't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Opvallend dat er zoveel mensen Netflix gebruiken over illegale downloads/streams.

Hoe doen jullie het dan met TV-shows van andere netwerken zoals GOT(HBO)?
I Wear Glory
Berichten: 2007
Lid geworden op: zondag 11 maart 2007, 10:04
RS: I Wear Glory (p2p)
Oude naam: Timie187

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door I Wear Glory »

Alleen dingen die niet op Netflix staan download ik.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Bij mij is de grote meerderheid van wat ik kijk niet op Netflix, dus het hangt ook sterk af van wat voor series je volgt.
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sjowie »

De series die ik volg staan eigenlijk allemaal op Netflix, dus dat scheelt. :P
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door i k0nijn i »

Illegaal. De meeste dingen staan niet op Netflix, dus heb ik momenteel geen Netflix. Misschien dat ik het binnenkort wel eens aanschaf, maar ik betwijfel het.
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Zeekoe schreef: vrijdag 26 mei 2017, 14:21 Bij mij is de grote meerderheid van wat ik kijk niet op Netflix, dus het hangt ook sterk af van wat voor series je volgt.
Ik kijk inderdaad relatief veel HBO/Amazon/Hulu/Starzz/internationale shit/series die pas later of niet geheel op Netflix staan en op Netflix zelf kijk ik bijna alleen hun originals, dus daarom dat ik wel nog een meerderheid illegaal kijk.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Putlocker bby

Toegevoegd na 15 seconden:
of watchseries.cr
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Ik was net weer verder gegaan met OUAT nadat ik eerder een keer gestaakt was... mijn god weet nu weer waarom ik niet verder ben gaan kijken toen, ze melken het wel echt enorm uit (zat halverwege seizoen 5).
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Wat vonden jullie eigenlijk van de GoT S7 trailer? Ik ben er niet bepaald door weggeblazen, niet te veel spoilers, dus dat is op zich wel nice.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Zag er in elk geval goed uit, die megagrote kaart is erg kek, en er zijn weer allemaal nieuwe theorieen de wereld in geholpen dus ik ben tevreden.

Toegevoegd na 53 seconden:
Dit is mn favoriete; https://www.reddit.com/r/asoiaf/comment ... ory_about/
(mogelijk spoilers, als dit uit blijkt te komen)
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

Ik zag ook een hoop verschillende actie scènes
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Daniel_1102 »

Uit de trailer heb ik opgemaakt dat seizoen 7 zeer episch en cool gaat worden. Meer kunnen we ook niet meer verwachten sinds een paar jaar.
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door buitje »

Altijd dvds gekocht, sinds kort netflix. Series die niet op netflix staan koop ik
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Als je super hypete bent over Season 7 raad ik je aan om Preston Jacobs te kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=NKtNDT4gyXQ

Toegevoegd na 38 seconden:
buitje schreef: dinsdag 30 mei 2017, 10:00 Altijd dvds gekocht, sinds kort netflix. Series die niet op netflix staan koop ik
Multimedia kopen lol
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door buitje »

Iemand moet t doen :P

En vind t wel mooi staan + leen t veel uit
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Rems »

ik kijk net zoveel op netflix als dat ik download. helaas staat er te weinig op netflix dat ik wel moet downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut en 8 seconden:
Sjowie schreef: woensdag 24 mei 2017, 2:10 Twee seizoenen van Homeland af nu, prettige serie om te kijken. Weet me erg goed te boeien alleen soms een beetje veel drama voor mijn goesting. Heb gehoord dat het vanaf seizoen 3 bergafwaarts gaat, ben benieuwd.

Toegevoegd na 1 minuut en 1 seconde:
Dexter schreef: dinsdag 9 mei 2017, 0:14 13 reasons why maakt alle oude wonden weer open. Het is zo herkenbaar allemaal. God...
Deels wel maar als je werkelijk zo veel drama hebt meegemaakt...
13 reasons why was echt de meest geflopte hype zeg. ze doen allemaal van die standaard 'Lost' trucjes zodat je maar blijft kijken omdat je wilt weten wat er gebeurd. uiteindelijk stelt het geen reet voor en stelt die hoer zich maar aan. voelde me best genaaid zeg bij dat einde.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Wup schreef: dinsdag 30 mei 2017, 10:24 Als je super hypete bent over Season 7 raad ik je aan om Preston Jacobs te kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=NKtNDT4gyXQ
Of Alt Shift X!

https://www.youtube.com/watch?v=LKZZ-phUhqM

Toegevoegd na 1 minuut en 38 seconden:
En ik ben aardig hyped, inderdaad zal het redelijk action packed zijn en gaan we veel reveals krijgen nu met maar 7 episodes. En deze keer heb ik voor het eerst geen voorkennis uit de boeken dus de onverwachte dingen komen nu daadwerkelijk onverwacht!

Toegevoegd na 1 minuut en 4 seconden:
Ik koop trouwens van de series die ik echt echt echt heel goed vind af en toe nog de blurays. Van GoT heb ik alle steelbooks gekregen :mrgreen:.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Ik kijk voornamelijk naar The Last Harpy (heeft een chille stem) en Emergency Awesome voor GoT stuff op YT.

Ik vond de actiescènes in de trailers een beetje "meh" eruit zien. Vooral die laatste op da open veld met Drogon erboven. Maar hey, who cares, t wordt awesome
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Ik ben eindelijk eens begonnen aan Better Call Saul, moet even de eerste twee seizoenen inhalen zodat ik met mn vriend mee kan kijken vanaf 3. Heb wel Breaking Bad nog helemaal niet gezien maarja he :'D
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Yentel »

Better Call saul moet ik eigenlijk nog eens een 2e kans geven. Enkel de eerste 2 afleveringen gezien maar toen vond ik het niets.. Breaking bad daarentegen was epic :).
Plaats reactie