Kleine fouten

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Robin »

http://2007.lunagang.nl/calculator/runecrafting/
Er staan geen astral runes bij.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Kleine fouten

Bericht door Ru ben ik »

Wist je dat schreef: Wist je dat:
Je minder dan 1 xp krijgt als je iets hit op een outlaw? Dat is veel minder dan bij andere monsters. Je kunt outlaws in hun kamp vinden, dat ten westen van de Grand Exchange ligt.
Wist je dat schreef: Wist je dat:
Je maar de helft van het aantal Ranged xp per hit krijgt als je een dwarven cannon gebruikt? Je krijgt ook geen Constitution xp!
Je krijgt tegenwoordig geen exp meer per hit, maar per kill :)
Wist je dat schreef: Wist je dat:
Je naar links draait als je met je toetsenbord eerst naar rechts draait en tegelijk naar links gaat? Andersom is dat niet zo! Dit geldt ook voor naar beneden en naar boven. Als je eerst naar beneden draait en vervolgens omhoog, ga je omhoog, maar als je eerst naar boven draait en tegelijk naar beneden, blijf je naar boven gaan
Als je naar links draait en je drukt tegelijk op het pijltje naar rechts, staat het scherm tegenwoordig stil. Dit geldt ook voor de andere combinaties in deze wist-je-dat.
Wist je dat schreef: Wist je dat:
Je met de spreuk Wind Strike maar 20 kunt hitten? Members kunnen er echter ook 90 mee hitten als ze de spreuk op Salarin the Twisted, de man in de Agility Dungeon bij Yanille, uitspreken. Hij kan namelijk heel slecht tegen strikes. Andere strikes werken nog beter.
De hits zijn verhoogd.
Wist je dat schreef: Wist je dat:
Het knopje van je life points rechtsboven in je scherm aanklikbaar wordt als je vergiftigd bent? Als je er nu op klikt, zul je iets uit je inventory gebruiken om je poison te genezen. Je moet natuurlijk wel iets bij je hebben dat poison weghaalt.
Het knopje van life points staat niet langer rechtsboven in je scherm (Klein detail, maar toch..).
Wist je dat schreef: Wist je dat:
Je volgens Paul Gower, één van de oprichters van RuneScape, je bij 1 op de 10.000 clues een 3rd age voorwerp krijgt? Daarom zijn ze ook zo duur!
1x "je" te veel (Weer een klein detail..).
Wist je dat schreef: Wist je dat:
Je een huis moet hebben om Construction xp te krijgen? Je moet bijvoorbeeld eerst een huis kopen om xp met een lamp van een genie te krijgen
Geldt niet meer, je kunt nu zelfs als F2P-speler Construction exp krijgen van lamps (Zonder huis).
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Siddy00 »

Ik heb ze aangepast of waar nodig verwijderd, bedankt voor het doorgeven! :D
Afbeelding
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Kleine fouten

Bericht door Snake-KoRn »

kleine fout bij '07-guide van Grim Tales;

There once was a graveyard filled with undead
There lived a skeleton named Skullrot
Skullrot was insane!
Skullrot hungrily grabbed the gnome's hair
Started to stragle the poor gnome
He saw some bones lying in the corner
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Siddy00 »

Dank je, ik heb de missende n toegevoegd ^^
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Kleine fouten

Bericht door Snake-KoRn »

Ik ben dus net die quest aan het doen, en ik zag *Dit plaatje mist*

Ik ben net aan dit deel, helpt dit plaatje? ;)

Afbeelding
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Siddy00 »

Bedankt, die miste inderdaad :P Die op de moderne site is al gecropt, dus ik heb die erop gezet :)
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Kleine fouten

Bericht door Snake-KoRn »

OldSchool Clue Scrolls > Raadsels

Clue
In a town where everyone has perfect vision, seek some locked drawers in a house that sits opposite a workshop.

Uitleg
Ga naar het huisje ten zuiden van het anvil in Seers' Village en dood een kip voor de sleutel.

Onvolledig. Aan de hand van de clue weet ik wel dat ik in een drawer moet zijn, maar niet iedereen zou het snappen.
Laatst gewijzigd door Joost op zondag 22 december 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Thx, heb het aangepast.
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Kleine fouten

Bericht door Snake-KoRn »

Bij de '07-Lunagang > Skills > Farming
staat er dat je de farmer voor Calquat Tree Seeds niet kan betalen om op je boom te letten. Na een poll op RS is dit nu echter veranderd naar 8 poison ivy berries. :)
Laatst gewijzigd door Siddy00 op woensdag 1 januari 2014, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dank je, staat erin :D
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
KneedGum
Berichten: 197
Lid geworden op: maandag 21 juni 2010, 19:06
RS: KneedGum (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: king ARCO

Re: Kleine fouten

Bericht door KneedGum »

Bij de crafting calculator als ik kijk bij royal dhide bodies, dan geeft ie dubbel zoveel aan dan als ik de volledige artisan set selecteer. Ik denk dat er een fout zit met het aantal % wat de set geeft als je het aanklikt.
w mp
Berichten: 62
Lid geworden op: woensdag 4 mei 2011, 15:23
RS: w mp (f2p)
Clan: Need 1 founder for

Re: Kleine fouten

Bericht door w mp »

Bij beloningen van dungeoneering staat welk level je hebt bij een bepaalde hoeveelhei tokens. Bijvoorbeeld 'De arcane pulse necklace, blast necklace en stream necklace kosten respectievelijk 6.500, 15.500 en 30.500 tokens. Als je die hoeveelheid tokens vanaf level 1 wilt halen, ben je respectievelijk 45, 54 en 61 Dungeoneering.' Dit klopt niet omdat je met sinkholes tokens kan krijgen zonder xp.
w mp
Berichten: 62
Lid geworden op: woensdag 4 mei 2011, 15:23
RS: w mp (f2p)
Clan: Need 1 founder for

Re: Kleine fouten

Bericht door w mp »

Bij 'While Guthix sleeps' staat, op het moment dat je de dienaar van Lucien een truth potion moet geven: 'Ga nu de cel van de spion in en dreig met martelpraktijken.' Ik moest zeggen dat het limonade was, dus dit verschilt per speler.
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Kleine fouten

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Afbeelding

Bij de quest calculator neemt hij mijn levels niet voor One of a Kind, terwijl hij dat wel bij andere quests doet (ik kan OoaK wel al doen dus). :]
Laatst gewijzigd door Joost op zaterdag 5 april 2014, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Opgelost. :P
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Neite »

Wanneer je voor xp-verhoging kiest bij de prayer calculator, verdwijnen baby dragon bones uit de lijst.
Laatst gewijzigd door Robin op zaterdag 21 juni 2014, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Juist eens getest, en volgens mij zou het probleem opgelost moeten zijn.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Kleine fouten

Bericht door Gozert »

Afbeelding

Onderaan deze pagina, of is dat alleen bij mij zo, dat het een foutje is de instellingen van men pc?
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Gio »

Ik heb het ook, volgens mij iedereen.
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Siddy00 »

Dat komt doordat de naam van het forum vrij lang is en door de manier waarop het groene pijltje links van de link wordt weergegeven. Het ligt dus niet aan jou :)
Afbeelding
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Neite »

In het 07 gedeelte zijn er tekens verkeerd weergegeven in de questguide van 'Murder Mystery'.
Je zal een mededeling krijgen dat er op één bepaalde plaats geen poison gebruikt werd.
  • Anna – Compost heap (Kompost hoop)
  • Bob – Beehive in garden (Bij de runderen)
  • Frank – Family Crest (Familiewapen)
  • David – Spider nest
  • Carol – Kitchen drain (Afvoerpijp v/d keuken)
  • Elizabeth – The fountain (De fontein)
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Kleine fouten

Bericht door Siddy00 »

Bedankt :)
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Kleine fouten

Bericht door Roy Boy106 »

Video op de home page gaat automatisch spelen.

(Video over twitch intergration)
Plaats reactie