Computer laat muziek op telefoon niet zien

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Plaats reactie
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Computer laat muziek op telefoon niet zien

Bericht door xNitrous »

De muziek die op je telefoon staat kun je nog wel afspelen? Misschien is je SD-Card overleden of iets dergelijks? Als dat het niet is kun je proberen je bestanden van je telefoon geheugen naar je SD te zetten of precies andersom, misschien dat hij ze dan wel kan vinden. Of je SD kaart direct op je PC aansluiten met een micro sd usb of card, wellicht dat dat nog werkt.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Computer laat muziek op telefoon niet zien

Bericht door i k0nijn i »

Werkt de muziek wel nog op je telefoon of dat ook niet?
Welke telefoon gebruik je?
Afbeelding
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Computer laat muziek op telefoon niet zien

Bericht door MrSenne »

Ik had vorige week ook voor dat ik een bepaalde map niet kon zien op mijn OnePlus, na het verwijderen van de cache van External Storage en Media Storage was het gefixt. :)
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Computer laat muziek op telefoon niet zien

Bericht door MrSenne »

Pale Memory schreef:Hmm, dat straks dan maar even proberen. Ben benieuwd :)
Hierbij de volledige instructies. :P
http://android.stackexchange.com/questions/134230/sd-card-not-showing-files-when-connected-to-pc schreef: This is a well discussed and easy to fix bug... Disconnect USB cable, go to Settings, Apps, and Show System Apps and find External Storage and Media Storage and clear data and cache on each one and reboot, then give it 5 min after full boot up to rebuild media databases and connect to USB and select MTP. Should be good to go.
Plaats reactie