Lage FPS in RS3

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Plaats reactie
TimOwnzz
Berichten: 2938
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 11:20
RS: Tim xD

Lage FPS in RS3

Bericht door TimOwnzz »

Hallo, ik speel sinds kort weer RS3 en ik heb enorm lage FPS, maakt niet uit welke settings ik doe. Als ik auto-setup doe worden de graphics bijna op max gezet en heb ik steady 60 fps, tot ik teleport, de map open of het spel moet laden. Dan worden de FPS weer gedropt naar max 15/20. Als ik dan auto-setup zet hij soms de graphics iets hoger of lager (ligt eraan welk gebied ik ben) en dan zit ik weer op steady 60 tot ik weer teleport. Weet iemand hoe je dit kan fixen?

Ik gebruik een laptop (Lenovo Y50). Ik zou het spel dus makkelijk aan kunnen. Ook maak ik gebruik van mijn goede videokaart ipv dat crappy intel ding.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Lage FPS in RS3

Bericht door Zeekoe »

Raar, misschien moet je eerst alle gebieden eens laden? Of is het ook bij gebieden waar je al meermaals bent geweest?
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Lage FPS in RS3

Bericht door Gio »

Zoals ik het lees is het inderdaad laden van de cache. Had je al een keer 100% cache geladen in het inlog scherm?
TimOwnzz
Berichten: 2938
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 11:20
RS: Tim xD

Re: Lage FPS in RS3

Bericht door TimOwnzz »

Zeekoe schreef: woensdag 5 april 2017, 21:57 Raar, misschien moet je eerst alle gebieden eens laden? Of is het ook bij gebieden waar je al meermaals bent geweest?
Ik denk niet dat dat het geval is. Als ik op een plek stil sta, ik de map open en weer sluit, ligt mijn fps rond de 15/20. Doe ik auto setup, wordt er letterlijk niets aan de instellingen aangepast maar heb ik wel ineens 60 fps. Open ik de map weer heb ik weer lage fps, en dit allemaal terwijl ik op exact dezelfde plek sta.
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Lage FPS in RS3

Bericht door SiM0` »

Heb je effectief lage fps of zegt het tellertje dat je lage fps hebt?
Afbeelding
TimOwnzz
Berichten: 2938
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 11:20
RS: Tim xD

Re: Lage FPS in RS3

Bericht door TimOwnzz »

Het tellertje zegt dat ja, maar ik zie natuurlijk ook dat er een enorme fps drop is aangezien het spel enorm hapert met 15 fps.
Plaats reactie