Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Verveel je je? Hier kun je de tijd verdrijven door een forumspelletje met anderen te spelen.

Hoe ben jij aan jouw naam in Lunagang gekomen?

Peiling eindigde op donderdag 30 juni 2011, 13:12

Gerelateerd met IRL
39
62%
Gerelateerd met iets in RuneScape
14
22%
Gerelateerd met zo'n verhaal als in deze thread
0
Geen stemmen
Gerelateerd met Lunagang
1
2%
Gewoon wat willekeurige letters
6
10%
Ik weet het echt niet meer
3
5%
 
Totaal aantal stemmen: 63

joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door joso »

Hallo allemaal,

Heb jij je nooit afgevraagd: Hoe is die persoon aan zijn/haar naam gekomen? Of: Waarom heb ík dat eigenlijk als gebruikersnaam?
Dan is dit het goede forumonderwerp :D (applausje voor jezelf =D> )

Je kunt hier raden hoe de persoon boven je aan zijn/haar naam is gekomen, maak het een leuk verhaal! (Dus niet ´zo heet zijn goudvis´)
Je kunt ook wat leuks doen met eventuele getallen in zijn/haar naam, bijvoorbeeld een lievelingsnummer, geboortejaar, deel van het telefoonnummer van zijn/haar favoriete leraar noem maar op...

Voor de mensen waarvoor het nog niet duidelijk is, heb ik hier een voorbeeld gemaakt:
Joso... Dat is een lang verhaal, het is namelijk zo:
Hij had vroeger een konijn, dat heette Jo. Toen Jo was weggelopen omdat hij zich lonely voelde was dat heel veel verdriet voor Joso, hij is die naam daarom nooit meer vergeten.
Joso houd heel erg van school, vooral van die kleine toetsjes, hoe heten ze ookalweer? Oh ja, SO´s! Hij wordt vooral blij van de SO´s die niemand had zien aankomen, onverwachte SO´s. Hij hield dus van onverwacht en van SO, dus hij heeft geheel onverwacht ¨SO¨ in zijn naam gezet.
JO+SO=Joso (Jaja... ik kan goed rekenen)
Ik houd een highscore-lijst bij voor de mensen die het beste verhaal kunnen verzinnen:


Lijst voor iedereen:
In- of uitklappen • #1: Nevervindme over ¨Deanicky¨
Deanicky

Dean - Nicky
Versmolten naam: Deanicky

Deanicky komt van Dean Garil. Lid van de Ronde Tafel van Arthur. Dean had vele taken doorstaan, en was klaar om de heilige graal te beschermen. Dat was zijn droom geweest van jongs af aan. Hij had alleen niet verwacht wat de heilige graal echt was..

De heilige graal, is in een andere taal: San Greal. Maar deze naam is door een spelfout ontstaan. De echte naam was Sang Real. Koninklijk bloed.
Dean Garil was, samen met de andere leden van de Ronde Tafel, aangewezen om het koninklijk bloed te beschermen. De Koning, Lance Jefferson, was echter een berucht man. Hij terroriseerde zijn land, maar had het land wel altijd hoog gehouden. Het volk leed onder belastingen zoals geen elk ander land deed, maar het belastinggeld werd teruggeven voor de welvaart van het land. Toch werd Jefferson gehaat. Omdat Arthur wist dat Jefferson het uiteindelijk goed bedoelde, werd ook Jefferson beschermt, net als zijn vader. Dat, om de welvaart van het land te behouden, net zoals de mythe van de heilige graal beschrijft.

Wat hier staat, is in de tijd van Garil's geboorte.
Jefferson moest natuurlijk voor nageslacht zorgen. De regel was dat zijn eerst geborene over het land zou heersen als hij af zou treden. Er was alleen een probleem. Zijn eerst geborene was een meisje. De traditie was, dat het meisje onthoofd zou worden. Jefferson gaf die taak aan de Ronde Tafel. Arthur besloot echter het meisje te beschermen, en onder te laten duiken. Arthur gaf het kind de naam: Nicky Jefferson

Twintig jaar later werd, zoals hierboven aangegeven, Garil lid van de Ronde Tafel. Hij was het jongste lid, een korte twintig jaar. Toen hij er achter kwam dat de heilige graal de familielijn Jefferson was, was hij diep geschokt. Hij had nooit vertrouwen gehad in de koning, die er voor gezorgd had dat zijn vader doodgegaan was door het harde werken.
Tot hij over Nicky Jefferson te horen kreeg.
Dean Garil leerde Nicky Jefferson kennen. Hij werd er op gewezen haar persoonlijke bodyguard te zijn. Nicky Jefferson had namelijk al twintig jaar het land niet gezien. Ze had onder moeten duiken. Arthur liet haar naar buiten, onder één voorwaarde. Dean en Nicky zouden zich moeten verkleden als een doodnormaal koppel. Ze zouden gevolgd worden door Sir Lancelot, opdat ze niet onnodig gevaar zouden lopen. En zo was het.

Garil had een hekel aan Nicky. Zijn haat jegens de koning was groter dan de medelijden voor het opgesloten meisje. Hij was dan ook niet blij met zijn taak. Maar toch, zijn trouw aan Arthur zou altijd groter zijn geweest dan zijn haat jegens de koning...

Maar echter, na een tijdje begon Garil vertrouwd te raken aan Nicky. De gesprekken die ze hadden tijdens het bezoeken van verschillende steden werden steeds boeiender. Garil besefte al snel dat Nicky niet hetzelfde type was als haar vader. Ze was vrolijk, luchtig, en hartelijk. Ze wees Garil op de schoonheid in het leven, wat Garil nooit had gezien doordat hij alleen maar aan het dienen van zijn land had gedacht. Nu echter, zag Garil wat hij precies diende. En hij hield er van. Maar er was een persoon waar hij meer van begon te houden dan het land..

Nicky werd de liefde van Garil's leven. Hij hield ervan met haar door de steden te lopen, gesprekken met haar te voeren, met haar te lachen, en haar bruine haar te zien wapperen als ze lachend op het strand rondliep. Maar Garil stond voor een dilemma. Hij was lid van de Ronde Tafel. Het was zijn taak om het koninklijk bloed te beschermen. Hij kon dat niet doen, als hij deel werd het koninklijk bloed zelf.
Na een heleboel na te denken, hief Garil zijn hoofd op, en legde hij het probleem voor aan Arthur. Die had dit echter verwacht. Sir Lancelot had gezien wat Garil doormaakte. Dus had Arthur zijn antwoord klaar:
'Je taak is om dit land te beschermen. Maar wat is het beschermen waard, als je de volle schoonheid er van niet in kan zien? Je hebt van mij het recht met haar te trouwen.'

En zo was het. Toen Garil dit voorlegde aan Nicky, keek ze hem doordringend aan, legde daarnaar haar handen in de zijne, en glimlachte. De liefde was wederzijds.
Het duurde twee maanden, totdat de bruiloft uiteindelijk daar was. Maar toen begonnen de problemen.

De koning was nauw in verband met de Kerk. Hij biechtte veel, en de Kerk kwam dus alles te weten van het leven van de Koning. Dus ook van Nicky. Toen de meest vooraanstaande priester van het land werd gevraagd Garil en Nicky te huwen, was het dus logisch dat hij dit onmiddellijk aan de koning vertelde. Die stuurde onmiddellijk zijn persoonlijke lijfwacht er op uit om Garil en Nicky te elimineren.

Sir Lancelot kwam dit te weten, en berichtte het door aan Arthur. De tijd drong, dus Arthur spoedde zich naar Garil.
'Luister Garil. De koning weet van jullie liefde, en heeft mensen gestuurd om je te doden. Als de tijd daar is, doe dan waarom je bij de Ronde Tafel bent gekomen. Bescherm de heilige graal!

Dat waren de laatste woorden van Arthur.
De lijfwacht had een boogschutter opdracht gegeven, en een pijl boorde zich met volle snelheid in Arthur's keel. Die sloeg zijn handen tegen zijn bloedende keel, wankelde heel even, en viel dood op de grond.
Sir Lancelot kwam met volle snelheid op de lijfwacht af, toen hij een zwaard in zijn zij geboord kreeg. De lijfwacht was alles behalve alleen. Het leger was gekomen om de eerstgeborene op te eisen.
Garil en Nicky probeerde te vluchten; tevergeefs. Ze werden de pas afgesneden en opgesloten.

Een week later werd Garil vrijgelaten uit zijn donkere eenzame cel. Hij werd naar de koning afgevoerd. Die wachtte hem op, met een grijns van voldoening. Naast hem stond Nicky met een gebogen hoofd. Geboeid en geketend keek Garil omhoog, vastberaden geen angst te tonen. De koning kreeg van zijn lijfwacht een glanzend zwaar aangeboden, die hij ophief en inspecteerde.
'Je zal getuige zijn van een traditie. Een traditie die is verbroken door de Ronde Tafel. En daar zal de Ronde Tafel voor boeten, geloof me. Heb je nog een laatste woord voor mijn dochter?'
Nicky keek hem angstig in de ogen. Ogen die smeekten om raad.
Garil sprak, met absolute kalmte. 'Vervul Arthur's laatste wens.'
De koning begreep het niet. Nicky echter, keek hem helder aan. En knikte.

Met één vloeiende beweging trok ze het zwaard van haar vader uit handen, en sneed zijn keel door. Die viel, zonder geluid, bloedend op de grond. De lijfwacht sprong op Nicky af, maar Garil gaf hem een trap in zijn maag. Hoestend van de pijn strompelde de lijfwacht van hem weg, waarna Nicky met het zwaard zijn rug doorboorde. En zo viel ook de lijfwacht dood neer. Vlug rende Nicky naar Garil toe, waarna ze hem bevrijdde van zijn ketens. Ze glimlachte.
'Ik heb Arthur's laatste wens vervuld.'
En toen besefte Garil wat Arthur werkelijk bedoelt had.

Bescherm de heilige graal!
Het volk zou het niet begrijpen. De dochter van de koning die haar vader vermoordde en de troon opeiste zou het land geen goed doen. Integendeel. Het land zou de geschiedenis in gaan als corrupt. En de familielijn Jefferson zou voor eeuwig bezoedeld zijn. Garil keek om zich heen. Niemand had gezien wat zich hier afgespeeld had, behalve hij. Als dit bekend zou worden..
Garil's trouw zou altijd groter geweest dan zijn haat tegen de koning.
En ook groter dan zijn liefde voor de koningin.
Met een laatste blik keek Garil in de ogen van Nicky. En toen greep hij in één snik het zwaard, en sneed Nicky het hoofd af.

Het volk zou het niet begrijpen als een familie zich dit aan zou doen.
Een ridder echter, zou een verschil maken.
Arthur's laatste wens: Bescherm de heilige graal. Ik heb de graal van haar laatste zonde behoedt. Ik heb Arthur's wens vervult.
Maar dat heeft mij alles wat ik lief had ontnomen. De Ronde Tafel, en Nicky..

En met die laatste gedachte stak hij het zwaard door zijn hart. Zijn blik viel op Nicky, net als zijn lichaam.
Het duurde twee uur, voordat twee bewakers het tafereel zagen. De koning dood, de lijfwacht dood, Nicky dood, en Dean Garil dood. Die laatste twee lagen bij elkaar, terwijl het bloed zich met elkaar mengde.
In- of uitklappen • #2: Nevervindme over "Dyers Blade"
Dyers Blade.

Een mystiek mes. Misschien wel het meest bekende en oudste mes in de geschiedenis van de mensheid.
Dit mes gaat vele duizenden jaren terug in de tijd. Het gaat helemaal terug, tot het uiterste begin van het Oude Testament.

Met Abraham en zijn zoon Isaak.
Het verhaal van Abraham en zijn zook Isaak is door velen bekend.
Hier het verhaal voor de mensen die het niet kennen.

Abraham was een arm man. Zijn volk leed, het voedsel was schaars, maar Abraham klaagde niet. Elke keer als hij wakker werd, richtte hij zich tot God, en bedankte hij die voor een nieuwe dag in het leven. Hoe slecht die dag ook was.
Abraham bleef positief, en blijf zijn volk ondersteunen. Met een onbetwistbare trouw aan God, probeerde hij men moedig te houden.
God ontdekte Abraham, en zag dat die hem trouw was. Maar God vertrouwde niet zomaar iedereen. Om Abraham een test te geven in zijn trouw, stuurde hij een engel. Die engel droeg Abraham op zijn zoon te offeren, als teken van zijn trouw aan God.
Hoewel Abraham heel erg veel van zijn zoon hield, bleef hij trouw aan God. Met tranen over zijn wangen nam hij Isaac mee naar de top van de berg. En net toen Abraham zijn zoon met zijn mes wou offeren, kwam er een engel tussenbeide. Die vertelde hem dat God was overtuigd van zijn trouw, en dat hij zijn zoon niet werkelijk hoefde te offeren. Sindsdien werd Abraham geholpen door God, en zijn volk kreeg weer voedsel en steun.


Het mes van Abraham.. Het mes, bedoelt voor een offer.
(Off-er, ik zeg het je. Je houdt je hier buiten! )
Een offer dat niet voltooid was. Het mes was bedoelt voor een daad voor god. Een daad die beloont zou worden..
Het kon nog steeds gebeuren..
Het mes is al die jaren nog bewaard gebleven. Het lemmet, gemaakt van ijzer, gezet in een benen heft, was jarenlang goed scherp gehouden. Maar niemand had gedurfd zijn uiteindelijke doel te voltooien. Het mes was dus nog in perfecte staat.

Het mes is altijd verborgen geweest. De laatste keer dat het opgedoken was, was in 1962, in Egypte. Daar had een groot zakenman het opgekocht. Hij scheen er later voor vermoord te zijn geweest, en sindsdien is het mes weer zoek.
Ak Ma'ahl. Een mysticus. Hij was een man die je moest vrezen in Arabië. Hij was een scherpschutter van hoog niveau. Een confrontatie met hem zou onmiddellijk uitlopen tot de dood. Vele geloven dat hij zich had willen omzetten tot een God. Vele denken dat het hem werkelijk gelukt is. Sommige denken dat hij kort contact met God heeft gehad. Enkelen weten het echte verhaal.

Ak Ma'ahl's doel was bekend. Het ultieme offer brengen en God worden. Maar hij had het mes nodig. Toen hij hoorde dat de zakenman Fasik P'hmuel het mes had overgekocht, duurde het hem slechts twee dagen het mes over te nemen. Fasik P'hmuel werd drie dagen later gevonden, met een opengespleten hoofd.

Ak Ma'ahl wou zeker weten dat zijn Goddelijkheid bereikt zou worden. Hij zou het volgens vaste rituelen moeten doen.
Hij verwekte een kind met een vrouw die kort na de bevalling stierf. Hij voedde het kind met liefde op. Of tenminste, dat is wat het kind dacht. Elke dag doneerde hij geld aan de mensen in Arabië. Hij dronk alleen sterk gezuiverd water, dat was ook het enige waar hij in baadde. Twaalf jaar na het kind verwekt te hebben, was Ak Ma'ahl 32 jaar. Hij was klaar voor het ritueel, net als zijn zoon. Hij wekte zijn zoon, bracht hem naar een zelfgebouwde tempel, en droeg hem op om op het altaar te gaan liggen. Hij liet zwaveldampen de tempel binnenstromen, en deed een kap om het hoofd van zijn zoon.
'In de naam van Isis L'krea, geef ik u het ultieme resultaat van de lust.'
'In de naam van Amon, geef ik u een man die het grote punt van openheid heeft bereikt.'
'In de naam van Tor, geef ik u een offer van mijn eigen bloed.'
'En tot u, Zeus, richt ik mij. Ik zeg u, als een uitdager met een doel, Laus Deo
'Ik verhef mij, opdat ik..'

Die zin kon hij echter niet afmaken.
Een orkaankracht was wat Ak Ma'ahl als laatste voelde. Een stekende pijn toen hij werd vernietigd door een macht die hij nooit had kunnen bevatten. 'Laus Deo' was een cruciale fout geweest.

Laus Deo staat voor 'Een ware God'. De tekst is legendarisch, toen Washington hem op de Amerikaanse Obelisk liet plaatsen, in de gouden deksteen. Het werd vaker gebruikt in rituelen. Maar, doordat Ak Ma'ahl zich tot meerdere goden richtte, werd hij bestraft. Tot ultieme vernietiging.

Zijn zoon echter, bleef ongedeerd. Hij kwam overeind, en zag niets liggen dan Abraham's mes.
Een mes dat een bloedrode lijn achterliet in de complete wereldgeschiedenis, door de vele doden die het had veroorzaakt.
Dit mes werd door Jean Cocteau omgedoopt tot Dyer Blade, als metafoor voor de bloedrode lijn die het door de geschiedenis had gezet. Echter, na de ramp van Ak Ma'ahl, was het mes voor goed zijn kracht verloren, waarna het opgepakt werd door een kleine jongen van twaalf jaar.

Deze werd later onafhankelijk. Hij werd opgevangen door een pleeggezin in Nederland, waar hij online terecht kwam. Zijn naam, om anoniem te blijven, was Dyers Blade. Genoemd naar het enige wat hij van zijn vader had overgehouden.
In- of uitklappen • #3: Nevervindme over ¨Sooth Awful¨
Sooth Awful

Een diepgaande naam.. Verder dan wij zijn toegestaan. Een naam die in het diepste geheim is ontwikkeld..

Als geheime operatie.

Operation: South Awfull | CIA
Colombia, 1998.
De Drugoorlog.
De VS had officieel de oorlog verklaard aan drugs. De bron die steeds groter werd, was Columbia.
Jawson Hands - Secret Agent CIA
"De strijd was verschrikkelijk. Door de beboste gebieden moesten we kijken of we ergens een spoor van de vijand zagen.
Het vervelende was, dat zij ons spoor volgde..
We waren op zoek naar de belangrijkste drugsbaron van die tijd, Albe Collin. Het vervelende was dat hij erg goed bewaakt werd, door mensen die het gebied waarin hij woonde ontzettend goed kende. We moest ons een weg banen door het moeilijk te bereiken gebied, terwijl er overal bewakers op de loer lagen. Al overleefde je het een dag, had je meer geluk dan je kon dromen.
De strijd duurde een eeuwigheid, we wisten niet waar ze zaten, of waar we moesten zoeken, en onze wapenvoorraad werd schaars. Het gaf ons een gevoel van een hel op aarde. Maar we hadden onze orders, van opgeven was geen sprake.
Uiteindelijk hebben we de locatie van Collin door gekregen van een satelliet. Die had beelden geschoten van Collin die een groep strijders toesprak. Sindsdien werd de satelliet onze hulpmiddel. We wisten de positie van de vijand, en dat gaf ons het voordeel. Het duurde in totaal vier jaar, totdat Collin gevonden en geëxecuteerd werd. South Awfull was een succes.

Sooth Awful hoorde van deze opdracht, en besloot zijn naam er in te veranderen. Maar door twee knoppen te veel naar rechts, en onzorgvuldig gebruik van Engels, werd het per ongeluk Sooth Awful, in plaats van South Awfull
In- of uitklappen • #4: ikkeikke66 over ¨Deanicky¨
Deanicky...

Deanicky heeft een verhaal over spionage, Verdriet en Liefde.
Het begon zo, zo en niet anders...

Operation: Dead Love.
Time: 14:00
Date: 14 Mei, 1500 n.C
Place: Tentenkamp op geheime locatie

"Het is was harde dag, we moesten weer op missie, hoe het verliep, vertel ik jullie nu:

Toen we net opstonden, kregen we al gauw informatie over deze missie.
We moesten de vijand zijn wachttoren opblazen. We maakten ons klaar voor de strijd.
Iedereen wist: Er zullen veel mensen sneuvelen tijdens het harde gevecht. Maar dat hadden we er voor over.
Eerst zag niemand ons, maar al snel brak de oorlog los, om ons te vermommen, sloegen we enkele bewakers KO, en verwisselde hun kleren met die van ons, we hadden er maar 3 te pakken gekregen.
De 3 beste mensen gingen naar de toren, de andere bleven hier.
Ik, mijn 2 vrienden: Bert en Peter, mochten mee, mijn geheime geliefde: Nicky, moest bij de rest blijven.
We ging naar de wachttoren, we probeerden zo min mogelijk op te vallen, we knalden de bewakers neer.
We ging naar boven, daar stond ze dan, we stonden oog in oog met... DEAD EAGLE! De baas van de van de vijand!
Eagle lachte kwaadaardig en zei: "Je komt nooit langs mij!" Hij had een robot-hulpje, dat bevestigde: "Ja! Het zijn die soldaten!"
We ging de stijd aan met Eagle, Ik zag hoe hij Mijn 2 vrienden, Bert en Peter, vermoorde! Uit wraak nam ik een scherp mes, ik hakte zijn robot in stukken, en ik nam de elektrishe draad van zijn robot, en ik roosterde hem levend!
Ik plaatste de bom in de toren en ik ging vliegensvlug weg!
Toen we terug bij het tentenkamp kwamen, had ik nog meer slecht nieuws vernomen, ik was wel de redder van ons team.
Maar ik was niet te troosten! Ik kreeg het nieuws dat Nicky gesneuveld was!
Om mijn wraak op de vijand te uiten, begon ik RS te spelen, ik vermoorde iedereen die ik tegenkwam, iemand verwees me op Lunagang, ik wou me inloggen op het forum, maar ik moest een forumnaam vinden, Ik dacht aan: "Dead Nicky" maar ik had nog tranen in mijn ogen, en ik typte: Deanciky. En zo kom ik aan mijn forumnaam"
In- of uitklappen • #5: Quest N Slay over ¨ikkeikke66¨
Dit is een lang en oud verhaal. Nog elke nacht, voor het slapen gaan, vertelt ikkeikke66's moeder dit verhaal aan zijn bed.
Het was een koude en vochtige regendag toen er tweehonderd jaar geleden op 15 November 1811 een bericht van de koning, Lodewijk Napoleon Bonaparte, kwam. Het bericht luide dat iedereen zijn achternaam moest veranderen. In die tijd werd de achternaam altijd je vaders voornaam. Als iemand Piet zou heten en zijn zoon Klaas dan zou Klaas, Klaas Pietszoon, heten. Ikkeikke's overoverover grootvader, genaamd Ikke ikke'szoon. Zijn vader, Ikke Bertszoon vond zijn naam zo mooi dat hij zijn zoon dezelfde voornaam had gegeven. Ikke Ikke's zoon en zijn vrouw grietje kregen beide het bericht dat de koning, Lodewijk Napoleon Bonaparte aan iedereen van Nederland wou registreren via een nieuw systeem. De koning wou namelijk dat iedereen een achternaam moest kiezen en die werd geregistreerd en iedereen van het gezin zou zo heten zodat je makkelijk kon weten wie familie van elkaar was. Ze moesten een naam verzinnen voor op de 18de van November. Dan zouden ze zich moeten laten registreren in het dorpshuis. Ikke Ikke'szoon wou zijn vaders naam in ere houden en nam de achternaam Ikke. Maar de naam Ikke ging verder dan alleen een achternaam. Er waren veel Ikke Ikke's in de familie de generaties daarop. De naam Ikke werd een vaste naam in de familie. Zo ook 200 jaar naar de keuze van Ikke Ikke'szoon. "En zo eindigt het verhaal van onze voorvaderen en hebben wij ook jou bij je geboorte op 06-06-95 onze Ikke gemaakt", eindigde ikkeikke66's moeder het verhaaltje voor het slapen gaan.

De lijst voor niet-schrijvers:
In- of uitklappen • #1:Ikkeikke over "Deanicky"
Deanicky...

Deanicky heeft een verhaal over spionage, Verdriet en Liefde.
Het begon zo, zo en niet anders...

Operation: Dead Love.
Time: 14:00
Date: 14 Mei, 1500 n.C
Place: Tentenkamp op geheime locatie

"Het is was harde dag, we moesten weer op missie, hoe het verliep, vertel ik jullie nu:

Toen we net opstonden, kregen we al gauw informatie over deze missie.
We moesten de vijand zijn wachttoren opblazen. We maakten ons klaar voor de strijd.
Iedereen wist: Er zullen veel mensen sneuvelen tijdens het harde gevecht. Maar dat hadden we er voor over.
Eerst zag niemand ons, maar al snel brak de oorlog los, om ons te vermommen, sloegen we enkele bewakers KO, en verwisselde hun kleren met die van ons, we hadden er maar 3 te pakken gekregen.
De 3 beste mensen gingen naar de toren, de andere bleven hier.
Ik, mijn 2 vrienden: Bert en Peter, mochten mee, mijn geheime geliefde: Nicky, moest bij de rest blijven.
We ging naar de wachttoren, we probeerden zo min mogelijk op te vallen, we knalden de bewakers neer.
We ging naar boven, daar stond ze dan, we stonden oog in oog met... DEAD EAGLE! De baas van de van de vijand!
Eagle lachte kwaadaardig en zei: "Je komt nooit langs mij!" Hij had een robot-hulpje, dat bevestigde: "Ja! Het zijn die soldaten!"
We ging de stijd aan met Eagle, Ik zag hoe hij Mijn 2 vrienden, Bert en Peter, vermoorde! Uit wraak nam ik een scherp mes, ik hakte zijn robot in stukken, en ik nam de elektrishe draad van zijn robot, en ik roosterde hem levend!
Ik plaatste de bom in de toren en ik ging vliegensvlug weg!
Toen we terug bij het tentenkamp kwamen, had ik nog meer slecht nieuws vernomen, ik was wel de redder van ons team.
Maar ik was niet te troosten! Ik kreeg het nieuws dat Nicky gesneuveld was!
Om mijn wraak op de vijand te uiten, begon ik RS te spelen, ik vermoorde iedereen die ik tegenkwam, iemand verwees me op Lunagang, ik wou me inloggen op het forum, maar ik moest een forumnaam vinden, Ik dacht aan: "Dead Nicky" maar ik had nog tranen in mijn ogen, en ik typte: Deanciky. En zo kom ik aan mijn forumnaam"

En zo kwam hij aan zijn forumnaam!
In- of uitklappen • #2: Quest n Slay over "Ikkeikke66"
Dit is een lang en oud verhaal. Nog elke nacht, voor het slapen gaan, vertelt ikkeikke66's moeder dit verhaal aan zijn bed.
Het was een koude en vochtige regendag toen er tweehonderd jaar geleden op 15 November 1811 een bericht van de koning, Lodewijk Napoleon Bonaparte, kwam. Het bericht luide dat iedereen zijn achternaam moest veranderen. In die tijd werd de achternaam altijd je vaders voornaam. Als iemand Piet zou heten en zijn zoon Klaas dan zou Klaas, Klaas Pietszoon, heten. Ikkeikke's overoverover grootvader, genaamd Ikke ikke'szoon. Zijn vader, Ikke Bertszoon vond zijn naam zo mooi dat hij zijn zoon dezelfde voornaam had gegeven. Ikke Ikke's zoon en zijn vrouw grietje kregen beide het bericht dat de koning, Lodewijk Napoleon Bonaparte aan iedereen van Nederland wou registreren via een nieuw systeem. De koning wou namelijk dat iedereen een achternaam moest kiezen en die werd geregistreerd en iedereen van het gezin zou zo heten zodat je makkelijk kon weten wie familie van elkaar was. Ze moesten een naam verzinnen voor op de 18de van November. Dan zouden ze zich moeten laten registreren in het dorpshuis. Ikke Ikke'szoon wou zijn vaders naam in ere houden en nam de achternaam Ikke. Maar de naam Ikke ging verder dan alleen een achternaam. Er waren veel Ikke Ikke's in de familie de generaties daarop. De naam Ikke werd een vaste naam in de familie. Zo ook 200 jaar naar de keuze van Ikke Ikke'szoon. "En zo eindigt het verhaal van onze voorvaderen en hebben wij ook jou bij je geboorte op 06-06-95 onze Ikke gemaakt", eindigde ikkeikke66's moeder het verhaaltje voor het slapen gaan.
In- of uitklappen • #3: Quest n Slay over "Joso"
Joso hield veel van skateboarden. Hij is een skateboard pro. Hij maakte met gemak een wealy terwijl hij van een quatherpipe af ging. Elke ochtend deed hij standaard een paar olly's voor hij naar school ging. Zijn school ligt op 14 km afstand van zijn huis. Hij kan een klein gedeelte afleggen met de trein en de rest met de fiets om nog net op tijd op school te komen. Maar hij vond dat te normaaltjes en nam zijn skateboard mee. Hij vertrok een uur voor de trein vertrok en nam de tijd ervoor. Na een paar maanden per skateboard begon hij een parkour te verzinnen. Op dat moment op zijn rit wou hij een sprong maken. Dat is zich steeds meer gaan uitbreiden tot hij geen moment normaal op zijn board stond. Hij was altijd bezig met trucks. Het was zelfs zo erg dat hij een keer starf kreeg van de leraren omdat hij van de trap leuning af gleed. Hij besloot om de hele school terug te pakken door een mega stunt te doen bij de fietsen stallingen met meer dan 1500 fietsen van leerlingen. Zijn doel was om vanaf het lage dag zo te springen dat hij zich kon afzetten voor hij beneden was en zo de ultieme snelheid kon bereiken met een skateboard. Hij had het goed voorbereid. Hij had zijn wielen extra ingevet en opgelet dat er geen leraar was toen hij het dak op klom. Maar eerst had hij de plaats gemarkeerd waar hij naartoe moest springen. Het was een riskante stunt. Als het mis ging zou Joso nooit meer kunnen skaten, leren, werken, misschien zou hij het wel niet overleven. Hij bad tot god en liet zich vallen richting de gemarkeerde plaats. Het leek dat hij verkeerd viel, en dat was ook zo maar zo flexibel als hij was zette hij zich af tegen de muur en lande zo dat hij super snel ging. Hij sprong over 20 fietsen heen en draaide zijn board richting de leerlingen ingang. Hij zag daar een paar vrienden die hem aan zagen komen. Ze deden de deur open en Joso zoefde voorbij. Het enige wat een vriend nog kon zeggen was: "Yo.. Sow.." Joso kwam tegen een paar kluisjes aan en hield er bijna niets aan over. Hij verstond dat die vriend van hem Joso zei. Hij vond het wel een leuke naam en gebruikte hem op elke internet site.
In- of uitklappen • #4:Quest n Slay over "Nevervindme"
Nevervindme begon toen hij een klein jongetje was en nog in de wieg lag zich te verstoppen. Hij lag in zijn box en toen hij zijn ouders zag komen ging hij voor de grap zijn hoofd in het kussen stoppen zodat zijn ouders hem niet zouden opmerken, dacht hij. Toen hij ouders was kreeg hij in de gaten dat zijn ouders hem wel konden zien als hij hun ouders niet zag dus begon hij betere verstop plaatsen te bedenken. Onder het bureau van zijn ouders was een vaste plaats voor hem. Al merkte hij dat zijn ouders op een gegeven moment wel wisten dat hij daar veel zat. Dus zochten ze daar als eerste. Hij moest zich op verschillende plaatsen verstoppen. Altijd creatief zijn met verstop plaatsen. Dus hij verschool zich in de douche achter een kast terwijl de kastdeur open was zodat hij meer ruimte had. Hij verstopte zich in een donker hoekje als hij donkere kleren aan had. Hij verschool zich achter het gordijn in de huiskamer. Hij klom onder het stoffige bed van zijn ouders. Na een paar jaar was hij te groot om zich te verstoppen en had hij alle plaatsen in het huis al gehad. Hij moest iets verzinnen. Na een paar jaar zich niet verstop te hebben ging hij films kijken. Hij ging als 14 jarige de film serie Saw kijken. Hij had deel 1 2 3 4 en 5 geleend bij een winkel en merkte de zin op "I want to play a game". Hij had een jonge geest, hij was slim, hij was erg lenig en begon ook dingen te bedenken. Hij bedacht spellentjes net als ze in saw hadden. Zijn eerste project werd ook zijn laatste in zijn cariérre. Hij had een soort flipper kast gemaakt. Eén van 20 bij 25 meter en 20m hoog. Hij maakte een zaal een binnen plaats en wist alles van zijn kast af. Hij ontvoerde een paar uit zijn school die allemaal iets met hem te maken hadden en zouden samen kunnen bepalen waar hij zou zijn...

Word vervolgd...
Wanneer ga je hem afmaken...?
In- of uitklappen • #5:...
Jij kunt dit worden! Laat je niet ontmoedigen door andere mensen! (Ik noem maar een voorbeeld: Schrijvers...)
En dan nu nog wat ´special awards´:
In- of uitklappen • Award voor de meest creatieve persoon
Nevervindme, Quest n Slay, en ikkeikke66
In- of uitklappen • Award voor de meest afkrakende persoon...
FrietZakje
In- of uitklappen • Award voor de meest afgekraakte persoon (qua verhalen over hem)
ikkeikke66, zeker op pagina 4!
Laatst gewijzigd door joso op vrijdag 1 juli 2011, 13:03, 39 keer totaal gewijzigd.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Het Pietje »

ja daar vraag je me nog is wat lol
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door joso »

Dan begin ik bij jou, ik hoop dat anderen volgen met het verzinnen van verhalen :P

Het Pietje is een kat. Als kat houd je natuurlijk veel van muizen, maar het favoriete gerecht van deze kat is toch echt vogels. Hij houd van alle vogels, maar gele hebben toch zijn voorkeur. Je raad het al: ¨Het Pietje¨ is afgeleid van ¨Het Kanariepietje¨. Maar helaas, aangezien hij de kanarie al had opgegeten, bleef alleen ¨Het Pietje¨ over...
lizzylucy1
Berichten: 44
Lid geworden op: zondag 3 mei 2009, 0:59
Clan: geen

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door lizzylucy1 »

joso....
op een dag zag je moeder jouw forumavatar staan en dacht,
die hanekam van die kat lijkt echt wel op een JOSO.
vandaar ;)
BIER zonder alcohol is als een BH aan de waslijn: HET BESTE IS ERUIT!
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Het Pietje »

Nou eigenlijk was ik 8 mijn rs account met lvl 34 boomhakken was gehackt en ik had nieuw account nodig en deze was het verste (al level 15) en sinds dien ben ik hierop verder gegaan
vandaar ok mijn lunagung naam :)
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door joso »

Het Pietje schreef:Nou eigenlijk was ik 8 mijn rs account met lvl 34 boomhakken was gehackt en ik had nieuw account nodig en deze was het verste (al level 15) en sinds dien ben ik hierop verder gegaan
vandaar ok mijn lunagung naam :)
SSST, verpest het moment nou niet ;)
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Robbom »

Raad mijne maar eens, het heeft te maken met mn echte naam, meer zeg ik niet.
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
painfull toy
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 554
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2009, 1:22
Clan: Geen

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door painfull toy »

je heet rob en je bent de bom dus samen robbom?
Afbeelding
Sky is the limit
Deanick
Berichten: 1091
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2008, 20:36
RS: Deanick (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: Deanicky

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Deanick »

Nou painfull toy kwam aan zijn naam, omdat hij met speelgoed aan het experimenteren was. Het speelgoed deed hem pijn, Hij moest er zo van huilen dat zijn ouders hem wouden troosten en dat hij op de computer een spelletje mocht spelen, en dat was Runescape. Maar omdat hij natuurlijk newb was (Zoals iedereen als hij begint) kwam hij op lunagang terecht.
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Robbom »

painfull toy schreef:je heet rob en je bent de bom dus samen robbom?
Ik heet inderdaad Robin maar er moest nog iets achter en vond bom wel leuk klinken :')
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Quest n Slay »

Deanicky schreef:Nou painfull toy kwam aan zijn naam, omdat hij met speelgoed aan het experimenteren was. Het speelgoed deed hem pijn, Hij moest er zo van huilen dat zijn ouders hem wouden troosten en dat hij op de computer een spelletje mocht spelen, en dat was Runescape. Maar omdat hij natuurlijk newb was (Zoals iedereen als hij begint) kwam hij op lunagang terecht.
Het zit zo, Dean (zo heet hij) was een keer lekker aan het feesten in een discotheek en kwam daar een leuk meisje tegen. Ze dansten wat, ze zoenden wat. Maar opeens hield de muziek op en moesten ze allebei naar huis. Ze gaven elkaar hun mobiele nummer en hij vroeg haar hoe ze hete. Haar naam was Nicky. Ze zijn elkaar de hele nacht gaan sms'en. Nicky vroeg wat Deans hobby's waren en wat hij in zijn vrije tijd doet. Hij antwoordde dat hij veel op lunagang zit, een forum waar een groot deel aan het spelletje RuneScape wordt besteed. Nicky sms'te terug dat zei dat ook heel veel heeft gespeeld en wou wel eens kijken op dat forum.
Sinds dien zijn ze een stel. Na een paar maanden heeft Dean zijn naam veranderd in Deanicky.
In- of uitklappen •
Afbeelding
Syn

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Syn »

Vind questen en slayer leuk :"D.
Deanick
Berichten: 1091
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2008, 20:36
RS: Deanick (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: Deanicky

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Deanick »

Ja inderdaad. Leuk gedaan! alleen heet ik geen Dean maar Nick :p Helaas is er niks van waar :(.
Jimmy
Berichten: 1876
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 12:07
Oude naam: Jimmytje

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Jimmy »

Melliw Naj schreef:Vind questen en slayer leuk :"D.
Melliw Naj= Jan willem achterstevoren = RL naam
/truth
''When does a man die? When he is hit by a bullet? No! When he suffers a disease? No! When he ate a soup made out of a poisonous mushroom? No! A man dies when he is forgotten!''
painfull toy
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 554
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2009, 1:22
Clan: Geen

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door painfull toy »

jimmy naam je bent klein = jimmytje
Afbeelding
Sky is the limit
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Quest n Slay »

painfull toy schreef:jimmy naam je bent klein = jimmytje
Dit is een pijnlijk verhaal. painfull toy, had als klein kind wat LEGO gekregen. Hij vond dat geweldig. Op zijn 3de maakte hij er treintjes van. Op zijn 4de maakte hij er huizen van. Hij maakte een mickey mouse op zijn 7de. Hij had voor zijn 10de verjaardag gevraagd om heel veel LEGO. Maar niet een beetje veel. Nee. Enorm veel. Zijn ouders hadden alle extra's voor hun kind aan de kant gezet, ook alles wat ze opgespaard hadden voor hun kind zodat hij later zou kunnen studeren. Dus kwam er op zijn verjaardag een vrachtwagen vol met LEGO. De chauffeur ging naar hem toe en vroeg hem waar hij het speelgoed kon dumpen. painfull toy gaf hem de route naar het voetbalveld en daar begon hij aan het grootste project van de hele wereld. Na een hele zomer op het veld werken belde hij het guinness book of records en nodigde hun uit om te komen kijken. Anderhalve week later kwamen ze naar het dorp om het afgeronde project te bezichtigen. Maar jammer genoeg kwamen ze met de helikopter en bliezen ze het project omver, op painfull toy. De blokken LEGO vielen uit de lucht.. Na een maand kwam hij bij in het ziekenhuis. Zijn hoofd, linker been en rechterarm zaten nog in het gips. Na een week mocht zijn arm uit het gips. Na twee weken mocht zijn hoofd uit het gips maar het duurde 6 weken voor zijn been eruit mocht. Toen zijn hoofd uit het gips mocht kreeg hij een oude laptop van zijn vader waar hij RuneScape op ging spelen. Hij speelde het zoveel hij kon. Zelfs toen hij thuis kwam zat hij er nog achter. Op een gegeven moment merkte hij dat iemand in zijn klas dat ook speelde en ze speelden vaker samen. Die vriend gaf hem de Lunagang site zodat hij meer kon leren over RS en maakte daar op het forum een account aan met dezelfde naam als zijn rs account, painfull toy.
Tuinboompje
Berichten: 342
Lid geworden op: maandag 7 juni 2010, 17:01
RS: PandahGoRawr (p2p)
Clan: Vice

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Tuinboompje »

Nou Quest 'n slay is een beetje een cosplayer. Deze doet zeer veel aan irl games en manga's. Natuurlijk heeft hij van zijn meester weer een opdracht gekregen. Om natuurlijk an een almachtige slee te komen. Nou was het hem gelukt! Daarom ging hij thuis zijn vrije tijd besteden aan een forum genaamd Lunagang. Quest en Slee klinkt niet, dus veranderde hij het maar in Quest 'n Slay :D.
In- of uitklappen •
fail :c
Afbeelding
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Just In »

Tuinboompje. :P
Deze jongeman ging eens naar het tuincentrum. Hij zag daar favoriette plant: de Tuinboom! :D Hij wou deze dus heel erg graag gaan kopen. Maar zijn moeder keek naar de prijs en liep vervolgens weg, naar de auto en was foetsie. De prijs van de Tuinboom was namelijk 500 eurotjes. Meneer Tuinboom wou natuurlijk de tuinboom heel erg graag en keek dus in zijn portomonee, vervolgens keek hij heel verdrietig. Hij had namelijk 2 euro veertig en een gratis bon voor de Burger King! Hij ging dus naar de Burger King om zijn gratis hamburger te halen. Opeens zag hij een gemaskerde man. Hij wist meteen wat hem te doen stond, hij greep hem en liet hem niet los. Toen kwam de politie en de jongen ''Tuinboom'' kreeg zijn beloning! Precies wat hij nodig had 497,60 euro. Hij ging dus snel terug naar het tuincentrum! Maar wat bleek? De prijs van de tuinboom werd verhoogt naar 500 euro en 10 cent! Later die dag had hij zijn 10 cent gevonden en kocht de plant! :D
De volgende maand kwam de politie langs, de gemaskerde man bleek een carnavals vierder te zijn. XD En de politie nam de plant in beslag. Die -pje achter kwam doordat de plant natuurlijk erg klein was.
Zo is het natuurlijk gegaan!

Nu ik nog. :-#
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
Tuinboompje
Berichten: 342
Lid geworden op: maandag 7 juni 2010, 17:01
RS: PandahGoRawr (p2p)
Clan: Vice

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Tuinboompje »

Een psn-fan ging naar een wedstrijd toe, en kwam daar een leuke meid tegen. Na veel gepraat en geklets hebben ze afgesproken om bij haar thuis af te spreken. Daar in het huis gaat het er wild aan toe! De kleren scheuren van het lijf af.
Haastig vergeet de jongen wat hij nu moet doen! Maar opeens krijgt hij de volgende gedachten: "Just IN!"

Toegevoegd na 0 seconden:

Een psn-fan ging naar een wedstrijd toe, en kwam daar een leuke meid tegen. Na veel gepraat en geklets hebben ze afgesproken om bij haar thuis af te spreken. Daar in het huis gaat het er wild aan toe! De kleren scheuren van het lijf af.
Haastig vergeet de jongen wat hij nu moet doen! Maar opeens krijgt hij de volgende gedachten: "Just IN!"
Afbeelding
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door joso »

Tuinboompje schreef:Een psn-fan ging naar een wedstrijd toe, en kwam daar een leuke meid tegen. Na veel gepraat en geklets hebben ze afgesproken om bij haar thuis af te spreken. Daar in het huis gaat het er wild aan toe! De kleren scheuren van het lijf af.
Haastig vergeet de jongen wat hij nu moet doen! Maar opeens krijgt hij de volgende gedachten: "Just IN!"

Toegevoegd na 0 seconden:

Een psn-fan ging naar een wedstrijd toe, en kwam daar een leuke meid tegen. Na veel gepraat en geklets hebben ze afgesproken om bij haar thuis af te spreken. Daar in het huis gaat het er wild aan toe! De kleren scheuren van het lijf af.
Haastig vergeet de jongen wat hij nu moet doen! Maar opeens krijgt hij de volgende gedachten: "Just IN!"
Hmm... Ik zou willen dat ik Just In was!

Tuinboompje is geen plant zoals iedereen denkt, het is een dier. Namelijk: een kameleon! Tuinboompje speelt altijd graag spelletjes met zijn vrienden (Krokodil, olifant en papagaai). Zijn favoriete spel is natuurlijk verstoppertje! In de jungle kan Kroko zich goed verstoppen en Oli goed op het zand . Gaai, de knalrode papagaai kan zich heel goed verstoppen bij het "Red light district" =P~ Maar Tuinboompje speelde altijd vals, hij veranderde namelijk zijn kleur, dus het maakte niet uit waar hij was: in de jungle, op het zand of achter de rode gordijntjes (gesellie :lol: ). Zijn vrienden vonden dit niet meer leuk en verstootten hem :cry: .
Op een goede dag kwam Tuinboompje langs een oud wijs dier, een Puma! De puma hoorde het verhaal aan en gaf hem een goede tip: hij moet zich makkelijk laten vinden, omdat Kroko, Oli en Gaai niet tegen hun verlies kunnen. Nodig ze even uit op twitter, dan komen ze vast snel! Tuinboompje was dolblij en gaf de Puma een hugg
Tuinboompje was heel blij en ging gelijk achter zijn computer zitten. Na wat getweet stonden Kroko, Oli en Gaai voor de deur, ze gaven hem nog 1 laatste kans, als hij die zou verpesten zouden ze zijn geheim vertellen (Hij vind Poekies leuk :oops: ). Tuinboompje ging verstoppen, hij werd rood tussen de gordijnen van alle werkzaamheden daar, hij werd blauw in het zand van alle kouw (het zand lag op de zuidpool, zodat de pinguins niet zouden uitglijden). Kroko en de anderen werden nog meer chagie en gaven hem 1 laatste kans! Tuinboompje verstopte zich in een boom in zijn achtertuin, hij kleurde rood omdat hij Poekies zag langslopen :wub: , maar dit keer was dat handig! Kroko, Oli en Gaai zagen hem al snel. Ze vonden het heel sportief van Tuinboompje om 'expres' te verliezen: Ze waren weer BFF's forever :D !
Ze leerden Tuinboompje een paar sites, RuneScape en Lunagang. Bij Lunagang nam hij een naam waardoor vriendschap had gekregen: "Tuinboompje"
Plaats reactie