Vragen en feedback over tijdelijke siteteamleden

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Vragen en feedback over tijdelijke siteteamleden

Bericht door Siddy00 »

In dit topic kun je met je vragen en/of opmerkingen terecht over het systeem met tijdelijke leden. Hoe het systeem werkt kun je hier lezen.
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: Vragen en feedback over tijdelijke siteteamleden

Bericht door Pancho1987 »

Lijkt me leuk, maarre, waar moet ik me aanmelden dan? of naar wie? Of misschien heb ik daaroverheen zitten lezen?
Kan denk ik wel de guide vernieuwen over geld verdienen, wat monster/boss guides schrijven en wat andere dingen die zich voornamelijk afspelen in Runescape 3. Ik hoor het wel.
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Vragen en feedback over tijdelijke siteteamleden

Bericht door Gio »

Pancho1987 schreef: Lijkt me leuk, maarre, waar moet ik me aanmelden dan? of naar wie? Of misschien heb ik daaroverheen zitten lezen?
Kan denk ik wel de guide vernieuwen over geld verdienen, wat monster/boss guides schrijven en wat andere dingen die zich voornamelijk afspelen in Runescape 3. Ik hoor het wel.
Bij wie kan ik aangeven dat ik wil helpen?
Je kunt aangeven te willen helpen door een privébericht te sturen naar een lid van het siteteam. In dit bericht zouden we graag het volgende willen terugzien:
  • Een korte introductie van jezelf, zodat we een indruk krijgen van wie je bent. Je kan hierbij bijvoorbeeld vertellen over je ervaring met RuneScape en de community of over wat je leuk vindt.
  • Met welke pagina je precies wilt helpen.
  • Of je al eerder guides hebt geschreven, eventueel met links naar deze guides. Ervaring is absoluut niet verplicht, maar is vooral voor jezelf handig. Ook geeft het ons een beter beeld van wat we kunnen verwachten, om eventueel meer of minder bij te sturen
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Vragen en feedback over tijdelijke siteteamleden

Bericht door Off-er »

Hrmm. Ik hoop wel dat ze niet volledige toegang krijgen tot de normale forumfucties etc, aangezien ik me van het siteteam kan herinneren dat ik bijvoorbeeld waarschuwingen+notities kon lezen. Ik kan me voorstellen dat een deel van mensen dit niet voor ieders ogen bestemd vindt.

Daarnaast: Wel een slim idee! Succes ermee, ik zou graag helpen maar ik speel geen RS meer en een spellingcontrole hebben jullie waarschijnlijk al wel.
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Vragen en feedback over tijdelijke siteteamleden

Bericht door Siddy00 »

Off-er schreef:Hrmm. Ik hoop wel dat ze niet volledige toegang krijgen tot de normale forumfucties etc, aangezien ik me van het siteteam kan herinneren dat ik bijvoorbeeld waarschuwingen+notities kon lezen. Ik kan me voorstellen dat een deel van mensen dit niet voor ieders ogen bestemd vindt.
Waarschuwingen en notities komt waarschijnlijk doordat siteteamleden in Aanvullingen kunnen modereren. Tijdelijke leden hebben dat niet (en als ik m'n werk goed heb gedaan ook nergens anders), dus daar hoef je je geen zorgen over te maken ^_^

Bedankt voor de succeswensen! :D
Afbeelding
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Vragen en feedback over tijdelijke siteteamleden

Bericht door Kev »

wil het wel proberen maar geen idee wat ik wil veranderen xD
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Dropbox
Verbannen (permanent)
Berichten: 289
Lid geworden op: dinsdag 31 maart 2015, 11:19
RS: Dropbox (p2p)
Clan: Overloaded XP
Contacteer:

Re: Vragen en feedback over tijdelijke siteteamleden

Bericht door Dropbox »

Is dit nog steeds geldig, lijkt me best leuk namelijk.
If you lose your left arm, your right arm will be left.
Plaats reactie