Bandos boss tijdens Luna Event

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Flipo »

Bandos boss
Hoi Ltf'ers

Ik kijk af en toe bij vragen en problemen en dan kom ik vaak de vraag tegen: 'Ben ik goed genoeg om mee te gaan naar Bandos tijdens Luna event?' Laat in ieder geval alvast duidelijk zijn: met 70 Strength ben je welkom! In de guide behandel ik het natuurlijk nog wat uitgebreider. Dit wordt mijn 1e Monster guide, dus ik hoop dat hij ook goed gaat bevallen 8-[. Veel lees plezier!

Inhoud
[/b]

1. Informatie over Bandos
2. Voorbereiding
  • Reqs
  • Gear
  • Inventory
3. Vertrekken
4. Killcount halen
5. Het doden zelf.
6. Waar deden we het ook al weer voor?
7. Slot
Informatie over Bandos

De boss van Bandos heet General Graardor. Hij is de laatste van zijn soort. Misschien is hij daarom zo knorrig [-(.
Soort monsterNormaal monster
P2P/F2PP2P
Combat level624
Lifepoints2500
Max hit 640
AgressiefJa
Valt aan metMelee en Ranged
Kan jou vergiftigen?Nee
ZwakteSlash
Hij valt dus aan met twee stijlen. Melee en ranged. De max hit van zijn melee attack is 640 en de max hit van zijn ranged attack is 370. Maar hij zal jou niet aanraken met melee, of je moet pech hebben. Hij valt namelijk maar één iemand aan met melee. Namelijk de tanker. Hij kan wel op je hitten met ranged! Want zijn ranged attack valt iedereen in de kamer aan, zet dus altijd protect from ranged aan! Als je na een tijdje merkt dat hij wel heel snel dood gaat, kun je het proberen zonder protect, dat scheelt weer prayer points. In het noorden van de boss room staat een altaar, daar kun je elke 10 minuten je prayer opladen. Dus uiteindelijk heb je dan geen prayer potions meer nodig.

Maar hoe ziet onze boeman er nu uit?

Afbeelding

Hij wordt geholpen door 3 hulpjes. Sergeant Strongstack, Sergeant Steelwill en Sergeant Grimspike. Aangezien je in een mass zit vormen deze hulpjes geen bedreiging voor je. Sergeant Grimspike kan niks op je hitten omdat je protect from range aan hebt. En de andere 2 hulpjes kunnen je wel aanvallen, maar ze hitten af en toe of bijna niks op je.
Voorbereiding

Als je naar Bandos gaat moet je natuurlijk goed voorbereid zijn. Ben je niet goed voorbereid? Dan kan het nog wel eens gebeuren dat je dood gaat. Heb je je goed voorbereid, en ga je als nog dood? Niks aan te doen, waarschijnlijk zijn er wel wat mensen die je kunnen blessen dus dat is geen probleem.

Reqs

Ja maar, je zei net dat er geen reqs waren, behalve 70 strength? 70 Strength is de eis om mee te kunnen, ook zijn er wat quest reqs. Om goed op weg te kunnen bij Bandos zijn er ook nog wat reqs. Aan deze reqs hoef je niet persee te voldoen, maar het is wel handig.

Om bij de God Wars Dungeon te komen heb je de quest Troll Stronghold nodig. Met de quest Eadgars Ruse kun je teleporteren naar Trollheim en dan hoef je minder ver te lopen.

Als je goed en lang bandos wil doen heb je goeie stats nodig:
[/td][/tr]
[tr][td]
ReqsBestBeterGoed
Attack807570
Strength807570
Defence807060
Lifepoints858075
Prayer706043
Ranged *707070
* = Als je 70 ranged hebt kun je god armour aan. Als je bijvoorbeeld zamorak vambraces hebt wordt je niet meer door Zamorak volgelingen aangevallen!

De tabel hierboven is voor de beginnerling. Het kan natuurlijk altijd beter.
[/td][/tr]
[tr][td]
ReqsBestBeterGoed
Attack999085
Strength999085
Defence999085
Lifepoints999590
Prayer959270
Herblore9690-
Summoning968868

Natuurlijk heb je ook goeie gear nodig:

Afbeelding
[/td][/tr]
[tr][td]
GearBestBeterGoed
HelmVerac'sHelm of NeitzinotTorag's
AmuletFuryGloryPower
PlatebodyBandosTorag'sDharok's
PlatelegsBandosVerac'sTorag's
BootsDragonBandosRune
WapenWhipGodswordSaradomin sword
SchildDragon defenderRune defenderToktz
RingRing of life--
GlovesBeste Rfd gloves die je kanZamorak vambracesSaradomin vambraces
ArrowsZamorakSaradomin-
CapeFire CapeSkill capeObsidian cape
Special attackDragon clawsArmadyl GodswordDragon dagger p++
Indien je vaker bij Bandos bent geweest en ook gewoon beter bent kun je wat veranderen.
WapenChaoticWhipGodsword
RingZerker ring (i)Onyx ring (i)Ring of life

En zo hoort je inventory er ongeveer uit te zien:

Afbeelding

Super attack en super strength potion: Om hoger te hitten.
Food: Om te healen.
Prayer Potion: Als de opkomst niet groot is zijn 4 altijd handig. Maar zijn er heel veel mensen? Dan heb je aan 2 voldoende.
Special attack: Spreekt voor zich.
Hammer: Om de deur te openen.
Boots: Indien Eadgar's Ruse niet completed is.
Teleport: Voor het geval dat.

* Als dit je 1e keer is neem dan een rope mee!

Vertrekken

Je vertrekt vanuit de Warrior's Guild. Waarom? Hier is een bank, dus hier kan je bekijken of je alles hebt. Je loopt naar het Westen. Gaat het huisje binnen. Klimt over het hekje. En dan volg je gewoon het pad. Klim over de wegversperingen als je ze tegenkomt. Als je dit goed hebt gedaan kom je bij Dad uit. Loop door het hek. Ga de grot binnen. Rest hier even. Ren naar de uitgang. Ren naar het Noorden. Als je trollen ziet, zet dan je protect from range aan. Klik op de steen zodra je hem ziet. Zet je protect uit. Loop naar het Noorden. En ga naar beneden, als je niet naar beneden kan omdat dit je 1e keer is, gebruik de rope op de steen, en nu kan je wel naar beneden!

Als je Eadgars Ruse hebt voltooid, kun je teleporteren naar Trollheim, en dan moet je gewoon naar het Noorden lopen.
Alleen het probleem is, als je teled verlies je toch weer 2 inventory plekken. Maar dat is makkkelijk op te lossen. Neem de runes mee om 2 keer te kunnen teleporteren naar Trollheim, en een ring of duelling. Tele naar Trollheim en drop 3 sharks. Teleport met je ring of duelling naar Castle Wars. Doe je ring op de bank en neem 3 sharks mee. Teleport naar Trollheim en als het goed is heb je nu 3 inventory plekken over, maar wat toevallig, daar liggen 3 sharks :).

Hier nog even een kaartje met de 2 manieren van lopen:

Afbeelding
Blauw: Zonder Eadgars Ruse
Rood: Met Eadgars Ruse

Killcount halen

Als je in de God Wars Dungeon komt loop je naar het Noorden. Hier vind je een paar goblins en een Ogre. Als je een bandos item aan hebt doen ze je niks. Hier zijn ook een paar volgelingen van Zamorak, daarom is het handig als je een Zamorak item mee hebt! Je dood gewoon stuk voor stuk de goblins, je hoeft ze maar één keer succesvol te raken, en de volgelingen van Zamorak doen de rest van het werk. De ogre hoef je ook maar één kaar succesvol te raken natuurlijk.

Hier haal je dus je killcount:

Afbeelding


Het doden zelf

Als je 40 killcount hebt loop je naar het Westen. Hier vind je de deur naar de zijkamer naar de boss room. Klik erop en dan pakt je poppetje heldhaftig zijn hamer om de deur kapot te slaan, helaas gaat de deur niet kapot, maar je bent wel in de zijkamer terecht gekomen :)! Loop naar het Noord-Oosten en nu sta je voor de deur van Bandos. Ga er pas in als de leider van het Evenement dat zegt! Wanneer je naar binnen mag, ga je naar binnen met protect from range aan. Begin General Graardor aan te vallen, aangezien je in een mass zit zal hij snel dood gaan, daarom hoef je hem maar één keer te raken om kans te hebben op de loot. Als General Graardor dood is begin je de hulpjes aan te vallen. Als iedereen in de kamer dood is ga je tegen de Westelijke muur staan. De tanker(s) staan in het midden om de 1e hit van General Graardor op te vangen. Let op je 'radar', zodra je gele stippen ziet moet je je protect from ranged aan zetten, naar het midden rennen en General Graardor attacken.

Waar deden we het ook al weer voor?

De vraag is alleen, waar deden we het ook al weer voor? Behalve een gezellig avondje bandos doen we het natuurlijk ook voor de drops! Alleen omdat je in een mass zit, zul je niet veel van de drop krijgen. Van het duurste item kun je bijvoorbeeld maar 600k krijgen. Maar hoe dan ook, dit zijn de drops:

Afbeelding Godsword Shard 1
Waarde op de dag van vandaag? Klik Hier.

Afbeelding Godsword Shard 2
Waarde op de dag van vandaag? Klik hier.

Afbeelding Godsword Shard 3
Waarde op de dag van vandaag? hier.

Afbeelding Bandos Hilt
Waarde op de dag van vandaag? Klik hier.

Afbeelding Bandos Boots
Waarde op de dag van vandaag? Klik hier.

Afbeelding Bandos Tassets
Waarde op de dag van vandaag? Klik hier.

Afbeelding Bandos Chestplate
Waarde op de dag van vandaag? Klik hier.


Slot

Dit was hem dan. Mijn 1e Monster guide :)! Ik hoop dat er nu wat meer duidelijkheid is over wat je moet doen, hoe je het moet doen, en wat je er voor nodig hebt om het te doen als je met het Luna Event naar Bandos gaat. Deze guide is natuurlijk ook te gebruiken in andere massa's. Voor de oplettende lezer, deze reqs die in mijn guide staan zijn misschien laag, maar deze guide is dan ook echt alleen bedoeld voor mensen die in een mass naar Bandos gaan. Bedankt voor het lezen van mijn guide :)!
Rate 1/10
Laatst gewijzigd door Flipo op zondag 14 augustus 2011, 12:11, 7 keer totaal gewijzigd.
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Hardstyle »

nice guide ik heb net ook een guide gemaakt over bandos maar dan voor juist kleinere teams en solo is toevallig :D

Toegevoegd na 25 seconden:

ik zet je trouwens op het bedanklijstje want al die codes van je hoe maak ik een goede guide heb ik gebruikt :D
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Flipo »

teunpennings schreef:nice guide ik heb net ook een guide gemaakt over bandos maar dan voor juist kleinere teams en solo is toevallig :D

Toegevoegd na 25 seconden:

ik zet je trouwens op het bedanklijstje want al die codes van je hoe maak ik een goede guide heb ik gebruikt :D
Wat toevallig dat in nog geen kwartier tijd 2 Bandos guide's zijn toegevoegd haha :).
Blij dat mijn andere guide je heeft geholpen met het maken van je guide :), ik ga hem nu lezen :).

Toegevoegd na 34 minuten:

Updated :)
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door raoul268 »

Weer een mooie guide :) Wel erg toevallig dat er 2 Bandos guides zo snel worden gemaakt. Ik dacht dat mijn stats niet hoog genoeg waren, maar blijkbaar dus wel.
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Travolter »

Volgens mij zijn 99's nog steeds de beste stats :-k . Zelfde geld voor chaotics (en dus niet godswords, whip + ddef heeft overigens mijn voorkeur).

Voor de rest klopt er van alles niet in je armour tabel.

1. Je hebt geen sara arrow nodig. Pray mage als je binnenkomt en ga Noord. Problem solved.
2. Bij je "best" kolom staat geen zamorak item maar wel een sara arrow :?:
3. D boots > bandos boots
4. Zerker ring (i)/ onyx ring (i) > rol

:shock: Volledige inventory sharks?
2 super sets?
Meer ppots (als de opkomst niet al te groot is en de kills trager gaan kan je wel wat meer nodig hebben)?
Claws/ags of geen spec wep?

Ik weet dat het een "luna event" guide is maar als je over best spreekt moet je ook correct zijn hé ;). Overigens kan het vermelden van betere dingen mensen enkel maar aansporen die dingen ook te halen.
Afbeelding
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Hardstyle »

Travolter schreef:Volgens mij zijn 99's nog steeds de beste stats :-k . Zelfde geld voor chaotics (en dus niet godswords, whip + ddef heeft overigens mijn voorkeur).

Voor de rest klopt er van alles niet in je armour tabel.

1. Je hebt geen sara arrow nodig. Pray mage als je binnenkomt en ga Noord. Problem solved.
2. Bij je "best" kolom staat geen zamorak item maar wel een sara arrow :?:
3. D boots > bandos boots
4. Zerker ring (i)/ onyx ring (i) > rol

:shock: Volledige inventory sharks?
2 super sets?
Meer ppots (als de opkomst niet al te groot is en de kills trager gaan kan je wel wat meer nodig hebben)?
daar heb je deels gelijk in, maar onthoud wel dat dit echt een guide is voor beginners. Al kunnen een paar prater pots en supersets geen kwaad moet ik toegeven. Als je een guide zoekt voor de wat meer ervaren spelers kun je mijn guide lezen die ik net heb gepost ;)
Claws/ags of geen spec wep?

Ik weet dat het een "luna event" guide is maar als je over best spreekt moet je ook correct zijn hé ;). Overigens kan het vermelden van betere dingen mensen enkel maar aansporen die dingen ook te halen.
Toegevoegd na 1 minuten:

Oo kak er is iets misgegaan met de quotes zit op iPod dus is irri
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Flipo »

Travolter schreef:Volgens mij zijn 99's nog steeds de beste stats :-k . Zelfde geld voor chaotics (en dus niet godswords, whip + ddef heeft overigens mijn voorkeur).

Voor de rest klopt er van alles niet in je armour tabel.

1. Je hebt geen sara arrow nodig. Pray mage als je binnenkomt en ga Noord. Problem solved.
2. Bij je "best" kolom staat geen zamorak item maar wel een sara arrow :?:
3. D boots > bandos boots
4. Zerker ring (i)/ onyx ring (i) > rol

:shock: Volledige inventory sharks?
2 super sets?
Meer ppots (als de opkomst niet al te groot is en de kills trager gaan kan je wel wat meer nodig hebben)?
Claws/ags of geen spec wep?

Ik weet dat het een "luna event" guide is maar als je over best spreekt moet je ook correct zijn hé ;). Overigens kan het vermelden van betere dingen mensen enkel maar aansporen die dingen ook te halen.
Deze guide is puur bedoeld voor mensen die er net naar toe gaan. De bedoeling was meer dat je zammy vambraces hebt en een Sara arrow. Bandos boots is handig want dan wordt je niet meer aangevallen tijdens het halen van je killcount, en dat is best wel nodig als dit één van je 1e keren is als je naar Bandos gaat. Als de opkomst niet al te groot is moet je meer ppots, dat zal ik nog wel toevoegen :).

Ik zal nog een paar nieuwe tabellen toevoegen voor de pro's, hoewel ik niet verwacht dat de pro's naar het Luna event gaan :fluit:. Beter gezegd ik update nog wat meer :P. Inventory, gear voor pro's, strats voor pro's.

Toegevoegd na 20 seconden:
raoul268 schreef:Weer een mooie guide :) Wel erg toevallig dat er 2 Bandos guides zo snel worden gemaakt. Ik dacht dat mijn stats niet hoog genoeg waren, maar blijkbaar dus wel.
Danku :)

Toegevoegd na 40 minuten:

Updated, bedankt Travolter voor je tips :).
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Hardstyle »

er gaan bestveel pro's naar toe hoor om te tanke/ac maar die weten meestal zelf wel wat ze mee moeten;).

Toegevoegd na 46 seconden:

oja, en de inventory is echt perfect nu :)
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Olivier 1337 »

CLS/rapier zijn beter dan whip?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Zakdoekdoos »

Een truckje: Doe trollenheim teleport en drop daar 3 sharks of saradomin brews. Ga nu met een ring of duelling die je eigenlijk al aan moest doen naar castle wars (1-click bank) verwissel daar je ring, neem weer trollheim teleport runes mee en vul je food op. Tele naar troll en daar liggen 3 mooie sharks/brews die je in de plaats van de runes kan krijgen die je bent kwijtgespeeld door te teleporteren.
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Flipo »

xMrThehByez schreef:Een truckje: Doe trollenheim teleport en drop daar 3 sharks of saradomin brews. Ga nu met een ring of duelling die je eigenlijk al aan moest doen naar castle wars (1-click bank) verwissel daar je ring, neem weer trollheim teleport runes mee en vul je food op. Tele naar troll en daar liggen 3 mooie sharks/brews die je in de plaats van de runes kan krijgen die je bent kwijtgespeeld door te teleporteren.
Truckje kende ik al alleen nog niet toegevoegd :S

Toegevoegd na 43 seconden:
Olivier 1337 schreef:CLS/rapier zijn beter dan whip?
In de nieuwe tabel die ik al heb eerder heb toegevoegd staat ook Chaotic :).

Toegevoegd na 1 minuten:
teunpennings schreef:er gaan bestveel pro's naar toe hoor om te tanke/ac maar die weten meestal zelf wel wat ze mee moeten;).

Toegevoegd na 46 seconden:

oja, en de inventory is echt perfect nu :)
Inventory pic had ik maar snel gemaakt, ik denk dat iedereen wel begreep om meer sharks mee te nemen, maar toch nieuwe pic toegoevoegd :).

Toegevoegd na 13 minuten:

Updated
Jashar
Berichten: 205
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 19:32
RS: Turmato (OSRS)
Clan: Ratchet Squirrels

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Jashar »

Goede guide, maar bij spec wep staat "dragon defender p++"?
9/10 :bier:
CYA RS
BACK2SOCIALLIFE
#xdxdxdxdIKSDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Flipo »

Jashar schreef:Goede guide, maar bij spec wep staat "dragon defender p++"?
9/10 :bier:
Oeps hoort een Dragon dagger p++ te zijn [-X. Even veranderen :).
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Marni42 »

dit zocht ik
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Hardstyle »

Oja, nog even een tip. Bij de tabellen kun je er misschien plaatjes bij zetten, is wel veel werk maar het ziet er wel echt gaaf uit dan dat heb ik ook gedaan :D
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Flipo »

teunpennings schreef:Oja, nog even een tip. Bij de tabellen kun je er Misschien plaatjes bij zetten, is wel veel werk maar het ziet er wel echt gaaf uit dan dat heb ik ook gedaan :D
Zat ik aan te denken, maar nu jij dat al hebt gekozen doe ik het niet. Vooral omdat mijne na de jouwe kwam en ik wil niets van andere stelen.

Toegevoegd na 1 minuten:

*Citaat op verzoek van de geciteerde verwijderd*



Ik heb gewoon 1 tabel voor mensen die er net naar toe gaan, daarbij is beste niet 99, ik hoopte dat dit het vertrouwen gaf voor de beginnerlingen. Voor de pro's is er al een nieuwe tabel waar 't wel 99 staat :).
Fire a Rose
Berichten: 97
Lid geworden op: zondag 8 januari 2012, 15:07
RS: Fire a Rose (p2p)
Contacteer:

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Fire a Rose »

nice guide!
Maar een special attack van een Bandos Godsword zou ik ook adviseren, deze verlaagd ook de stats van hem.
Super guide, echt een 9,9 waard :)
'' als iets gratis is, neem het dan altijd mee''
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Slay a Stone »

Paar foutjes met het armour, ik zal vanmiddag even verbetren zit nu op de iPad.
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Bandos boss tijdens Luna Event

Bericht door Burn the Sof »

[/td][/tr]
[tr][td]
GearBestBeterGoed
HelmVerac'sHelm of NeitzinotTorag's
AmuletFuryGloryPower
PlatebodyBandosTorag'sDharok's
PlatelegsBandosVerac'sTorag's
BootsDragonBandosRune
WapenWhipGodswordSaradomin sword
SchildDragon defenderRune defenderToktz
RingRing of life--
GlovesBeste Rfd gloves die je kanZamorak vambracesSaradomin vambraces
ArrowsZamorakSaradomin-
CapeFire CapeSkill capeObsidian cape
Special attackDragon clawsArmadyl GodswordDragon dagger p++
Indien je vaker bij Bandos bent geweest en ook gewoon beter bent kun je wat veranderen.
WapenChaoticWhipGodsword
RingZerker ring (i)Onyx ring (i)Ring of life
Voor de beste dingen kun je:
Veracs helm veranderen in Fighter hat/Helm of neitzisnot.
Dragon boots veranderen in steadfasts
Wapen in veranderen in cls/rapier of maul.
Gloves in goliath gloves veranderen.
Ring of life kan beter Vigour of Berserker (i) zijn.
cape kan beter een Tok-haar kal zijn.

Als je dat aanpast klopt het beter.
Afbeelding
Plaats reactie