Microsoft Word 2013

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Plaats reactie
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Microsoft Word 2013

Bericht door Myth »

Mijn free trial is verlopen en ik wil graag gewoon projecten voor school kunnen maken, zonder geld te betalen voor Microsoft Office. Wie heeft een goede tutorial met betrouwbare links, want op youtube staat volgens mij alles vol met fake links.

Kan iemand me uitleggen hoe ik weer lekker aan school kan werken :')?
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door Nikki- »

Als je nog student bent kun je echt voor 3 euro per jaar ofzo Office 365 krijgen. Normaal koop ik ook niks zomaar maar dat is het echt nog wel waard :p En anders kun je altijd nog LibreOffice gebruiken.

Toegevoegd na 20 seconden:
Sommige scholen bieden het ook gratis aan trouwens.
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door Myth »

Nikki- schreef:Als je nog student bent kun je echt voor 3 euro per jaar ofzo Office 365 krijgen. Normaal koop ik ook niks zomaar maar dat is het echt nog wel waard :p En anders kun je altijd nog LibreOffice gebruiken.

Toegevoegd na 20 seconden:
Sommige scholen bieden het ook gratis aan trouwens.
Heb je misschien download links voor me, of wil je die in PB sturen? Ik krijg niets gevonden en LibreOffice wil niet echt downloaden :l
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door Nikki- »

Als je op www.surfspot.nl inlogt met je schoolaccount dan kun je het in elk geval kopen (meeste scholen werken daarmee samen). Je kan ook even hier kijken of je school meedoet aan gratis Office: https://products.office.com/nl-nl/stude ... -education.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door Wup »

Torrenten en Microsoft Toolkit
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door Sjowie »

Mochten bovengenoemde oplossingen niet werken kun je eventueel Google Docs gebruiken. Kan in principe vrijwel alles wat Microsoft Office kan, is helemaal gratis en daarnaast kun je op alle locaties bij je document zonder dat je dit hoeft te mailen of op een USB te zetten.
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door MrSenne »

Voor schoolopdrachten voldoen Google Docs of LibreOffice meestal wel. Zit je op de universiteit dan heb je vaak gratis/spotgoedkope Office, dus daar eens naar kijken eventueel.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door Sam »

Nou google docs heeft toch echt een flink aantal functies niet die ik vaak wel nodig heb voor een deftig rapport.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door Mystery »

Sam schreef:Nou google docs heeft toch echt een flink aantal functies niet die ik vaak wel nodig heb voor een deftig rapport.
Kan dit onder meer bevestigen.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Microsoft Word 2013

Bericht door Bighead »

Libreoffice is een vrij goed Office alternatief. Verder is Latex gratis.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Plaats reactie