¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

GLACORS VOOR BEGINNERS
Afbeelding


¤ Voorwoord

Hallo ltf'ers,

daar is hij dan: #5, dit maal over Glacors voor beginners. In deze guide behandel ik alleen de basis dingen over Glacors die je moet weten voordat je deze kunt doden. Wil je een guide voor de meer ervaren speler? Kijk dan eens hier. Omdat ik wat kritiek heb gehad op het kopiëren (vooral monster plaatjes) van internet (niet van Lunagang) heb ik nu alleen plaatjes van Lunagang gebruikt. Ik hoop dat ik jullie met deze guide de basis van Glacors kan uitleggen.



¤ Wat is een Glacor?

Afbeelding

Glacors zijn extreem gevaarlijke monsters die alleen toegankelijk zijn na de grandmaster quest Ritual of the Mahjarrat. Hieronder volgt wat basis informatie over een Glacor.

Combat level » 475
Life points » 5000
Valt aan met » Ranged, Magic en Melee
Zwakte » Vuur spreuken
Examine » 'A mysterious ice creature, infused with power drawn from the Stone.'

Zoals hierboven te zien is, valt een Glacor aan met drie stijlen. Hij heeft echter ook nog een special attack die veel schade kan veroorzaken als je niet weet wat je moet doen. Doordat wij de Glacors gaan magen, zullen zij de melee aanval niet gebruiken. Hierdoor kunnen wij ons concentreren op het prayer switchen tussen protect/deflect missiles en magic.

De aanvallen:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ranged* » Magic** » Special attack***

* Als de Glacor zijn ranged aanval gaat doen, zal hij zijn rechter arm in de lucht steken. Jij ziet dus de linker arm omhoog gaan.
** Als de Glacor zijn magic aanval gaat doen, zal hij zijn linker arm in de lucht steken. Jij ziet dus de rechter arm omhoog gaan.
*** Als de Glacor zijn special attack doet, zie je zijn hele lichaam naar achter buigen. Wanneer de Glacor deze aanval doet, moet je minstens één stap opzij zetten, anders gaat 50% van je LP eraf! In 90-95% van de gevallen doet de glacor na een special attack een ranged attack.

Als je toch binnen de melee range komt van de Glacor, kan deze een melee aanval op je doen. Je kan dan - net als in de quest - vast komen te zitten in een ijsblock. Je moet dan heel vaak de grond spam klikken, anders krijg je een hoge hit op je!

Ranged / Magic attack
In- of uitklappen •
Afbeelding
¤ Wat zijn Glacytes?

Als je de Glacor +- 2500 schade hebt aangedaan, zullen er drie Glacytes verschijnen. Je zou deze kunnen vergelijken met de minions van een boss in GWD. Wanneer de Glacytes spawnen, is het handig even de grond te spam-klikken. dan kun je direct een Glacyte aanvallen, en vuur je niet eerst nog een spell af op de Glacor.

De Glacytes
Afbeelding
Links » Unstable glacyte
De unstable glacyte kan extreem gevaarlijk zijn. Hij is agressief bij het spawnen. Wanneer deze glacyte spawnt, zie je een rood balkje boven zijn hoofd. Het balkje wordt langzaam groen. Als deze groen is, zegt de glacyte 'boem'. Sta je binnen de range van de unstable glacyte als deze explodeert? Dan gaat er een derde van je life points af. Wanneer de balk groen is zal de glacyte niet meer bewegen, je kan dan dus snel weglopen opdat je niet geraakt wordt.

Midden » Enduring glacyte
De enduring glacyte is niet agressief wanneer deze spawnt, je moet hem dus luren. Vuur een spreuk op hem af en zorg dat hij naar je toe komt. Hoe dichter te enduring glacyte bij de Glacor is, hoe betere defence hij heeft. Lure hem dus zo ver mogelijk van de Glacor af, maar niet te ver! Dan gaat de glacyte terug naar de Glacor en kun je opnieuw beginnen met luren.

Rechts » Sapping glacyte
De sapping glacyte heeft niet zo veel verassingen als de enduring en de unstable glacytes. Ook deze glacyte is agressief bij het spawnen. Het enige speciale aan deze glacyte is dat hij prayer kan drainen. Dit doet hij door op jou te hitten. De verhouding tussen hits en prayer drain is 1 : 1. Oftewel, wanneer hij 25 op jou hit, gaan er 25 prayerpoints af.

! De volgorde van doden is erg belangrijk, de Glacor neemt namelijk de zelfde vorm aan als de laatst gedode glacyte. Probeer te vermijden dat je de enduring glacyte als laatste dood, de Glacor zal dan 60% meer defence hebben. Opzich is dit geen probleem, je moet namelijk alleen maar langer hitten. Het kost echter wel veel tijd en runes. De beste volgorde vind ik: sapping » enduring » unstable. Je kan eventueel sapping en enduring omdraaien (meer prayer loss). Als je per ongeluk de unstable dood voordat de andere twee dood zijn, dood dan eerst de enduring en vervolgens de sapping. De Glacor zal dan prayerpoints drainen.



¤ Waarom Glacors?

Glacors hebben een zwakte voor vuur spreuken. Wij doden de Glacors met vuur spreuken. Oftewel, goede magic XP.

De belangrijkste reden dat mensen Glacors doden, is de drops. De belangrijkste drops staan hieronder.
Afbeelding Ragefire boots
Afbeelding Steadfast boots
Afbeelding Glaiven boots
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding 3 Blue,crimson,green of gold charms
Afbeelding Armadyl shards*

* Armadyl shards is een drop die redelijk vaak voorkomt. Elke shard kun je grinden, je krijgt dan acht dust of Armadyl. Als je 100 Armadyl shards hebt kun je dezen 'combinen' tot een Orb of Armadyl. Je kunt hier met een battlestaff en Staff of Armadyl van maken, die je voor veel geld kan verkopen. Je kan ook van de Armadyl shards runes craften. Hier kun je zien wat het voordeligst is op dit moment.

Verder hebben Glacors een redelijk grote kans op effigy en elite clue scroll drops. De Glacors droppen ook nog veel andere dingen van rond de 10-30K. Kijk voor de volledige drop lijst even hieronder.
In- of uitklappen •
Afbeelding


¤ Requirements

Afbeelding Ritual of the Mahjarrat
Afbeelding 75+
Afbeelding 67+
Afbeelding 70+
Afbeelding 43+*

* Als je op het normale prayerboek staat heb je minimaal 43 nodig voor protect melee bij de glacytes. Je kan eventueel Mystic Might (45 prayer) of Augury (153K dungeoneering tokens + 77 prayer + 77 dungeoneering)

Als je op Ancient curses staat heb je minimaal 71 prayer nodig voor deflect melee. Je kan hier eventueel berserker en leech magic gebruiken.

Je hebt in principe geen defence of attack level nodig, maar let er wel op dat je voor bepaalde armour of staffs defence en attacks levels nodig hebt. Als je 2e wapen een melee wapen is, is een hoog attack en strength level aangeraden. Het 2e wapen gebruik je om de glacytes te doden.



¤ Armour

Afbeelding

Aanpassingen
Het staat van ''best > minst goed''


Aura: Vampyrism / Penance / Reverence
Hat: Virtus mask / void mage helm / Healer's hat / Farseer helm / Neitiznot helm / Ahrim's hood
Cape: Mage cape / Ardougne cloak 3/4 / SW cape / Tokhaar kal / Skill cape / Fire cape
Amulet: Arcane stream necklace / Amulet of fury / Amulet of glory
Top: Virtus top / (elite) void top / Ahrim's top / Infinity top / Mystic top
Legs: Virtus skirt / (elite) void robes / Ahrim's skirt / Infinity robes / Mystic robes
Shield: Celestial surgebox / Arcane spirit shield / Farseer kiteshield / Mages' book / (un)holy God book
Staff: Chaotic staff / Staff of Light / Greater runic staff
Gloves: Spellcaster gloves / Void gloves / RFD gloves / Infinity gloves / Mystic gloves
Boots: Ragefire boots / Infinity boots / Mystic boots
Ring: Onyx ring (i) / Seers' ring* / Ring of wealth / Ring of life


Void armour alleen met alle kleding stukken.
* Een seer's ring (i) is te verkiezen boven de onyx ring (i).

Met bovenstaande items kun je zelf een goed armour maken. Let op een goede magic attack bonus (minimaal 95) en een goede prayer bonus.

! Graag toevoegingen voor het armour.

Hieronder staat nog twee voorbeelden van armour en de inventory.
In- of uitklappen • Armour + Inventory
Afbeelding

Dit is een set-up met void armour, het is handig hier een void melee helm mee te nemen voor bij de Glacytes.

Afbeelding
Dit armour + inventory is van Travolter. Je hebt al een unicorn summonned. De rest spreekt voor zich lijkt me! Je kan ook nog een special attack wapen meenemen zoals een enhanced excalibur.


¤ Inventory

Afbeelding
- 2 Extreme magicflask (6)*
- 2 Prayer renewal flask (6)
- Enhanced Excalibur (Hard (+elite) taken van Seer's village)
- Chaotic rapier/Polypore staff/Abyssal whip/Chaotic longsword
- 5 Prayer flask (6)
- Fire titan + Titan constitution scrolls
- Blood runes + Air runes + Fire runes**
- 12 Sharks/12 Rocktails/12 monkfishes

* Je kan de magic potions vervangen door een Veca skull. Het is aangeraden dan wel berserker te gebruiken. (curses prayerboek)

** Neem fire/air/blood runes mee in de verhouding 7:5:1. Als je Fire surge gebruikt neem dan fire/air/blood/death runes mee in de verhouding 10:7:1:1.

Opmerkingen bij de inventory
Neem eventueel een Holy Wrench mee.
Als je geen Fire titan kan, neem dan een War tortoise of een bunyip. Als je een hoger summoning level hebt, kun je een Unicorn stallion of een Pack yack meenemen.
Als je geen 92 herblore hebt voor extreme magic potions, kun je normale magic potions meenemen.
Naarmate je beter wordt in het doden van Glacors, kun je minder voedsel meenemen en meer prayer potions.
Neem eventueel een dragon defender mee voor bij het 2e wapen. (alleen als dit een melee wapen is.)
Je kan i.p.v. flasks ook normale potions meenemen.
Bij een agressieve familiar zal je ervoor moeten zorgen dat deze de enduring/sapping aanvalt, en niet de unstable. Als je dit niet wilt, neem dan een bunyip/unicorn stallion mee.


¤ De route

Afbeelding

» Ga naar een Fairy ring.
» Reis nu met de code 'DKQ' naar de Glacors.



¤ Hoe dood ik een Glacor?

Omdat deze guide gemaakt is voor de beginnende Glacor killer, gaan wij het op safe spelen. Dit is een minder snellere, maar een stuk veiligere manier op Glacors te doden. Nogmaals: Wil je een snellere manier op ze te doden? Kijk dan ergens anders.

Even ter herinnering: Als de Glacor zijn ranged aanval gaat doen, zal hij zijn rechter arm in de lucht steken. Jij ziet dus de linker arm omhoog gaan.
Als de Glacor zijn magic aanval gaat doen, zal hij zijn linker arm in de lucht steken. Jij ziet dus de rechter arm omhoog gaan.

We gaan ze hier doden omdat je hier een grote schuilplek hebt.
Afbeelding

(Manier 4 is niet aangeraden (veel kans op een hit van de Unstable)
(Bij manier 3 heb je een kans van ongeveer 40% dat de Enduring terug loopt naar de Glacor, oppassen dus!)
Natuurlijk kun je manier 1 en 3 ook andersom doen. (andere kant van de rots).

Het oranje bolletje ben jij.
Het rode bolletje is de Glacor.
De blauwe bolletjes zijn de Glacytes.

Let tijdens het gevecht goed op welke aanval de Glacor doet. Zet je spreuken op autocast.

» Val een Glacor aan.
» Als de glacor op 50% van zijn LP is, spawnen de glactes. Klik even op de grond en val de enduring glacyte aan.
» Loop nu volgens de oranje lijn op het plaatje hierboven. De glacor blijft als het goed is haken achter de rotsen.
» Zet protect/deflect melee aan en eventueel soulsplit/turmoil.
» Stap opzij als de unstable glacyte's balkje groen is. (zwarte lijn op plaatje)
» Dood de glacytes, bij voorkeur in de volgorde, sapping,enduring,unstable. Bij het doden van de glacytes maak je gebruik van je 2e wapen dat in je inventory zit. (zet autocast off) Je kan eventueel de glacytes doden met vuur spreuken.
» Doe je staff weer aan en zet je spreuk weer op autocast.
» Vaak gaat de Glacor verder met de spreuk waarmee hij jou als laatste hitte, voordat hij bleef haken achter de rots. Zet deze protectie prayer dus aan.
» Als de Glacor toch met een andere aanval aanvalt, switch dan snel van prayers.
» Let goed op de aanvallen van de Glacor en dood deze.

Er zijn nog meer plekken om de Glacors te doden, je moet zelf even experimenteren wat jij de fijnste spot vindt om ze te doden.



¤ Nawoord
Dit was mijn guide over Glacors, hopelijk hebben jullie er wat van opgestoken! Als ik wat vergeten ben mag je dat altijd posten. Op -en aanmerkingen zijn welkom!

! Als je er geen voorstelling bij kan maken hoe het werkt, kun je eens naar de Glacors grot gaan en kijken hoe andere mensen ze doden. Je kan eventueel ook hier hier kijken. Deze meneer dood ze zonder achter een rots te schuilen, het principe is hetzelfde, je moet alleen een stukje beter opletten en je kan moeilijker soulsplitten op de glacytes doordat je moet prayen tegen de Glacor.
Dankjewel Travolter
Zeeschildpad
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Aaron op zondag 16 september 2012, 19:08, 26 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Dyerz
Berichten: 313
Lid geworden op: dinsdag 11 augustus 2009, 17:32
RS: BelgianFlare (OSRS)
Oude naam: Dyers Blade

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Dyerz »

Je kan ook een greater runic staff gebruiken, scheelt 3-4 inv spaces. Wel iets minder attack bonus dan, maar who cares :mrgreen:

Mooie guide!
Afbeelding
KneedGum
Berichten: 197
Lid geworden op: maandag 21 juni 2010, 19:06
RS: KneedGum (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: king ARCO

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door KneedGum »

Goede guide, maar ik heb nog wel een paar tips voor gear en inv: Ganodermic is ook goed mage armor omdat het ook magic attacks absorbt en het ook een goede mellee def heeft voro de glacytes en magic pots kun je vervangen door vecna skull (vecna skull in combinatie met beserk curse is als boost is uitgewerkt weer gelijk boosten en het is een 6lvl boost).
PvM_Polskaz
Berichten: 2
Lid geworden op: zondag 20 mei 2012, 14:21

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door PvM_Polskaz »

is storm of armadyl ook nog een optie? of werken fire spells gewoon het best?
Noob
Ex-moderator
Berichten: 2958
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 15:33
Extra rang: Siteteamlid

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Noob »

Alweer een erg mooie guide, complimenten! Je zou eventueel ook nog een Chaotic staff kunnen toevoegen aan de lijst met armour. Door de extra damage boost bespaar je niet alleen runes, maar gaan kills ook een stuk sneller en daarom is dit in mijn ogen een zeer goede (of de beste) keuze. ;)
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Dankjewel allemaal! :)
Ik ga vanmiddag de stave en het ganodermic armour toevoegen.
Storm of armadyl is ook een goede keuze. ;)
Ik heb zelf geen armadyl spells of fire surges maar ik denk dat het zo is:
Fire surge > Storm of armadyl > Fire wave ? ;)
Afbeelding
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Olivier 1337 »

Bij specialattack***, hit hij de helft van je huidige aantal hitpoints :)

Nice guide, 8/10 :D
Afbeelding

keap8
Berichten: 453
Lid geworden op: donderdag 14 januari 2010, 17:42
RS: Gestopt

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door keap8 »

goed

Er staat over aanvullingen enz..

bij armour, dan bij schild kan je daar ook celestial surgebox bij gebruiken?
(dung item) maar die is ook best goed..
en misschien handig om te zeggen wat de aura doet.. (volgens mij voor prayer)
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

^ Heb het aangepast. ^
keap8 schreef: goed

Er staat over aanvullingen enz..

bij armour, dan bij schild kan je daar ook celestial surgebox bij gebruiken?
(dung item) maar die is ook best goed..
en misschien handig om te zeggen wat de aura doet.. (volgens mij voor prayer)
Heb de auras gelinkt naar een info-page. Ik heb geen idee van de celestial surgebox, sorry. Als iemand weet hoe deze werkt, graag tips!

Toegevoegd na 2 minuten:
AaronZeeschildpad schreef: ^ Heb het aangepast. ^
keap8 schreef: goed

Er staat over aanvullingen enz..

bij armour, dan bij schild kan je daar ook celestial surgebox bij gebruiken?
(dung item) maar die is ook best goed..
en misschien handig om te zeggen wat de aura doet.. (volgens mij voor prayer)
Heb de auras gelinkt naar een info-page. Ik heb geen idee van de celestial surgebox, sorry. Als iemand weet hoe deze werkt, graag tips!

Afbeelding Heb dit plaatje gevonden op google, het kan dus waarschijnlijk wel.
Afbeelding
keap8
Berichten: 453
Lid geworden op: donderdag 14 januari 2010, 17:42
RS: Gestopt

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door keap8 »

wat kan?

gewoon doorhitten? (foutje dan denk.)
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

keap8 schreef: wat kan?

gewoon doorhitten? (foutje dan denk.)
Nee, je kan daar celestial surgebox gebruiken, en die werkt zeer goed. ;)
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Travolter »

Gear faalt:

- Aura kan je ook nog penance, met renewal erbij kan je dan zonder ppots verder (enkel deflects/ss)
- Ahrim's hood faalt. Farseer heeft zelfde bonus maar moet je niet repairen.
- Cape: Ardy 3/4, mage cape zijn 2 van de beste capes hier (stuk beter dan skill/fire/tokhaar). Vooral mage cape kan zowat iedereen verkrijgen...
- Asn > all. Kost amper tokens en het is het echt wel waard om even te halen. Stukken beter dan fury. Maar ok, fury/glory vermelden is geen ramp.
- Gano is waste.
- Spirit shield en eek? really? (csb > all btw). Ook mis ik arcane/farseer?
- Seriousy? Die staffs :"). Sol/chaotic that's it. Sol kost toch niets meer als je die neit eens kan betalen ga je beter niet glacors aangezien runes meer kosten dan die staff ._.
- Swift gloves?
- Als je rapier switch doet is onyx (i) heel goed.

En dat je geen void vermeld ._. ? Dat is de 2e beste set up na virtus (void + csb).

Inventory klopt ook niet.

- Als je rapier switch doet neem dan sowieso op zijn minst ddef mee.
- Waarom flasks o_O. Met 3renewals en 9 ppots (wat ook al een beetje te veel is) blijf je makkelijk een uur. Banken duurt 2Minuten. Flaks zijn echt gewoon waste. Dat geld gebruik je beter voor ovls ofzo.
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Travolter schreef: Gear faalt:

- Aura kan je ook nog penance, met renewal erbij kan je dan zonder ppots verder (enkel deflects/ss)
- Ahrim's hood faalt. Farseer heeft zelfde bonus maar moet je niet repairen.
- Cape: Ardy 3/4, mage cape zijn 2 van de beste capes hier (stuk beter dan skill/fire/tokhaar). Vooral mage cape kan zowat iedereen verkrijgen...
- Asn > all. Kost amper tokens en het is het echt wel waard om even te halen. Stukken beter dan fury. Maar ok, fury/glory vermelden is geen ramp.
- Gano is waste.
- Spirit shield en eek? really? (csb > all btw). Ook mis ik arcane/farseer?
- Seriousy? Die staffs :"). Sol/chaotic that's it. Sol kost toch niets meer als je die neit eens kan betalen ga je beter niet glacors aangezien runes meer kosten dan die staff ._.
- Swift gloves?
- Als je rapier switch doet is onyx (i) heel goed.

En dat je geen void vermeld ._. ? Dat is de 2e beste set up na virtus (void + csb).

Inventory klopt ook niet.

- Als je rapier switch doet neem dan sowieso op zijn minst ddef mee.
- Waarom flasks o_O. Met 3renewals en 9 ppots (wat ook al een beetje te veel is) blijf je makkelijk een uur. Banken duurt 2Minuten. Flaks zijn echt gewoon waste. Dat geld gebruik je beter voor ovls ofzo.
! Graag toevoegingen voor het armour.
Nouja.. of dat nou zo negatief moet lol.. ik weet toch niet alle armours? :( Met een aantal zaken die je hierboven hebt staan ben ik het absoluut niet eens, maar de goede dingen ga ik aanpassen, dankjewel.
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Travolter »

AaronZeeschildpad schreef:
Travolter schreef: Gear faalt:

- Aura kan je ook nog penance, met renewal erbij kan je dan zonder ppots verder (enkel deflects/ss)
- Ahrim's hood faalt. Farseer heeft zelfde bonus maar moet je niet repairen.
- Cape: Ardy 3/4, mage cape zijn 2 van de beste capes hier (stuk beter dan skill/fire/tokhaar). Vooral mage cape kan zowat iedereen verkrijgen...
- Asn > all. Kost amper tokens en het is het echt wel waard om even te halen. Stukken beter dan fury. Maar ok, fury/glory vermelden is geen ramp.
- Gano is waste.
- Spirit shield en eek? really? (csb > all btw). Ook mis ik arcane/farseer?
- Seriousy? Die staffs :"). Sol/chaotic that's it. Sol kost toch niets meer als je die neit eens kan betalen ga je beter niet glacors aangezien runes meer kosten dan die staff ._.
- Swift gloves?
- Als je rapier switch doet is onyx (i) heel goed.

En dat je geen void vermeld ._. ? Dat is de 2e beste set up na virtus (void + csb).

Inventory klopt ook niet.

- Als je rapier switch doet neem dan sowieso op zijn minst ddef mee.
- Waarom flasks o_O. Met 3renewals en 9 ppots (wat ook al een beetje te veel is) blijf je makkelijk een uur. Banken duurt 2Minuten. Flaks zijn echt gewoon waste. Dat geld gebruik je beter voor ovls ofzo.
! Graag toevoegingen voor het armour.
Nouja.. of dat nou zo negatief moet lol.. ik weet toch niet alle armours? :( Met een aantal zaken die je hierboven hebt staan ben ik het absoluut niet eens, maar de goede dingen ga ik aanpassen, dankjewel.
Waar ben je het dan niet mee eens? Veel dingen die je plaatst zijn gewoonweg overbodig omdat ze inefficient zijn. Als je efficient glacors wilt killen is het simpel:

virtus > void > ahrim
csb > arcane > farseer > mages book
asn > fury
ragefire > infinity boots
Cs > sol

En dat isn iet eens zo duur, 2m als je csb/void/asn/infityboots en sol neemt. Waarom zou je dan met mystic en fire staffs afkomen? x.x
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Heb het meeste aangepast, dankjewel ;)
Afbeelding
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Olivier 1337 »

Ik mis de piemelhoed :(

http://runescape.wikia.com/wiki/Healer_hat

Betere mage attack bonus dan Ahrims hood.
Het is trouwens Virtus mask, niet virtus hat ;)
Afbeelding

Vuilnisman
Berichten: 322
Lid geworden op: vrijdag 27 november 2009, 20:16
RS: Gestopt
Clan: Niet in ellte
Oude naam: michiel501

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Vuilnisman »

Misschien kan je bij armours alles van goede naar slecht zetten dit ziet er erg onoverzichtelijk uit.
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Olivier 1337 schreef: Ik mis de piemelhoed :(

http://runescape.wikia.com/wiki/Healer_hat

Betere mage attack bonus dan Ahrims hood.
Het is trouwens Virtus mask, niet virtus hat ;)
Die ga ik erbij zetten, dankjewel!
michiel501 schreef: Misschien kan je bij armours alles van goede naar slecht zetten dit ziet er erg onoverzichtelijk uit.
Daar ben ik mee bezig, dat staat er zo ! boven, maar toch bedankt ;)
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Jordenn »

Ah kijk net wat ik nodig had, vooral die safe spots. (:
Vraagje, Hoezo is Eagly eye kite en Farseer kite beter dan Arcane spirit shield? :?:

7/10. De lay out kon wel wat netter, je hebt veel kleuren gebruikt en al die >>, het lijkt er wat slordiger door imo. ;)
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Jordenn schreef: Ah kijk net wat ik nodig had, vooral die safe spots. (:
Vraagje, Hoezo is Eagly eye kite en Farseer kite beter dan Arcane spirit shield? :?:

7/10. De lay out kon wel wat netter, je hebt veel kleuren gebruikt en al die >>, het lijkt er wat slordiger door imo. ;)
Heb het even nagekeken, arcane is inderdaad beter, wat betreft de »» ik ga er een aantal weghalen, het ziet er inderdaad een beetje onoverzichtelijk uit. ;)

Toegevoegd na 17 minuten:

zo beter? ;)
Afbeelding
Plaats reactie