't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Meutr »

Afbeelding
"As movie theaters switch from film to digital projection, home flat-screens take up a wall and Blu-Ray discs exhume masterpiece-painting volumes of color and intricate detail. Cinema has lost its sanctuary allure and aesthetic edge over television, which as a medium has the evolutionary advantage. Movies will never die but TV is where the action is, the addictions forged, the dream machine operating on all cylinders." - James Wolcott, Amerikaans mediajournalist. (Uit een artikel van Vanityfair, over de groeiende populariteit van series)

De toekomst ligt volgens deze kritische mediajournalist bij de televisie en de bijhorende series. Nu mag dit natuurlijk met een korrel zout genomen worden, maar ik zou het alvast niet erg vinden. Ik vind series geweldig, en ik zal ze altijd prefereren boven een film. De band die je in een serie opbouwt met de verschillende personages is naar mijn mening niet te evenaren door gelijk welke film. Of de verslaving die zo'n serie met zich meebrengt! Dat gevoel na alweer een aflevering van je favoriete serie, die alweer eindigt met een geweldige cliffhanger.. Ik vind het geweldig!

Daarom heb ik ook dit topic aangemaakt op LTF. Hier kan je alles kwijt over series. Zoek je een leuke serie om te volgen, of wil je gewoon wat kwijt over de serie die je op dit moment volgt? Post het hier. Ik zal ook proberen om in dit topic het nieuws over de meest populaire series een beetje bij te houden. Hou dit topic dus zeker in de gaten! Veel plezier!

Stranger things is door LTF verkozen tot beste nieuwkomer van 2016!

Planet Earth II en Westworld vervulden de top 3.
In- of uitklappen • Beste nieuwkomers 2015
Mr. Robot is door LTF verkozen tot beste nieuwkomer van 2015!
Narcos en Better call Saul vervulden de top 3.

In- of uitklappen • Beste nieuwkomers 2014
TRUE DETECTIVE is door LTF verkozen tot beste nieuwkomer van 2014!
Fargo en Penny Dreadful vervulden de top 3.


LTF's favoriete series!

Eind April 2014 hebben de leden uit dit topic hun 5 favoriete series gekozen door middel van een peiling. De verkozen series heb ik hieronder opgesomd met wat bijkomende informatie bij elke serie. Zo krijgen jullie snel een beeld van de series die hier het meest besproken worden en worden jullie misschien aangezet om de series in kwestie zelf te gaan bekijken.

Series met een * naast het aantal seizoenen zijn series die nog steeds lopen. Het getal bij het aantal seizoenen vertelt je welk seizoen op dit moment uitgezonden wordt.

1. Game of Thrones Game of Thrones is een Amerikaanse fantasy-televisieserie gebaseerd op de boeken uit de serie Het Lied van IJs en Vuur van de Amerikaanse schrijver George R.R. Martin. De serie bevat meerdere verhaallijnen. Het verhaal van Game of Thrones speelt zich af in een mythische wereld, vooral in de Zeven Koninkrijken op het westelijke continent Westeros. Maar ook in het uiterste noorden van Westeros en op het oostelijke continent Essos. Het grootste deel van de serie speelt zich af op het mythische continent Westeros, waar enkele adellijke families strijden om de macht in het rijk. Daarnaast komt ook de strijd tussen de "Nachtwacht" (Night's Watch) en de gevaren achter de Muur aan bod. Het andere gedeelte van de serie speelt zich af op het oostelijke continent Essos, waar Daenerys Targaryen een weg probeert te vinden naar haar koningschap in Westeros.
2. Breaking Bad Breaking Bad is een Amerikaanse televisieserie van bedenker en producent Vince Gilligan. Het hoofdpersonage is Walter White, een scheikundeleraar. Op het moment dat zijn vrouw zwanger is van hun tweede kind, stort Walters wereld in. De dokter heeft namelijk vastgesteld dat hij terminaal ziek is. Walter heeft longkanker en lijkt niet lang meer te zullen leven. Om er voor te zorgen dat zijn gezin na zijn dood niet in een financiële crisis belandt, besluit Walter over te schakelen op een leven als misdadiger. Met de hulp van Jesse Pinkman, een uitgevallen leerling die in zijn klas heeft gezeten, maakt en verkoopt hij de drug crystal meth.
3. Suits Suits vertelt het leven van Mike Ross, een briljante college dropout wiens droom om ooit een advocaat te worden in duigen viel toen hij geschorst werd. Wanneer hij voor zijn beste vriend Trevor van plan is een aktetas met marihuana af te leveren, loopt hij echter Harvey Specter tegen het lijf, die sollicitaties afneemt voor zijn nieuwe advocaat-stagiair(e). Harvey is onder de indruk van de scherpheid van Mike, zijn encyclopedische kennis van de wet en oprechte wil om advocaat te worden: hierdoor neemt hij Mike aan en doen ze alsof Mike afgestudeerd is aan Harvard Law School.
  • Seizoenen: 4*
  • IMDB-score: 8.9
  • Suits
4. Prison Break Lincoln Burrows zit (onterecht) gevangen voor de moord op de broer van de vicepresident van de Verenigde Staten van Amerika en zal binnen enkele maanden worden geëxecuteerd. Zijn broer, Michael Scofield, ziet maar één mogelijkheid om hem uit de gevangenis te doen ontsnappen: hij pleegt een gewapende overval en moet van de rechter vijf jaar achter tralies in dezelfde gevangenis als zijn broer, de Fox River State Penitentiary. Daar gaat hij Lincoln helpen ontsnappen.
5. Dexter Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken. Dexter is daarnaast een seriemoordenaar en hij heeft van zijn adoptievader Harry geleerd om enkel degenen te vermoorden die het "verdienen", zoals bijvoorbeeld andere moordenaars die hun straf ontlopen zijn. Dexter is voortdurend op zoek naar de balans tussen zijn drang en het leiden van een normaal leven, zijn stiefvader leerde hem namelijk als eerste regel om "nooit gepakt te worden".
  • Seizoenen: 8
  • IMDB-score: 9
  • Dexter

Hieronder vind je de resultaten uit 2012.
In- of uitklappen •
Series met een * naast het aantal seizoenen zijn series die nog steeds lopen. Het getal bij het aantal series vertelt je welk seizoen op dit moment uitgezonden wordt.

1. Dexter Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken. Dexter is daarnaast een seriemoordenaar en hij heeft van zijn adoptievader Harry geleerd om enkel degenen te vermoorden die het "verdienen", zoals bijvoorbeeld andere moordenaars die hun straf ontlopen zijn. Dexter is voortdurend op zoek naar de balans tussen zijn drang en het leiden van een normaal leven, zijn stiefvader leerde hem namelijk als eerste regel om "nooit gepakt te worden".
  • Seizoenen: 7*
  • IMDB-score: 9.1
  • Dexter
2. That 70's Show That '70s Show is een Amerikaanse sitcom over een groep tieners aan het einde van de jaren zeventig. De hoofdpersnage's zijn de enigszins sullige, maar gevatte Eric Forman; Eric's roodharige (en later blonde) buurmeisje en feministische vriendin Donna Pinciotti; De rocker die overal een complot in ziet, Steven Hyde; De niet zo slimme vrouwenverslinder Michael Kelso; De verwende en dictatoriale Jackie Burkhart en de met een accent sprekende en snoepverslaafde buitenlander Fez. Daarnaast spelen ook Eric's ouders - Red & Kitty Foreman - een belangrijke rol in de serie.
3. Game of Thrones Game of Thrones is een fantasy-televisieserie. De serie is gebaseerd op de boeken uit de serie Het Lied van IJs en Vuur van de Amerikaanse schrijver George R.R. Martin. De serie bevat meerdere verhaallijnen. Het grootste deel van de serie speelt zich af op het mythische continent Westeros, waar enkele adellijke families strijden om de macht. Daarnaast komt ook de strijd tussen de Night's Watch en de gevaren achter de muur aan bod. Een kleiner gedeelte van de serie speelt zich af op het oostelijke continent Essos, hier huwt Viserys Targaryen zijn jongere zus, Daenarys Targaryen, uit aan Khal Drogo om met zijn steun de troon van zijn vader te heroveren.
4. The Walking Dead The Walking Dead is een televisieserie over een groep mensen die trachten te overleven in een wereld vol met zombies. Het verhaal is niet gericht op het uitroeien van zombies, maar wel op het wel en wee van een groep mensen die trachten te overleven in extreme omstandigheden en op zoek zijn naar een veilige plaats waar ze beschermd zijn tegen de zombies. Tijdens de reeks veranderen de personages sterk: hun karakter, hun onderling vertrouwen, ... Ook komen diverse ethische kwesties aan bod, geschillen tussen mensen met verschillende meningen, ... In het begin van de reeks lijkt de groep hecht aan elkaar te hangen, maar iedereen zal meer en meer op eigen houtje handelen. Ook wordt het wantrouwen tussen de overlevenden groter.
5. Scrubs Scrubs is een Emmy Award-winnende sitcom over de professionele en privélevens van het personeel van het ziekenhuis Sacred Heart, een fictief Amerikaans ziekenhuis. Vanuit de ogen van het hoofdpersonage John Dorian of 'J.D.' wordt de loopbaan van vier personages gevolgd. Dit houdt in; vanaf de eerste werkdag van J.D. tot en met het vertrek van J.D. bij Sacred Heart. In tegenstelling tot de meeste sitcoms is er bij Scrubs geen lachband op de achtergrond te horen. Daardoor krijgt de serie in beeld veel meer het gevoel van een medische serie zoals ER of Grey's Anatomy. Hoewel in veel van de verhaallijnen medische zaken een rol spelen zijn de thema's die vaak voorkomen veel algemener zoals vriendschap, liefde en opgroeien.
  • Seizoenen: 9
  • IMDB-score: 8.6
  • Scrubs
Overige genomineerde series

Fringe
White collar
The Big Bang Theory
Leverage
24
Stargate
Weeds
Grey's Anatomy
House
Chuck
Lost
Sopranos
Doctor Who
The IT Crowd
My Little Pony: FIM
Friends
Pretty Little Liars
Two And A Half Men
Criminal Minds
Mad Men
Spartacus
Rome
True Blood
Californication
Weeds
Entourage
Lost
Chuck
Impractical Jokers
Twin peaks
Inbetweeners
Heroes
Prison Break
Avatar: the legend of Aang

I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Stefan »

- Spartacus
- Game of Thrones
- Nikita
- The walking dead
- Death valley

Stuk voor stuk aanraders ^^ Helaas allemaal al gezien, dus word nu wachten op nieuwe seizoenen. Nikita is ook zeker een toffe, maar volgens mij onbekende, serie.
Afbeelding
Peter`
Berichten: 12296
Lid geworden op: zaterdag 27 oktober 2007, 22:32
Contacteer:

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Peter` »

- Dexter
- Doctor Who
- The Walking Dead (reeds afgekeken)

Ik zou ook eens tijd vrij moeten maken voor The Community en de laatste seizoenen van HIMYM.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Meutr »

Ah, Dexter, daar heb ik ook al veel leuke dingen over gehoord. Misschien ook ooit eens downloaden.

Nikita en Death Valley heb ik wel nog nooit van gehoord. Wat voor series zijn dat dan? :P
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Wulliciouss
Berichten: 4067
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 21:54
RS: Wulliciouss (OSRS)
Oude naam: Wulle

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Wulliciouss »

Politieseries: zone stad, code 37, flikken maastricht, aspe, ...!
~ Pk'ing <3 - 90 att 99 str 78 def 99 mage 95 pray ~

Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Stefan »

Het beste is om even op Imdb.com te kijken daarvoor :)

Nikita is een serie met op het moment 2 seizoenen, beiden 22 EPS van 45 minuten dacht ik, dus genoeg kijkplezier. Genoeg actie met moderne wapens, en leuke characer rollen en ontwikkeling ook :)
Death Valley is een geniale comedy serie met goedkope horror en geweldige opmerkingen, valt verder niet veel over te zeggen :P Heeft 1 seizoen tot nu toe, 12 eps van 20 minuten
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Ruthless »

Degrassi kijk ik elke avond, maar die afleveringen gaan vaak door elkaar heen en weet ik veel allemaal, dus valt niet echt te volgen soms.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Welke series volg jij?

Bericht door rarevogelman »

Dexter, altijd erg spannend. Komen helaas nog maar 2 seizoenen bij en dan is de pret over, ben wel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen in september!

Verder volg ik niet echt heel erg serieus, natuurlijk pik wel eens wat mee van Family Guy, Southpark, dingen op MTV. Nu net ook alle seizoenen van Wildboyz gezien, blijft toch wel mooi.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Welke series volg jij?

Bericht door i k0nijn i »

Ik volg op dit moment nog:

Project Runway
America's Next Top Model
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Game of Thrones
Doctor Who
Sons of Anarchy
Glee
The Simpsons
Avatar: The Legend of Korra
Criminal Minds
Walking Dead
Gossip Girl

En ik heb gezien, (en volg niet meer indien van toepassing):
In- of uitklappen • serieus lange lijst, ik verschiet er zelf van xD
The Wire
Breaking Bad
The Sopranos
Twin Peaks
CSI (alle reeksen)
Dexter
Seinfeld
Pokémon (zowat alles)
Yu-Gi-Oh (alles waar ik van weet, geen idee of ze er nog spin-offs van maken)
Beyblade (de spin-offs met andere personages dan de originele niet)
Digimon (met de "nieuwe" personages)
Fawlty Towers
Avatar: The Last Airbender
It's Always Sunny In Philadelphia
NCIS LA
Rome
Death Note
South Park
Downton Abbey
Top Gear (kijk ik enkel sporadisch nog naar)
Six Feet Under
Blue Mountain State
The Office
Archer
Friends
Futurama
Mad Men
Desperate Housewives
Vampire Knight
Vampire Knight: Guilty
Naruto
Bleach
Parks & Recreation
Justified
Homeland
The Killing
One Three Hill
Smallville
Entourage
Heroes
Lost
Prison Break
That 70's Show
8 Simple Rules For Dating My Teenage Daughter
Scrubs
90210
Dawson's Creek
Sturm der Liebe
Sex and the City
Chuck
Hawaii Five-O
Rizzoli & Isles
30 Rock
The Tudors
Charmed
Buffy The Vampire Slayer
Malcolm in the Middle
Gilmore Girls
Smash
The O.C.
iCarly
Spongebob
American Dad!
Full House
Veronica Mars
Cheers
The IT Crowd
ER
Married with Children
Rules of Engagement
Nip/Tuck
Cougar Town
The L Word
The Fresh Prince of Bel-Air
Jericho
Life
True Blood
The Mentalist
Numb3rs
Midsomer Murders
A Touch of Frost
Cold Case
The Suite Life of Zack and Cody
Ugly Betty
3rd Rock from the Sun
Degrassi
Drake & Josh
Will & Grace
Alias
Ally McBeal
Joey
Sabrina the Teenage Witch
Dragon Ball Z
Xena: Warrior Princess
My Wife and Kids
Lizzie McGuire
MythBusters
Trailer Park Boys
Matroesjkas
The Nanny
The A-Team
Grounded for Life
According to Jim
Lois & Clark
Miami Vice
Jersey Shore
Cowboy Bebop
Californication
Rirouni Kenshin
Hercules: The Legendary Journeys
That's So Raven
The Fairly OddParents
The Powerpuff Girls
Dharma & Greg
The Hills
Only Fools and Horses...
'Allo 'Allo!
Spartacus
FC De Kampioenen
Thuis
Hey Arnold!
Beavis and Butt-Head
Dexter's Laboratory
Johnny Bravo
Ed, Edd and Eddy
Tom and Jerry
TMNT
The Flintstones
Scooby Doo
Courage The Cowardly Dog
Little Britain
Stars Wars: Clone Wars (de serie, niet de film, al heb ik de film ook gezien)
Pinky and the Brain
Jackass
The Dudesons
Viva La Bam
The Muppet Show
Zorro

En dan nog een hoopje Nederlandstalige:
De Mol
Stille Waters
Flikken
Kulderzipken
Merlina
Het Eiland
Het Geslacht De Pauw
Scheire en de Schepping
Man Bijt Hond
Wij, heren van Zichem
Witse
Zone Stad
Kapitein Zeppos
Alles van de Neveneffecten
Schalkse Ruiters
Tomtesterom
Willy's en Marjetten
Expeditie Robinson
Oh Oh Cherso
W817
Beestenbos is Boos (geweldige serie, overigens)
Bob De Bouwer
Buiten De Zone
Liegebeest
Samson & Gert
Robbedoes en Kwabbernoot
Spring


En dan nog wel een hoop die ik vergeten ben, wellicht.
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Meutr »

Hahaha, die Nederlandstalige lijst bevat eigenlijk nog wel een paar geniale series.. :P Het Eiland, Samson en Gert, Willy's en Marjetten, .. Fucking bazenseries. 8-)
Voor de rest wel een ziek lange lijst, hoewel ik de meeste zelf denk ik ook wel gezien heb. Niet volledig, maar gewoon hier en daar een episode. :P

Van Blue Mountain State heb ik zelf ook nog ergens seizoen één staan. Ook wel een leuke serie. :mrgreen:
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Ruthless »

i k0nijn i, vind jij Drake & Josh dan echt een serie om te volgen? Voor mij zijn het gewoon afleveringen en je snapt ze altijd wel. Het is niet echt van als je een paar afleveringen mist snap je er niks meer van, wat bij Degrassi wel is.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Welke series volg jij?

Bericht door i k0nijn i »

Mijn lijst zijn trouwens geen series "waar ik wel eens een aflevering van gezien heb". Ik heb van al die series toch minstens een seizoen gezien en de meeste die afgelopen zijn heb ik volledig gezien. :P

Drake & Josh versta je altijd, ja, maar met volgen bedoel ik ook dat je echt elke aflevering bekijkt wanneer ze beschikbaar is. Wat voor serie het dan is, maakt niet uit. CSI en dergelijke meer kan je ook volgen als je nog nooit een aflevering hebt gezien. Het enige dat je mist dan is personagekennis, maar dat heb je altijd als je een serie voor het eerst ziet.
Afbeelding
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Tim »

Meutr schreef: Ah, Dexter, daar heb ik ook al veel leuke dingen over gehoord. Misschien ook ooit eens downloaden.

Nikita en Death Valley heb ik wel nog nooit van gehoord. Wat voor series zijn dat dan? :P
Dexter is zeker een aanrader!

Volg op dit moment niet zoveel, heb het nogal druk gehad, maar heb de volgende series helemaal of bijna helemaal bekeken:
Chuck
How I Met Your Mother
Las Vegas
Dexter
Two and a Half Men
Burn Notice
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Meutr »

Net nog wat Game of Thrones gekeken. Fuck, die Tyrion (de dwerg) is toch echt geniaal hoor :mrgreen: Zeker één van m'n favoriete personages in series. :P
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Royenroy »

NCIS/Alle CSI's/Bones/House
Ook wacht ik altijd op de nieuwe Southpark Episodes, en heb ik alles van Family Guy/Futurama gezien. Van m'n jeugd vooral Yu-Gi-Oh en Pokémon. Al volg ik die beide al een paar jaar niet meer. YuGiOh vond ik echt fantastisch, inclusief de veel te dure kaarten :"D.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Stephen
Berichten: 9922
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 22:32
Oude naam: StephenSwat

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Stephen »

Doctor Who
My Little Pony: Friendship is Magic
The Simpsons
Big Bang Theory
The IT Crowd
Outnumbered
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Halle »

Ik ben nu bij seizoen 7 van House. Ik heb er echt 7 seizoenen in 3 maanden doorheen gegooid.
Verder ben ik ook verslaafd geweest aan Scrubs, maar als je alle afleveringen zo'n 3/4x hebt gezien gaat de lol er natuurlijk wel vanaf. De klassiekers als ''My Lunch'', ''My Screw Up'', ''My Musical'' en nog een paar andere toppertjes kijk ik nog wel regelmatig. Verder heb ik zo'n 3 seizoenen van The Big Bang Theory gevolgd, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me daarna een beetje begon te vervelen. Ik heb alle afleveringen van How I Met Your Mother ook gezien. Ik zat echt helemaal in de serie, maar ik moet zeggen.. nu ik steeds weken moet wachten op de volgende afleveringen begin ik het steeds minder te vinden. Verder heb ik alle afleveringen van Family Guy gezien, evenals South Park. Van de Simpsons moet ik niets hebben, ik zie het als een minder grappige versie van Family Guy. Verder heb ik natuurlijk ook gewoon veel series af en toe op TV gezien. According To Jim, Better Of Ted, Psych, Californication, That 70's Show, Death Valley, Malcolm In The Middle. En vast nog wel tientallen andere series die ik me gewoon even niet herinner. :') Ohja, en ik heb recent alle Yu-Gi-Oh afleveringen tot seizoen 5 gekeken. :')

Mijn top 3 series (op dit moment):
1. House
2. Scrubs
3. ? (dit verschilt echt om de zoveel dagen)
Mick Jagger
Berichten: 1156
Lid geworden op: donderdag 1 juli 2010, 12:44
Oude naam: Notch

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Mick Jagger »

True Blood (al bijna alles gezien)
House MD (ook bijna gedaan)

Ik vind het altijd zo jammer als er een goede serie gedaan is.
Afbeelding
Bedankt voor de signature i k0nijn i
red
Berichten: 1967
Lid geworden op: dinsdag 6 september 2011, 20:59

Re: Welke series volg jij?

Bericht door red »

The Big Bang Theory
Rome I
Rome II
Neveneffecten (alles daarvan!)
Scheire en Schepping


Allemaal alles al van gezien, helaas ='(
ls de ware geschiedenis wordt opgetekend, wat zal er dan overblijven van de roem van degene die deze terecht omwille van hun moed verworven hebben, maar van wie de helft er niet zou goed zou van afkomen als hun fouten worden opgetekend. -Lord Wellington
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Welke series volg jij?

Bericht door Meutr »

Mick Jagger schreef: True Blood (al bijna alles gezien)
House MD (ook bijna gedaan)

Ik vind het altijd zo jammer als er een goede serie gedaan is.
Klopt, ik heb dat probleem nu zo'n beetje met Game of Thrones. Aan de ene kant wil ik het einde zien, maar aan de andere kant dan ook weer niet omdat het dan gedaan is. (seizoen 2 bedoel ik dan) :(
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Plaats reactie