Velox' Guides: - Ranged -

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Bericht door Veloxraptor »

Links en plaatjes veranderd in Hotlinks waar je op kan klikken. Dat laadt sneller. Verder ook nog 31-40 ranged ge-update en het defence level bij armours toegevoegd. Ook nog een spellingsfoutje eruit gehaald.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Mark_Zonne
Berichten: 2938
Lid geworden op: woensdag 23 mei 2007, 14:40
Clan: -
Oude naam: mark zonne

Bericht door Mark_Zonne »

Mooie guide! ik hoop dat ik ooit nog eens je fire cape guide ga gebruiken :wink:

9/10
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Bericht door Veloxraptor »

KLein beetje ge edit, is er toevallig iemand die req's voor Ardmadyl weet? Ik heb hem er wel alvast bij gezet.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Anonymous

Bericht door Anonymous »

wat kan je beter gebruiken short of longbow?
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Bericht door Veloxraptor »

sjappie2nd schreef:wat kan je beter gebruiken short of longbow?
Shortbow.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Bericht door Veloxraptor »

Update van de Layout.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Killblade Nl
Berichten: 3361
Lid geworden op: maandag 5 november 2007, 17:51
Clan: niks
Oude naam: Niels'

Bericht door Killblade Nl »

Nice guide! :D
9.8/10!
Zou je ook een magic guide kunnen en willlen maken? :roll:
Afbeelding Thx Peter'
Masterwim1
Berichten: 5210
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
RS: Wim1 (p2p)
Clan: The Nexicans

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Masterwim1 »

nice guide :D

9/10 ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Maud219
Berichten: 607
Lid geworden op: zondag 29 juli 2007, 10:02
Clan: Supreme Skillers
Oude naam: Sjorsjooh

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Maud219 »

Nice Guide!
9/10.
Armadyll is 65 Range en Def.
Janco
Berichten: 2942
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 9:33
Clan: eLLte

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Janco »

nice 10 maar voor atmydl heb je 70def en 70 ranged nodig
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Yves W »

9,8/10 ik doe weinig ranged maar mooie guide bijv safespot bij ice giants is wel cool had ik nooit gevonden.
Kan als je tijd hebt een melee guide voor plekken monsters etc
Laatst gewijzigd door Yves W op zondag 10 februari 2008, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Veloxraptor »

Oef, deze stond laag :(
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Boin
Berichten: 2685
Lid geworden op: zaterdag 15 september 2007, 1:26
Clan: Retired
Oude naam: ownedbyme
Contacteer:

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Boin »

1 woord hiervoor: GEWELDIG!

dikke 10!

ik ben nog maar 9 range! komt mij uit man!:P
Doen wat je wilt en niet doen wat je niet wilt.
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Veloxraptor »

Grote update, ik heb ongeveer 5 membermanieren toegevoegd om ranged te trainen, ik heb Armadyl en third age ranger toegevoegd, en ik heb nog een spelfoutje eruit gehaald.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re:

Bericht door Ingewel »

Jonah schreef:Dit is nou net wat ik nodig heb! < Ik hoop dat ie snel klaar is >
ja, da was vroeger..... O:)

Ik mis de plaatjes.
Afbeelding
rezelman
Berichten: 79
Lid geworden op: vrijdag 4 augustus 2006, 9:43
RS: Rezelman (f2p)

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door rezelman »

Ik zelf rangen toch al wel aardig lang in f2p. Ik heb daarom nog wat toevoegingen/aanpassingen voor je guide.

50-60 moss giants, door de update van Crandor in de zomer staat er geen bush meer, het staat er wat anders en er zijn meer safespots @ mossginats nu, in de ruine staan. Zelf zou ik ook zeggen als het er rustig is gewoon doorgaan tot 70 ranged. De big bones die je daar krijgt zijn zeker goed voor je prayer.

De icegiants, er zijn meer safespots daar dan die enkele tussen de staligmiet en de muur in, op sommige plekken steek de muur uit en kan je daar ook een ice giant safe spotten. Ook de andere lossen Staligmieten kunnen worden gebruikt als safespot. Ik vind het inderdaad daar wel erg iritant dat je vaak last heb van de ice warios die je iedere keer komen lastigvallen. Ook een nadeel is de vele spelers die graag melee trainen op de ice giants want ze willen de big bones die het dan ook tot het grote voordeel van die task maakt.

Daarnaast is er met het Stronghold of Sercurity nog een goede trainingsmogelijkheid gekomen, de Ankou's. In de kamer Zuid-Center lopen vele level 82 ankou's en level 60 skeletons rond en er is 1 karkas waar je heel goed kan safespotten. De ankous droppen law runes, noted mithril ores en rune essence en ze droppen adamant arrows. Al deze items zijn stackeable zodat je hier heel lang kan campen en niet iedere hoeft te banken want je zit vol met meuk en je Nature runes zijn op. Je word op deze spot best vaak bezocht door een random event dat je naar een andere plek teleport. Hierdoor ben je best vaak idle en staan er een stuk of 5 monsters om je heen terwijl jij safespotted staat. Deze random events geven ook nog eens vaak noted gems en 500 gp als je de kledingstukken al hebt. Weer stackeable items. Je kunt als je gevaarlijk low hp bent gelijk de portal of death in om daar home teleport te doen of om rustig je hp te laten restoren. Het enige nadeel is dat als het druk is je amper een monster kunt killen. Je haalt de kosten eruit als je met bronze en iron arrows power-ranged.

Ranged in de Wilderness @ f2p
Greater demons:
Voordeel: 4 greater demons met allemaal vele safespots omdat ze zo groot zijn. De drops zijn leuk. Het is er eigenlijk altijd rustig en anders is het multicombat en kan je toch nog Exp halen op anderemans greater.
Nadeel: De demons spawnen opzich ver uit elkaar zodat je veel heen en weer moet rennen voor de safespots. Relevants...
Ice Giants:
Voordeel: Erg rustig, ze droppen bigbones, waneer ze idle zijn vele safespots, leuke cosmis respwan.
Nadeel: Als ze niet idle zijn kan je er maar 2 rangen met een safespot anders gaan ze je iedere keer Bsen, ze hebben niet heel veel hp. Relevants...
Lesser demons in Lava maze:
Voordeel: Het is er erg rustig, er respwanen daar een Steel plate body en een staff of earth (1200 gp en 900 gp met high alchen). Er zijn veel safespots.
Nadeel: Je hebt een scherp object nodig om langs de webben te kunnen komen en word vaak vergeten, zijn er maar dus als er nog iemand is gaat het best langzaam, Relevants...
Lesser demons naast lava maze:
Voordeel: Makkelijk te komen en het zijn er 4/5
Nadeel: Veel spelers daar te vinden, pas als ze idle zijn zijn ze goed te safespotten, Relevants...
Relevants: geesten die ronddwalen in de Wilderness en die je vaak uit het niets aanvallen met hun magic attacks, ze kunnen semi Ice barage/teleblock en nog wat melee aanvallen. Ze hitten vrij accuraat met 20+. Vrij vaak wegrennen en op juiste plek uitloggen/ff wachten en dan maar weer terug gaan. Gezien je ze nogal vaak tegenkomt is rangen in de Wilderness verleden tijd want je kunt er geen goede Exp halen.

Hopelijk heb je wat aan mijn ranged 70+ in f2p aanvulling.
EDIT: Woa, heb een half boek hier neergezet.
Rezelman | Totally f2p | First maxed skill in 2014 | Maxed F2P since 21-12-2019
Coolgast67
Berichten: 2707
Lid geworden op: zondag 3 juni 2007, 16:32

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Coolgast67 »

een minifoutje, het is niet tzaar maar tzhaar :P
verder een hele goeie guide, ik ga er wat mee doen.
Lunatipper sinds 3 Juni 2007
Lunagangster sinds 6 Maart 2008
Sinds 5 december 2009 99% gestopt met RS, LTF en Lunagang funclan
Alexender444
Berichten: 180
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 20:43

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Alexender444 »

mooie guide ;)
Maar die safespot bij de ice giants in die grot klopt niet helemaal
Daar komen ook vrij vaak gewoon ice warriors.
Voor de rest prima guide

8,5/10
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door Veloxraptor »

Ik weet welke safespot bij de ankous je bedoelt rezelman. Ik zet hem er niet bij omdat ik ankous niet aanraad voor training. Ja, ze droppen goed en 70+ ranged is het zeker redelijke training, maar minder dan lessers.

Ice warriors kunnen niet op de ice giant safespot komen zolang er een ice giant voorstaat.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
69sertkaya69
Berichten: 30
Lid geworden op: zondag 17 februari 2008, 20:32
Clan: manier5
Contacteer:

Re: Velox' Guides: - Ranged -

Bericht door 69sertkaya69 »

lekker guidess maar ja het beste is bij bandit kan je lekker tv kijken ne je poppenjte zit dan nog steeds te attacke dat doe ik nu dus doe ook snel http://www.freewebs.com/dmxaslt/bandos_avatar.gif
Plaats reactie