De kwaliteit van Lunagang 2007

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7826
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: De kwaliteit van Lunagang 2007

Bericht door feppie64 »

De wereldkaart is ook toegevoegd! Ik heb deze kaart uit een backup gehaald. Helaas had ik toen nog niet zulke nauwkeurige methodes om de kaart uit het spel te screenen en moest ik nieuwe gedeeltes over oude plakken. Door kleine verschuivingen is de kaart niet helemaal nauwkeurig geworden en kunnen coördinaten wat afwijken, maar hij is wel te gebruiken als je dat weet.
Het_Eendje
Adviseur
Berichten: 1315
Lid geworden op: zondag 11 december 2005, 9:03
RS: Het_Eendje (OSRS)
Clan: Lunagang
Contacteer:

Re: De kwaliteit van Lunagang 2007

Bericht door Het_Eendje »

Dan kun je nu op de moderne site de onderstaande notie plaatsen.
Nieuwe en Naukeurige Kaart der Gantsche bekende Werreld; met behulp der beste heedendaagsche Land- en Zeekaarten enz. enz. uit de nieuwste en geloofwaardigste ontwerpen by een verzameld, en waarin alle laatere ontdekkingen en verbeeteringen naukeuriglyk zyn aangeteekend
Afbeelding
Shaydeanah
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 13 maart 2013, 9:07

Re: De kwaliteit van Lunagang 2007

Bericht door Shaydeanah »

Hoi, Ik probeerde net de quest calculater en ik moet helaas zeggen bij mij werkt het voor geen meter. Hij haalt niets uit de highscores en als ik alles handmatig invoer en op bewerken klik dan reset hij zich weer en staan al mijn stats bijna weer op 1 :roll: Ligt het aan de calculator of aan mij? :fluit:


Edit: Ligt aan de browser in Google chroom werkt ie half want ook daar haalt ie niks uit de highscores en kun je alles zelf invullen De QP staan er wel bij en de lijst met questen en dan staan er quests bij die ik allang gedaan heb
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: De kwaliteit van Lunagang 2007

Bericht door Superheat »

Wat haalt hij niet uit de highscores? Questpoints kan hij er namelijk niet uithalen.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: De kwaliteit van Lunagang 2007

Bericht door Siddy00 »

Welke questcalculator gebruik je precies? Deze of deze? =o
Als je de eerste gebruikt haalt hij je skills uit de gewone highscores, die zijn inderdaad allemaal 1. Als je de tweede gebruikt weet ik het niet, bij mij werkt het gewoon naar behoren :P
Shaydeanah
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 13 maart 2013, 9:07

Re: De kwaliteit van Lunagang 2007

Bericht door Shaydeanah »

Ik gebruikte de calculator van de Luna 2007 website.
In IE 8, ja ik weet verouderde browser, deed ie niks in Google chroom werkt ie wel :mrgreen:
Plaats reactie