[Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

[Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Aaron »

Black dragons
[/color]
als slayer task
Afbeelding
o Inleiding
o Black dragons
o Requirements
o Armour
o Inventory
o Route
o Strategie
o Afsluiting
o Inleiding

Hoi, daar is er weer een: ''Black dragons als slayer task''. Ditmaal zoals de titel zegt over Black dragons. Met deze guide laat ik mijn manier zien om Black dragons te doden. Dit is een zeer efficiënte manier om ze te doden. De requirements voor deze manier zijn hoog, je maakt dan ook snel kills. Natuurlijk kan het met lagere stats, maar daarvoor moet je even ergens anders kijken.

o Black dragons

Black dragons zijn een leuke,makkelijke en snelle slayer task. Ze zijn level 227 en hebben 1999 lifepoints. Per dragon krijg je 199,9 slayer XP, wat tamelijk veel is. Black dragons hebben een zwakte tegen stab en ranged. In deze guide gebruiken we melee, dus stab.

o Requirements

o Chaotic rapier (minimaal 80 dungeoneering)
o Temple at Senntisten
o Recipe for disaster subquest: ''Sir Amik Varze''
o Fairy tail part I (II/III is handig, niet nodig)
o 80+ strength,attack
o 95+ prayer
o 90 herblore
o 68 of 96 summoning

o Armour

Afbeelding

o Slayer helm > Black mask
o Amulet of fury > Amulet of glory
o Chaotic rapier > Chaotic longsword > Abyssal whip (= geen stab!)
o Proselyte platebody > Initiate platebody
o Proselyte platelegs > Initiate platelegs
o Dragon slayer gloves (Fist of Guthix) > Goliath gloves > RFD gloves > Dragon gauntlets
o Steadfast boots > Dragon boots
o Dragon defender > (un)Holy Zamorak book
o Tokhaar-kal > Fire cape > Red/Blue cape

Aura naar keuze, reverence is zeer handig.

Omdat we continu berserker,turmoil en deflect melee gebruiken is de prayer draint redelijk groot. Zorg dus voor een goede prayer bonus, we hebben geen defence nodig dus neem armour zoals Proselyte of ander armour met een grote prayer bonus.

o Inventory

Afbeelding

o 1× Extreme sets (2)
o 1× Prayer renewal (3)
o 1× Super antifire potion (3)
o 2× Prayer potion (4)
o 1× War tortoise pouch*

* Als je 96 summoning hebt, gebruik dan een Pack Yak samen met Winter Storage scrolls. Je kan dan heel de task blijven, neem dus meer potions mee! Je kan het beste je Enchanted gem nu in je inventory doen.

Als je 20- prayer bonus hebt, kun je een prayer potions extra meenemen. Als je weet dat je ze niet zo snel dood, kan dit ook.

Een Bonecrusher van dungeoneering kun je meenemen als je de bones toch niet op raapt.

Je kan een Holy Wrench meenemen zodat je prayerpotions iets meer prayerpoints restoren.

o Inventory met overloads (en cannon)

Afbeelding

o 2× Overload (4)
o 2× Prayer renewal (4)
o 2× Super antifire potion (4)
o 10× Prayer potion (4)
o 1× Pack yack pouch + Winter storage scrolls
o 1× Enchanted gem
o 1× Cannon set + cannon balls (gele vlak)

o Route

We gaan op pad... als je niet durft, kun je beter omkeren nu het nog kan. Ga ten eerste naar een fairy ring, je hebt hier Fairy tail part II voor nodig, maar Fairy tail part III is helemaal ideaal om te reizen zonder staff. Eenmaal aangekomen in Zanaris lopen we naar het Noord-Oosten totdat we zijn aangekomen bij het kippen altaar. Dood een kip en pak de ''raw chicken'' op. Gebruik de kip op het altar en je bent bij de Black dragons.

(Als je alleen Fairy tail part I hebt gedaan, moet je via het schuurtje in Lumbridge met behulp van je Dramen/Lunar staff naar Zanaris reizen.)

Afbeelding

Nadat je de kip geofferd hebt kom je hier:
Afbeelding

o Strategie

Drink al je potions en zet deflect melee en berserker aan voordat je de kip offert, je komt namelijk direct in de lair met Black dragons. Zet nu ook turmoil aan en acitveer eventueel je Aura. Het killen gaat als het goed is van 'n leien dakje en je inventory zit zo vol. Summon je War tortoise en ga door. Als je inventory en je war tortoise vol zitten, moet je uit de liar gaan door op de paarse portal te klikken. (aangegeven met Zanaris op het kaartje hierboven.) Je komt nu weer bij het kippen altaar. Loop naar de bank in Zanaris en deposit de bones/hides. Kijk eventueel op je Enchanted gem hoeveel je er nog moet en ga weer terug naar de Black dragons.


o Afsluiting
Ik heb deze guide gemaakt nadat ik 50 Black dragons kreeg als slayer task, hopelijk heeft het jullie geholpen. Merci beaucoup et au revoir! :mrgreen:

Zeeschildpad
Laatst gewijzigd door Aaron op vrijdag 22 juni 2012, 10:17, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
russeltjj
Berichten: 142
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2008, 10:31
RS: SuperChlcken (p2p)

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door russeltjj »

mooie guide hoor! als ik oo kzulke levels heb zal ik het zo doen ;)

gr SuperChlcken
Afbeelding
eet je wel eens een ei??
omfg ben je een kannibaal ??
Gebruikersavatar
Mayday
Berichten: 141
Lid geworden op: zondag 8 april 2012, 14:04

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Mayday »

Dit vind ik je beste guide tot nu toe. Mooi en overzichtelijk. Netjes gedaan!
Afbeelding
Deemril
Berichten: 424
Lid geworden op: maandag 26 maart 2012, 10:11
RS: Deemril (p2p)
Clan: RSR
Oude naam: Tyraz

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Deemril »

Soms kill ik gewoon de baby black dragons voor snelle slayer punten :p. Mooie guide!
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Siddy00 »

Ziet er prima uit, mooi gedaan! ^_^
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Aaron »

Wow, zulke reacties had ik niet verwacht! :D Heb hem eigenlijk even snel gemaakt maar tot leuk dat hij er goed is uitgekomen. Vind hem zelf ook wel kort en krachtig! :mrgreen:

Toegevoegd na 1 minuten:

Omdat ik nou bezig ben met 95 slayer, maak ik misschien nog wel meer van zulke korte guides over mijn tasks als afwisseling! :D Zal ik die dan hieronder zetten of nieuwe topics maken?
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Superheat »

Hm, goed, maar niet zo goed als de rest van je guides :P
Sowieso zou ik even de Dragon Slaying Gloves vermelden. En wat dacht je van een cannon? Ik zal zo wel even mijn setup en inventory posten :)
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Aaron »

Superheat schreef: Hm, goed, maar niet zo goed als de rest van je guides :P
Sowieso zou ik even de Dragon Slaying Gloves vermelden. En wat dacht je van een cannon? Ik zal zo wel even mijn setup en inventory posten :)
Cannon stond er al bij ;) bij inventory
Drag slay gloves moet ik even toevoegen ofcourse, vergeten dankjewel :P

Ik maak zo nog wel ff een eigen inventory met ovls/yak ;) dus jouw hoeft niet perse, kijk maar
Afbeelding
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Nederlandar »

hmm misschien dat ik toch ma eens na 19.6m slay xp die black dragon tasks ga aannemen hmhmmmmm

dankje:D
Afbeelding
Afbeelding
romoibo
Berichten: 775
Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 17:43

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door romoibo »

Om de een of andere reden skip ik deze tasks altijd. (net als 15 min geleden (A)
Rsn: Dutch_Robert
hama353
Berichten: 43
Lid geworden op: dinsdag 29 december 2009, 1:49
RS: stok (p2p)
Clan: none

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door hama353 »

liever bandos dan proselyte :p gaat veel sneller dan. Maar zoals je al zei het is JOUW manier
Afbeelding
Batsi
Berichten: 3120
Lid geworden op: vrijdag 10 april 2009, 12:41
RS: Batsi (p2p)
Oude naam: varekai1996
Contacteer:

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Batsi »

Mooie guide :) kan altijd wel eens van pas komen :)

grts
~ Blog ~
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Aaron »

hama353 schreef: liever bandos dan proselyte :p gaat veel sneller dan. Maar zoals je al zei het is JOUW manier
Het kan ja, is wel +6 str meer.. maar dan heb je veel een stuk meer ppots nodig. Bandos in combinatie met soulwars cape is ook zeer goed te doen. :)

Dankjewel @ alle anderen
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Superheat »

Je moet trouwens ook een raw chicken meenemen.
Ook een Holy Wrench is handig en je kunt gemakkelijk Soulsplit gebruiken in plaats van Deflect Melee.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Aaron »

Superheat schreef: Je moet trouwens ook een raw chicken meenemen.
Ook een Holy Wrench is handig en je kunt gemakkelijk Soulsplit gebruiken in plaats van Deflect Melee.
Volgens mij heb je de guide niet gelezen, maar doorgescrold (<-- is dat goed?)
Holy wrench toegevoegd, je kan ss'en ja maar dit is afker en mijn manier.
Afbeelding
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Captain Jozz »

AaronZeeschildpad schreef:
Superheat schreef: Je moet trouwens ook een raw chicken meenemen.
Ook een Holy Wrench is handig en je kunt gemakkelijk Soulsplit gebruiken in plaats van Deflect Melee.
Volgens mij heb je de guide niet gelezen, maar doorgescrold (<-- is dat goed?)
Holy wrench toegevoegd, je kan ss'en ja maar dit is afker en mijn manier.
Wel dan geeft hij je een tip voor jou manier.

Het wilt nog niet zeggen, omdat het jouw manier is dat we geen opbouwende kritiek meer mogen geven. Ik kan zeggen dat mijn manier is om tot 99 fishing shrimps te gaan vangen, dat wilt nog niet zeggen dat dat ook maar enigszins zinvol is.

Ook ben ik het niet eens met je requirements, een speler met "maar" piety kan deze guide bijna net zo goed toepassen. En volgens mij is er voor die speler helemaal geen nood om "ergens anders te gaan kijken" zoals jij het zegt. Dit geldt wel voor meerdere dingen die jij als zogenaamde "requirement" hebt gezet.

Ik vind trouwens ook dat je in het geval van een slayertask een beetje een evenwicht moet vinden tussen je damage output en de lengte dat je kan blijven. Ik vind dat jij wel héél veel inzet op dat laatste. Eerst kies je er al voor om proselyte te gebruiken en daarbij doe je dan nog een aura als reverence.. Ik zou dan eerder full bandos met reverence of iets dergelijks combineren, met 2 pray potjes extra kom je dan makkelijk toe en het versnelt het geheel toch ook weer wat.

Bij de capes mis ik ook de ardougne cloak (3) en (4), deze geven een redelijke prayer bonus (+6) alsook een hogere stab bonus (effectief met je rapier dus) dan tokhaar-kal en fire cape (+6). Voor mij persoonlijk komt die zelfs op de eerste plaats voor deze task.
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Siddy00 »

Prayer flicken kan trouwens erg goed van pas komen als je het beheerst. Zeker met wat ervaring kan het je prayer kosten naar 0 brengen en je dus effectief veel langer laten blijven voor minder kosten. Het enige nadeel zou zijn dat je het niet goed beheerst, en dat je nogal geconcentreerd bezig bent, dus van afken is dan geen sprake meer :P
Afbeelding
R A M PA GE
Berichten: 484
Lid geworden op: donderdag 9 oktober 2008, 17:20
Oude naam: the rune pure

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door R A M PA GE »

gewoon bandos/torva imo
All join Vice chat
Afbeelding
Royboy 16
Berichten: 29
Lid geworden op: zondag 10 januari 2010, 10:55
RS: Royboy16 (p2p)
Clan: RDC#1

Re: [Slayer task] BLACK DRAGONS [High requirements]

Bericht door Royboy 16 »

Ik ga toch voor full bandos met af en toe wat soulsplitten, maar is dit niet een beetje overbodig om een guide over te maken..? Just another slayer task
Afbeelding
Plaats reactie