[God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door Kweet Vaniks »

Eventjes snel, je gaf aan bij de vraag om Armadyl Mitre dat het ook iets duurders mag zijn, maar Armadyl items zijn volledig overbodig als je naar Bandos gaat omdat je gelijk naar het noorden toe rent en meestal de goblins doodt.
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door B0B dragon »

Kweet Vaniks schreef:Eventjes snel, je gaf aan bij de vraag om Armadyl Mitre dat het ook iets duurders mag zijn, maar Armadyl items zijn volledig overbodig als je naar Bandos gaat omdat je gelijk naar het noorden toe rent en meestal de goblins doodt.
Ik had dit in mijn verbeterde guide geschreven:
gun2killer schreef:Ik raad aan: Ring of Devotion (Saradomin), Zamorak arrow (Zamorak), Bandos boots (Bandos) en Armadyl Mitre (Armadyl). Indien het de eerste keer is dat je naar de GWD gaat zou ik van alles iets dragen. Als je eenmaal weet hoe de grot er uitziet, mag je Armadyl Mitrle vervangen door Helm of neitiznot en Ring of Devotion door Ring of life of Ring of wealth.

Hier een tabel met armour die je zou kunnen dragen:
Het is dus overbodig ja, maar ik heb het er gewoon bij vermeld. Als het de eerste keer is dat je naar de GWD gaat, en nog niet echt je weg weet, zou ik het aanraden...
Er onder heb ik dan eens een tabel gemaakt, waar deze voorwerpen NIET en vermeld staan. Is dit een duidelijk antwoord op je vraag?
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
Cvp
Berichten: 2441
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 13:38
RS: Sumasen (p2p)
Clan: ELlte
Oude naam: Car l o

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door Cvp »

Ziet er goed uit :)

Alleen bij armours staat er banos ipv bandos :p
99 Firemaking 05-09-2010
99 Cooking 31-12-2010
99 Woodcutting 14-10-2011
99 Attack 14-02-2012
99 Strenght 11-06-2012
99 Constitution 06-07-2012
99 Ranged 31-07-2012
99 Defence 15-08-2012
99 Slayer 02-09-2012
99 Dungeoneering 21-09-2012
99 Magic 07-10-2012
99 Hunter 30-11-2012
99 Prayer 07-05-2013
99 Thiefing 21-05-2013
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door B0B dragon »

Cvp schreef:Ziet er goed uit :)

Alleen bij armours staat er banos ipv bandos :p
Aangepast
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door ThaTerror »

Gevorderden kunnen dit veranderen:
Wapen Chaotic Longsword Chaotic maul Chaotic rapier
Ring µzerker ring (i) Onyx ring (i) Ring of wealth
Klein spelfoutje :)
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door B0B dragon »

Tha Terror schreef:Gevorderden kunnen dit veranderen:
Wapen Chaotic Longsword Chaotic maul Chaotic rapier
Ring µzerker ring (i) Onyx ring (i) Ring of wealth
Klein spelfoutje :)
Aangepast
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
Gebruikersavatar
look my logs
Berichten: 163
Lid geworden op: dinsdag 27 oktober 2009, 16:04
RS: Wasting noXP (p2p)
Clan: Cupid stunt
Oude naam: wcco5678

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door look my logs »

klein spellingsfoutje ondekt : bij 1.a godwars dungeon staat er 'helemaal in het zuiden is er ook nog een froze door' moet frozen door worden
Afbeelding
matter470
Berichten: 205
Lid geworden op: maandag 25 mei 2009, 15:54
RS: matter470 (p2p)
Clan: baws in pvm

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door matter470 »

ik mis de tokkul-zo ring eigenlijk nog die geeft ook goede bonus stats en krijg je gratis van die ene quest weet zo niet meer hoe hij heet naja anyway ik wil je nog even zeggen over dat agressieve summoning dier dat zorgt dat jij onverwacht tanker kan worden.
dat is maybe wel fijn om te weten als je nuub bent >?
Afbeelding
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door B0B dragon »

Had geen tijd meer om naar reacties te kijken, hier nog een verbetering:
look my logs schreef:klein spellingsfoutje ondekt : bij 1.a godwars dungeon staat er 'helemaal in het zuiden is er ook nog een froze door' moet frozen door worden
Aangepast
matter470 schreef:ik mis de tokkul-zo ring eigenlijk nog die geeft ook goede bonus stats en krijg je gratis van die ene quest weet zo niet meer hoe hij heet naja anyway ik wil je nog even zeggen over dat agressieve summoning dier dat zorgt dat jij onverwacht tanker kan worden.
dat is maybe wel fijn om te weten als je nuub bent >?
Zal wachten tot na eoc, dan zal ik het helemaal veranderen ;)
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
matter470
Berichten: 205
Lid geworden op: maandag 25 mei 2009, 15:54
RS: matter470 (p2p)
Clan: baws in pvm

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door matter470 »

ja dat lijkt me wel zo slim tof dat je reageert
Afbeelding
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door B0B dragon »

Hey allemaal, ik zal voorlopig hem niet updaten aan het combat system. Ik wacht tot lunagang alle plaatjes heeft die ik nodig heb, met de verbetering met informatie over het armour.

Ik denk dat ik in tussentijd me zal bezighouden met een dungeoneeringsguide, omdat ik sinds update enkel nog maar dungeoneering heb gedaan om het gewend te worden, ik vinD (!) het een goede manier om te leren aanpassen, eenmaal ik zeker ben dat ik het ken, zal ik proeven ondernemen voor zelf bandos te gaan en te kijken wat goed is.

Sorry voor outdate-guide.

mvg,
Gun2killer

Toegevoegd na 6 minuten:

Ik heb een poll toegevoegd om te weten wat jullie eerst willen, bandos of dungeoneeringsguide.
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door Flipo »

Eerlijk is eerlijk, ik vind het geen top guide. Daarom vind ik het wel raar dat het een GvdM is geworden, misschien lag het niveau kwa guides laag afgelopen maand? Maarja als dit het geval is dan zal deze guide wel een terrechte winnaar zijn...

Je probeert hem up-to-date te houden, dat is in ieder geval een goed punt ;).

En waarom ik het geen top guide vind? Hij is gewoon vrij simpel, er staat niks nieuws in, misschien wel vrij duidelijk voor beginners die een keer mee willen in een mass, maar ook niet meer dan dat.

Lay-out is redelijk. Persoonlijk zou ik het mooier vinden als je sommige plaatjes en tabellen wat anders had geplaatst, maar ach wat balt jou dat ;).

6,2/10
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [Guide v/d Maand][God Wars dungeon] Bandos guide

Bericht door B0B dragon »

Flipo schreef:Eerlijk is eerlijk, ik vind het geen top guide. Daarom vind ik het wel raar dat het een GvdM is geworden, misschien lag het niveau kwa guides laag afgelopen maand? Maarja als dit het geval is dan zal deze guide wel een terrechte winnaar zijn...

Je probeert hem up-to-date te houden, dat is in ieder geval een goed punt ;).

En waarom ik het geen top guide vind? Hij is gewoon vrij simpel, er staat niks nieuws in, misschien wel vrij duidelijk voor beginners die een keer mee willen in een mass, maar ook niet meer dan dat.

Lay-out is redelijk. Persoonlijk zou ik het mooier vinden als je sommige plaatjes en tabellen wat anders had geplaatst, maar ach wat balt jou dat ;).

6,2/10
Het was mijn eerste guide, zelf vind ik hem ook niet goed, maarja... het was om gewoon tegen het vervelen. Ben nu bezig met een andere...
Laatst gewijzigd door B0B dragon op maandag 17 december 2012, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door B0B dragon »

geupdated aan EoC.

Bump :P
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
Gebruikersavatar
la qeust
Berichten: 44
Lid geworden op: dinsdag 14 augustus 2012, 15:14
RS: madgammer447 (p2p)

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door la qeust »

is het voor eoc niet makkelijk als je range armour aandoet met een melee item een als boots bandos zou dat je hoog def tegen melee hebt en gemiddeld tegen range en de boots zorgen er voor dat de helpers niet mee attacken en voor mensen die laag summoning hebben 52 of minder kunnen toch een terrorbird of een bullant mee nemen en als ring kun je toch ook warrior of berzeker mee nemen ook kunnen als je met een team gaat en aan eventuele eisen kun je herblore toe voegen voor extreme attack-strengt, overload en door de eoc update is toch het ook best handig om je inv te laten zien omdat mensen dan een indruk krijgen van wat ze nodig hebben en hoe ze hun inv moet indelen en als je met glory gaat zorg dan voor charged (4) zodat je weg kan en in plaats van teleports food kan mee nemen die zo ook met de ring of weath kunnen
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door B0B dragon »

la qeust schreef: is het voor eoc niet makkelijk als je range armour aandoet met een melee item een als boots bandos zou dat je hoog def tegen melee hebt en gemiddeld tegen range en de boots zorgen er voor dat de helpers niet mee attacken
Als je range armour aandoet, ben je zwak tegen melee. Als je dan melee items aandoet, zal je zwakker worden tegen magic en beter tegen ranged, wat je ranged armour stats tegenwerkt. De helpers zullen vooral attacken met ranged, waardoor bandos armour wel beter is.
Als je dan als tanker met een schild gaat, zal je melee defence weer omhoog gaan, waardoor het in verhouding is met de rest. en goed tegen melee EN ranged.
Dus ik zou opteren voor wat ik geschreven heb...

la qeust schreef:voor mensen die laag summoning hebben 52 of minder kunnen toch een terrorbird of een bullant mee nemen
Een laag summoning leven met een terrorbird of bullant zullen niet veel hebben aan ze, ze kunnen maar 9 en 12 items (ofzo iets) opslaan, waardoor ik dat niet de moeite vind.

la qeust schreef:als ring kun je toch ook warrior of berzeker mee nemen ook kunnen als je met een team gaat en aan eventuele eisen kun je herblore toe voegen voor extreme attack-strengt, overload
Volgens mij staat de warrior en berzerkerring wel in de guide hoor... en met superatack-strength zou je normaal al voldoende hebben ikzelf ga zelfs zonder.

la qeust schreef:door de eoc update is toch het ook best handig om je inv te laten zien omdat mensen dan een indruk krijgen van wat ze nodig hebben en hoe ze hun inv moet indelen en als je met glory gaat zorg dan voor charged (4) zodat je weg kan en in plaats van teleports food kan mee nemen die zo ook met de ring of weath kunnen
Ik ben voorlopig geen member, en de inventory die ik beschikbaar heb op afbeelding is nog met een p++ dager op enzo, vanaf ik member ben zullen die plaatjes erbij komen.
Tuurlijk kun je charged items meehebben, maar als je in groep gaat, heb je niet echt voedsel nodig als je met een schild gaat. als je double gaat zou je dit wel kunnen doen, maar een teleport is maar 1 food minder, wat mij niet echt de moeite lijkt. Zal het er wel bij noteren.
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
Gebruikersavatar
la qeust
Berichten: 44
Lid geworden op: dinsdag 14 augustus 2012, 15:14
RS: madgammer447 (p2p)

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door la qeust »

oke maar zou jij ook even misschien een stukje voor solo kunnen schrijven en is full gano goed tegen bandos als ik met pray tegen melee ga en bandos cloak met poly staf voor solo en in inv een whip en bandos kitshield voor waneer ik full aderline heb
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door B0B dragon »

la qeust schreef:oke maar zou jij ook even misschien een stukje voor solo kunnen schrijven en is full gano goed tegen bandos als ik met pray tegen melee ga en bandos cloak met poly staf voor solo en in inv een whip en bandos kitshield voor waneer ik full aderline heb
Deze guide is voor tijdens evens dus eigenlijk zal ik er niets over solo bijschrijven, als ik member ben zal ik het overwegen :)

Met pray tegen melee zou ik niet doen, zeker niet in gano, ik zou gewoon mijn bandos armour aanhouden en poly staff heeft wel een goede bonus waardoor het te doen is om redelijk hoog te hitten, neem eventueel combinatie zoals bandos tassets + bandos helmet + gano top + gano gloves en boots. Als ik member ben zal ik het eens uittesten.

Full adrenaline zou ik double doen, hit je 2300+1117 met 2x cls, en dan achteraf nog 5à6x 1117 dus zeker double, of een kiteshield om je te healen.
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
Gebruikersavatar
la qeust
Berichten: 44
Lid geworden op: dinsdag 14 augustus 2012, 15:14
RS: madgammer447 (p2p)

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door la qeust »

ik wil het wel voor je testen en opnemen zodat je kan zien of dat goed gaat en ik bedoelde pray voor range want gano is sterk tegen melee en daarnaast block ik dan 50% range schade en als ik met poly ga welk spels boek is dan handiger lunnar of ancient voor b.v. ice barrege enz
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door B0B dragon »

la qeust schreef:ik wil het wel voor je testen en opnemen zodat je kan zien of dat goed gaat en ik bedoelde pray voor range want gano is sterk tegen melee en daarnaast block ik dan 50% range schade en als ik met poly ga welk spels boek is dan handiger lunnar of ancient voor b.v. ice barrege enz
Ten eerste sorry dat ik zo laat reageer, maar dat kwam door examens

Als ik zo kijk naar video's op youtube zou ik als je met magic gaat, zou ik met ancients gaan, niet voor ice barrage, maar voor Bloodfire barrage, dat health je, maar ice barrage is ook niet mis.

Je moet het niet voor me testen en opnemen, anders zou ik ook op youtube al kunnen gezien hebben, ik test het liever zelf uit, ook alle spreuken en met elkaar vergelijken. Tegen eind januarie zal ik misschien een stukje solo erbij zetten, maar zal eerst mijn volgende guide afwerken :D Meer over deze andere guide is voor 2013!
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
Plaats reactie