Counterstrike: Global Offensive
Re: Counterstrike: Global Offensive
Cruise is een verschrikkelijk map ja, niet alleen qua gameplay maar de map zelf is ook erg simpel gemaakt :') Santorini vind ik wat dat betreft beter in elkaar steken.
Hebben mensen nog een leuk idee voor een map trouwens? Ik ben best wel handig geworden met de sdk editor en ik denk dat het na een half jaar best wel reëel is dat er een goede map uitkomt.
Hebben mensen nog een leuk idee voor een map trouwens? Ik ben best wel handig geworden met de sdk editor en ik denk dat het na een half jaar best wel reëel is dat er een goede map uitkomt.
Voorheen Ever121
Re: Counterstrike: Global Offensive
Niet echt een idee, maar houd het over het algemeen clean & simple. Iets als cache is bijv. relatief simpel, maar door zaken als mid, vents, boost etc. is er veel variatie in strategy (al op basisniveau; welke setup spelen wij?). Ook iets als de jump van window naar ladder room in mirage is nice; het is niet overly complicated voor de spelers die de jump niet doen, maar voegt iets extra's toe voor de mensen die de jump kunnen uitvoeren (bijna iedereen). Hetzelfde geldt voor de boxes op A site om vanuit CT snel in palace te geraken. Perfect te gebruiken als cover e.d., maar ook handig voor die jump. Ook een iets meer duistere map zou mooi zijn.
Re: Counterstrike: Global Offensive
Ja ik heb wel veel verstand van map balance wat dat betreft, ik snap precies hoe de maps in elkaar zitten en waarom map makers bepaalde keuzes maken in hun map Ik denk alleen niet dat een donkere map een goed idee is, omdat de models in game niet echt bepaald handig zijn voor maps die 's nachts plaatsvinden. Als ik toch maar even Call of Duty erbij haal, de map Nightfire uit World at War is best leuk om te spelen en zit mooi in elkaar (qua balance is het overigens kut hoor) maar je kan er weinig mee omdat het nu eenmaal nacht is. In diezelfde game is de map Makin Day veel beter dan de nachtversie (Makin). Donkere maps zijn over het algemeen gewoon een vervelende ervaring voor spelers, en op Counterstrike is dat al helemaal verschrikkelijk.
Voorheen Ever121
-
- Berichten: 11644
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: Counterstrike: Global Offensive
Mooie games van Fnatic vandaag.
Toegevoegd na 38 seconden:
Reworked Nuke is trouwens echt vet geworden imo.
Toegevoegd na 38 seconden:
Reworked Nuke is trouwens echt vet geworden imo.
FEYENOORD ROTTERDAM
Re: Counterstrike: Global Offensive
Nja, niet echt in de nacht, maar met een iets grimmigere uiterlijk. Zoiets als Skidrow van MW2 vind ik wel chill wat betreft de sfeer.Gijs schreef:Ja ik heb wel veel verstand van map balance wat dat betreft, ik snap precies hoe de maps in elkaar zitten en waarom map makers bepaalde keuzes maken in hun map Ik denk alleen niet dat een donkere map een goed idee is, omdat de models in game niet echt bepaald handig zijn voor maps die 's nachts plaatsvinden. Als ik toch maar even Call of Duty erbij haal, de map Nightfire uit World at War is best leuk om te spelen en zit mooi in elkaar (qua balance is het overigens **** hoor) maar je kan er weinig mee omdat het nu eenmaal nacht is. In diezelfde game is de map Makin Day veel beter dan de nachtversie (Makin). Donkere maps zijn over het algemeen gewoon een vervelende ervaring voor spelers, en op Counterstrike is dat al helemaal verschrikkelijk.
-
- Ex-moderator
- Berichten: 32871
- Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
- Extra rang: Ex-moderator Grafisch
Re: Counterstrike: Global Offensive
Duistere maps werken niet in CS omdat er zo'n groot voordeel is voor mensen die corners houden dan. Denk aan die truck op Overpass op A. Je kan daar crouched naar long zitten kijken en je bent bijna niet te spotten. Of die planten op B inferno als je vanuit CT naar banana kijkt. Een duistere map zou enkel voor frustraties zorgen.
-
- Moderator in Non-RS
- Berichten: 14573
- Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
- RS: Bighead (OSRS)
- Extra rang: Handige Harrie
Re: Counterstrike: Global Offensive
Cruise is denk ik letterlijk de slechtste map die ik ooit gespeeld heb. De nieuwe Nuke is wel heel fijn. Squeaky naar B is misschien wat overpowered, maar dat valt in principe prima te counteren. Al met al heb ik gemerkt dat goede communicatie op die map nu echt het verschil kan maken tussen een fantastische game en een clusterfuck. De snelle rotates vind ik zelf erg leuk, en het feit dat op T side outside nu daadwerkelijk viable is vind ik een prettige situatie. Het enige waar ik nog een beetje aan moet wennen is de nieuwe route van Silo naar Heaven, maar dat voelt niet als een groot probleem.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
-
- Berichten: 11644
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: Counterstrike: Global Offensive
True, vroeger was Nuke ook echt een CT map imo.
FEYENOORD ROTTERDAM
Re: Counterstrike: Global Offensive
De oude nuke is een ct map wat totaal niet erg is behalve als té ct sided wordt dat de hele game van de pistol round af gaat hangen wat wel erg is.
Het hoeft niet persé duister of donker te zijn, als er maar niet teveel afleiding is wat nu wel het geval is.
De meeste aanpassingen zijn imo wel goed. Aantal jammere dingen zijn wel dat je nu veels te easy silo op kan en gemakkelijk heaven op kan via het dak maar denk dat dat nog wel geupdate gaat worden. Ze moeten ook fixen dat je over ct red kan kijken naar silo, die catwalk is al veels te t sided.
Het hoeft niet persé duister of donker te zijn, als er maar niet teveel afleiding is wat nu wel het geval is.
De meeste aanpassingen zijn imo wel goed. Aantal jammere dingen zijn wel dat je nu veels te easy silo op kan en gemakkelijk heaven op kan via het dak maar denk dat dat nog wel geupdate gaat worden. Ze moeten ook fixen dat je over ct red kan kijken naar silo, die catwalk is al veels te t sided.
-
- Ex-chatmoderator
- Berichten: 6101
- Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
- RS: Royenroy (p2p)
Re: Counterstrike: Global Offensive
Ik denk gewoon dat CT-default moet veranderen met die nieuwe Nuke. Nu moeten er gewoon 2 mensen outside houden, anders ben je eigenlijk al fucked elke ronde dat ze via silo/yard komen. Vroeger kon een awp in garage min of meer heel outside coveren, nu niet meer.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
- In- of uitklappen •
-
- Ex-moderator
- Berichten: 32871
- Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
- Extra rang: Ex-moderator Grafisch
Re: Counterstrike: Global Offensive
"min of meer". Toen NiP Maikelele buiten zette kwam VP niet meer outside omdat ze volledig rekt werden. :")
Re: Counterstrike: Global Offensive
Valt makkelijk te counteren jai k0nijn i schreef:"min of meer". Toen NiP Maikelele buiten zette kwam VP niet meer outside omdat ze volledig rekt werden. :")
-
- Berichten: 15269
- Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
- RS: V I T T U N (OSRS)
- Extra rang: Pechvogel
Re: Counterstrike: Global Offensive
haha ik heb een paar maanden niet gespeeld, dus was rank kwijtgeraakt
werd ik na 1 win ingedeeld bij silver elite :')
deze games zijn echt vet grappig, echt scores van 40 kills enzo :')
werd ik na 1 win ingedeeld bij silver elite :')
deze games zijn echt vet grappig, echt scores van 40 kills enzo :')
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg.
Re: Counterstrike: Global Offensive
Wat ze ook moeten fixen is dat een deel van rafters wat nu ontoegankelijk is, nog toegankelijk lijkt.
-
- Ex-moderator
- Berichten: 32871
- Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
- Extra rang: Ex-moderator Grafisch
Re: Counterstrike: Global Offensive
Er zijn zoveel plaatsen op Nuke die toegankelijk lijken waar je uiteindelijk niet aan kunt. Slaat sowieso nergens op.
Heeft iemand trouwens al een smoke gevonden om garage af te smoken met 1 smoke? Je moet echt precies in het midden zitten om de hele boel af te smoken en ik heb altijd wel een kleine gap aan één van de kanten.
Heeft iemand trouwens al een smoke gevonden om garage af te smoken met 1 smoke? Je moet echt precies in het midden zitten om de hele boel af te smoken en ik heb altijd wel een kleine gap aan één van de kanten.
-
- Berichten: 9816
- Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
- Oude naam: Koetje
Re: Counterstrike: Global Offensive
http://imgur.com/a/lUPcni k0nijn i schreef:Er zijn zoveel plaatsen op Nuke die toegankelijk lijken waar je uiteindelijk niet aan kunt. Slaat sowieso nergens op.
Heeft iemand trouwens al een smoke gevonden om garage af te smoken met 1 smoke? Je moet echt precies in het midden zitten om de hele boel af te smoken en ik heb altijd wel een kleine gap aan één van de kanten.
-
- Ex-moderator
- Berichten: 32871
- Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
- Extra rang: Ex-moderator Grafisch
Re: Counterstrike: Global Offensive
Heb je dan links geen gap als je dichter gaat staan? Straks eens testen, maar ik had dat probleem alleszins altijd toen ik probeerde. Had ongeveer dezelfde van op T-roof gevonden. Ook wel handig, aangezien je daar niet eerst nade damage kan nemen zoals je outside soms pre-nades krijgt.
-
- Berichten: 9816
- Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
- Oude naam: Koetje
Re: Counterstrike: Global Offensive
Geen idee heb het niet getest zag het vd week op reddit.
-
- Ex-moderator
- Berichten: 32871
- Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
- Extra rang: Ex-moderator Grafisch
Re: Counterstrike: Global Offensive
Blijkt beter te liggen dan ik verwacht had, thanks!
Je hebt nog een kleine gap, maar je bent er enkel iets mee als iemand van outside in mini zou gaan. Je kan ook nog net in het hoekje over de smoke naar silo kijken als je crouch, handig om weten voor CT side. Enkel met een AWP getest, echter.
Je hebt nog een kleine gap, maar je bent er enkel iets mee als iemand van outside in mini zou gaan. Je kan ook nog net in het hoekje over de smoke naar silo kijken als je crouch, handig om weten voor CT side. Enkel met een AWP getest, echter.
Re: Counterstrike: Global Offensive
Anders kan je het ook prefiren. Ik gooi vaak een smoke vanuit T spawn op mirage naar window waarbij ik weet dat er een kleine gap is. Ik prefire het altijd en dat levert me redelijk wat free kills op.