't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Punisher was wel nice trouwens, alleen weer wat te lang. Netflix format van 13 episodes moeten ze toch eens herbekijken met dit soort series. Ga nu aan mindhunter beginnen

Also,wauw mancrush voor Ben Barnes.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Rems »

echt? vond vikings altijd heel vet, is het nu echt bagger geworden?

Mr Robot gaat nog steeds hard btw, dit seizoen is geniaal.

Toegevoegd na 14 seconden:
Nikki- schreef: vrijdag 1 december 2017, 18:11 Vikings is weer begonnen, blijft toch echt dik achteruit gaan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Meutr »

Heb de complete dvd-box van Sopranos gekocht. Nooit gedacht dat ik ooit 95 euro zou betalen voor een serie. :mrgreen:

Was dan nog in de mediamarkt, vrij zeker dat ik 'm online goedkoper kan kopen.


Leek me echter wel leuk om een aantal van m'n favoriete series ook fysiek te bezitten. Boardwalk Empire en Band of Brothers ga ik waarschijnlijk ook aanschaffen. Misschien voor deze wél eens online kijken.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door buitje »

Ook vaak van die boxen gehaald, staan wel erg mooi. Maar online inderdaad vaak een stuk goedkoper
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

We hebben hier geloof ik de Breaking Bad box en ik heb van Game of Thrones alle steelbooks, maar dan wel ook allemaal online zo cheap mogelijk gevonden inderdaad. En dan op bluray want dat vindt mn vriend heel belangrijk.

Toegevoegd na 32 seconden:
Rems schreef: zaterdag 2 december 2017, 21:49 echt? vond vikings altijd heel vet, is het nu echt bagger geworden?
Nouja heel veel mensen vinden het nog steeds supervet enzo maar ik voel niet meer zo veel voor die personages, en inderdaad die fast travel enzo maakt het wat meer generic.

Toegevoegd na 47 seconden:
Alleen Floki vind ik nog leuk en Ivar is op zich wel interessant, maar bv. Lagertha ben ik nu echt helemaal klaar mee.
Aron

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Aron »

Waarom vindt hij blue ray zo belangrijk
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Omdat hij een snob is wat beeld/geluidskwaliteit betreft.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Bjorn gaat ook nog wel chill worden verwacht ik. Floki vond ik wel gaaf, maar geen idee wat die nu in IJsland gaat doen als er niemand is daar lol. Die König van Umbria of whatever is ook nog wel chille boii.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door buitje »

Nikki- schreef: maandag 4 december 2017, 14:40 Omdat hij een snob is wat beeld/geluidskwaliteit betreft.
Sommige films/series wel de moeite waard, maar dan moet je wel erg fan zijn of ze vaak kijken. Anders gewoon lekker dvd doen
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Wup schreef: maandag 4 december 2017, 14:47 Bjorn gaat ook nog wel chill worden verwacht ik. Floki vond ik wel gaaf, maar geen idee wat die nu in IJsland gaat doen als er niemand is daar lol. Die König van Umbria of whatever is ook nog wel chille boii.
Ohja Bjorn was ik een beetje vergeten omdat ie nog niet echt in beeld is geweest nu, daar gaan hopelijk ook nog interessante dingen gebeuren. Misschien dat Floki shit gaat bouwen ofzo en dan terug gaat naar Kattegat om mensen te "werven" om mee te gaan settlen daar ofzo?
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Zou kunnen ja. Of dat er toch leute op dat eiland zijn. Idk. Open einde is ook prima tbh.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Ben dit weekend alles van The Crown aan het bingen :'D Morgen ook weer laatste aflevering van Outlander voorlopig. Tijdens het eten kijk ik nu steeds Parks and Recreation, vind veel Amerikaanse comedies niet leuk maar door deze was ik best verrast.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

Is dat wat? Ik heb al heel lang het idee dat die serie wel in mijn smaak is, maar ben nog nooit begonnen.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Parks and Recreation bedoel je? Ik vind het wel erg leuk, weet niet echt zo goed waar ik het mee moet vergelijken verder omdat ik geen vergelijkbare series heb gekeken (ik geloof dat mensen het vaak in één adem noemen met The Office en dergelijke?). In plaats van dikke lachtapes op de achtergrond is het juist helemaal stil, geen achtergrondmuziek of gelach of niks, en alle personages zijn zich bewust van de camera zegmaar dus af en toe dan kijken ze er opeens strak in. Beetje absurd en awkward dus eigenlijk. Ook niet alleen maar van die puur tekstuele domme grapjes maar meer visuele humor en dingen die terug refereren naar eerder in de serie. Je moet er wel echt een beetje in komen de eerste paar episodes :p
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

Nee de crown
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Not sure if sarcasme dus ik ga niet nog zo'n hele muur typen
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Ik denk oprecht dat Sammy de crown bedoelde, maar ik vond je uiteenzetting van P&R wel leerrijk, als dat helpt.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Nikki- schreef: zaterdag 9 december 2017, 23:57 Parks and Recreation bedoel je? Ik vind het wel erg leuk, weet niet echt zo goed waar ik het mee moet vergelijken verder omdat ik geen vergelijkbare series heb gekeken (ik geloof dat mensen het vaak in één adem noemen met The Office en dergelijke?). In plaats van dikke lachtapes op de achtergrond is het juist helemaal stil, geen achtergrondmuziek of gelach of niks, en alle personages zijn zich bewust van de camera zegmaar dus af en toe dan kijken ze er opeens strak in. Beetje absurd en awkward dus eigenlijk. Ook niet alleen maar van die puur tekstuele domme grapjes maar meer visuele humor en dingen die terug refereren naar eerder in de serie. Je moet er wel echt een beetje in komen de eerste paar episodes :p
Alleen paar scenes van P&R gezien maar lijkt me ook supervet. Enige serie waar het misschien op lijkt die ik gekeken heb is Arrested Development. Machtige slechte humor heeft die serie.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

Nikki- schreef: zondag 10 december 2017, 12:08 Not sure if sarcasme dus ik ga niet nog zo'n hele muur typen
ik was gewoon serieus
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie