Revenant Guide.

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Rafik
Berichten: 380
Lid geworden op: donderdag 13 januari 2011, 18:34
RS: G Rafik G (p2p)

Revenant Guide.

Bericht door Rafik »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

1. Inleiding.
2. Gear & Inventory.
3. Hoe kom je er?
4. Wat voor beesten zijn er?
5. Wat te doen als er Pk'ers zijn?
6. Wat valt er te verdienen?

Afbeelding

Hoi, dit een guide over Revenants, hoe, wat en waar.
Ik maak deze guide om me zelf een beetje bezig te houden aangezien ik me nogal verveel, en om jullie ook wat te leren en te laten interesseren in Revenants. :)
Dit is een vrij bekende manier om aan geld te komen, waardoor ik zelf ook zowat mijn bankje heb gemaakt. Het vereist niet veel moeite, ervaring, of stats, dus zowat iedereen kan dit doen.

Afbeelding

Afbeelding

Maul kan vervangen worden door Cls/Rapier/Goliath Gloves/(Vine) Whip/ in combinatie met een Dragon Defender, of een Godsword/Zamorkian Spear (Special Attack kan gebruikt worden om Pk'ers mee te stunnen).
Salve Amulet (e) kan vervangen worden door een normale Salve Amulet of Amulet of Glory (met charges).
Als ring kan Jennica's ring worden gebruikt om de kans op Brawlers te vergroten.

Afbeelding
Dit is de Inventory die ik altijd gebruik, hiermee kan je het aardig lang mee volhouden, indien je niet Pk'd wordt.

Afbeelding

Note: De grot bevindt zich in de Wilderness, neem dus geen spullen mee die je niet wilt verliezen.

De weg ernaar toe is vrij simpel, enige waar je voor moet oppassen zijn Pk'ers.
Afbeelding
Eenmaal aangekomen in de grot, ga je naar het noorden, richting de Greater Demons en hellhounds.
Afbeelding

Afbeelding

Als je bent aangekomen bij de Revenants, zul je verschillende soorten "geesten" zien. Aangezien iedereen Revenants kan doen, zijn er low-level Revenants en high-level Revenants, verschillend van Level 7-135.

(Pic van Tip.It.)
Afbeelding

Je zult merken dat Revenants zichzelf healen, dit maakt het soms lastig om ze dood te maken.

Afbeelding

Als er Pk'ers zijn, zijn er een aantal mogelijkheden die je kunt doen.

1. Je ziet een hele groep witte stipjes op je minimap jou richting opkomen, probeer zo snel mogelijk uit te loggen en een andere wereld te nemen.
2. Je kunt niet meer uitloggen, kijk of je kunt teleporten met je Ring of Wealth/Amulet of Glory (werkt niet boven level 30 Wilderness!)
3. Je bent teleblocked (Tb'd), je kunt niet meer teleporten. De enige mogelijkheid is weg rennen, terug vechten, of gewoon sterven.

Tip: Stop niet meteen als je dood bent, zoveel verlies je niet, en je verdiendt het echt wel terug.

Afbeelding
Afbeelding

En nu natuurlijk, waar doe je het voor? Nou, er zijn heel wat drops van een hele mooie waarde, waarvan de beste drop 40M+ is.
Je kunt ook statues krijgen, deze kan je bij de man in Edgeville bank verkopen, en hebben altijd een vaste prijs.
Ook zijn er nog Brawling Gloves, deze gloves zijn erg zeldzaam, zelfs zeldzamer dan een VLS. Er zijn gloves voor alle skills, behalve Dungeoneering. Deze gloves geven een +200% xp bonus als je ze gebruikt in de Wilderness, en een +50% xp bonus buiten de Wilderness. Na een tijdje raken ze op en kun je ze niet meer gebruiken.

Verder vond ik het leuk om deze guide te maken, misschien niet erg groot, maar zeker wel informatief. ^_^ Dit is trouwens m'n eerste guide die ik heb gemaakt, dus geef tips als ik nog dingen kan verbeteren! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: Revenant Guide.

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Rafik
Berichten: 380
Lid geworden op: donderdag 13 januari 2011, 18:34
RS: G Rafik G (p2p)

Re: Revenant Guide.

Bericht door Rafik »


*Citaat op verzoek van de geciteerde verwijderd*


Tnx, zal er volgende keer op letten het beter af te sluiten. :)
Afbeelding
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Revenant Guide.

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

er staat bij dat wat te doen als er pkers komen ook terugvechten, DOE DIT ABSOLUUT NOOIT!!!. De pkers hebben namelijk trucjes dat het net lijkt of iemand jou aanvalt dan vecht je terug en ben je skulled! PAS HIER DUS HEEL ERG MEE OP!!!
Afbeelding
Rafik
Berichten: 380
Lid geworden op: donderdag 13 januari 2011, 18:34
RS: G Rafik G (p2p)

Re: Revenant Guide.

Bericht door Rafik »

Superbrian32-Bjorn schreef: er staat bij dat wat te doen als er pkers komen ook terugvechten, DOE DIT ABSOLUUT NOOIT!!!. De pkers hebben namelijk trucjes dat het net lijkt of iemand jou aanvalt dan vecht je terug en ben je skulled! PAS HIER DUS HEEL ERG MEE OP!!!
Dat is niet altijd zo, en hiermee bedoel ik eigenlijk ook meer bij kleine groepjes Pk'ers (solo/duo/trio) of low levels.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Revenant Guide.

Bericht door Slay a Stone »

Rafikje schreef:
Superbrian32-Bjorn schreef: er staat bij dat wat te doen als er pkers komen ook terugvechten, DOE DIT ABSOLUUT NOOIT!!!. De pkers hebben namelijk trucjes dat het net lijkt of iemand jou aanvalt dan vecht je terug en ben je skulled! PAS HIER DUS HEEL ERG MEE OP!!!
Dat is niet altijd zo, en hiermee bedoel ik eigenlijk ook meer bij kleine groepjes Pk'ers (solo/duo/trio) of low levels.
Als je goed oplet is die kans heel klein, rechtermuis knop gebruiken, ff rondje rennen en je weet het zeker hoor.

En raf ik weet wel hoe revs moeten ik wil een luck guide :dus:
Afbeelding
Bank
Berichten: 83
Lid geworden op: donderdag 2 augustus 2012, 15:04
RS: Bericht (p2p)
Clan: Zer0 Pvm <3
Oude naam: Een Man

Re: Revenant Guide.

Bericht door Bank »

Is Goliaths goed bij revs?
Afbeelding
Rafik
Berichten: 380
Lid geworden op: donderdag 13 januari 2011, 18:34
RS: G Rafik G (p2p)

Re: Revenant Guide.

Bericht door Rafik »

Een Man schreef: Is Goliaths goed bij revs?
Valt wel mee, maar als je een Chaotic hebt raad ik toch die aan. :P
Afbeelding
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Revenant Guide.

Bericht door Don »

Superbrian32-Bjorn schreef: er staat bij dat wat te doen als er pkers komen ook terugvechten, DOE DIT ABSOLUUT NOOIT!!!. De pkers hebben namelijk trucjes dat het net lijkt of iemand jou aanvalt dan vecht je terug en ben je skulled! PAS HIER DUS HEEL ERG MEE OP!!!
Dan ben je best dom als je daar in trapt lmao. Je ziet toch dat degene die in je staat gehit word en niet jijzelf.
OT: Ik vind het geen superguide. Hij lijkt heel erg op een eerdere guide van Revenants van iemand anders. Misschien is het een idee om het wat orgineler te maken want zo hier en daar is het gewoon hetzelfde. 6/10, je legt alles wel redelijk uit maar zoals ik al zei is het net een kopie. Misschien een lijstje met drops? En ik neem aan dat niet iedereen weet wat een VLS is aangezien voornamelijk onervaren mensen dit zullen lezen.

Volgensmij kan ik echt geen feedback geven :oops:
Rafik
Berichten: 380
Lid geworden op: donderdag 13 januari 2011, 18:34
RS: G Rafik G (p2p)

Re: Revenant Guide.

Bericht door Rafik »

nightmare782 schreef:
Superbrian32-Bjorn schreef: er staat bij dat wat te doen als er pkers komen ook terugvechten, DOE DIT ABSOLUUT NOOIT!!!. De pkers hebben namelijk trucjes dat het net lijkt of iemand jou aanvalt dan vecht je terug en ben je skulled! PAS HIER DUS HEEL ERG MEE OP!!!
Dan ben je best dom als je daar in trapt lmao. Je ziet toch dat degene die in je staat gehit word en niet jijzelf.
OT: Ik vind het geen superguide. Hij lijkt heel erg op een eerdere guide van Revenants van iemand anders. Misschien is het een idee om het wat orgineler te maken want zo hier en daar is het gewoon hetzelfde. 6/10, je legt alles wel redelijk uit maar zoals ik al zei is het net een kopie. Misschien een lijstje met drops? En ik neem aan dat niet iedereen weet wat een VLS is aangezien voornamelijk onervaren mensen dit zullen lezen.

Volgensmij kan ik echt geen feedback geven :oops:
Kun je een link geven van die guide? :P Want tot nu toe heb ik hier nog geen Revenant guide gezien. :?
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Revenant Guide.

Bericht door Siddy00 »

Dit is er eentje uit de guide-database: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=231285

Over de guide zelf, de lay-out is leuk en het omslaat wel de basis, maar wat ik een beetje mis is diepgang, en waarom mensen juist déze guide moeten gebruiken en niet een andere - wat maakt jouw guide speciaal? Je hebt al uitgelegd wat je doet, maar je zou bijvoorbeeld kunnen uitleggen waarom je dat doet, of nog iets meer diepgang, maar detail, wat feiten, een grapje tussendoor :)

Ook zou ik de paar plaatjes die je niet zelf hebt gemaakt (de twee van de wiki, en die van Tip.it) toch vervangen door zelfgemaakte plaatjes als je daar de tijd voor hebt. Het maakt het toch meer jouw guide :P

Hoe dan ook succes!
Afbeelding
Rafik
Berichten: 380
Lid geworden op: donderdag 13 januari 2011, 18:34
RS: G Rafik G (p2p)

Re: Revenant Guide.

Bericht door Rafik »

Siddy00 schreef: Dit is er eentje uit de guide-database: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=231285

Over de guide zelf, de lay-out is leuk en het omslaat wel de basis, maar wat ik een beetje mis is diepgang, en waarom mensen juist déze guide moeten gebruiken en niet een andere - wat maakt jouw guide speciaal? Je hebt al uitgelegd wat je doet, maar je zou bijvoorbeeld kunnen uitleggen waarom je dat doet, of nog iets meer diepgang, maar detail, wat feiten, een grapje tussendoor :)

Ook zou ik de paar plaatjes die je niet zelf hebt gemaakt (de twee van de wiki, en die van Tip.it) toch vervangen door zelfgemaakte plaatjes als je daar de tijd voor hebt. Het maakt het toch meer jouw guide :P

Hoe dan ook succes!
Bedankt voor de tips, zal het proberen te onthouden voor als ik ooit nog een guide maak. :P En betreft dat zelfgemaakte plaatjes, was ik eigenlijk ook van plan, maar dat is niet echt iets waar ik goed in ben, zal wat tijd innemen + het zou niet eens mooi zijn. :P
Afbeelding
Oh Hell no
Berichten: 1289
Lid geworden op: dinsdag 26 januari 2010, 19:14
RS: Oh Hell no (OSRS)
Oude naam: Mudkip Chaos

Re: Revenant Guide.

Bericht door Oh Hell no »

[
Laatst gewijzigd door Oh Hell no op zaterdag 18 juni 2016, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

14-5-2010
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Revenant Guide.

Bericht door Writing »

Deze guide is nog best wel pro ook al heb jij hem gemaakt. 8-[
Afbeelding
yourapi
Berichten: 13
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2012, 9:08
RS: VRAELLL (p2p)
Clan: the knights empire

Re: Revenant Guide.

Bericht door yourapi »

hey mooie guide ik miss alleen een paar dingen
zoals de armour/je hebt nu alleen wapens gezegd en ik kan zo niet echt zien welk armour het is sorry daarvoor
en verder een erg mooie guide :D een 8/10
d98guy
Berichten: 4
Lid geworden op: vrijdag 14 september 2012, 20:59
RS: d98dk (f2p)
Clan: angels of death333

Re: Revenant Guide.

Bericht door d98guy »

vanaf welk level is het verstandig om hiermee te beginnen? want dat staat er niet echt in en dan weet ik wanneer ik het best kan doen.
Plaats reactie