bureaustoel

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Plaats reactie
mannetje
Berichten: 10
Lid geworden op: donderdag 10 november 2016, 8:27

bureaustoel

Bericht door mannetje »

Hallo,

Hopelijk hoort deze vraag in dit topic, anders graag verplaatsen.

Nu zoek ik een goede bureau stoel voor mijn game sessies.
Echter vind ik 300 euro voor een bureau stoel (dx series) iets te duur.

graag zou ik willen weten welke bureaustoel jullie mij aanraden.

info:
- budget tot €150,-
- ben 1.86m
- weeg 82kg

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: bureaustoel

Bericht door Sam »

De ikea heeft zo'n stoel die iedereen heeft maar volgens mij best wel goed is. Prijs is dacht ik iets boven de 100 dus past binnen je budget.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: bureaustoel

Bericht door Atem_nijo »

Sam schreef:De ikea heeft zo'n stoel die iedereen heeft maar volgens mij best wel goed is. Prijs is dacht ik iets boven de 100 dus past binnen je budget.
Klopt. Ik heb deze, is zelfs maar 60 euro
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: bureaustoel

Bericht door Mystery »

Sam schreef:De ikea heeft zo'n stoel die iedereen heeft maar volgens mij best wel goed is. Prijs is dacht ik iets boven de 100 dus past binnen je budget.
Dat is de Markus toch? Die is enorm fijn, maar heeft helaas geen verstelbare leuningen. Hij is wel iets hoger dan je budget, met een prijskaart van 169 euro. Alleszins meer dan waard.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: bureaustoel

Bericht door Sam »

Ja die ja. Dacht dat ie iets goedkoper is, maar 169 valt nog steeds mee imo. Ikea heeft nog wel meer prima bureaustoelen die goedkoper zijn.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie