~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions] [Kleine update]

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions] [Kleine update]

Bericht door 3dxbox »

~Bursting Rock Lobsters~
Inleiding

Deze guide bevat nu wel de Chaotic staff en Arcane necklaces!


Hoi, weer tijdje geleden dat ik een guide heb gemaakt. Maar ik heb er wel weer zin in en daarom deze guide :D. Deze keer over het bursten van Rock Lobsters. Sinds Runetek 5 zijn een hoop filmpjes op Youtube verouderd en kunnen sommige methodes niet meer gebruikt worden. Daarom hier mijn guide met mijn methode. Enjoy!

Inhoud
  • Waarom bursten?
  • Benodigdheden & Monster info
  • Armour & Inventory
  • Weg er heen
  • De methode
  • Exp/Charms
  • FAQ
  • Slot
Waarom bursten?

Ik denk dat de meeste mensen wel van bursten hebben gehoord. Voor diegene die dit niet hebben: je Ice Burst/Ice Barrage'd Rock Lobsters in de Waterbirth Dungeon. Dit is een snelle, maar ook dure manier van Charms en Magic exp. Ik ben hier laatst mee begonnen omdat ik graag beide 94 Magic en 88 Summoning wil, bursten is dus een perfecte manier hiervoor.

Benodigdheden

Er zijn een paar benodigdheden voor bursten. Deze liggen echter wel wat hoger dan een gemiddelde speler. Zonder deze kom je nergens:
  • Desert Treasure
  • Recruitment Drive
    (Voor Initiate prayer armour)
  • 70 Magic
  • 43 Prayer, voor Protect Melee.
  • 70+ Constitution
  • 10m+- (Hangt af van hoeveel bursts je wilt, als je ook nog armour moet kopen raad ik rond de 30m aan).
Aangeraden:
  • The Slug Menace
    (Voor Proselyte prayer armour, beter dan Initiate)
  • Soul Wars cape van Nomads Requiem, deze geeft +12 Prayer bonus.
  • 94 Magic, kan ook lager, als het maar boven de 70 is voor Ice Burst.
  • 70+ Prayer
  • Falador Shield 3 (voor volle prayer points per dag, als je niet van plan bent aantal dagen daar te wezen is deze niet nodig)
  • Enhanced Excalibur, deze kan erg handig zijn als je wat hard word gehit door de andere monsters.
Monster info
Afbeelding
Soort monsterDier
P2P/F2PP2P
Combat level127
Lifepoints1500
Max hit150
Agressief?Ja
Valt aan metMelee
Kan jou vergiftigen?Nee
Nog wat extra info: dit monster hit zo snel als darts, het aantal dat je lured is ook nog eens 9. Dus daarom is Protect Melee nogal nodig.

Armour & Inventory

Nu het armour, hoe beter, hoe duurder natuurlijk. Toch heb je aardig goed armour nodig, want hoe slechtere Magic atk, hoe minder hits, hoe langer het duurd. Mijn armour en andere mogelijkheden:
Afbeelding
-BesteMinder goedSlechtst
WapenChaotic StaffStaff of LightMaster wand
Schild/bookArcane Spirit ShieldMages' BookUnholy Book
HelmThird-age mage hatHealer hatAhrim's hood*
AmuletArcane Stream NecklaceArcane Blast NecklaceArcane Pulse Necklace
BodyAhrim's RobetopInfinity TopMystic Robe Top
LegsAhrim's RobeskirtInfinity RobeMystic Robe Bottom
BootsInfinity BootsWizard BootsMystic Boots
GlovesBarrow GlovesInfinity GlovesMystic Gloves
RingSeers' Ring (i)^Seers' RingRing of Life
* = Ahrim's hood, Infinity hat en Farseer helm zijn allemaal even goed (+6 Magic atk). Farseer het goedkoopste en gaat niet kapot.

^= De Seers' Ring (i), is een ''Imbued'' Seers' Ring. Deze kan je krijgen als reward van de minigame Mobilising Armies. Hierdoor word de ring twee keer zo sterk.

NOTE: Battle Robes zijn erg handig in combinatie met de Staff of Light (SoL afgekort). Samen besparen ze namelijk 50% van je runes. Battle Robes krijg je door je tokens van Fist of Guthix in te ruilen. Dit kost wel veel tokens, je kunt de Robes ook in de G.E. kopen. Al zul je deze niet snel krijgen omdat ze een hoge Street-price hebben.


Tip van Little Pyromaantje: ''Als je voor Magic bonus gaat kan je beter een Healer hat als helm gebruiken. Die geeft +1 Magic bonus meer dan Ahrim's Hood en gaat niet kapot.'' Dit is inderdaad een goeie tip, de Healer hat geeft +7 Magic attack, Ahrim's hood +6. De Healer hat kan je kopen met punten van de minigame Barbarian Assault.


Tip van fireknichts2: ''Met een Tome of Frost van Dungeoneering bespaar je heel wat geld''. Dit is inderdaad zo, een Tome of Frost is een boek dat in je shield-slot komt. Het vervangt water runes. Water runes zijn deze dagen rond de 38 gp, en je hebt er 6 nodig voor 1 barrage. Dat is 228 coins per barrage. Het bespaard je een hoop geld als je veel barrages hebt. Nadeel is wel dat je dan geen magic-attack boostend schild kan gebruiken zoals Arcane Shield of Mages' Book.

Je hebt ook nog Prayer armour nodig als je de Lobsters lured. Hierbij gebruik ik Proselyte plate + legs en Soul Wars cape. Ik kan me voorstellen dat je dit niet hebt omdat Proselyte nog wat questing vereist en Soul Wars cape ook. Als je dit hebt, prima natuurlijk. Zoniet, vervang dan Proselyte door Initiate. De cape hoef je niet persé te hebben, je kan ook een ander Prayer boostend voorwerp gebruiken. Zoals bijvoorbeeld een God Cloak, Trimmed Skillcape. Of iets heel anders dan een cape, bijvoorbeeld een Stole of Helm. Prayer boostende kleding kan je hier vinden.

Je Inventory zal een beetje hierop moeten lijken:

Afbeelding

De Throwaxe heb je bij je om door het begin van de Dungeon te komen, je mate kan deze ook meenemen, bespaart je weer wat ruimte.
De Runes, niet vergeten natuurlijk. Ik heb Blood/Death/Water bij me omdat ik Ice barrage gebruik. Als je Burst gebruikt vervang je de Blood door Chaos. Ook zijn Blood spells hier erg handig om te healen, naast je Excalibur. Ik gebruik deze alleen niet omdat ik zelf al Soul Split heb.
De Enchanted Excalibur geeft 200 Lp erbij als je de Special attack gebruikt.
De Holy Wrecnh geef je +1 meer Prayer bij elke Prayer pot die je drinkt.
Het Falador Shield 3 kan je Prayer één keer per dag helemaal restoren. Doe dit dus pas als je onder de 10 zit zodat je geen onnodige Prayer points verspilt.
De Prayer pots zijn natuurlijk om je Pray te restoren, en de Monkfish is als je tijdens de weg erheen een kleine hit krijgt. Niet perse nodig.
Ik neem ook 1 van elke Charm mee zodat ik geen plaats te maken als ik daar eenmaal ben.

Open spaces: Kan je opvullen met Prayer pots/Food/Dergelijke runes.

Weg erheen

Tip: In de cc ''Burstinglobs'' zitten mensen die je soms willen helpen met doors als je naar binnen wilt of als je misschien bent dood gegaan. Deze tip is van Olivier 1337.


De weg erheen kan ik wel uitleggen met tekst, al is dit wat moeilijk te begrijpen dan filmpjes. Daarom raad ik aan een filmpje op Youtube te kijken, typ bijvoorbeeld in ''Waterbirth Dungeon route''. Je zult vast wel wat filmpjes vinden. Anders leg ik het wel uit (deze uitleg begint nadat je de Throwaxe heb gegooit en je bij de eerste ladder komt:
  • Je hebt je throwaxe gegooit, doe Protect Magic en ga naar beneden.
  • Loop naar het oosten, er is tevens maar één ladder. Net voor je de ladder afgaat doe je Protect Ranged.
  • Loop nu door en je zult weer een ladder zien, ga deze up. Geen prayer nodig voor tenzij je erg slechte Def hebt, hier zitten namelijk Giant Rock Crabs.
  • Loop naar het zuiden je daar is weer een ladder. Doe Protect Ranged aan.
  • Let op! Je zult eerst een ladder zien zuidelijk, ga deze NIET af, dit is namelijk de verkeerde. Loop door naar het westen en daar is nog een ladder, ga deze af met Protect Magic.
  • Je zult nu in een kamer komen met alleen maar Wallasalki's. Hou gewoon je Magic Protect aan en loop naar de andere ladder. Als je deze op gaat zul je 3 vakjes verder een ladder naar zien. Ga deze af en dan doorlopen naar de volgende. In deze 3 kamers kan je je Magic Protection aanhouden omdat je geen ander monster zult tegekomen.
  • Nadat je de ladder op bent geklommen zul je weer bij Giant Rock Crabs komen. Hier geldt hetzelfde als de 2e room. Loop door naar het oosten en ga de ladder af met Protect Ranged. Er zullen ook wat Melee Dagannoth's zitten dus als je teveel gehit word kan je kiezen tussen Ranged en Melee protection. Loop verder en je zult een ladder zien, zet Protect Ranged aan.
  • Dit is een kleine verhoging, loop gewoon wat verder en ga de andere ladder tegenover je af. Doe hier Protect Melee aan.
  • Nu gewoon de grot volgen en je komt bij een ladder, ga hier af en je bent bij de Rock Lobsters! Je kun gelijk beginnen tenzij de world bezet is, ga dan achter de ladder zitten (ten zuiden ervan) zodat de Rock Lobsters je niet kunnen aanvallen.
NOTE: Ren zoveel je kan, bij Giant Rock Crabs kan je even lopen zodat je weer wat energy krijgt en draag je Proselyte/Initiate, niet je Ahrim's!

Je bent nu aangekomen bij de Rock Lobsters, oponaar het volgende hoofdstuk voor de methode.

De methode

Het belangrijkste, de methode. Nu ben je op de één-na-laagste verdieping bent met Rock Lobsters, Dagannoth's, Wallasalki's en Giant Rock Crabs. Zodra je de ladder af bent gegaan zal een lobster je meteen aanvallen, spot deze achter de ladder. (Tip: Heb je Quick-prayer op Melee, wel zo handig).
Nu begint het luren:

Hier even een plaatje voor een beter overzicht, dit pad ga je heen en terug lopen:

Afbeelding

Doe nu eerst dit:
Afbeelding
Ik sta hier al de loot op de pakken, maar zorg dat je hier staat, je zult waarschijnlijk al de westerlijke Lobster op je hebben. Loop nu zoals aangegeven.
Afbeelding
Loop verder tot het einde nadert, je bent nu langs 4 Rock Lobsters gekomen, deze moet je ook achter je aan hebben. Heb kan namelijk gebeuren dat als je snel erlangs rent dat ze niet uit hun camouflage Rock vorm komen en blijven zitten. Wees er zeker van dat je 4 Lobsters achter je aan hebt.
Afbeelding
Loop nu langs de hoek, en laat geen enkele Lobster noordelijk steken. Wacht desnoods nog even aan de zijkant (het dunnere lijntje dat naar het meest oosten loopt). Als je ze allemaal achter je aan hebt en geen een is blijven steken kan je doorgaan en langs de andere 2 lopen. Je hebt er nu 6.
Afbeelding
Bij dit plaatje moet je er rekening mee houden dat ik al verder ben gelopen en dan weer een stukje terug, als op het vorige plaatje hierboven te zien is zie je 3 Lobsters in de verte, deze 3 heb ik nu al achter me aan.
Nu komt het irritante: er zal meestal een level 90 Dagannoth (level 90 zijn melee'ers, de level 88 zijn Rangers) achter je aan komen. Deze kan je niet gebruiken bij je lure, dus deze moet je zien kwijt te raken. Dit doe je door hem achter de torch te spotten. Loop nu dus eerst achter de torch en zorg ervoor dat de Dagannoth je aanvalt (blijf hier niet te lang want Wallasalki's zullen je ook attacken en soms ook Dagannoth level 88's. Omdat je dus geen Ranged/Mage protect heb en slecht defence armour zul je wat vaker gehit worden door deze. Laat je dus nooit te lang aanvallen door deze). Als de Dagannoth melee je aanvalt kun je door naar de volgende stap.
Afbeelding
Loop nu snel langs de torch en zorg ervoor dat je oostelijk loopt zodat de Dagannoth achter de torch word gespot. Als je niet oostelijk genoeg loopt zal de Dagannoth ontsnappen en zal je her opnieuw moeten doen. Maar als je meteen naar de hoek (de ''hoek'' is die U-bocht aan het begin) klikt zal je ze automatisch spotten. Je zit nu nog met die 9 Lobsters, op naar de volgende stap.
Afbeelding
Loop richting de hoek. De hoek loopt zoals je misschien al gezien hebt, zo:
|-------------------|
|-------------_____|
|------------/
|-----------/
Je moet ze niet in de inham krijgen. Dit zal waarschijnlijk ook niet gebeuren als je goed gaat staan. Ga dus staan waar ik op het plaatje sta, net 1 stapje ten oosten van de hoek. Lobsters nemen 2×3 ruimte in en zullen nog niet bij je kunnen komen.
Maar dat moeten ze wel, dus loop klik op de spot 1 vakje ten oosten van je, de Rock Lobsters zullen nu vrijkomen en je aanvallen. Hier gebruik je Protect Melee voor, maar als je beter word kan dit zonder. Nadat je op het 2de vakje staat loop je snel naar het westen, langs de muur. De Lobsters zullen weer gesafespot zijn achter een stukje van de hoek. Op naar de volgende stap.
Afbeelding
Hier ren je langs de muur, richtig de stalagmieten zodat je daar kan beginnen aan het bursten. Klik, als je naast de muur staat (een stukje van de Lobsters af (zodat ze je niet aanvallen)), het uiterste westen aan, naast de stalagmieten en langs de ladder. Dan kom je tegen de westerlijke achtermuur te staan (ten westen van de ladder). Omdat je langs de ladder moet, en dus 1 vakje omhoog, komen de Lobsters weer in volle gang achter je aan. Als je dan de ladder bent gepasseert zullen de Lobsters zich daar weer vastzetten. Nu kan je ze attacken:
Afbeelding
Als je laag Hp bent, dan kan je nog een Blood spreuk casten. Blood Burst/Barrage is het handigste aangezien Blitz maar 1 Rock Lobster hit en Burst/Barrage alle 9. Met een Blood spreuk heal je 1/4 van de hit.
Voor een Blood spreuk heb je Blood runes nodig. Neem deze dus extra mee! Je gaat waarschijnlijk alleen Blood Bursten/Barragen.
Een Blood Burst kost: 4 Chaos, 2 Death, 2 Blood.
Een Blood Barrage kost: 4 Death, 4 Blood, 1 Soul.
Als je dus kan Blood Barragen, vergeet dan niet de Soul runes.

:!: Vergeet niet je Autocast Burst/Barrage aan te zetten! :!:

Je hit natuurlijk niet even veel op elke Lobster, dus ze zullen niet tegerlijkertijd dood gaan. Als diegene die je attacked dood gaat en de rest is nog niet dood zul je dus een nieuwe Lobster moeten attacken. Let hier op, want als je AFK'd en degene die je attackte is dood, dan zal je de loot misschien missen. Als ze dood zijn pak je de Charms op. Wat ik altijd nog op pak zijn de Water runes en soms de Edible Seaweed. Ze droppen ook nog Grimy Ranarr's en Water Talismans. Als je hier plaats voor hebt kan je deze oppakken.

Herhaal alle stappen, lure ze nog een keer en burst weer.

Exp/Charms

Dit is wat moeilijk te berekenen. Ikzelf heb een beetje bijgehouden wat ik kreeg bij een bepaalt aantal Crimsons.
  • 371 Bursts - 104 Crimsons
  • 727 Bursts - 200 Crimsons
  • 1079 Bursts - 302 Crimsons
  • 1778 Bursts - 500 Crimsons
  • 2125 Bursts - 602 Crimsons
Dit is wat ik had, dus klopt wel ongeveer met wat ik hieronder te zeggen heb (1k Bursts -> 300 Crims).

De exp weet ik niet precies, maar het gemiddelde is van Bursts is meestal:
1k Bursts = 300 Crimsons = 140k~ exp.

Ik heb laatst daar ook gebarraged, ik nam 1k barrages mee en haalde daarmee 440 crimsons. Dit is met het armour die je ziet op de pic. Ik kan denk ik wel veilig zeggen dat niet iedereen over een Arcane Stream Necklace beschikt, wat wel helpt met de +15% magic damage.

Met Battle robes + SoL zou je nog meer crimsons per 1k barrages halen, ik denk wel 600~.
Ik kreeg gemiddeld 450 exp per barrage. Dat is dus 450k exp voor 1k barrages.

1k Barrages = 400 Crimsons = 450k~ exp.

Ik heb hier 90-92 Magic getraint, hierbij verdiende ik 2,7k Crimsons (en wat andere Charms natuurlijk maar het gaat om de Crimsons).

FAQ

:?: Valt dit te doen op Pure's?
:!: Ik denk het wel, maar niet erg aangeraden omdat je 1 Defence hebt en je op het laatste stukje word aangevallen door zowel Magic als Ranged. Waar je dus geen Protect tegen hebt omdat je Melee pray al aan hebt staan. Misschien voor Zerker pures (45 Def) wel mogelijk, maar dan zul je niet héél lang kunnen blijven gok ik zo.

:?: Hoeveel kost een Burst?
:!: Al bijna 1k.

:?: Waarom lure je tot helemaal aan de trap en niet gewoon die hoek?
:!: Vind ik handiger omdat als je aan de hoek lured en dan killed, dan wil de Rock Lobster die je wat eerder killt wel is naast je spawnen, dan moet je weer Prayer aanzetten en kost onnodige prayer points.

:?: Is een Holy Wrench handig om mee te nemen?
:!: Ja, deze gebruikte ik ook (mist alleen een Inventory pic). Hij geeft +1 meer prayer bij elke Prayer pot dose. Als je dan 20 Prayer pots bij je hebt is dit al 80 Prayer points extra! (1 Pot = 4 doses. 4×20=80).

:?: Full Void magic handig daar?
:!: Denk het niet, aangezien je hele lage Defence hebt tegen de Dagannoth's die je tegenkomt op het einde van de lure. Ik heb het nog nooit iemand zien doen en nog nooit gezien op een filmpje, dus ik denk dat mensen het niet gebruiken aangezien het gewoon niet zo handig is ;). Maar; ik heb het dus niet geprobeerd/gezien. Je kan het altijd proberen!


Slot

Deze guide wilde ik eigenlijk posten toen ik nog daadwerkelijk Burste, maar ik ben intussen al 94 Magic en was deze guide een beetje vergeten. Ik wil hem toch nog posten omdat de methode niet zo heel bekend is.
Als er wat spelfouten tussen zitten, tell me :D! Ben namelijk niet goed met D's en T's :3.

Ik heb intussen beide 94 Magic en 88 Summoning. Aan de 2,7k Crimsons heb ik heel wat gehad dus als je snel Crimsons wilt hebben is dit de snelste manier.

Ik hoop dat het een beetje helpt :).

~Xbox.
Laatst gewijzigd door 3dxbox op zaterdag 19 maart 2011, 12:03, 16 keer totaal gewijzigd.
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
janneman26
Berichten: 1051
Lid geworden op: donderdag 17 januari 2008, 19:50
RS: Soronbe (p2p)

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door janneman26 »

mooi maar een inventory pic? en hoeveel kost het je per burst? zet dat er eens bij en je krijgt 9,5/10

Toegevoegd na 28 seconden:

first post
Terug van weggeweest!
Vinno
Berichten: 2971
Lid geworden op: maandag 7 januari 2008, 17:34
Clan: Retired
Oude naam: Vino

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door Vinno »

Mooie guide noob.

Denk je dat het als pure mogelijk is?:o

10/10 als jij het niet was geweest

9/10 omdat jij het bent 8-[
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door 3dxbox »

Invent vergete lol, komt eraan :$ :$.
Ik zal een FAQ adden, een burst kost al gauw 1k !
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Advoh
Berichten: 735
Lid geworden op: woensdag 24 juni 2009, 12:08
RS: Mr Pechvogel (OSRS)
Clan: Peterr
Oude naam: Adv0h

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door Advoh »

Waarom Lure jij ze tot de trap :o
Wel mooie guide, misschien is het handig om ook een Holy Wrench mee te nemen.
Handig voor mensen die het nog nooit gedaan hebben, 8/10.
r4f0x
Berichten: 226
Lid geworden op: woensdag 19 augustus 2009, 17:01
Oude naam: killer acid4

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door r4f0x »

kosten: 4x68 =272 + 2x398 = 796 + 4x36 = 144

272 + 796 + 144 = 1212x1000 = 1212k:8 =151.5kx7=

1085,5k? als je een SOl gebruikt per 1k bursts :p

volgens mij klopt me berekening Xd ff uit me hoofd gedaan ;x
Ridiculouzz
Berichten: 246
Lid geworden op: vrijdag 9 mei 2008, 18:34
RS: Meering (p2p)
Clan: G-town jewait
Oude naam: lordspeaker

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door Ridiculouzz »

nice guide, maar als er wat hp van je af is kan je ook blood burst doen zodat je weer wat healt ;)
hey ;D
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door myass »

why no barrage? (te duur)? (of te laag)?
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
Gebruikersavatar
typer
Berichten: 356
Lid geworden op: zaterdag 29 augustus 2009, 17:53
Clan: geen

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door typer »

nice guide,9/10
ik ga hem zo gebruiken voor 62-69 summ.

groet typer
Chaossie
Berichten: 1623
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 19:19

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door Chaossie »

bedoel je met met burs een kill of echt een aanval?

pro guide 9/10
Boe!
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door myass »

1burst = 1 aanval tussne de 0-200 ofzo idk en freezed
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
Gebruikersavatar
TFWRacerZ
Berichten: 2087
Lid geworden op: dinsdag 8 april 2008, 19:38
Clan: -

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door TFWRacerZ »

Mooie guide 9/10 alhoewel

Ik zou niet met battle robes gaan, ze zijn duur en gaan snel kapot, dan moet je ze weer opladen xD
Afbeelding
Ik ben stapelgek, slaap op stacks, stapelbed.
B Simon3
Berichten: 558
Lid geworden op: zondag 17 augustus 2008, 18:50
RS: Gestopt
Oude naam: Little Pyromaantje

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door B Simon3 »

Als je voor magic bonus gaat kan je beter Healer hat als helm gebruiken. Die geeft +1 magic bonus meer en gaat niet kapot.
In- of uitklappen • Plaatje
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door 3dxbox »

lordspeaker schreef:nice guide, maar als er wat hp van je af is kan je ook blood burst doen zodat je weer wat healt ;)
Ja deze is ook erg handig, ik geloof dat ik deze zelf ook bij me had toen ik Burste'. Ik zal het even adden. Dankjewel.
myass schreef:why no barrage? (te duur)? (of te laag)?
Ik heb er wel Barrage instaan hoor o.O. Gewoon bij Benodigdheden en dan Aangeraden staat 94 Magic.
typer schreef:nice guide,9/10
ik ga hem zo gebruiken voor 62-69 summ.

groet typer
Ty, gl ermee :).
chaossie schreef:bedoel je met met burst een kill of echt een aanval?

pro guide 9/10
Ik snap niet wat je precies bedoelt. 1 Burst = 1 spreuk = 9 hits (Namelijk area damage en er zijn 9 Rock Lobsters in elkaar, je hit dus 9 keer). Een Burst is geen kill want je heb meer Bursts nodig om een Rock Lobster te killen. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord, tenzij ik je vraag verkeerd begrepen heb :P. Dankjewel voor de rate.
TFWRacerZ schreef:Mooie guide 9/10 alhoewel

Ik zou niet met battle robes gaan, ze zijn duur en gaan snel kapot, dan moet je ze weer opladen xD
Ja niet aan gedacht :$. Maar zo snel gaan ze ook weer niet kapot. Ik heb geen precieze kapot-gaan-tijd. Maar er staat op Lunagang:
Veel kleren die je kunt kopen, gaan kapot als je ze gebruikt. Het is vergelijkbaar met armour uit de Barrows. De snelheid waarmee de kleren kapot gaat, is alleen wel hoger bij deze kleren. Als de kleren kapot zijn, moet je ze weer opladen.
Het gaan dus langzamer kapot dan Barrow armour, wat 15 uur meegaat.
Little Pyromaantje schreef:Als je voor magic bonus gaat kan je beter Healer hat als helm gebruiken. Die geeft +1 magic bonus meer en gaat niet kapot.
In- of uitklappen • Plaatje
Afbeelding
Nooit aan gedacht ;o! Ik zal het erbij zetten, al verwacht ik niet dat veel mensen een Healer Hat heben ;).
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door Olivier 1337 »

Nice guide, ik mis alleen de inv, maar die zou je toevoegen(stond paar posts hierboven). En misschien is het handig om iets over de "burstinglobs" cc te vertellen, want daar zitten veel mensen die je kunnen helpen met de deur openen, en je weet sneller of de wereld vol is of niet.

8/10, 9/10 als je de inv toevoegt.
Afbeelding

Chaossie
Berichten: 1623
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 19:19

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door Chaossie »

3dxbox schreef:Ik snap niet wat je precies bedoelt. 1 Burst = 1 spreuk = 9 hits (Namelijk area damage en er zijn 9 Rock Lobsters in elkaar, je hit dus 9 keer). Een Burst is geen kill want je heb meer Bursts nodig om een Rock Lobster te killen. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord, tenzij ik je vraag verkeerd begrepen heb . Dankjewel voor de rate.
jah dat was me vraag er stond namelijk is je charms tabel per burst ik dacht dus dat 1burst een kill was, was wel er dom van me -.-
Boe!
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door 3dxbox »

Olivier 1337 schreef:Nice guide, ik mis alleen de inv, maar die zou je toevoegen(stond paar posts hierboven). En misschien is het handig om iets over de "burstinglobs" cc te vertellen, want daar zitten veel mensen die je kunnen helpen met de deur openen, en je weet sneller of de wereld vol is of niet.

8/10, 9/10 als je de inv toevoegt.
Ik ken die Cc niet ;o. Heb je misschien Quickfind code van RSoF?
De Inv zal ik zo snel mogelijk adden.
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door Olivier 1337 »

Volgens mij hebben ze geen topic @ het RSoF, maar als je hun cc in gaat zie je dat er altijd wel 40-50 mensen ofzo zijn, is ook handig voor als je doodgaat want meestal wil er dan wel iemand hoppen om je te blessen.
Afbeelding

Schaapje
Berichten: 1557
Lid geworden op: vrijdag 26 maart 2010, 17:38
Clan: We say Meeh

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door Schaapje »

Een saradomin godsword is ook heel handig ;) Als je goed weet wat je doet, kun je ook op een 1 defence pure bursten, alleen zijn dan blood barrage/blood burst echt een must.


Maar voor nu een 9/10.
AfbeeldingAfbeelding
B Simon3
Berichten: 558
Lid geworden op: zondag 17 augustus 2008, 18:50
RS: Gestopt
Oude naam: Little Pyromaantje

Re: ~Bursting Rock Lobsters - [Xbox Productions]

Bericht door B Simon3 »

3dxbox schreef:
Little Pyromaantje schreef:Als je voor magic bonus gaat kan je beter Healer hat als helm gebruiken. Die geeft +1 magic bonus meer en gaat niet kapot.
In- of uitklappen • Plaatje
Afbeelding
Nooit aan gedacht ;o! Ik zal het erbij zetten, al verwacht ik niet dat veel mensen een Healer Hat heben ;).
Weet ik wel, maar als je het hebt is het toch de moeite waard om te gebruiken.
Plaats reactie