~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Nieuwe Spelleider Volksdansmatt

Verveel je je? Hier kun je de tijd verdrijven door een forumspelletje met anderen te spelen.

Als volgende spelleider stem ik voor...

Peiling eindigde op zondag 2 september 2012, 11:24

Volksdansmatt
9
39%
DamWizardd
8
35%
Het Pietje
3
13%
heARTillery
2
9%
Peter'
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Nieuwe Spelleider Volksdansmatt

Bericht door Quest n Slay »

Weerwolven van wakkerdam
Afbeelding
Huidige ronde


Er doen op dit moment nog maar ( 06 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 14 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Oude weerwolf,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 1 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 4 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief keus had uit de Heks en de Burger kaarten.

Dode 05 'Joost Afbeelding
Dode 06 DamWizardd Afbeelding
Dode 12 Dyers Blade Afbeelding
Winnaar heARTillery Afbeelding
Winnaar yarik6 Afbeelding
Winnaar Toez Afbeelding
Dode 07 The Beast of Terror Afbeelding
Dode 14
-
Geliefde 1
douder3 Afbeelding
Winnaar R obin Afbeelding
Dode 01 bomen ownen AfbeeldingAfbeelding
Dode 13
-
Geliefde 2
guillaume Afbeelding
Dode 03 Cruseder4 Afbeelding
Dode 08 Het Pietje Afbeelding
Winnaar iMichel Afbeelding
Dode 11 eppo Afbeelding
Winnaar JustMeTuurz Afbeelding
Dode 04 Off-er Afbeelding
Dode 09 Ane Afbeelding
Dode 10 Volksdansmatt Afbeelding
Dode 02 Beanoodle Afbeelding
Laatst gewijzigd door Quest n Slay op zondag 2 september 2012, 18:49, 86 keer totaal gewijzigd.
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ spelers Actieviteit

Bericht door Quest n Slay »

Weerwolven van wakkerdam
Afbeelding
Activiteiten overzicht
Dag 1Dag 2Dag 3Dag 4Dag 5Dag 6
'Joost XDDDDD
DamWizardd XXX
Dyers Blade XXXX
heARTillery X-XXX
yarik6 XXXXX
Toez XXXXX
The Beast of Terror XXX
douder3 -XXX
R obin XX-
bomen ownen XDDDDD
guillaume XXXX
Cruseder4 XDDDDD
Het Pietje XXX
iMichel XXXXX
eppo X-XX
JustMeTuurz XX-XX
Off-er XDDDDD
Ane -X-DDD
Volksdansmatt X--DDD
Beanoodle XDDDDD


Laatst gewijzigd door Het Pietje op dinsdag 28 augustus 2012, 22:09, 38 keer totaal gewijzigd.
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Quest n Slay »

Weerwolven van wakkerdam
Afbeelding

Welkom bij Weerwolven van Wakkerdam (WvW). Dit is waarschijnlijk het meest actiefste forum spel dat hier op lungang wordt gespeeld. Ik ben voor het derde jaar oprij terug om jullie te leiden naar de duistere zijde van Wakkerdam. De wolven zijn namelijk niet alleen. Dit jaar zal er niet veel veranderen maar wat er veranderd dat zullen jullie snel merken. De vorige leider en ik hadden een afspraak om het spel een mooie tijd voor ik begon te stoppen. In ruil daarvoor (dit zat niet in de afspraak) zal ik jullie iets leuks geven. Iets wat jullie vorig jaar hadden moeten missen. Iets wat ik het eerste jaar wel deed. Het enige verschil is dat ik nu 2 jaar ouder ben en genoeg ideeën heb om jullie bloeddorst te bevredigen.

Regels

* De Algemene Regels van Lunagang

* Spammen is NIET toegestaan.

* Om mee te doen moet je je melden, We spelen als we tussen de 10 en 16 personen zitten.

* Als je stemt moet dat op de manier die hieronder in het topic beschreven wordt (Kijk bij "Hoe moet je stemmen?" voor die informatie).

* Je moet voor 9 uur 's avonds hebben vermeld wie je wegstemt IN HET TOPIC! (Hetzelfde geld voor je dingen die je naar mij moet versturen via de Prive Mail 'PM').

* Je mag niet zeggen welke rol jij hebt. (Na het overtreden van deze regel mag je niet meer mee doen met het spel).

* Als je dood bent MAG JE NIET MEER POSTEN. Je kan dan informatie doorgeven die niet doorgegeven mag worden, dit mag je wel doen in het dodentopic, dit topic is trouwens streng verboden voor de nog levende spelers!

* Geen plaatjes posten of quoten wat iemand je verteld in je prive mailtjes. Prive mailtjes zijn niet voor niets prive.


Het verhaal

Wakkerdam, een mooi dorpje, heeft sinds een tijdje last van Weerwolven. Wie zijn deze weerwolven? Is het een zwerver, is het je buurman of zelfs je zusje. In Wakkerdam kan iedereen een Weerwolf zijn. De weerwolven hebben maar één doel, Wakkerdam uitmoorden.

Om de moorden van de weerwolven tegen te gaan word er elke dag een stemming gedaan door alle bewoners, dus ook de weerwolven. Ben je een weerwolf? Slacht en bedrieg alle burgers! Ben je een burger, Ontdek wie de weerwolven zijn en vermoord hun. Als er geen enkele burger over is Winnen de weerwolven, als er geen enkele weerwolf over is winnen de burgers.

Er zijn ook een aantal burgers met speciale krachten. Kijk voor meer informatie hierover bij de spel rollen.

Het doel van het spel:

* De burgers moeten de weerwolven wegstemmen, zonder dat ze weten wie dat zijn.
* De weerwolven blijven als laatste over door burgers te verslinden, terwijl ze weten wie de weerwolven zijn.
Rollen
Bij elke rol moet je hetzelfde doen als de normale burgers. Bespreek in dit topic over wie de weerwolven zouden kunnen zijn. Als je zelf een weerwolf bent moet je proberen de burgers te laten denken dat je zelf ook een burger bent door met hun mee te discussiëren over wie de weerwolven zouden kunnen zijn maar dat vertel je natuurlijk niet echt. Je probeert de normale burgers elkaar te laten afmaken door hun mening misschien te proberen te veranderen.


Afbeelding De Weerwolven - Als je een weerwolf bent moet je zorgen dat niemand te weten krijgt dat je een weerwolf bent, Iedere nacht verslind je een burger door te overleggen met de andere weerwolven welke burger dood moet. Daarna geven jullie de definitieve persoon door aan mij. Ook dit gebeurt voor de tijdslimiet (zie regels voor de correcte tijd).


Afbeelding De Burgers - Ben je een burger dan moet je erachter zien te komen wie de weerwolven zijn. Let op het gedrag van iedereen want misschien verraad iemand iets. Je kunt zo een weerwolf op het spoor zijn. Als je een burger veroordeeld zijn jullie met ééntje minder en wordt het weer moeilijker om de weerwolven te verslaan. Als burger heb je geen speciale kracht.


Afbeelding De ziener - De ziener is een helderziende, hij/zij mag elke nacht naar de werkelijke gedaante van een speler kijken (Dit moet voor de tijdslimiet via de PM naar mij worden verstuurd). Een ziener kan de informatie die die verkrijgt in de nacht gebruiken bij de vergadering overdag. Als helderziende is de ziener een burger.


Afbeelding De jager - Als jager ben je een gewone burger, maar je hebt dan de kracht om als je dood gaat nog een laatste kogel af te schieten op een speler en die mee te nemen in je graf. Deze kogel zal nooit missen.


Afbeelding De heks - Als je de heks bent ben je een burger, maar je hebt twee drankjes. Het ene drankje laat iemand leven als die net dood is gegaan door een aanval van de weerwolven en het andere drankje kan zomaar iemand doden. Als je de heks bent moet je via een PM doorgeven dat je één van je drankjes wilt gebruiken, vergeet niet op wie je ze wilt toedienen. Het levensdrankje mag je op jezelf gebruiken na een aanval van de Weerwolven. Elk drankje mag maar één keer toegediend worden.


Afbeelding Cupido - Als jij cupido bent ben je een burger, maar je kan ook een paar bijzondere pijlen afschieten. Door deze pijlen kun je twee personen met elkaar verbinden door de liefde. Dit is eenmalig mogelijk en alleen in de eerste drie dagen.

Er zijn een paar regels als je bent geraakt door de pijl van cupido:

* Als één van de twee personen dood gaat, sterft de andere meteen uit liefdesverdriet.
* Een geliefde mag niet tegen zijn geliefde stemmen, zelfs niet om de andere spelers te misleiden.
* Als de ene persoon een burger is en de andere een weerwolf, verandert het doel van het spel voor hen. Ze moeten samen proberen om als enige over te blijven en alle spelers te doden op hunzelf na.


Afbeelding De dief - Als Dief ben je een burger, maar deze speler kan kiezen uit twee rollen die wel in het spel zitten maar niet zijn toe gewezen aan de spelers. Hier kan de dief zijn uiteindelijke rol kiezen, en zijn uiteindelijke lot bepalen. Dit is eenmalig mogelijk en alleen in de eerste drie dagen.


Afbeelding Het onschuldige meisje - Vorig jaar vonden sommige mensen het nogal jammer dat het meisje niet mee kon doen. Ik heb er deze winter wat op bedacht. Ik heb een klein onafhankelijk programmaatje gemaakt dat een keuze maakt uit wat het meisje krijgt te zien. Zo heeft het meisje elke dag 33.33% kans om een weerwolf te bespieden. Als je deze rol hebt krijg je, alleen als het programmaatje de keuze heeft gemaakt om jou een weerwolf kaart te laten zien, van mij een willekeurige weerwolf te zien in je PM. Verder ben je 100% burger.


Afbeelding De burgemeester - De burgemeester wordt door een speciale algemene stemming gekozen, in deze stemming mag je niet op jezelf stemmen. Dit word besloten op de eerste dag. De burgemeesterkaart word naast de spelers kaart aan een speler gegeven. Dus je kunt een weerwolf als burgemeester hebben. Denk dus goed na aan wie je de kaart gunt. Als niemand het eens word tijdens het stemmen over dag, zegt de burgemeester welke dat word van de hoogste stemmen. In eerste instantie is de stem van de burgemeester 1 stem waard. Maar de stemmen gelijk zijn bepaalt de burgemeester wie eruit gaat. Als de burgemeester wordt gedood kiest de oude burgemeester wie de nieuwe wordt.

Het Spel op het forum
Officieel is het spel verdeeld in dagen en nachten. Wij gebruiken deze termen anders. Dag is dit topic en nacht is alles wat in prive mail besproken wordt of moet worden. Ik moet bijvoorbeeld van alle rollen zo nu en dan iets ontvangen, bijvoorbeeld een berichtje van de wolven over wie ze willen vermoorden. Stel dat de wolven in dit topic zeggen: "Quest wij willen vannacht Poekies als slachtoffer", dan weet iedereen dat dat een weerwolf is. Niet zo handig dus.

Dus even voor de duidelijkheid, we stemmen alleen in het topic. Al het andere gebeurt via de Prive mail. Weerwolven overleggen, stiekeme samensweerders, PM's richting mij (uiterlijk voor de genoemde tijd bij regels), etc.


De 'dagen':

Nadat iedereen zich heeft aangemeld start ik het spel, je krijgt via de prive mail je kaartje toe gezonden met uitleg.

Het eerste wat moet worden besloten is wie de burgemeester wordt. Dit doen we door in het topic te stemmen op bepaalde personen die een zich daar voor hebben aangemeld. Om meer kans te maken is het verstandig om een verhaaltje te schijven. De meeste mensen kiezen niet voor mensen die zeggen: 'Ik wil burgemeester worden', je bent meestal net zo kansloos als iemand die gaat soliciteren die een solicitatie brief schrijft als:
Idioot schreef:Ik wil bij jullie werken. Ik kom morgen wel even langs.
Tot dan.


Dat was alles wat er gedaan moest worden voor de eerste dag. Dus wat er in dit topic moet en mag worden besproken.

De dagen die daarop volgen wordt er in het topic besproken over wie een weerwolf is en dus ook gestemt wie er die dag op het spit mag worden geregen. Dit gaat zo alle dagen door tot het spel is afgelopen.

De 'nachten':

Op hetzelfde moment als de dag (dus wat er in het topic wordt besporken), wordt er via prive mail sommige dingen besproken (de schijnbare 'Nacht')

- De Weerwolven overleggen via PM wat hun slachtoffer is. Als ze hun keuze hebben gemaakt mailen ze me die via PM. Dit is op alle nachten van toepassing.
- De heks is een bijzonder wezen. Vanaf dag één heeft deze rol de keuze om het vergif aan iemand toe te dienen en vanaf dag twee komt de keuze van het levens elixer er ook nog bij. Deze kan de heks alleen toe dienen aan iemand die door de weerwolven wordt vermoord. Door deze regel wordt het slachtoffer van de weerwolven pas een dag later bekent gemaakt.
- De ziener mailt via PM de naam van de persoon wie hij/zij graag zijn rol wil weten. Dit extratje mag elke 'nacht' herhaald worden.
- Nu word Cupido gevraagd welke twee spelers hij verbind door de liefde. Hij heeft hier twee dagen de tijd voor. Hij moet zijn keuze vervolgens door mailen naar mij.
Ik zal de spelers vertellen dat ze elkaars verliefden zijn. Deze spelers moeten goed samen spelen om het einde te halen, dus ik raad jullie aan om veel met elkaar te overleggen wat jullie moeten gaan doen.
- De Dief maakt de keuze tussen de twee kaarten waar hij uit kon kiezen en stuurt deze keuze tijdens de eerste twee dagen naar mij via PM.

Al de bovengenoemde 5 punten worden via prive mail naar mij toegestuurd

Het winnen:

De burgers winnen, zodra ze de laatste weerwolf hebben uitgeschakeld.
De weerwolven winnen, zodra ze de laatste burger hebben verslonden.
De geliefden, als ze in hetzelfde team zitten (weerwolven of burgers) Dan winnen hun als hun team wint. Als de ene geliefde een burger is en de andere een weerwolf dan moeten ze samen als laatste overblijven.

Hoe moet je stemmen?
Alle bewoners (spelers) stemmen in dit topic.
Als je dan wilt dat iemand op de brandstapel moet, MOET je een rede geven waarom je die persoon verdent als weerwolf.
Maar naast de reden en gewoon te zeggen dat je die eruit wilt stemmen moet je het ook nog in een qoute zetten.

Bijvoorbeeld: Ik wil dat Frankos9 op de brandstapel moet omdat ik denk dat hij een weerwolf is.
Dan doe ik het zo:
Quest n Slay schreef:
STEM schreef:Ik Quest n Slay stem op Frankos9.
Ik stem op Frankos9 omdat hij het gisteren opnam voor The Sims die blijkbaar een weerwolf was, ik denk dat hij er ook één is.
Zo zou mijn stem eruit zien.

Wat niet werkt als reden om op iemand te stemmen is iets als dit:

(een fantasie verhaaltje)
Poekies schreef:Frankos9 liep eergisteren met The Sims een steegje in en liepen te smoezen vlak voor de vollemaan op kwam.
of
Poekies schreef:
Frankos9 schreef:Ik vind het nogal verdacht wat Quest n Slay doet, hij stemt de ene dag op mij en probeert het de volgende dag goed te maken. Hij probeert me vast te vriend te krijgen zodat hij als weerwolf zijnde erin kan blijven.
STEM schreef:Ik Poekies stem op Quest n Slay
Wat hij zegt.
of
Poekies schreef:
Frankos9 schreef:Ik vind het nogal verdacht wat Quest n Slay doet, hij stemt de ene dag op mij en probeert het de volgende dag goed te maken. Hij probeert me vast te vriend te krijgen zodat hij als weerwolf zijnde erin kan blijven.
STEM schreef:Ik Poekies stem op Quest n Slay
^
Als je door wilt gaan op iemands post wil ik meer horen zoals:
Poekies schreef:Ik ben het helemaal eens met wat Frankos9 zegt. Quest n Slay heeft in al zijn posts geprobeerd om het goed te krijgen met Frankos. Hij heeft iets te verbergen en ik denk dat hij hierom een wolf is.
STEM schreef:Ik Poekies stem op Quest n Slay.
Iets wat ook niet werkt is iemand eruit stemmen met een rede waarvan je niet aangeeft waarom die een weerwolf zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld:
Poekies schreef:
STEM schreef:Ik Poekies stem op Frankos9
Omdat hij in een paar posts raad deed.
Als iemand raar doet waarvan je denkt dat het een weerwolf is vertel dan waarom je dat denkt. Als je er zeker van wilt zijn dat je stem goed is, zorg er dan voor dat elke stem van jou eindigt met "..en daarom denk ik dat hij een weerwolf is." (Het is geen garantie maar als je het goed uitlegd zal het wel goed zijn).

Het volgende werkt ook niet, iemand maakt je zwart en je stemt op die persoon met een rede dat hij je zwart maakt. Deze stem telt niet omdat er niet wordt gezegd waarom die persoon een weerwolf kan zijn.
Quest n Slay schreef:
Frankos9 schreef:Ik vind het nogal verdacht wat Quest n Slay doet, hij stemt de ene dag op mij en probeert het de volgende dag goed te maken. Hij probeert me vast te vriend te krijgen zodat hij als weerwolf zijnde erin kan blijven.
Frankos9 probeert me zwart te maken.
STEM schreef:Ik Quest n Slay stem op Frankos9

Hier heb je de code om je stem in een quote te zetten.

Code: Selecteer alles

[quote="STEM"]Ik ** stem op **.[/quote]
Als je merkt dat veel spelers op jou gaan stemmen probeer hun dan van gedachten te veranderen door een reden te vertellen waarom je zo doet of verdraai hun mening. Je moet sterk in je schoenen staan qua discussies om het tot het einde te halen. Als je het tot het einde haald heb je een redelijke kans tot winnen.

Het gedrag van de doorsnee spelers
In- of uitklappen • Klik hier voor een uitleg van sterspeler Gijs
Gijs schreef:oh ty.

Even een simpele handleiding bedenken hoe je dit spel moet spelen.

Ok blijkbaar is dit nodig.

Om dit spel te winnen als burger zijde moet je goed samenwerken met je medespelers. Je moet ook niet dom gaan doen door gewoon jan en anderman er uit te stemmen, je moet echt nadenken. Let goed op wat mensen doen. Als iemand een ander beschuldigt om een onzin reden, en je ziet dat meer mensen die onzin reden wel leuk vinden dan begin je die persoon in de gaten te houden. Als daarna ook nog eens bij toeval blijkt dat die gene die er uit is gestemd door middel van die onzin reden een burger is dan weet je dat er iets NIET KLOPT.

Vervolgens ga je die persoon nog meer in de gaten houden, en dan blijkt dus dat hij gewoon allemaal onzin produceert (niet te verwarren met de gemiddelde burger of ziener uit deze ronde). Als iemand veel ONZIN produceert (en nogmaals dan moet het niveau wel algemeen aanvaard worden) dan is deze HOOGSTWAARSCHIJNLIJK iemand van de slechte kant. Als je vervolgens je medespelers met je eerder bevonden ONTDEKKING kan OVERTUIGEN met goede ARGUMENTEN dat je doelwit een WEERWOLF (voor de mensen die niet weten wat de eerder genoemde slechte kant was, ik bedoel dus een weerwolf AWWOOOH :')) is.

Ok nu komt het wat moeilijkere gedeelte.

Wat er kan gebeuren is als volgt:

1. Iedereen vind je een debiel omdat je argumenten falen. In dit geval ben je de sjaak en kan je beter stoppen met het spel. In sommige gevallen betekend dit echter dat de weerwolf (in dit geval het doelwit) door heeft dat je hem door hebt (haha). Deze vertelt de andere weerwolven (JA DIE WETEN VAN ELKAAR DAT ZE WEERWOLF ZIJN) met behulp van pb (PRIVE-BERICHT) dat ze jou moeten doden. Ok nu ben je zeker de sjaak, je gaat dood. Nu kun je er voor kiezen om een halve gare te blijven of om een laatste offer te doen door te zeggen dat wanneer je dood gaat je zeker weet dat de die ene persoon een weerwolf was. Je kan echter ook bluffen en gewoon je eigen weg kiezen.

2. Mensen agreen met je en denken dat het persoon een weerwolf is. Iedereen stemt op hem en OOH HET WAS DE ZIENER. Nu moet je even nakijken waar het fout ging, in ieder geval ben je bijna 100% zeker de volgende die dood gaat. In dit geval moet je gewoon je excuses aanbieden en wachten tot je de volgende ronde mag mee doen.

3. Mensen agreen met je en denken dat het persoon een weerwolf is. Iedereen stemt op hem en OOH het was een weerwolf. Omg nice job mate, je hebt nu een heldendaad verricht! Je hebt de weerwolf gewoon ontmaskerd! Ha. Dit is de weg die je moet hebben. Nu komen er een paar nieuwe stappen aan. Allereerst ga je alle posts van de weerwolf terug lezen. OMG, je ontdekt nu dat er iemand was die telkens met hem overal in mee ging wanneer hij onzin produceerde. DAT IS GOED. Je hebt nu de tweede weerwolf ontmaskerd! Doe nu hetzelfde als je deed bij de eerste weerwolf. Echter moet je realiseren dat er nog steeds debielen zijn die gewoon mee gaan met de gemiddelde onzin die een weerwolf produceert. Lees dus GOED.

Ok, dat is de algemene tactiek. Nu even wat tips voor de kaarten.

Allereerst, wat doet de burger nu?

Afijn, een goede vraag. Deze is eigenlijk gewoon de haas, want je wordt van twee kanten gehaat. Allereerst de weerwolven, logisch die kunnen je makkelijk doden. Ten tweede heb je de wat minder intellectuelen die je er snel uit stemmen. Houd je dus gewoon koest en laat de weerwolven maar lekker beschuldigen. Op die manier breekt er geen PANIEK uit en kan je moeilijk dood gaan. Zo af en toe een post is goed.

Ten tweede, wat doet de ziener?

AAH goede vraag. De ziener! Naar mijn mening is dat de beste kaart die je kan hebben. Deze persoon is de Sherlock Holmes. De ziener moet zorgen dat hij NOOIT en te NIMMER dood gaat. Hij moet niet opvallen bij de wolven en zeker niet onzin produceren. Deze moet LEVEND blijven. Dit is vrij lastig. Mijn tips om levend te blijven: WEINIG posten. De ziener moet zorgen dat hij opvallend gedrag gaat nakijken door elke avond de persoon waarvan hij denkt dat deze onzin produceert aan te vragen bij de spelmeester. Deze moet NIET de eerder genoemde stappen volgen, omdat deze gegarandeerd dood gaat dood wolf of door idiote burger. Wanneer de ziener een wolf ontmaskerd heeft moet deze dat NIET tonen, deze gaat dan namelijk vrij snel dood en er is meer dan één weerwolf. De ziener moet VERDER gaan en zorgen dat deze alle weerwolven ontdekt heeft. Pas dan gaat deze als een James Bond te werk. Wanneer de ziener per ongeluk een kaart van de goede kant heeft moet deze zo snel mogelijk contact met diegene opnemen. Deze kunnen dan sowieso al samen werken. Wanneer de ziener de jager heeft ontmaskerd en een weerwolf, moet deze dat gelijk doorgeven zodat de jager het spel drastisch kan beïnvloeden.

Derde, wat doet de jager?

Deze moet net als de ziener LEVEND blijven. Hoe verder deze in het spel komt, hoe minder mensen er zijn. Hoe minder mensen er zijn des te sneller je een weerwolf kan ontmaskeren en des te groter de kans dat je een weerwolf dood bij een random shot (NEE WVW IS GEEN FPS).

Vier, de heks.

Deze is vrij nutteloos naar mijn mening. Maar toch moet deze samen zien te werken met de ziener. Wanneer de ziener dood gaat, maakt de heks deze levend. Wanneer de ziener een weerwolf weet, maakt de heks deze dood.

Vijf, cupido.

Dit is de grootste troll uit het spel. Naar mijn idee moet je pas op dag drie mensen koppelen als cupido zijne. NIET DOOD GAAN DUS. Wanneer cupido twee mensen koppelt, kan deze het beste twee mensen kiezen waarvan hij vermoed dat het weerwolven zijn. Deze gaan dan namelijk opvallend gedrag tonen, al helemaal als een weerwolf met een burger is gekoppeld. Het leuke is dat je dan de burger weg kan stemmen, de weerwolf gaat ook dood OH MY. Ik heb nog niet echt kunnen ontdekken wat nou echt het voordeel van cupido stellen is, maar het blijkt maar weer dat mensen die vanaf dag drie getroll'd zijn door cupido, ineens heel anders spelen. WOW verband. Als iedereen nu ook weet dat er pas vanaf dag drie door cupido geschoten is kunnen deze opletten.

Zes, de dief.

Dit is ook een zware troll. Kies gewoon wat je zelf leuk lijkt.

Zeven, onschuldige girl.

Ok, deze moet net als de ziener spelen. LEVEND blijven. Deze kan (bleek uit twee rondes geleden bij mijn eigen ervaring) leiden tot de overwinning. Deze moet pas in actie gaan wanneer hij ALLE weerwolven weet.
Bron: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 6#p3141793
De spelers
2010
In- of uitklappen • Ronde 1
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 16 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 2 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde.
9de DodeTimAfbeelding
2de Dodecruseder4Afbeelding
12de DodeDeso-GAfbeelding
4de DodenOOb robinAfbeelding
Winnaaroff-erAfbeeldingAfbeelding
VerliezerlolzlolAfbeelding
5de DodeKeizer YvarAfbeelding
16de DodeellentheAfbeelding
3de Dodeyarik6Afbeelding
13de DodeSuperdepuberAfbeelding
15de DodeGoldenZerkAfbeelding
14de Dodefuri fihterAfbeelding
11de DodeCallMe WildyAfbeelding
1ste Dodehett pietjeAfbeelding
10de DodeCassel 88Afbeelding
6de DodeReal MadridAfbeelding
WinnaarnicolasrscaAfbeelding
7de DodeAvanguloAfbeelding
8ste DodeRobiAfbeelding

In- of uitklappen • Ronde 2
Er doen op dit moment nog maar ( 2 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 11 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 1 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde.

11de Dodeyarik6Afbeelding
1ste Dodeoff-erAfbeelding
Winnaar
-
Geliefde 1
hett pietjeAfbeelding
9de DodenicolasrscaAfbeelding
3de DodeThunderFireAfbeelding
Winnaar
-
Geliefde 2
GijsAfbeeldingAfbeelding
10de DodeTimAfbeelding
7de DodemorreeuwkeAfbeelding
2de DodeThe SecretAfbeelding
6de DodeBloodSlayerAfbeeldingAfbeelding
4de Doderoel314Afbeelding
8ste Dodewuppie26Afbeelding
5de DodeLucandonAfbeelding

In- of uitklappen • Ronde 3
Er doen op dit moment nog maar ( 6 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 5 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 0 ) Cupido en
( 4 ) Burgers in deze ronde,
(+ een kaart die de dief niet gekozen heeft (de Ziener)).

WinnaarmorreeuwkeAfbeelding
WinnaarJordinho14Afbeelding
WinnaarAneAfbeelding
2de Dode
-
Geliefde 1
GijsAfbeelding
WinnaarTimAfbeeldingAfbeelding
1ste Dodeoff-erAfbeelding
WinnaarBloodSlayerAfbeelding
WinnaarThunderFireAfbeelding
4de DodeThe SecretAfbeelding
5de DodeGoldenZerkAfbeelding
3de Dode
-
Geliefde 2
maikeAfbeeldingAfbeelding

In- of uitklappen • Ronde 4
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 1 ) Cupido en
( 2 ) Burgers in deze ronde,
(+ de cupido kaart voor de dief).

5de DodemorreeuwkeAfbeelding
6de DodeThunderFireAfbeelding
WinnaarJordinho14Afbeelding
8ste DodeGijsAfbeeldingAfbeelding
4de Dodeoff-erAfbeelding
7de DodeStephenSwatAfbeelding
2de DodeBloodSlayerAfbeelding
1ste DodeAneAfbeelding
3de DodeTimAfbeelding
WinnaarDyers BladeAfbeelding
Winnaarhotdog27401Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 5
Er doen op dit moment nog maar ( 2 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 2 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
(+ één burger kaart voor de dief).

Winnaar
-
Geliefde 1
AneAfbeelding
3de DodeJordinho14Afbeelding
8ste Dodecruseder4Afbeelding
4de DodeStephenSwatAfbeelding
7de DodemaikeAfbeeldingAfbeelding
6de DodemorreeuwkeAfbeelding
2de Dodeoff-erAfbeelding
5de DodeDyers BladeAfbeelding
1ste DodeGijsAfbeelding
Winnaar
-
Geliefde 2
TimAfbeeldingAfbeelding

In- of uitklappen • ronde 6
Er doen op dit moment nog maar ( 2 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Cupido en
( 2 ) Burgers in deze ronde,
(+ 1 burger kaart van de dief).

1ste Dode
-
Geliefde 1
Gijs Afbeelding
2de Dode
-
Geliefde 2
Ane Afbeelding
6de Dode maike Afbeelding
Winnaar furi fihter Afbeelding
7de Dode StephenSwat Afbeelding
5de Dode Dyers Blade Afbeelding
3de Dode cruseder4 Afbeelding
4de Dode Jordinho14 Afbeelding
8ste Dode off-er AfbeeldingAfbeelding
Winnaar morreeuwke Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 7
Er doen op dit moment nog maar ( 5 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 1 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 1 ) Cupido en
( 4 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan 1 kaart van de dief).

6de Dodecruseder4Afbeelding
Winnaar maike Afbeelding
Winnaar Gijs Afbeelding
5de DodeZammo-Strike-ShotAfbeeldingAfbeelding
Winnaar yarik6 AfbeeldingAfbeelding
Winnaar morreeuwke Afbeelding
2de Dodefuri fihterAfbeelding
3de Dode
-
Geliefde 1
hett pietjeAfbeelding
8ste DodeAneAfbeelding
1ste DodeJordinho14Afbeelding
4de Dode
-
Geliefde 2
SuperdepuberAfbeelding
7de DodeDyers BladeAfbeelding
Winnaar sir ater IV Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 8
Er doen op dit moment nog maar ( 7 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 9 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 1 ) Cupido en
( 5 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan 1 heks kaart van de dief).


4de Dodehett pietjeAfbeelding
5de Dode
-
Geliefde 1
sir ater IVAfbeelding
3de DodeAneAfbeelding
2de DodeDyers BladeAfbeeldingAfbeelding
Winnaar cruseder4 Afbeelding
Winnaar morreeuwke AfbeeldingAfbeelding
Winnaar Jordinho14 Afbeelding
8ste DodemaikeAfbeelding
1ste Dodeoff-erAfbeelding
9de DodeGijsAfbeelding
7de Dodefuri fihterAfbeelding
Winnaar yarik6 Afbeelding
6de Dode
-
Geliefde 2
Cassel 88Afbeelding
Winnaar Ellenthe Afbeelding
Winnaar Just_Me Afbeelding
Winnaar janneman26 Afbeelding

2011
In- of uitklappen • Ronde 9
Er doen op dit moment nog maar ( 5 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 1 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 1 ) onschuldig meisje
( 0 ) Cupido en
( 2 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan 1 kaart van de dief).

10de dode Zeegelaar Afbeelding
6de dode Off-er Afbeelding
Winnaar Gijs AfbeeldingAfbeelding
Winnaar Daan Afbeelding
9de dode Aron Afbeelding
1ste dode Ane Afbeelding
4de dode
-
Geliefde 1
cruseder4 Afbeelding
5de dode
-
Geliefde 2
Daniee123 Afbeelding
2de dode Het Pietje AfbeeldingAfbeelding
11de dode Dyers Blade Afbeelding
8ste dode R obin Afbeelding
7de dode StephenSwat Afbeelding
3de dode yarik6 Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 10
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 15 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 2 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan een heks kaart van de dief).

07de dode
-
Geliefde 1
Daan Afbeelding
8ste dode StephenSwat Afbeelding
13de dode Daniee123 Afbeelding
06de dode elltigre Afbeelding
1ste dode Aron Afbeelding
Winnaar Exoemo AfbeeldingAfbeelding
02de dode Maike Afbeelding
14de dode Strontvliegje Afbeelding
03de dode R obin Afbeelding
05de dode Het Pietje Afbeelding
Winnaar Gijs AfbeeldingAfbeelding
15de dode yarik6 Afbeelding
11de dode Just_Me Afbeelding
12de dode Ane Afbeelding
09de dode PokemonisTHEGAMEH Afbeelding
10de dode
-
Geliefde 2
Zeegelaar Afbeelding
04de dode dragon209 Afbeelding
Verliezer Dyers Blade Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 11
Er doen op dit moment nog maar ( 6 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 5 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan een burger kaart voor de dief).

Dode 07
-
Geliefde 1
Furi Fihter AfbeeldingAfbeelding
Winnaar morreeuwke AfbeeldingAfbeelding
Winnaar StrontVliegje Afbeelding
Dode 04 Dyers Blade Afbeelding
Winnaar Ane Afbeelding
Winnaar Exoemo Afbeelding
Dode 05 ater Afbeelding
Winnaar R obin Afbeelding
Dode 01 Off-er Afbeelding
Dode 03 Gijs Afbeelding
Dode 08
-
Geliefde 2
yarik6 Afbeelding
Dode 02 Aron Afbeelding
Winnaar maike Afbeelding
DOde 06 Just_Me Afbeelding

In- of uitklappen • ronde 12
Er doen op dit moment nog maar ( 2 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 12 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 2 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan een burger kaart van de dief).

Dode 04 Het Pietje Afbeelding
Dode 08 Aron Afbeelding
Dode 05 morreeuwke Afbeelding
Dode 06 dragon209 Afbeelding
Dode 02 maike Afbeelding
Dode 10 Off-er AfbeeldingAfbeelding
Dode 03 iMichel Afbeelding
Dode 01 Siiowne Afbeelding
Dode 11
-
Geliefde 1
ater AfbeeldingAfbeelding
Winnaar yarik6 Afbeelding
Dode 07 Ane Afbeelding
Dode 09 Gijs Afbeelding
Dode 12
-
Geliefde 2
Furi FihterAfbeelding
Winnaar Just_Me Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 13
Er doen op dit moment nog maar ( 5 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 9 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 3 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan één burger kaart voor de dief).

Dode 07 iMichel Afbeelding
Dode 01 Furi Fihter Afbeelding
Winnaar Aron Afbeelding
Dode 02 dragon209 Afbeelding
Dode 06 morreeuwke Afbeelding
Dode 09 Gijs Afbeelding
Dode 03 Off-er Afbeelding
Dode 04 yarik6 Afbeelding
Dode 05 ater Afbeelding
Verliezer
-
Geliefde 1
Ane Afbeelding
Dode 08 Het Pietje AfbeeldingAfbeelding
Winnaar maike Afbeelding
Verliezer Daan Afbeelding
Verliezer
-
Geliefde 2
R Obin Afbeelding

In- of uitklappen • ronde 14
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 11 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 2 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 2 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan één kaart van de dief).


Dode 01 Het pietje Afbeelding
Dode 12 yarik6 Afbeelding
Dode 03 Gijs Afbeelding
Winnaar Off-er AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dode 09 Furi Fihter Afbeelding
Dode 02 Exoemo Afbeelding
Dode 04 iMichel Afbeelding
Dode 11 maike Afbeelding
Verliezer Aron Afbeelding
Dode 10 morreeuwke Afbeelding
Winnaar Ane Afbeelding
Dode 06
-
Geliefde 1
ater Afbeelding
Dode 05
-
Geleifde 2
R obin Afbeelding
Dode 08 dragon209 Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 15
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 11 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan één ongekozen burger kaart van de dief).

Winnaar Het pietje Afbeelding
Dode 07 yarik6 Afbeelding
Dode 05 Off-er Afbeelding
Dode 01 Gijs Afbeelding
Winnaar iMichel AfbeeldingAfbeelding
Winnaar morreeuwke Afbeelding
Dode 06 ater Afbeelding
DOde 09 Ane Afbeelding
Dode 03 Exoemo Afbeelding
Dode 11
-
Geliefde 1
Dyers Blade Afbeelding
Dode 08 R obin AfbeeldingAfbeelding
Dode 02 Laurabeatsmu Afbeelding
Dode 10
-
Geliefde 2
CANDYmaid Afbeelding
Dode 04 Svangal Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 16
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 11 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 2 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 1 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan een onschuldig meisje van de dief).

Dode 09 Het pietje Afbeelding
Dode 04 yarik6 Afbeelding
Winnaar Off-er AfbeeldingAfbeelding
Dode 06 Gijs Afbeelding
DOde 07 Furi Fihter Afbeelding
Dode 10 iMichel Afbeelding
Dode 08 morreeuwke Afbeelding
Dode 05 dragon209 Afbeelding
Verliezer Svangal Afbeelding
Dode 00 Aron Afbeelding
Dode 03 matt2mage Afbeelding
Dode 01 Laurabeatsmu Afbeelding
Winnaar Exoemo AfbeeldingAfbeelding
Dode 02 Just_Me Afbeelding

In- of uitklappen • ronde 17
Er doen op dit moment nog maar ( 4 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 10 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 1 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 3 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan een heks en een wolven kaart voor de dief).

DOde 07 Het pietje Afbeelding
Dode 01 Exoemo Afbeelding
Winnaar iMichel Afbeelding
Dode 09 Just_me Afbeelding
Dode 06 RecreatoR Afbeelding
Dode 08 yarik6 Afbeelding
Dode 10 matt2mage Afbeelding
Dode 04 dragon209 Afbeelding
Dode 05 Svangal Afbeelding
Dode 02 Ane Afbeelding
Winnaar Laurabeatsmu Afbeelding
Winnaar R obin Afbeelding
Dode 03 Dyers Blade Afbeelding
Winnaar ater Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 18
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 11 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 2 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan een burger kaart van de dief).

Dode 02 Het pietje Afbeelding
Dode 06 Off-er Afbeelding
Dode 04
-
Geliefde 1
Furi Fihter Afbeelding
Dode 05 Exoemo Afbeelding
Dode 07 morreeuwke Afbeelding
Dode 03
-
Geliefde 2
matt2mage Afbeelding
Dode 09 iMichel Afbeelding
Dode 08 Just_Me Afbeelding
Dode 10 RecreatoR AfbeeldingAfbeelding
Winnaar Dyers Blade Afbeelding
Winnaar Svangal Afbeelding
Dode 11 Ane Afbeelding
Dode 01 xPIMx Afbeelding
Winnaar janneman26 AfbeeldingAfbeelding

In- of uitklappen • Ronde 19
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 11 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 2 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan één burger kaart voor de dief).

Dode 04
-
Geliefde 1
Het pietje Afbeelding
Dode 10 Off-er Afbeelding
Dode 05
-
Geliefde 2
Furi Fihter Afbeelding
Dode 07 Exoemo Afbeelding
Dode 03 morreeuwke Afbeelding
Winnaar Just_Me AfbeeldingAfbeelding
Dode 08 Ane Afbeelding
Winnaar Svangal Afbeelding
Dode 11 Gijs Afbeelding
Dode 02 dragon209 Afbeelding
Dode 01 yarik6 Afbeelding
Dode 06 matt2mage Afbeelding
Dode 09 Daan Afbeelding
Winnaar eppo Afbeelding

In- of uitklappen • ronde 20
Er doen op dit moment nog maar ( 5 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 3 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan één burger kaart voor de dief).


Dode 05
-
Geliefde 1
Exoemo Afbeelding
Dode 04 Het Pietje Afbeelding
Dode 06
-
Geliefde 2
Just_Me Afbeelding
Verliezer morreeuwke Afbeelding
Winnaar Ane Afbeelding
Dode 03 dragon209 Afbeelding
Winnaar eppo Afbeelding
Winnaar yarik6 AfbeeldingAfbeelding
Dode 01 Laurabeatsmu Afbeelding
Verliezer Daan Afbeelding
Dode 08 janneman26 AfbeeldingAfbeelding
Dode 02 R obin Afbeelding
Dode 07 Beanoodle_ Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 21
Er doen op dit moment nog maar ( 6 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 6 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 1 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 3 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan de dief kon kiezen uit Dief en Cupido).


Winnaar Daan Afbeelding
Dode 02 morreeuwke Afbeelding
Winnaar Ane AfbeeldingAfbeelding
Winnaar Just_Me Afbeelding
Winnaar dragon209 Afbeelding
Dode 06 eppo Afbeelding
Winnaar yarik6 Afbeelding
Dode 04 R obin Afbeelding
Dode 03 Het Pietje Afbeelding
Winnaar Laurabeatsmu Afbeelding
Dode 05 Dyers Blade Afbeelding
Dode 01 pepervrouw Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 22
Er doen op dit moment nog maar ( 2 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 1 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
(waarvan een jagers kaart voor de dief).

Dode 06
-
Geliefde 1
Het Pietje Afbeelding
Dode 08 Just_Me Afbeelding
Dode 04 Furi Fihter Afbeelding
Winnaar Ane AfbeeldingAfbeelding
Winnaar eppo Afbeelding
Dode 03 Laurabeatsmu Afbeelding
Dode 07
-
Geliefde 2
yarik6 Afbeelding
Dode 05 R obin Afbeelding
Dode 02 Dyers Blade Afbeelding
Dode 01 dragon209 AfbeeldingAfbeelding

2012
In- of uitklappen • Ronde 23
Er doen op dit moment nog maar ( 7 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 6 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 1 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 1 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 5 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief als tweede keus een burger kaart had.
Dode 01 Beanoodle Afbeelding
Winnaar Teun Afbeelding
Dode 06 The Beast of Terror Afbeelding
Winnaar jason11111 Afbeelding
Winnaar DamWizardd Afbeelding
Dode 04
-
Geliefde 1
Het Pietje Afbeelding
Dode 03 yarik6 Afbeelding
Winnaar Peter' Afbeelding
Winnaar Cruseder4 AfbeeldingAfbeelding
Winnaar Ane Afbeelding
Winnaar iMichel Afbeelding
Dode 05
-
Geliefde 2
Marni42 Afbeelding
Dode 02 bomen ownen Afbeelding

In- of uitklappen • Ronde 24
Er doen op dit moment nog maar ( 6 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 0 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( ? ) Weerwolven,
( ? ) Ziener,
( ? ) Dief,
( ? ) Heks,
( ? ) Jager,
( ? ) Onschuldig meisje,
( ? ) Cupido en
( ? ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief keus heeft uit ? rollen.

[td][color=#FF4400][b][size=200] DamWizardd [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img]W[/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 07[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Furi Fihter [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_meisje.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 02[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Beanoodle [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img]W[/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 08[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] bomen ownen [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_ziener.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 10[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] jason11111 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_heks.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 09[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Marni42 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 06[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Rawr Belg [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 11[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] R obin [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_cupido.png[/img]Vampier[/td]
Dode 04
-
Geliefde 1
Ane Afbeelding
Verliezer Cruseder4 AfbeeldingW
Dode 03
-
Geliefde 2
The Beast of Terror Afbeelding
Dode 01 Peter` AfbeeldingW
Dode 05 iMichel AfbeeldingW
Verliezer Teun AfbeeldingW
Verliezer Volksdansmatt AfbeeldingW / Vampier
Winnaar Dyers Blade Afbeelding
Dode 12 yarik6 AfbeeldingHoofd-Vampier
Winnaar Het Pietje Afbeelding
Winnaar

In- of uitklappen • Ronde 25
Er doen op dit moment nog maar ( 4 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 9 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 1 ) Vampiers,
( 0 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 1 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 0 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief keus heeft uit 2 rollen.

[td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 06[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Teun [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] bomen ownen [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_heks.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 01 - Geliefde 1[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Dyers Blade [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Het Pietje [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_cupido.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 05[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Cruseder4 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 02 - Geliefde 2[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] R obin [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] iMichel [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_dief.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_meisje.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Furi Fihter [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_vampier.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 03[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Ane [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 08[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Peter` [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_jager.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_vampier.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burgemeester.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 09[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] The Beast of Terror [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 07[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] yarik6 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 04[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Toez [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_ziener.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_vampier.png[/img][/td]

In- of uitklappen • Ronde 26
Er doen op dit moment nog maar ( 4 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 8 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Oude weerwolf,
( 1 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 3 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief de keus uit burger en weerwolf had.


[td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 01[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] DamWizardd [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar?[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Beanoodle [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_cupido.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 02[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Dyers blade [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_heks.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]DOde 04[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Furi Fihter [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_jager.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 05[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Cruseder4 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar?[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Toez [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 08[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] iMichel [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 09[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] The Beast of Terror [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_meisje.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 06[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Ane [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 07[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Peter` [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_dief.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 03[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] R obin [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar?[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Sir Fire181 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_ziener.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burgemeester.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar?[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] maike [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 12[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] eppo [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Oude wolf[/size][/b][/color][/td]

In- of uitklappen • Ronde 27
Er doen op dit moment nog maar ( 1 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 11 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 1 ) Weerwolven,
( 0 ) Oude weerwolf,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief de keus uit burger en weerwolf had.


[td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 10[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] iMichel [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_dief.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_heks.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 01[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Beanoodle [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 09[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Toez [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 05[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Sir fire18 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] cruseder4 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 11[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] 'Joost [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_jager.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burgemeester.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 02[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] eppo [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_cupido.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 08[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] R obin [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 03[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] The Beast of Terror [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 06[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Ane [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_ziener.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 07[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Dyers Blade [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_meisje.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 04[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] douder3 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Oude wolf[/size][/b][/color][/td]

In- of uitklappen • Ronde 28
Er doen op dit moment nog maar ( 04 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 06 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Oude weerwolf,
( 1 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 2 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief keus had uit Burger en ziener.

[td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] 'Joost [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_cupido.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 06[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] The Beast of Terror [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Oude wolf[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] R obin [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_dief.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_ziener.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Ane [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_heks.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 01[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Off-er [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 04 - Geliefde 1[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] ToSw4ft [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_meisje.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 02[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Dyers Blade [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 03 - Geliefde 2[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] maike [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 05[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Peter` [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_jager.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Volksdansmatt [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burgemeester.png[/img][/td]

In- of uitklappen • Ronde 29
Er doen op dit moment nog maar ( 02 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 15 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Oude weerwolf,
( 0 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 1 ) Cupido en
( 1 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief keus had uit een burger en een cupido kaart.

[td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 09[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] guillaume [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 14[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] douder3 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 10[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] ToSw4ft [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 07[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Ane [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_jager.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 03 - Geliefde 1[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] 'Joost [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 15[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] The Beast of Terror [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 11[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] bomen ownen [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 05[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] R obin [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_meisje.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 13[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Furi Fihter [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 06[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Volksdansmatt [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Oude wolf [/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Dyers Blade [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_heks.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 02 - Geliefde 2[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Cruseder4 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 01[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] heARTillery [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_ziener.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Beanoodle [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_dief.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_cupido.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 12[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] iMichel [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 04[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Het Pietje [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 08[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Off-er [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td]

In- of uitklappen • Ronde 30
Er doen op dit moment nog maar ( 3 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 11 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 0 ) Weerwolven,
( 0 ) Oude weerwolf,
( 0 ) Ziener,
( 0 ) Dief,
( 0 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 1 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 3 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief keus had uit ziener en meisje.

[td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 08[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Cruseder4 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_cupido.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] The Beast of Terror [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 03[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] douder3 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_heks.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 04[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Beanoodle [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] 'Joost [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 10[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] iMichel [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_dief.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_ziener.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 07[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Het Pietje [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Off-er [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burgemeester.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 02[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] guillaume [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_jager.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 06 - Geliefde 1[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Dyers Blade [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Oude wolf [/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 11[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] R obin [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 09[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] yarik6 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 01[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] eppo [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 05 - Geliefde 2[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Volksdansmatt [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td]

In- of uitklappen • Ronde 31
Er doen op dit moment nog maar ( 4 ) speler(s) mee.
Er zijn ( 9 ) speler(s) vermoord.
Er Zitten
( 1 ) Weerwolven,
( 0 ) Oude weerwolf,
( 0 ) Ziener,
( 1 ) Dief,
( 1 ) Heks,
( 0 ) Jager,
( 0 ) Onschuldig meisje,
( 0 ) Cupido en
( 5 ) Burgers in deze ronde,
waarvan de dief keus had uit twee burger kaarten.

[td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 08[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Dyers Blade [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_ziener.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 07[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] R obin [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Oude wolf [/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 03[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] douder3 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_meisje.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] The Beast of Terror [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_heks.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 09[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Off-er [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 05[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] guillaume [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_jager.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 01[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Cruseder4 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_cupido.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 02[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] heARTillery [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 04[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Toez [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Dode 06[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] Het Pietje [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_weerwolf.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] iMichel [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] JustMeTuurz [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_dief.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burgemeester.png[/img][/td][td][color=#FF4400][b][size=200]Winnaar[/size][/b][/color][/td][td][color=#FF4400][b][size=200] yarik6 [/size][/b][/color][/td][td][img]http://i453.photobucket.com/albums/qq253/kidsboys2/Weerwolven/kaart_burger.png[/img][/td]

[td][/td]
Credits & Eindspraak


Dit is mijn informatie pagina, ik heb niet alles gebruikt omdat ik het spel niet te moeilijk wou maken.
http://www.vollemaaninwakkerdam.nl/


Stuur mij een Prive mail Voor joun beslissingen en/of vragen.


Ik kwam op het idee om dit te starten door dat er ook een voledig spel van Monepoly in dit forum stond. Ik dacht welke spellen kan ik op een forum maken. Toen ik dit spel opeens bedacht omdat ik wist dat dit spel op meerdere forums werd gespeeld en ik dit altijd een super leuk spel vond in de middelbare school waar we het vaak speelden met onze leraar en hele klas.

Meld je snel aan en doe mee, als er plaats is.

[uitklappen=Extra Plaatje!

Gemaakt door Svangel op 03-06-11.

Op deze datum is bij Ronde 15 op Dag 2 een beetje veel gepost. Op de ochtend was het begin rond pagina 80 en op het eind van de dag op pagina 104. Dit plaatje is gepost rond pagina 98. Toen het nog aardig actief was.]Afbeelding[/uitklappen]
[td][/td]
Laatst gewijzigd door Quest n Slay op vrijdag 24 augustus 2012, 0:18, 5 keer totaal gewijzigd.
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Terence »

o.O
Afbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door The Beast of Terror »

Ik doe mee (:
jason11111
Berichten: 90
Lid geworden op: maandag 11 juli 2011, 14:19

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door jason11111 »

Ik doe mee!
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je schelden met kanker wil stoppen-
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door DamWizardd »

Leuk dat dit spel ook op lunagang wordt gespeeld, ik speelde het ooit op een speciaal forum.
I'm in the game !
Afbeelding
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Het Pietje »

Ik doe weer mee!
En yarik doet ook mee.
Gebruikersavatar
yarik6
Berichten: 966
Lid geworden op: maandag 8 juni 2009, 12:42
RS: pvm yarik (p2p)
Clan: maxed in progress

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door yarik6 »

WvW is weer terug n zoals iorn al zei ik doe weer mee !
Afbeelding
Peter`
Berichten: 12296
Lid geworden op: zaterdag 27 oktober 2007, 22:32
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Peter` »

About fucking time.

En ik meld me hierbij aan.
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Quest n Slay »

Nog minimaal twee personen, ik wil vanavond nog beginnen. Leuk om weer een paar oude spelers terug te zien. :)
Beanoodle
Berichten: 5594
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Beanoodle »

matt2mage doet ook mee. Of hij nou wilt of niet!
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Quest n Slay »

Beanoodle schreef: matt2mage doet ook mee. Of hij nou wilt of niet!
Stuur hem eerst maar een berichtje. Hij moet zichzelf aanmelden zodat ik weet dat hij niet inactief gaat zijn.
Cruseder4

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Cruseder4 »

Count me in
Ane
Berichten: 2458
Lid geworden op: vrijdag 20 juli 2007, 10:13
Oude naam: anethebest

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Ane »

Ik doe mee
Afbeelding
tyvm konijn
iMichel
Berichten: 1188
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 17:07
RS: iMichel (p2p)

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door iMichel »

Wb wvw :wub:
Ik doe ook mee als er nog plek is.
Afbeelding
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Het Pietje »

Damn mijn onderschift is nogal mislukt :(
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door Marni42 »

Ik doe mee!
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
bomen ownen
Berichten: 379
Lid geworden op: woensdag 8 juni 2011, 18:32
RS: Soul Samis (p2p)
Clan: beanoodle

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Aanmelden!

Bericht door bomen ownen »

Ik ben er bij!!!! :D/
Mijn Eerste guide & ook nog eens eerst post: Het is een Conquest Guide!
Afbeelding
Peter`
Berichten: 12296
Lid geworden op: zaterdag 27 oktober 2007, 22:32
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 1

Bericht door Peter` »

Rol is binnen jee
Gesloten