Money making guide met het killen van revs!

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
i steal hp
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 10 mei 2013, 8:41

Money making guide met het killen van revs!

Bericht door i steal hp »

alles staat in de video :D was best nerveus ;)
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Money making guide met het killen van revs!

Bericht door Kweet Vaniks »

Leuke guide maar het was wel leuk geweest als je ook de route een beetje liet zien, En voor hoeveel verkocht die Corrupt Statius warhammer :o?
i steal hp
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 10 mei 2013, 8:41

Re: Money making guide met het killen van revs!

Bericht door i steal hp »

de statiuss war hammer sold uiteindelijk voor 1.9m dus 950k split :D/
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: Money making guide met het killen van revs!

Bericht door JochemRS »

Sinds de nerf is het veel minder geld :S. Je kan de boots/gloves beter vervangen door ganodermic, net zo duur en betere defence. Als je Jennica's ring gebruikt heb je ook geen teleport meer dus dan zou ik een glory pakken. Altijd jammer van video guides dat je ze niet meer kan aanpassen, maar toch :P. Verder wel goede guide. Dat je niet zo goed Engels kan (al deed je het redelijk voor een nederlander) is te begrijpen maar ik vind het dan wel storend als je termen als ''shit nigger'' gebruikt, het klinkt al raar maar zeker als een nederlander dat zegt in het engels :P. Hou dat er de volgende keer aub buiten :P.
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
i steal hp
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 10 mei 2013, 8:41

Re: Money making guide met het killen van revs!

Bericht door i steal hp »

JochemRS schreef: Sinds de nerf is het veel minder geld :S. Je kan de boots/gloves beter vervangen door ganodermic, net zo duur en betere defence. Als je Jennica's ring gebruikt heb je ook geen teleport meer dus dan zou ik een glory pakken. Altijd jammer van video guides dat je ze niet meer kan aanpassen, maar toch :P. Verder wel goede guide. Dat je niet zo goed Engels kan (al deed je het redelijk voor een nederlander) is te begrijpen maar ik vind het dan wel storend als je termen als ''shit nigger'' gebruikt, het klinkt al raar maar zeker als een nederlander dat zegt in het engels :P. Hou dat er de volgende keer aub buiten :P.
dankje voor de tips en dat ik geen engels kan klopt maar ik heb dan ook een spraak gebrek :(
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: Money making guide met het killen van revs!

Bericht door JochemRS »

Je praat redelijk engels maar het klinkt dan gewoon raar als je zulk soort taal gebruikt :).
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Plaats reactie