cooking calculator

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
rick roldt
Berichten: 1825
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 15:18
Oude naam: joper34
Contacteer:

cooking calculator

Bericht door rick roldt »

hoi

ik zie dat in de cooking calculator staat dat je 309,5 XP krijgt als je tuna en corn samen voegt met een beboterde aardappel.
mooi dacht ik, dus ik die ingrediënten kopen van de GE. en ik voeg er 1tje samen en dat geeft maar 10 XP.
aangezien erin de calculator staat dat je alleen buttered potato moet kopen en tuna and corn is dat misschien een foutje.
ik zweerdat ik vanaf nu in ieder topic waar een plaatje hoort(dus bijvoorbeeld bij grappige pics) een bijbehorend plaatje post(bij iedere post).
dit heb ik getypt op 17-7-2010 22:19
  ▲
▲ ▲newfags can't triforce!
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: cooking calculator

Bericht door Siddy00 »

Ik zal hier straks eens naar kijken als ik weer in-game ben :)
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: cooking calculator

Bericht door Siddy00 »

Je hebt helemaal gelijk, je krijgt voor die laatste stap inderdaad maar 10 XP. Het is me alleen niet duidelijk waarom hier voor 309,5 XP is gekozen. Daar kom je op uit als je wel zelf je boter maakt voor de buttered potato, maar niet zelf je tuna en sweetcorn kookt. In onze skillguide staat dan ook 269 XP, dat is als je gewoon boter koopt. Ik heb het voor nu veranderd in 269 XP met als ingrediënten een raw potato, een pat of butter, een tuna en een cooked sweetcorn. Om alle mogelijkheden toe te voegen lijkt me een beetje veel van het goede =o

Toegevoegd na 7 minuten en 25 seconden:
En uiteraard ook voor de andere toppings.
Afbeelding
rick roldt
Berichten: 1825
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 15:18
Oude naam: joper34
Contacteer:

Re: cooking calculator

Bericht door rick roldt »

dank je dan kunnen mensen niet dezelfde fout maken als ik haha.
(ik heb 1,5mil verloren:( )
ik zweerdat ik vanaf nu in ieder topic waar een plaatje hoort(dus bijvoorbeeld bij grappige pics) een bijbehorend plaatje post(bij iedere post).
dit heb ik getypt op 17-7-2010 22:19
  ▲
▲ ▲newfags can't triforce!
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: cooking calculator

Bericht door Siddy00 »

Ouch, dat is zuur :S

Ik dacht trouwens dat buttered potato's en tuna & corn kopen, combineren en verkopen winstgevend hoorde te zijn =o Of heb je de ingredienten weer verkocht?
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: cooking calculator

Bericht door Odius »

rick roldt schreef:dank je dan kunnen mensen niet dezelfde fout maken als ik haha.
(ik heb 1,5mil verloren:( )
Als je me toevoegt op RS3 wil ik je dat bedrag wel terugbetalen als schadevergoeding van onze goeie site (en ik heb toch genoeg geld). :)
rick roldt
Berichten: 1825
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 15:18
Oude naam: joper34
Contacteer:

Re: cooking calculator

Bericht door rick roldt »

nee kheb het alweer teruggemaakt.
maar bedankt :)
ik zweerdat ik vanaf nu in ieder topic waar een plaatje hoort(dus bijvoorbeeld bij grappige pics) een bijbehorend plaatje post(bij iedere post).
dit heb ik getypt op 17-7-2010 22:19
  ▲
▲ ▲newfags can't triforce!
Plaats reactie