Dagannoth guide (250k+ magic xp & 475+ charms p/h)

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Cruseder4

Re: Dagannoth guide (140k magic xp & 500+ charms p/h)

Bericht door Cruseder4 »

GERAKEN
1) Belanden 2) Ergens komen 3) In een toestand komen 4) In zekere toestand komen 5) Ongemerkt in zekere toestand komen 6) Raken 7) Terechtkomen 8) Verzeilen 9) Zonder opzet ergens komen
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... /GERAKEN/1
:P

Maar bedankt voor je reactie <3
D4rkknght
Berichten: 84
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 19:44
RS: D4rkknght (f2p)

Re: Dagannoth guide (140k magic xp & 500+ charms p/h)

Bericht door D4rkknght »

Ooh sorry mijn fout, dan heb ik niks gezegd ](*,)
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: Dagannoth guide (140k magic xp & 500+ charms p/h)

Bericht door Job »

Ankh is trouwens nerfed d8 ik. ;)
Voor de rest: prima guide.
Thx J0rn.
Afbeelding
Cruseder4

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h)

Bericht door Cruseder4 »

Ja had de Ankh na de update vergeleken met m'n Ahrim's book of magic en Ankh was 30 accuracy beter. Nou weet ik het niet 100% zeker, maar volgens mij is de Ankh ook beter als Virtus book.

Verder exp rates en charm rates veranderd, plaatjes van na een uur toegevoegd in plaats van plaatjes van na 30 minuten en "tip" toegevoegd.
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h)

Bericht door JochemRS »

Ik adviseer vecna skull (+6 magic boost elke 7 minuten, gratis om te casten :)), verder goeie guide
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Cruseder4

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h)

Bericht door Cruseder4 »

Ja heb de vecna skull ook, alleen de magic bonus (+6) loopt eerder uit dan dat de 7 minuten om is, dus dan loop ik een tijdje zonder een magic bonus. Terwijl als je magic potions meeneemt je altijd een bonus hebt (als je op tijd de potion drinkt natuurlijk).
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h)

Bericht door Flipo »

Mooie guide, goed uitgelegd.

Lay-out ziet er redelijk uit, soms een beetje ''rommelig''.

7,4/10
Cruseder4

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h)

Bericht door Cruseder4 »

Kan je dat "rommelig" wat specifieker uitleggen, dan kan ik de guide weer beter maken xd

Heb nu trouwens virtus wand, denk erover om ook chaotic staff te kopen en dan te kijken wat beter is (wand+ankh of chaotic staff), maar dat moet ik nog even bekijken.
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h)

Bericht door Chris »

Erg nette guide hoor, net gebruikt tijdens Slayer. Toppie!
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Cruseder4

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h)

Bericht door Cruseder4 »

Bedankt :)

Verder heb ik even uitgeprobeert wat beter is, virtus wand + ankh of chaotic staff. Dit kwam er uit :

Ten eerste heb ik deze equipment gebruikt bij zowel chaotic staff als virtus wand + ankh
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ging vechten tegen armoured zombies met water surge. Heb de hele tijd momentum gebruikt.

Heb de hele tijd geen boost gebruikt en de hele tijd door gevochten (dus niet naar boven gegaan om te prayen ofzo).

Met virtus wand + ankh kreeg ik dit :
In- of uitklappen •
Afbeelding
23888 exp + 3/4 zombie kill in 15 minuten.

Met chaotic staff kreeg ik dit :
In- of uitklappen •
Afbeelding
22951 + 469 = 23420 exp in 15 minuten, de +469 komt omdat ik net een zombie gekillt had en de exp nog niet zichbaar was op de teller.*

* Na 10 minuten met chaotic staff gevochten te hebben lvlde ik up van lvl 91 naar 92. 5 minuten van de exp van de chaotic staff is dus verkregen met een hogere lvl dan dat ik de hele tijd met de wand + ankh deed.

Virtus wand met ankh is dus beter dan een chaotic staff.

Toegevoegd na 1 uur en 18 minuten:

Aah ze hebben de plek generfd eerst waren er alleen maar melee dagannoths (dus alle dagannoths zwakte tegen dezelfde ding), nu zijn er, net zoals in de lighting tower ofzo melee én ranged dagannoths ... :(
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h)

Bericht door Flipo »

Cruseder4 schreef: Kan je dat "rommelig" wat specifieker uitleggen, dan kan ik de guide weer beter maken xd

Heb nu trouwens virtus wand, denk erover om ook chaotic staff te kopen en dan te kijken wat beter is (wand+ankh of chaotic staff), maar dat moet ik nog even bekijken.
Misplaatst commentaar, deze guide is niet rommelig ;).
Weinig tekst bij een plaatje, dat bedoelde ik zeg maar, vind ik persoonlijk niet zo heel erg mooi, maar ach wat maakt jou dat uit joh :D. Nogmaals, goeie guide ;)
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Dagannoth guide (250k+ magic xp & 550+ charms p/h) - ner

Bericht door Erwin »

Gefeliciteerd met de Guide van de maand! :D Ja, de manier is misschien nerfed, maar is vast nog wel mogelijk in mindere mate.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: [GvdM]Dagannoth guide(250k+magic xp & 550+charms p/h)-ne

Bericht door Siddy00 »

Gefeliciteerd, meer dan verdiend! :bier:
Cruseder4

Re: [GvdM]Dagannoth guide(250k+magic xp & 550+charms p/h)-ne

Bericht door Cruseder4 »

Heey bedankt :D

Zal zo wel even voor nieuwe xp / charm rates zorgen, voor de rest is de guide nog gewoon goed.

Toegevoegd na 56 minuten:

Oke aangepast, het is nu weer goed. De nerf is niet heel veel (ongeveer 100 charms per uur minder en er staan af en toe irritante ranged dagannoths je te bekogellen maar het is nog steeds een goede plek met 250k+ magic xp en 475+ charms per uur).
Gebruikersavatar
typer
Berichten: 356
Lid geworden op: zaterdag 29 augustus 2009, 17:53
Clan: geen

Re: [GvdM] Dagannoth guide (250k+ magic xp & 475+ charms p/h

Bericht door typer »

nice guide! erg mooi gemaakt, en erg uitgebreid:)

Ik heb een vraagje zou je met 40k blood runee en 23k cannonballs genoeg charms kunnen halen voor 69-79 summoning?
Zijn er rond de 4,5k chrimsons.

groet,
typer
Cruseder4

Re: [GvdM] Dagannoth guide (250k+ magic xp & 475+ charms p/h

Bericht door Cruseder4 »

Ja ik denk dat dat makkelijk moet lukken, zeker als je ook nog is de "+50% aura" gebruikt. Ook krijg je niet alleen crimsons van Dagannoths (wel het meeste), maar je krijgt ook een hele stapel green en gold charms, en een klein beetje blauwe. Dus nog maals denk echt dat het moet lukken. ;p
Gebruikersavatar
typer
Berichten: 356
Lid geworden op: zaterdag 29 augustus 2009, 17:53
Clan: geen

Re: [GvdM] Dagannoth guide (250k+ magic xp & 475+ charms p/h

Bericht door typer »

Cruseder4 schreef: Ja ik denk dat dat makkelijk moet lukken, zeker als je ook nog is de "+50% aura" gebruikt. Ook krijg je niet alleen crimsons van Dagannoths (wel het meeste), maar je krijgt ook een hele stapel green en gold charms, en een klein beetje blauwe. Dus nog maals denk echt dat het moet lukken. ;p
thanks voor je snelle reactie!
pak jij btw alle charms op tijdens het killen van de daggonoths?
Want ik krijg per half uur minder charms dan op jouw foto's.

groet,
typer
Cruseder4

Re: [GvdM] Dagannoth guide (250k+ magic xp & 475+ charms p/h

Bericht door Cruseder4 »

Ik pak inderdaad alles op tijdens het killen zelf. Ik kill dus niet eerst bij wijze van spreke 5 minuten Dagannoths, dan zet ik de stopwatch stil om alles op te pakken en dat ik hem dan weer aanzet ofzo.

Verder weet ik niet hoe het komt dat je minder charms krijgt. Kun je me anders is vertellen wat voor armour je draagt, wat voor spell je gebruikt, en hoe veel charms je ongeveer per *tijdseenheid* (10 minuten, 15 minuten, of maak er zelf maar iets van) krijgt?

Zal binnenkort wel even kijken of er wat verandert is qua charms, me charms zijn toch al bijna weer op 8-[

Edit :

Ik zie trouwens dat je geen soulsplit hebt (als je het account gebruikt dat in je signature staat), werkt de inventory die in de guide staat een beetje? Heb het zelf maar heel even getest omdat ik zelf wel soulsplit hebt, als die inventory helemaal niet werkt moet ik even kijken of er nog iets anders mogelijk is.
Gebruikersavatar
typer
Berichten: 356
Lid geworden op: zaterdag 29 augustus 2009, 17:53
Clan: geen

Re: [GvdM] Dagannoth guide (250k+ magic xp & 475+ charms p/h

Bericht door typer »

Cruseder4 schreef: Ik pak inderdaad alles op tijdens het killen zelf. Ik kill dus niet eerst bij wijze van spreke 5 minuten Dagannoths, dan zet ik de stopwatch stil om alles op te pakken en dat ik hem dan weer aanzet ofzo.

Verder weet ik niet hoe het komt dat je minder charms krijgt. Kun je me anders is vertellen wat voor armour je draagt, wat voor spell je gebruikt, en hoe veel charms je ongeveer per *tijdseenheid* (10 minuten, 15 minuten, of maak er zelf maar iets van) krijgt?

Zal binnenkort wel even kijken of er wat verandert is qua charms, me charms zijn toch al bijna weer op 8-[

Edit :

Ik zie trouwens dat je geen soulsplit hebt (als je het account gebruikt dat in je signature staat), werkt de inventory die in de guide staat een beetje? Heb het zelf maar heel even getest omdat ik zelf wel soulsplit hebt, als die inventory helemaal niet werkt moet ik even kijken of er nog iets anders mogelijk is.
ik krijg ongeveer per 1k blood runes (half uurtje), rond de 93 chrimsons (zie plaatje). Wel zonder cannon, werkt bij mij niet in het voordeel. (je moet het steeds herladen om de 30 balls). verder gebruik ik zo ongeveer je inventory (zonder ss).

Afbeelding

groet,
typer
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: [GvdM] Dagannoth guide (250k+ magic xp & 475+ charms p/h

Bericht door Het Heelal »

Weet je soms of dit ook mogelijk zou zijn met level 1 Defence? :)

Zoek nl. naar een manier om snel charms te behalen en ook nog goede Combat xp te halen.
Plaats reactie