QBD guide

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
thy quests
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 7 maart 2013, 15:55

QBD guide

Bericht door thy quests »

Enjoy

Eerste vid, opbouwende kritiek altijd welkom.
alweer wat geleerd ^^
Laatst gewijzigd door thy quests op vrijdag 29 maart 2013, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: QBD guide

Bericht door Mahjarrat »

Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: QBD guide

Bericht door Kweet Vaniks »

Mag veel meer tekst en uitleg bij, enige wat je doet is een beetje aanwijzen van dingen die je gebruikt overigens zou het ook wel leuk zijn om te vertellen hoe je bijvoorbeeld aan een Tackle box komt en hoe je hem eventueel verder kan upgraden etc, En er zijn nog veel meer soorten styles dan alleen met een Royal Crossbow zoals een Melee Set up zou ook wel goed zijn.
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: QBD guide

Bericht door JochemRS »

Dual drygore is veel sterker. Ook is een unicorn met scrolls voldoende food, heb je dual drygore en soulsplit en turmoil en unicorn heb je verder maximaal 1 rocktail per kill nodig, beter dan die bunyip dus.
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
thy quests
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 7 maart 2013, 15:55

Re: QBD guide

Bericht door thy quests »

JochemRS schreef:Dual drygore is veel sterker. Ook is een unicorn met scrolls voldoende food, heb je dual drygore en soulsplit en turmoil en unicorn heb je verder maximaal 1 rocktail per kill nodig, beter dan die bunyip dus.
Heb gehoord dat je als je unicorn scroll doet, je adrenaline omlaag gaat.
Voor mij werkt bunyip op dit moment beter, en heb geen 88 summ om het te testen (nog)
Ook voor drygore, het gewenste att lvl niet. Verder kom je makkelijker aan een royal cbow
Kweet Vaniks schreef: Mag veel meer tekst en uitleg bij, enige wat je doet is een beetje aanwijzen van dingen die je gebruikt overigens zou het ook wel leuk zijn om te vertellen hoe je bijvoorbeeld aan een Tackle box komt en hoe je hem eventueel verder kan upgraden etc, En er zijn nog veel meer soorten styles dan alleen met een Royal Crossbow zoals een Melee Set up zou ook wel goed zijn.
Dit zijn inderdaad dingen die ik kan verbeteren, ik ben hier ook druk mee aan het goochelen hoe het precies werkt allemaal.
Helaas zal er geen melee in voorkomen, dit omdat ik hier geen fan van ben xD
Op zich is dit een algemeen maar vrij duidelijke guide naar mijn mening.
Hoop dat met de tijd, en ervaren word in het maken van, de guide veranderd en beter word
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: QBD guide

Bericht door JochemRS »

thy quests schreef:
JochemRS schreef:Dual drygore is veel sterker. Ook is een unicorn met scrolls voldoende food, heb je dual drygore en soulsplit en turmoil en unicorn heb je verder maximaal 1 rocktail per kill nodig, beter dan die bunyip dus.
Heb gehoord dat je als je unicorn scroll doet, je adrenaline omlaag gaat.
Voor mij werkt bunyip op dit moment beter, en heb geen 88 summ om het te testen (nog)
Ook voor drygore, het gewenste att lvl niet. Verder kom je makkelijker aan een royal cbow
Deze gaat inderdaad omlaag, maar healed wel veel meer dan bunyip. Zo kan je meer kills per inventory en haalt dit deze snelheid toch weer omhoog.

Toegevoegd na 3 minuten:

Op slayer tasks (ze tellen nu mee!) kan je beter geen void pakken maar een full slayer helm. Meer damage boost, en daarbij kan je nog ander armour pakken wat meer defense geeft en eventueel ook nog damage boost (bv. pernix chaps, arma body, pernix boots/gloves)
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Jeroeen
Berichten: 623
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:57
RS: Jeroeen (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: QBD guide

Bericht door Jeroeen »

Ik wil eventueel wel een kill vidden met drygores en unicorn als je dat wilt. :)
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: QBD guide

Bericht door JochemRS »

Jeroeen schreef: Ik wil eventueel wel een kill vidden met drygores en unicorn als je dat wilt. :)
Als je drygores hebt dan spreekt alles voor zich. Kan je als je wilt de fire walls en echt alles tanken en gewoon hitten en dan heb je nog geen food nodig, ook geen uni ofzo xd. dus lijkt me niet nodig
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Plaats reactie