Techno

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Techno

Bericht door iRon »

Lenneas, ken jij deze plaat?

https://www.youtube.com/watch?v=ripiGBV-V44

@ 43.00
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Techno

Bericht door SiM0` »

Raad de plaat makker
Afbeelding
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Techno

Bericht door Lenneas »

iRon schreef: dinsdag 14 maart 2017, 7:54 Lenneas, ken jij deze plaat?

https://www.youtube.com/watch?v=ripiGBV-V44

@ 43.00
Hier moet ik het antwoord je schuldig blijven.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Techno

Bericht door Kipcorn »

http://www.cda.pl/video/418824b techno playlist voor de liefheber
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Techno

Bericht door Simon` »

Kipcorn schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:38 http://www.cda.pl/video/418824b techno playlist voor de liefheber
wat ben je toch ook een nare knul :@
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Techno

Bericht door Kipcorn »

Simon` schreef: zondag 2 april 2017, 21:48
Kipcorn schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:38 http://www.cda.pl/video/418824b techno playlist voor de liefheber
wat ben je toch ook een nare knul :@
sorry, is het niet goed? is toch techno, of is dit te mainstream
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Techno

Bericht door Daan »

Nee dat is dus geen techno. :")
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Techno

Bericht door Lenneas »

Blijft een bom van een klassieker.

X-Press 2 - Kill 100 (Carl Craig Remix)
In- of uitklappen •
https://www.youtube.com/watch?v=TuMkWYMDnxo
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Techno

Bericht door Lenneas »

kilboy590 schreef: zondag 9 april 2017, 19:27 Time warp was next level. Niks van feest komt zelf maar in de buurt van wat ik daar heb meegemaakt. Het is moeilijk om uit te leggen, want wat je daar voorgeschoteld krijgt is gewoonweg buitenaards. De combinatie van visuals, sound, vibe en de beste levende dj's die daar heersen was pure heaven. Ook duurt het maar liefst 19uur.... Ik wist dat het gestoord ging zijn, maar zo gestoord had ik niet verwacht. 30 000 mensen en het voelde nooit echt overcrowded aan. Altijd plaats voor te dansen, buiten bij Laurent Garnier, but care. Als ik volwassen ben ga ik niet meer raven, maar elk jaar daar een weekend vangen voor m'n jaarlijkse technoshot. Ik denk dat elke technoliefhebber die daar gepasseerd is mijn mening begrijpt! 8-) Het internationale technopubliek daar was wel fckng triestig 's ochtends, als iedereen op de LSD zat. Maat was wat overweldigd omdat het zijn eerste keer LSD was op een feestje en dan time warp en plus. Dus we moesten rond 11-12 weg omdat het allemaal wat veel was voor hem en we hebben dus de laatste 4 uur gemist en aan de bus gechilled. Hij was ff aan het falen en de mensen zagen dat hij zich niet goed in zijn vel voelde en begonnen hem 'la muerta' & grim reaper te noemen en dat heeft hem gefucked op het feestje. Ikzelf ben 20 jaar, zie er wat ouder oud en heb vrienden genoeg voor te feesten. Maar voor time warp was ik toevallig met 2 vrienden van 18 en 20 op stap, dus we waren bij de jongste dat daar rondlopen. Ik droeg een bruin schoudertasje dat ik de dag ervoor van een Marrokaanse vriend heb geleend omdat ik anders alles kwijtraak alsk flash en had een kleurrijk hemdje aan bcs fear & loathing. Mensen hebben mij daar subtiel uitgemaakt van homo omdat ze dachten dat ik met klein mannen op stap was & 'fashion' gekleed was, lol. Kga bij hun en vraag voor het in mijn gezicht te zeggen wtf dat hun probleem is en niemand durfde. Fucking zielige mensen die helemaal in het zwart gekleed zijn en daar met een dweis bakkes staan en over andere mensen bullshit praten in plaats van plezier te hebben op zo'n plek/moment. Dat heeft mij toch een andere perceptie op technomensen en de technowereld gegeven. Less alternative & openminded then I tought. De partybus zat vol met 30jarigen die dj zijn of blijven hangen zijn in het knallen & al keer of 10 naar time warp waren gegaan en ze zaten ook de hele tijd over ons te roddelen op de terugreis. Na de bad trip van mn maat waren we inderdaad niet in staat om sfeer te maken voor de hele bus. Wat we anders standaard hadden gedaan alswe recht geknald op de bus zouden toekomen. Het feit dat mensen over ons aan het praten waren heeft mijn maat zijn trip op die moment verneukt en die van mij op de busreis naar huis. Heb dat wel min of meer uitgepraat met die mensen. Maar iedereen was ook grat weg, dus care. Gisteren was ik in de decadance en zie ik 1 van die mensen en komt die persoon direct sorry tegen me zeggen. Chance dat we pas met het daglicht aan de LSD waren begonnen. ](*,) Volgend jaar draag ik express hetzelfde hemd & schoudertasje en rave ik ze allemaal kapot. Bekrompen blote mensen, dat heb ik nog niet veel meegemaakt op een fistjn. klote italianen. Overigens als iemand ooit time warp gaat, oppassen voor undercover agenten als je daar aankomt en buitenkomt. Alles is daar heel goed georganiseerd binnen, maar buiten ook met de flikken. Duitslands is heel streng op vlak van drugs. & geloof me, ze hebben het gemunt op ons Belgjes & Nederlanders.

Richie Hawtin zijn set 3uur gezien en dat was het hoogtepunt voor mij. Deze legende heeft bewezen waarom hij daar 6 uur mag draaien! Sven Väth was perfecte recovery in het midden van de nacht, Tale of Us beste ambient, melodische techno. Dubfire was bom. Nina was waardeloos. Maceo Plex & Carl Cox zijn king. Heb me voor de rest helemaal laten meeslepen in de time warp en geen specifieke line-up gevolgd.

ook ziekelijk veel inspiratie voor te mixen nu met m'n traktor kontrol s4. Maat van me heeft voor veel te veel geld apparatuur gekocht, dus we zijn wat acid aan het producen

Joy

https://soundcloud.com/xxste/chris-lieb ... -warp-2017

Met pasen hopelijk nog naar Amsterdam voor nachtje DGTL of Awake xoxo

Toegevoegd na 3 minuten en 49 seconden:
ook teleurgesteld in de timewarptechno babes, na awake fest stonden m'n verwachtingen heel hoog heb ik door nu xoxo
Maar heb je het nu leuk gehad? ;)
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Techno

Bericht door SiM0` »

Duitsers zijn blijkbaar sowieso niet meer chill tegen ons Belgen. Kameraad van me ging ook paar dagen naar Duitsland. Die hebben toen echt bij een Duits meisje moeten smeken om een taxi voor hun te fixen. Geen enkele taxi wou hen meenemen vanaf het moment dat ze doorhadden dat het Belgen waren. Achteraf gevraagd aan paar kerels daar waarom. Blijkbaar hebben Trump zijn woorden de Duitsers goed bereikt. Iedereen denkt dat België een "hellhole" is, een broedplaats voor terroristen. :')

Ikzelf heb tot nu toe alleen nog maar positieve dingen te zeggen over de techno 'community'. Altijd vriendelijk enzo. Ben wel alleen nog maar in België naar technofeesten geweest, misschien dat dat ook wel scheelt.

Ik ben allesinds stik jaloers op je. Was er ook graag naar toe geweest.
Afbeelding
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Techno

Bericht door Lenneas »

kilboy590 schreef: maandag 10 april 2017, 16:45 Like I said, ik was in de hemel, tuurlijk was time warp leuk. Momenteel ben ik elke dag uren met techno bezig, het was het hoogtepunt van het jaar voor mij. :mrgreen: Het is moeilijk om uit te leggen hoe het daar aan toe gaat als je er nog niet bent geweest. Ik had al superveel filmpjes gezien enzo, maar als je daar zelf op de dansvloer staat heb je pas door hoe gestoord het daar is. Zelfs zo een vloer als daar krijg je op andere feestjes niet, er lag overal een soort van fluffy tapijt. De muziek die ik daar gehoord heb, een niveau dat ik nog nooit niet heb meegemaakt, een ander niveau. Zoiets heb ik op nog geen enkel feestje in België meegemaakt. De dj's gaan zichzelf ook pushen om te tonen waarom ze het verdienen van daar te staan. Hawtin bijvoorbeeld leeft voor die 6-uur set dat hij daar elk jaar draait.


Hun niet gezien, maar vet nice omdat filmpje te bekijken 8-)
https://www.youtube.com/watch?v=r5YiChq ... bc&index=2
Ik heb met Hawtin alleen maar kut ervaringen. Saaie dj helaas in mijn ervaringen.
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Techno

Bericht door Aphex »

Klinkt heel sick.


Ga deze zomer naar Berlijn met wat maten. Ze zijn niet super erg van de techno ofzo dus wordt gewoon beetje mainstream clubs pakken waarschijnlijk, maar wil wel nog ergens lekker technoën. Waar kom je binnen als 18/19-jarige? We zitten best dicht bij Tresor, daar enige kans?
Do I have a life, or am I just living?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Techno

Bericht door Daan »

Daan.

Toegevoegd na 1 minuut en 15 seconden:
Aphex schreef: woensdag 12 april 2017, 23:49 Klinkt heel sick.


Ga deze zomer naar Berlijn met wat maten. Ze zijn niet super erg van de techno ofzo dus wordt gewoon beetje mainstream clubs pakken waarschijnlijk, maar wil wel nog ergens lekker technoën. Waar kom je binnen als 18/19-jarige? We zitten best dicht bij Tresor, daar enige kans?
Voor een mainstream club waar je wel binnenkomt met alleen maar mannen (willen ze ook nog wel eens moeilijk over doen) kan ik je Matrix aanraden. Op de woensdag volgens mij ook 1 + 1 gratis voor elke consumptie daar, kan wel chill zijn.
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Techno

Bericht door Lenneas »

Aphex schreef: woensdag 12 april 2017, 23:49 Klinkt heel sick.


Ga deze zomer naar Berlijn met wat maten. Ze zijn niet super erg van de techno ofzo dus wordt gewoon beetje mainstream clubs pakken waarschijnlijk, maar wil wel nog ergens lekker technoën. Waar kom je binnen als 18/19-jarige? We zitten best dicht bij Tresor, daar enige kans?
Tip. Doe het niet. Tresor kom je makkelijk binnen.

Toegevoegd na 49 seconden:
kilboy590 schreef: donderdag 13 april 2017, 15:07 Die kerel kan gewoon zijn ding niet doen vermoed ik als hij bv maar 2uur mag draaien. Had hem 2x gezien en vond hem ook maar flauw toen, maar op time warp was hij echt vernieuwend en zijn 3d- dimensioneale diepgaande visuals maaktn het af. Nog nooit gezien wat die man daar aan het uitsteken was!

Tresor raak je sws binnen! Was 17 toe ik binnenraakte met homie zijn id. Suicide circus, chalet en about blank kan ik aanraden. Watergate moet je 21 zijn en Berghain, tjaa, will be Berghain. Sound moet daar heerlijk zijn, maar is beetj overrated denk ik. Echter het feit dat je er van vrijdag tot maandag mag blijven beuken zal veel goed maken. M'n maten en ik waren geweigerd omdat er eentje van ons te zat id rij stond. Kotjes genoeg om te gaan genieten!

Wie woont er in Amsterdam komend weekend? :D
DGTL of Awake?
Bob1880
Berichten: 1559
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2014, 13:35

Re: Techno

Bericht door Bob1880 »

http://www.wijzijnantwerp.org/forum/ ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB
Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Techno

Bericht door Aphex »

Lenneas schreef: vrijdag 14 april 2017, 13:17
Tip. Doe het niet
Wat niet?


Vrijdag voor het eerst Sluwe en Haeken gezien. Begin van Sluwe was me wat saai, richting het einde wat meer de atmosferische kant op wat erg lekker was. Toen overgang naar Haeken met wat vocals over ''het moet allemaal harder.'' Haeken draaide wel lekker intens, alleen tegen het einde wat meer simpele saaie beuk waarbij ik wat diepgang miste.
Do I have a life, or am I just living?
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Techno

Bericht door Lenneas »

Aphex schreef: zondag 16 april 2017, 13:19
Lenneas schreef: vrijdag 14 april 2017, 13:17
Tip. Doe het niet
Wat niet? Je kan dan beter niet naar Berlijn gaan. Wacht dan tot iedereen in ieder geval 21 is.


Vrijdag voor het eerst Sluwe en Haeken gezien. Begin van Sluwe was me wat saai, richting het einde wat meer de atmosferische kant op wat erg lekker was. Toen overgang naar Haeken met wat vocals over ''het moet allemaal harder.'' Haeken draaide wel lekker intens, alleen tegen het einde wat meer simpele saaie beuk waarbij ik wat diepgang miste.
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Techno

Bericht door Lenneas »

kilboy590 schreef: maandag 24 april 2017, 11:46 Just one night in New York City
https://www.youtube.com/watch?v=bfFURz_zX1Q
Prima nummer. Maar ik vind die Horrorist echt een debiel.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Techno

Bericht door Daan »

Gaan jullie nu palen?
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Techno

Bericht door Lenneas »

Daan schreef: dinsdag 2 mei 2017, 20:05 Gaan jullie nu palen?
:lol: :lol: :lol:
Plaats reactie