't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Rems »

naast hbo kon ik wel werken ja, maar ga nu beginnen aan uni en heb dan echt geen tijd om daarnaast te werken hoor. gewoon bijlenen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Nikki- »

Nee man gewoon 16u werken naast uni, easy.
Aron

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Aron »

je krabbelt nog wel terug, rems dan
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Rems »

idk waarom allemaal stress gaan werken als je ook gewoon kunt bijlenen. ik wil ook nog een beetje genieten van mijn sudententijd snap je. tijdens bachelor kan je zeker wel werken, maar tijdens je master vind ik het knap als je dat lukt lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Wup »

Er komen 4 spin-offs van Game of Thrones.

En Westworld is verdomd sick.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Zeekoe »

Nee, er zijn vier writing teams aangesteld. Dat betekent niet dat ze daarom alle vier in productie belanden.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Dexter »

13 reasons why maakt alle oude wonden weer open. Het is zo herkenbaar allemaal. God...
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Zeekoe »

Iemand die American Gods kijkt? Aflevering 2 is nu online, maar ik weet niet of het de moeite is om te kijken. Wordt omschreven als GoT-achtig met goden in een huidige tijdssetting.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Sam »

Wat voor goden
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door rarevogelman »

Mannnnn, wat een aflevering van Better Call Saul. Twee en een half seizoen vol ruzies met Chuck laten opbouwen tot deze geniale aflevering, geweldig gedaan.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Rems »

Inderdaad, deze aflevering was een van de beste TV die ik in tijden heb gezien.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Nikki- »

Zeekoe schreef: dinsdag 9 mei 2017, 7:51 Iemand die American Gods kijkt? Aflevering 2 is nu online, maar ik weet niet of het de moeite is om te kijken. Wordt omschreven als GoT-achtig met goden in een huidige tijdssetting.
Wil het wel gaan kijken maar nog niet aan toegekomen, ben nog eerst Sense8 aan het bingen (niet fantastisch trouwens) en wil ook nog The Handmaid's Tale starten en ughgh zo veel om te kijken.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Zeekoe »

Sam schreef: dinsdag 9 mei 2017, 11:37Wat voor goden
als ik het goed begrepen heb, zijn er oude goden (vuur, bliksem en dat soort) en nieuwe goden (televisie, technologie ...). Sommige oude goden hebben zich aangepast (zoals vuur naar vuurwapens), maar over het algemeen verliezen oude goden aan macht. Dit komt omdat mensen steeds meer en meer nieuwe goden aanbidden. Oude goden willen nu dus terug aandeel te winnen onder leiding van de god van oorlog (die sowieso wint dus). Dat is de korte inhoud geloof ik. Maar ik ben er zelf dus nog niet aan toegekomen om te kijken.
I Wear Glory
Berichten: 2007
Lid geworden op: zondag 11 maart 2007, 10:04
RS: I Wear Glory (p2p)
Oude naam: Timie187

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door I Wear Glory »

rarevogelman schreef: dinsdag 9 mei 2017, 13:31 Mannnnn, wat een aflevering van Better Call Saul. Twee en een half seizoen vol ruzies met Chuck laten opbouwen tot deze geniale aflevering, geweldig gedaan.
Was zeker een goede aflevering! Besefte erna dat ik eigenlijk bijna niks meer weet van de eerste twee seizoenen dus die moet ik binnenkort maar eens terugkijken.
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Nikki- »

Ik ben net begonnen aan The Handmaid's Tale, heavy shit jeetje. Heb het boek nooit gelezen maar ga ik nog wel doen nu.
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Sjowie »

Twee seizoenen van Homeland af nu, prettige serie om te kijken. Weet me erg goed te boeien alleen soms een beetje veel drama voor mijn goesting. Heb gehoord dat het vanaf seizoen 3 bergafwaarts gaat, ben benieuwd.

Toegevoegd na 1 minuut en 1 seconde:
Dexter schreef: dinsdag 9 mei 2017, 0:14 13 reasons why maakt alle oude wonden weer open. Het is zo herkenbaar allemaal. God...
Deels wel maar als je werkelijk zo veel drama hebt meegemaakt...
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Meutr »

Sam schreef: zondag 23 april 2017, 21:03 Dus dan blijf je lekker bij papa en mama en die nog elke dag voor je koken en hoef je helemaal niet voor jezelf te zorgen :'). Als je nog studeert kan ik het enigsinds begrijpen (maar wel een gemiste kans) maar als je gewoon een hoge baan hebt wordt het toch hoog tijd dat je eens voor jezelf gaat zorgen. Overigens kan je dat argument van jou ook nog toepassen als je 35 bent. Een eigen huis hebben is namelijk duurder dan bij je ouders wonen.

Toegevoegd na 52 seconden:
nou weet ik wel dat het in Belgische cultuur normaler is om lang thuis te blijven, maar ik vind het nog steeds vreemd
Ik ben zelden thuis dus mijn moeder kookt bijvoorbeeld ook niet voor me. Enige dat ze nog doet is m'n kleren wassen, maar aangezien kostuums niet gewassen mogen worden is dat ook niet echt een grote klus. :mrgreen: Ik plan van na zo'n twee jaar naar Brussel te trekken. Het is verleidelijk om het meteen te doen, maar vanuit een financieel oogpunt zou het simpelweg niet slim zijn. Als junior ben je nog altijd niet bijzonder zeker van je toekomst.

Ik ga de peiling verwerken in 't topic! Bedankt om te stemmen, vrienden.

Toegevoegd na 9 minuten en 7 seconden:
Er is een nieuwe peiling!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sjowie »

Vroeger illegaal, tegenwoordig Netflix.
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Ruthless »

bijna alleen maar netflix, alleen twd kijk ik illegaal via kodi
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Alles wat ik in mn eentje wil kijken is voornamelijk Netflix en soms gedownload, met mn vriend kijk ik paar dingen van Amazon Prime (maar die downloaden we meestal ook omdat we die op de grote tv kijken en kwaliteit enzo) en de rest gedownload in Kodi. Langzaam gaan we naar 50% legaal denk ik.

Toegevoegd na 18 seconden:
Maar dat is dan vooral door mij en mn Netflix :')
Plaats reactie