het enige ding waar hij geen rekening mee hield.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Melliw Naj »

Nikki- schreef: dinsdag 29 augustus 2017, 12:47
Wup schreef: dinsdag 29 augustus 2017, 11:27 Tyrion wilt een democracy :")
Ja I know maar dan kun je toch nog steeds iemand nomineren. Denk niet dat het waar is hoor en dat ie zich gewoon zorgen maakte om de eventuele clouded judgement nu, maar kan cool zijn :p (al zou ik dan wel heel teleurgesteld zijn in hem)

Toegevoegd na 8 minuten en 45 seconden:
Melliw Naj schreef: dinsdag 29 augustus 2017, 11:37
In- of uitklappen •
Wacht is littlefinger dood? Ik heb alleen eerste seizoen gekeken en niet van plan om ooit verder te kijken. Maar hij was mijn favoriete personage.

Is de **** van Bran al dood?
In- of uitklappen •
Ja rip, ze wisten niet meer wat ze met hem moesten geloof ik dus hij is nu outschemed in zijn eigen scheme. Ik zou het vetter gevonden hebben als hij doodging door iets magisch, dat was altijd het enige ding waar hij geen rekening mee hield.
In- of uitklappen •
Niet meer wat ze met hem moesten doen? Hij zorgde voor een heerlijk slechte accent en overbodige verkrachtingscenes, dat had makkelijk nog een seizoen door kunnen gaan.

Maar wat ik verder las is dat politiek nu wat weg gaat door de geslopen muur en het meer overleven wordt? Dat kan toch niet goed zijn?
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

Die ophef over die verkrachting scene was echt enorm overdreven. Het was echt geen prettige scene ofzo, maar ik zou hem ook niet overbodig noemen en het werd ook zeker niet verheerlijkt. Dat was nou echt typische sjw bull
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Ja ik vond het ook bullshit dat daar zo moeilijk om gedaan werd, GoT staat er juist om bekend dat alle gruwelijkheden gewoon lekker in beeld komen en dat mag dan opeens weer niet (probably omdat feminazi's).

Ik denk dat niet alle politiek zomaar wegvalt, want je hebt natuurlijk Cersei nog over, maar ben bang dat het volgend seizoen inderdaad vooral die strijd tegen army of the dead wordt. Hoop dat die toch wat meer diepgang krijgen in de eerste episodes want anders is gewoon alleen maar actie en shit.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Melliw Naj »

Ik heb niks van gezien, zo las ik het toen der tijd. Jammer niet zo fucked up was dus, had wel mooi gevonden als ze over de grens heen gingen.

Toegevoegd na 2 minuten en 41 seconden:
Idk of in spoiler tag moet dus doe het maar even.
In- of uitklappen •
Ik zou toch wel mooi vinden als ze iedereen op een gruwelijke manier wordt gedood. Bran het ergste.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Yess Outlander is weer begonnen.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Rems »

Narcis afgekeken, best vet seizoen. beter dan verwacht in ieder geval, ben benieuwd naar S4.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

mooie bloem, ja?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Rems »

ja best wel
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Megareus12 »

Kijken er ook mensen Shooter?
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Nee.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Nee.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Plaats reactie