~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~ Melee & Ranged

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~ Melee & Ranged

Bericht door Rallim »

Door de EoC werkt deze manier niet meer!

Vyrelords - Combat Training

Afbeelding

Welkom bij één van mijn eerste guides op het LTF.
De laatste tijd ben ik weer redelijk actief op het forum, met name bij Vragen en problemen in RuneScape en
Guides en zodoende kwam ik op het idee om een guide te gaan schrijven over mijn manier van combat trainen.
Ik zag dat er nog nergens een guide was over training op Vyrelords dus hier komt de eerste!

-->Ranged toegevoegd!<--

Inhoud

A. De Manier
B. Eisen
C. De Setup
D. Xp per uur
E. Ranged
F. FAQ
G. Updates
H. Slot


A. De Manier
Dit is het idee achter de manier: Je hebt tijdens de quest Branches Of Darkmeyer een Blisterwood Polearm gemaakt.
Dit wapen is erg sterk tegen vampieren dus ook Vyrelords en Vyreladies
(hier zit wat training betreft geen verschil tussen Vyrelords en Vyreladies dus ik zal ze in deze guide gewoon Vyrelords noemen).
Doordat Vyrelords zwak zijn tegen Blisterwood wapens zal je erg hoog hitten.
Met gemiddelde combat stats zal je bijna altijd 200+ hitten en 400-500 zal ook niet zeldzaam zijn.
Hierdoor kan je snel xp halen. Wel zal je constant Protect From Melee/Deflect Melee moeten gebruiken omdat je anders veel schade oploopt. Spelers met 70 Prayer kunnen eventueel ook Piety aanzetten en als je 95 hebt is het handig om Turmoil te gebruiken.

Er zijn ook Blisterwood wapens voor Ranged, namelijk, Blisterwood Stakes. Deze zijn ook erg sterk tegen Vyrelords wat het een goede trainingsplek voor Ranged maakt. Het nadeel is wel dat je steeds zelf je stakes zal moeten maken. Maar als je dit vergelijkt met Yaks of Fire Giants, zal je nog steeds sneller uit zijn.

Omdat je voor deze manier Branches Of Darkmeyer nodig hebt, ga ik geen tijd verspillen met uitleggen hoe je er kan komen want dat heb je tijdens de quest geleerd. Als je het eventueel niet meer zou weten kan je hier meer informatie vinden. Het is het handigste als je met je Drakan's Medallion er naar toe teleporteert. Je zal dan op de gele stip in het onderstaande plaatje uitkomen. Zet je prayers aan, drink super/extreme potions, een Prayer Renewal en loop naar één van de rode stippen met Auto Retaliate aan en het trainen kan beginnen. De Vyrelords zullen veel runes (Death, Blood en Fire) droppen. Pak deze op want je zult hier nog wat aan kunnen verdienen. Je kan dit semi-afk doen. Zet gewoon je geluid aan het hou in de gaten wanneer je een nieuwe Prayer Renewal moet drinken (4:30-5 minuten) en drink eventueel (Super) Prayer Potions. Je kan ook naar het huis in het noord-westen lopen want daar staat een altaar. Persoonlijk vind ik het tijdverspilling dus doe ik het met Prayer Potions en maak vaak huiswerk ondertussen. Als je niet (semi-)afk speelt, hoef je geen Prayer Potions mee te nemen en kan je gewoon het altaar gebruiken. Er is een bank dichtbij maar je moet rekening houden met eventueel achtervolgende Vyrelords. Zet je Auto Retaliate uit, loop de bank ÉÉN vakje binnen en doe de deur achter je dicht. Zo kan je veilig banken.

In Legacy Of Seergaze heb je geleerd hoe je Vyre Corpses kan verbranden. Hierdoor zal je Ivandis Flail sterker worden maar je Blisterwood wapens ook! Je kan zoveel Corpses verbranden als je wilt maar je wapens zijn op hun sterkst na 500 Corpses. De Vyrelords droppen Vyre Corpses dus het is handig om deze op te pakken tijdens het trainen als je nog geen 500 Corpses hebt verbrand en dat te doen zodat je hoger zal hitten. Op deze pagina kun je daar wat meer over vinden en ook over de goede rewards die je kunt krijgen.

Afbeelding

B. Eisen
Je hebt tenminste de volgende quests en levels nodig om daar te kunnen trainen.
AfbeeldingBranches Of Darkmeyer.
MinimumAangeradenBest
Afbeelding*708590+
Afbeelding*758590+
Afbeelding437095
Afbeelding**708090+
* = Dit heb je alleen nodig als je met Melee gaat trainen.
** = Dit heb je alleen nodig als je Ranged gaat trainen.

C. Setup
Ik heb 3 Setups samengesteld. De eerste is voor mensen die niet zo veel te besteden hebben, de tweede voor de echte 'high-levels' met meer geld en een derde voor mensen die met Void willen.

Eerste Setup:
AfbeeldingAfbeelding
Zoals je ziet heb je een zéér hoge prayerbonus maar een wat goedkopere setup. Mensen die geen geld voor een Amulet Of Fury en Berserker Ring hebben kunnen deze het best vervangen door een Amulet Of Glory en een Ring Of Wealth of de TokKul-Zo. Ik gebruik zelf graag de Reverence Aura omdat deze er voor zorgt dat je prayer iets minder snel omlaag gaat maar de Berserker Aura is ook erg handig. Deze verhoogt je Attack en Strength maar verlaagt je Defence (wat je toch niet nodig hebt). De potions kan je het beste op deze manier gebruiken: Als je begint drink je van je Super Potions en je Prayer Renewal 1 dosis. Na 4:30 krijg je een melding dat je Prayer Renewal bijna uitgewerkt is dus het is slim om dan een nieuwe dosis te drinken. Na weer 4:30 krijg je de melding weer dus dat drink je weer een nieuwe dosis Prayer Renewal én van beide Super Potions één dosis. Je gebruikt ze dus in de verhouden 2:1. Als je prayer er laag komt kan je altijd nog een dosis van je Prayer Potion drinken. Dit is een perfecte setup om semi-afk te trainen. Je kan natuurlijk ook Piety of Turmoil gebruiken maar je zal dan meer Prayer Potions nodig hebben en niet meer afk kunnen trainen.

Tweede Setup:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wat de bedoeling van deze setup: Je kan een soortgelijke inventory nemen als die van de eerste maar dan zal je wel wat extra Prayer Potions mee moeten nemen. Prayer Renewals en Super/Extreme Potions kan je in dezelfde ratio drinken (2:1). Als je een hoog Herblore level hebt, is het handig om Extreme Potions of Overloads mee te nemen. Je ziet veel mensen met deze armour Soulsplit gebruiken maar dat is niet handig. Deflect Melee heeft in deze situatie hetzelfde effect en gebruikt minder Prayer Points. Aan deze setup kan je natuurlijk ook nog van alles veranderen zoals een Fire Cape of Soulwars Cape en Goliath Gloves. Deze setup is vooral handig voor mensen die niet afk trainen en dus makkelijk gebruik kunnen maken van het altaar.

Derde Setup:
Afbeelding
De inventory voor deze setup is makkelijk zelf samen te stellen. Zelfs als je het altaar gebruikt, raad ik nog steeds aan om Prayer Renewals te gebruiken omdat dit gewoon veel tijd scheelt. Gebruik altijd Super Strength en Super Attack potions en vervang deze naar eigen gelang door Extremes of Overloads. Zeker met Void is het belangrijk dat je altijd Melee Protect/Melee Deflect aan hebt omdat Void een zéér lage Defence-bonus heeft. Ik raad deze setup ook alleen aan voor mensen die hun Combat stats 90+ hebben want anders zal je MINDER xp per uur krijgen dan met de eerste 2 setups.

D. Xp per uur
Nu je heel deze guide, een flinke lap tekst dus, hebt door gelezen, zul je je afvragen: "Wat krijg ik hier nou voor?".
De xp is bij beide setups niet mis. Met de eerste setup en mijn stats (80 Attack, 85 Strength en 500 Corpses verbrand, zonder Piety, Turmoil en Extremes) haal je al gemakkelijk 125K xp/hr. Hiervan is ongeveer 30K Constitution xp en 95K xp in een andere skill, afhankelijk van de gekozen Attack Style. Je kan daarbij kiezen voor Defence, Strength of Shared xp. Natuurlijk zal dit oplopen naarmate je stats hoger zijn en je Extremes gaat gebruiken. Als je Maxed Combat bent en Overloads gebruikt, zoals in dit filmpje, kan je 200K xp per uur halen waarvan dan 50K Constitution xp. Met Void zal je met mijn stats (80 Attack, 85 Strength en 500 Corpses verbrand, zonder Piety, Turmoil en Extremes) evenveel xp halen als met de eerste setup. Pas met hogere stats (90+) wordt daarom Void pas interessant tenzij je echt geen geld zou hebben om de eerste setup bij elkaar te krijgen.

E. Ranged
Nadat ik hier een poosje met Melee had getraind, kwam ik op het idee om ook Ranged eens te proberen. Na flink wat Blisterwood Stakes gemaakt te hebben was ik klaar om te trainen en kwam ik tot de ontdekking dat de xp hier erg goed is. Na een aantal experimenten met verschillende setups ben ik tot het volgende gekomen:
Afbeelding
Zoals je ziet gebruik ik geen Void of Karil maar gewoon Black D'hide. Waarom geen Void zal je je afvragen. Dit is heel simpel: Omdat Black D'hide een vrij hoge Ranged-Attack bonus geeft en Void niet, zal Black D'hide toch voor een hogere xp per uur zorgen. En omdat Karil dezelfde Ranged-Attack bonus heeft als Black D'hide is het dus nutteloos om Karil te gebruiken omdat je dat steeds moet repareren. Wel heeft Karil hogere Defence bonus maar dat zal je hier niet nodig hebben omdat je Prayer gebruikt. Je kan eventueel de Zamorak Coif vervangen door een andere God Coif of Black D'hide coif. Gebruik geen Archer Helm want deze heeft een lagere Attack bonus dan de coifs. Ook zou je een Sacred Clay Coif kunnen gebruiken voor dubbele xp maar dat is geheel eigen keus. Je kan als je om een bepaalde reden een hogere Prayer bonus wil, je Amulet Of Ranging prima vervangen voor een Amulet Of Fury. Deze heeft een iets lagere Ranged-Attack bonus maar wel weer een Prayer bonus. Gebruik altijd Ranged Potions en als je het Herblore level hebt, kan je Extreme Ranged Potions of zelfs Overloads gebruiken. Als je niet afk speelt en Prayer Potions of het altaar gebruikt, is het handig om de Eagle Eye prayer te gebruiken of de Rigour prayer (als je deze met Dungeoneering Points gekocht hebt). Ik gebruikt hier weer de Reverence Aura maar als je niet afk speelt is het beter om de Sharpshooter Aura te gebruiken.

Met de bovenstaande setup, 80 Ranged en Ranging Potions zal je ongeveer 120k Ranged xp en 40k Constitution xp per uur krijgen. Als je Extremes of Prayers zal gebruiken, kan de xp per uur flink oplopen.

F. FAQ
:?: Werkt mij Attractor/Accumulator/Alerter hier ook??
:!: Jazeker, maar om een (voor mij) onbekende reden pakt hij helaas niet alles op..

:?:
:!:

G. Updates
:arrow: 05-05-2012: 'Updates-onderdeel' en 'Vyre Corpses verbranden' toegevoegd.
:arrow: 18-05-2012: 'Void-Setup' toegevoegd.
:arrow: 18-05-2012: 'Ranged' toegevoegd.

H. Slot
Hehe, dat was mijn guide alweer.. Ik gebruik zelf deze manier erg vaak en denk dat deze vergelijkbaar is met Armoured Zombies. Veel succes met trainen en vergeet niet te raten (1/10)!!

Rallim

Dank aan dustelix voor een aantal plaatjes!

Laatst gewijzigd door Rallim op vrijdag 12 april 2013, 13:25, 32 keer totaal gewijzigd.
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Marni42 »

Het is beter om je guide op te slaan I.P.V hem al te posten en dan later afmaken.
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

Marni42 schreef: Het is beter om je guide op te slaan I.P.V hem al te posten en dan later afmaken.
ik heb er een korte mededeling boven gezet?!
ik had concept bewaren gedaan maar toen ik 'm bewerkt had per ongeluk bevestigt. vandaar dat ie hier nu staat..

excuses voor het ongemak ;)
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Siddy00 »

Dat had ik ook met mijn eerste guide, alleen dan toen ik alleen het laatste hoofdstuk nog moest :)
Het ziet er tot nu toe al erg goed uit, ik zie er naar uit als hij af is!

Anders zou je hem ook kunnen sluiten en re-posten als je hem afmaakt, maar die keuze is aan jou ^^
Afbeelding
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

Siddy00 schreef: Anders zou je hem ook kunnen sluiten en re-posten als je hem afmaakt, maar die keuze is aan jou ^^
hij is nu al bijna af dus ik ga daar geen moeite meer voor doen..

Toegevoegd na 11 minuten:

De guide is nu helemaal af dus posten maar!!
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Siddy00 »

Ziet er prima uit, ga ik zeker een keer proberen! :D
Afbeelding
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

Siddy00 schreef: Ziet er prima uit, ga ik zeker een keer proberen! :D
dank je :)
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Noob
Ex-moderator
Berichten: 2958
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 15:33
Extra rang: Siteteamlid

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Noob »

Je weet dat er een altaar staat, waar je gratis je Prayer Points op kunt laden? Het hele idee achter Vyrelords training is juist dat je altijd Piety/Turmoil aan kunt hebben zonder veel geldverlies, waardoor je meer Xp per uur kunt halen. En omdat je je Prayer toch gratis op kunt laden, kun je je focussen op Strenght bonus i.p.v. Prayer bonus. ;)
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

Noob schreef: Je weet dat er een altaar staat, waar je gratis je Prayer Points op kunt laden? Het hele idee achter Vyrelords training is juist dat je altijd Piety/Turmoil aan kunt hebben zonder veel geldverlies, waardoor je meer Xp per uur kunt halen. En omdat je je Prayer toch gratis op kunt laden, kun je je focussen op Strenght bonus i.p.v. Prayer bonus. ;)
je hebt wel gelijk :?
ik zat mn guide net nog even te lezen en ik heb een aantal dingen niet helemaal goed en duidelijk gezegd dus ik zal het even aanpassen, dat van jou er in zetten en het soulsplit-gedeelte weghalen
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
004simon
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 17:29
RS: iPeet (p2p)

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door 004simon »

Mooi onderwerp, dit is een van de beste manieren om te trainen die ik al gezien/gebruikt heb.

Maar toch een paar opmerkingen.

A.
Soulsplit is lvl 92 pray en turm 95, dus ik weet niet waar je de 93+ vandaag haalt (is 92+ of 95+ lijkt mij)
Er is wat zuidelijker ook nog een goede spot, gezien de noordelijke tegenwoordig vaak bezet is.

C.
Flasks lijkt mij hier pure geldverspilling, je kan banken in minder dan een minuut, lange trips zijn dus niet nodig en flasks in mijn ogen dus ook niet (ookal heb je altijd mensen die het wel doen)
Ook torva heeft geen nut, aangezien je geen offensieve voordelen ten opzichte van bandos en is dus gewoon geldverspilling aangezien je moet repairen.
En volgens mij is de beste setup overigens void (niet 100% zeker), dit is overigens nog eens gratis ook en velen hebben dat sowieso in hun bankje.


Voor de rest mooie guide :)
8/10
Defence ftw (':
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

over dat prayer level voor soulsplit: slordigheidsfoutje.. ik dacht dat ik een typfouten had gemaakt maar het moet inderdaad 92 zijn. zal het veranderen.

void zat ik nog over na te denken. ik wilde het eerst zelf testen en aangezien ik halverwege ben met mijn melee helm zal dat nog een paar daagjes duren
en met torva zou je het eventueel zonder melee protect kunnen doen..
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Extreme Salt
Berichten: 558
Lid geworden op: vrijdag 21 maart 2008, 11:53

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Extreme Salt »

Void is inderdaad de beste gear om te pakken, 90k-200k is trouwens wel een groot verschil, misschien om eens een uur test te doen en daarvan opmaken hoeveel xp je per uur krijgt? Verder redelijke guide, 6.5/10.
Afbeelding
Afbeelding
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

Extreme Salt schreef: Void is inderdaad de beste gear om te pakken, 90k-200k is trouwens wel een groot verschil, misschien om eens een uur test te doen en daarvan opmaken hoeveel xp je per uur krijgt? Verder redelijke guide, 6.5/10.
ik heb getest en kwam met wat lagere stats uit op 90k xp (zonder hp xp) en toen heeft een goede vriend van mij het op zijn account (maxed) gedaan en hij had 150k xp in een combat skill + 50k hp xp dus 200k xp
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
004simon
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 17:29
RS: iPeet (p2p)

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door 004simon »

Blij dat je dat ene hebt aangepast. En dacht al dat het zo een stom klein foutje was :p
En torva zonder ss of pray melee heb je een punt, maar ik weet niet hoe de repair kosten afwegen ten opzichte van ppots (heb zelf geen torva)

Mooie guide, ik denk dat dit zeer handig kan zijn voor mensen die melee trainen.
Defence ftw (':
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

004simon schreef: Blij dat je dat ene hebt aangepast. En dacht al dat het zo een stom klein foutje was :p
En torva zonder ss of pray melee heb je een punt, maar ik weet niet hoe de repair kosten afwegen ten opzichte van ppots (heb zelf geen torva)

Mooie guide, ik denk dat dit zeer handig kan zijn voor mensen die melee trainen.
als je met torva en hoog defence level zo weinig hits krijgt dat je geen food of enige prayer nodig hebt kan je dit 100% afk trainen wat voor veel mensen ook wel telt
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Extreme Salt
Berichten: 558
Lid geworden op: vrijdag 21 maart 2008, 11:53

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Extreme Salt »

Oke, dat is mooi, dan weet ik dus dat die 200k voor zowel hp als attack/def/str is, prima guide, add void overigens nog wel even :P.
Afbeelding
Afbeelding
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

Extreme Salt schreef: Oke, dat is mooi, dan weet ik dus dat die 200k voor zowel hp als attack/def/str is, prima guide, add void overigens nog wel even :P.
ik heb het nu erg druk met school (laatste cijfertjes ophalen om misschien toch nog over te gaan ;) )
aankomende week heb ik een lang weekend dus dan komen void en ranged er waarschijnlijk bij
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~

Bericht door Rallim »

Void Melee en Ranged toegevoegd!!!
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
MJB
Berichten: 1239
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 16:04
RS: MJB (p2p)
Clan: Eternity

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~ Melee & Ra

Bericht door MJB »

Miniguide hoe je stakes maakt/polearm maakt kan handig zijn maar is maar een klein detail

Fury>Ranging ammy @ ranged setup. Ietsje minder ranged att maar wel prayer bonus.

Verwijder de cash requirement, nergens op gebaseerd. Als iemand de gear niet heeft zoekt hij altijd goedkopere alternatieven/goedkopere pots.

Defence req kun je beter verwijderen. Ik zie dat je mensen niet aanraad te gaan soul splitten. Dus hebben ze hele tijd protect melee aan. Dus heb je geen defence nodig.

Je zou nog een regel kunnen wijden aan de aura die je draagt.

Overigens zijn dit maar kleine aanpassingen die je zou kunnen doen. Je hebt een mooie guide gemaakt, Keep going :)
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ~Vyrelords - Combat Training: 90k-200k xp/hr~ Melee & Ra

Bericht door Rallim »

MJB schreef: Miniguide hoe je stakes maakt/polearm maakt kan handig zijn maar is maar een klein detail

Fury>Ranging ammy @ ranged setup. Ietsje minder ranged att maar wel prayer bonus.

Verwijder de cash requirement, nergens op gebaseerd. Als iemand de gear niet heeft zoekt hij altijd goedkopere alternatieven/goedkopere pots.

Defence req kun je beter verwijderen. Ik zie dat je mensen niet aanraad te gaan soul splitten. Dus hebben ze hele tijd protect melee aan. Dus heb je geen defence nodig.

Je zou nog een regel kunnen wijden aan de aura die je draagt.

Overigens zijn dit maar kleine aanpassingen die je zou kunnen doen. Je hebt een mooie guide gemaakt, Keep going :)
als het goed is zitten er genoeg links in de guide naar en pagina waar meer info staat over het maken van blisterwood wapens en dit is een combat guide ;)
cash requirement zal ik inderdaad even weghalen en defence ook. ik had er namelijk eerst nog een stukje over soulsplit in staan maar dat heb ik naderhand weggehaald maar ben ik het def requirement vergeten weg te halen
ook zal ik nog een stukje over m'n aura's schrijven
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Plaats reactie