¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Travolter »

EEK als derde beste shield? You kidding? Dan ga ik nog liever met spirit shield. Heeft ook geen mage attack en dat degrade tenminste niet :") (+ het kost maar 50k aw yeah, banksaver right there).

Nee seriously dat EEK er zelfs tussen staat o_O
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Travolter schreef: EEK als derde beste shield? You kidding? Dan ga ik nog liever met spirit shield. Heeft ook geen mage attack en dat degrade tenminste niet :") (+ het kost maar 50k aw yeah, banksaver right there).

Nee seriously dat EEK er zelfs tussen staat o_O
Ik worDT (!) het nou een beetje zat.. je zit heel de guide af te kraken op een armour stukje? :roll:
En EEK? Als je glacytes meleed, en ondertussen ss = goede defence. Mocht je een switch missen heb je +50 range def en +25 mage def + de absorbs, Lijkt me logisch dat deze beter is, en mocht je nog eens terug komen, rate dan de guide aub, en ga niet verder op het armour. Je hebt je punt duidelijk gemaakt, dankjewel.
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Travolter »

De guide is standaard. Glacors killen is nu ook niet erg moeilijk als je safespots gebruikt. Hetgeen wat het verschil maakt is dan net de gear. Sommige nutteloze dingen die jij er bij zet vergeleken met zaken die ook werkelijk iets zinnigs doen maken het verschil tussen 30 en 40 kph (zonder titan uiteraard).

Daarbij als ik een guide opzoek is het 9 vd 10 voor gear en dan vind ik het altijd idioot als er zo'n dingen tussen staan rn dan vertrouw ik de correctheid gewoon niet meer.
Een guide moet gewoon correct zijn imo. Wanneer jij zo een shield ertussen zet en dat san gelijk stelt aan een farseer (+17 mage difference wut) dan verstrek je foute informatie. Net iets wan een beginner niet nodig heeft en iets waar ik mij aan kan ergeren. Stel iemand gaat speciaal 200k tokens halen voor eek en is niet van plan het te gebruiken bij arma/nex dan zit de persoon daar wel met een compleet faal shield waar die niets mee is bij glacors. Ja, voor sommige is 200k tokens veel.

Verder geef ik wel toe dat het een goede uitgebreide guide is. Hier en daar zijn er enkele efficientie zaken die er niet bij staan maar dat zoek je zelf maar uit.

Oh en ga aub niet discussieren of eek goed is bij glacors (of welk ander defensive shield dan ook). 4k glacors killed, hbu? Als je een uiteenzetting van mijn mening daar op wil hebben pm ik je graag.
Afbeelding
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Marni42 »

Ik heb een kleine fout gevonden, bij alles (als je er op klikt ga je er heen) is alles klikbaar, behalve de inleiding en het slot. Dit moet je eigenlijk nog even doen, dan krijg je een 9.9/10, omdat niets perfect is maar dit erg in de buurt komt :D/
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Rallim »

ah weer een mooie guide hoor!!
ik weet niet veel over dit onderwerp maar volgens mij krijg je in de grot nog een enorme boost in je combat stats omdat je stone of jas daar gestaan heeft. ik weet niet hoe groot die is maar zijn overloads of super magic potions dan nog wel nodig?
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Marni42 schreef: Ik heb een kleine fout gevonden, bij alles (als je er op klikt ga je er heen) is alles klikbaar, behalve de inleiding en het slot. Dit moet je eigenlijk nog even doen, dan krijg je een 9.9/10, omdat niets perfect is maar dit erg in de buurt komt :D/
Zal het aanpassen!
Rallim schreef: ah weer een mooie guide hoor!!
ik weet niet veel over dit onderwerp maar volgens mij krijg je in de grot nog een enorme boost in je combat stats omdat je stone of jas daar gestaan heeft. ik weet niet hoe groot die is maar zijn overloads of super magic potions dan nog wel nodig?
Je krijgt geen boost qua stats, maar je krijg voor 4 uur +80 damage op elke hit.
Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Thomas »

Gratz!!!
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Mystery »

Gefeliciteerd! Van suggestie van de maand naar guide van de maand. Doe je goed!
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Slay a Stone »

Mystery schreef: Gefeliciteerd! Van suggestie van de maand naar guide van de maand. Doe je goed!
Guide*

ik vind het em niet verdient imo, hard maar er staan sper veel fouten in.
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Dood een Steen schreef:
Mystery schreef: Gefeliciteerd! Van suggestie van de maand naar guide van de maand. Doe je goed!
Guide*

ik vind het em niet verdient imo, hard maar er staan sper veel fouten in.
lol, het is een guide en ik had eerst SvdM dus wat.... :P
Ik vind het helemaal niet erg dat je de guide niet goed vind, maar geef dan aan waarom.. zo kan ik er niets mee. Wat Travolter schrijft kan ik tenminste nog goed gebruiken en dat doe ik ook. Veel spellingsfouten? Kun je ze aangeven dan... ja, zo zal de guide niet veranderen. :roll:
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Slay a Stone »

AaronZeeschildpad schreef:
Dood een Steen schreef:
Mystery schreef: Gefeliciteerd! Van suggestie van de maand naar guide van de maand. Doe je goed!
Guide*

ik vind het em niet verdient imo, hard maar er staan sper veel fouten in.
lol, het is een guide en ik had eerst SvdM dus wat.... :P
Ik vind het helemaal niet erg dat je de guide niet goed vind, maar geef dan aan waarom.. zo kan ik er niets mee. Wat Travolter schrijft kan ik tenminste nog goed gebruiken en dat doe ik ook. Veel spellingsfouten? Kun je ze aangeven dan... ja, zo zal de guide niet veranderen. :roll:
O had het niet goed lezen.

Het armour mag anders, met vampirisme heb je amper food nodig, er zijn nog veel meer spots.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Mystery »

Even ter verduidelijking: als hij steeds van iedereen continu het armour moet aanpassen dan is de guide eigenlijk zodanig veranderd dat het origineel der niet meer in te plaatsen valt.
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Er zijn inderdaad nog meer spots, maar als je toch beginnend speler bent, kun je net zo goed bij deze beginnen. (vooral 1 en 2 dan). Dit is vooral gericht op je eerste glacor tripjes, je switcht dan niet in 1 keer goed en je hebt meer food nodig. De titel is niet voor niets glacors voor beginners. :P Als iemand aanpassingen heeft voor het armour, dan kijk ik daar graag naar, en als het beter is dan wat ik heb staan, pas ik het graag aan.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Slay a Stone »

Alvast een paar dingen: helm of neit > de rest, fire cape > skillcape. Titan is zeker niet handig als beginnger want die dood unstable, ik raad bunyip aan.

Toegevoegd na 16 seconden:

Of unicorn ofc

Toegevoegd na 1 minuten:

Poly > rapier > cls > whip
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Travolter »

Dood een Steen schreef: Alvast een paar dingen: helm of neit > de rest, fire cape > skillcape. Titan is zeker niet handig als beginnger want die dood unstable, ik raad bunyip aan.

Toegevoegd na 16 seconden:

Of unicorn ofc

Toegevoegd na 1 minuten:

Poly > rapier > cls > whip
Neitz is goed en een van de beter opties maar neitz >all :"D. Dat ding geeft gewoon pray bonus, je hebt er niet veel extra aan als je poly gebruikt en dan is dir zeker niet beter dan vmask(met rapier switch ook niet trouwns) en ongeveer even goed als farseer en co. Met rapier switch kan het zijn dat die iets beter is dan farseer oid maar zo overweldigend zal dat niet zijn. Vmask>void>neitz/farseer.

Waarom fc >skillcape? +1mage tov +4 pray (aannemende dat je trim hebt ofc)? Bij neitzinot is dat iets anders. Die mage hats hebben net iets meer dan +1 mage. Fc is enkel beter als je melee switch neemt. Hoewel ik zelf nooit een van die 2 capes zou doen maar ok.

Titan kan inderdaad lastig zijn maar het is niet dat die unstable one hit. Je kan hem rustig op enduring/sapping retargetten tijdens het killen van de glacytes. Aangezien je daar gewoon melee/ss prayt is daar normaal geen stress moment dus kan het perfect.

Als je dan toch zo slim wil zijn: soa>poly/rapier>cls>whip
Polypore heeft dezelfe dps als rapier enige rede daarom die beter zou zijn is omdat het one item switch is maar als je een beetje kan switchen is dat geen probleem en komt het neer op voorkeur.

Bottom line: your argument is invalid.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mystery schreef: Even ter verduidelijking: als hij steeds van iedereen continu het armour moet aanpassen dan is de guide eigenlijk zodanig veranderd dat het origineel der niet meer in te plaatsen valt.
Beter dan foutieve armour?
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Volgens mij klopt het armour nu helemaal :bier:
Ik heb zelf ondertussen steads gehad, ganodermic + ragefires,claws van gekocht, moet eigenlijk nog een asn hebben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mayday
Berichten: 141
Lid geworden op: zondag 8 april 2012, 14:04

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Mayday »

Je hebt nice guides! En gefeliciteerd met GVDM! Alleen op een of andere manier vind ik je lay-out niet prettig lezen, maar dat is gewoon mening haha;) Keep up the good work!
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Superheat »

Mooie guide hoor, ga zo door! ^_^
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
D4rkknght
Berichten: 84
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 19:44
RS: D4rkknght (f2p)

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door D4rkknght »

Gefeliciteerd met je GvdM!
zeer mooie guide, ik merk alleen dat veel mensen niet echt het woord BEGINNERS snappen.
Maar super guide ! 9/10
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [GvdM] ¤» GLACORS VOOR BEGINNERS «¤

Bericht door Aaron »

Superheat schreef: Mooie guide hoor, ga zo door! ^_^
thanks!
D4rkknght schreef: Gefeliciteerd met je GvdM!
zeer mooie guide, ik merk alleen dat veel mensen niet echt het woord BEGINNERS snappen.
Maar super guide ! 9/10
Bedankt, en uhh dat gevoel heb ik ook soms :P
Afbeelding
Plaats reactie