Araxxor en Araxxi

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Gesloten
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Araxxor en Araxxi

Bericht door Frankos9 »

De guide staat nu online. Bekijk hem hier: http://www.lunagang.nl/monster-hunting/araxxor-araxxi/

Feedback kan daar via het meldingsformulier!
Laatst gewijzigd door Frankos9 op zondag 31 augustus 2014, 21:40, 6 keer totaal gewijzigd.
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Araxxor en Araxxi

Bericht door i_Matthijs »

Frank, in fase 1 kun je de attacks toch gewoon tellen? om de 5 attacks die arraxor doet druk je freedom/anticipation in en tenzij je verkeerd telt missen al zijn specials :fluit:
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Araxxor en Araxxi

Bericht door Frankos9 »

Ja klopt, maar het staat er ook bij :P Echter heb ik aangeraden gewoon op gevoel te gebruiken, want dat tellen vind ik zelf maar niets. Ook dan raakt hij me met bijna niets. :ninja:

Ik zal de tip iets verduidelijken op de manier die jij gebruikt voor wie dat wel fijn vindt, bedankt. :P
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Araxxor en Araxxi

Bericht door i_Matthijs »

Frankos9 schreef: Ja klopt, maar het staat er ook bij :P Echter heb ik aangeraden gewoon op gevoel te gebruiken, want dat tellen vind ik zelf maar niets. Ook dan raakt hij me met bijna niets. :ninja:

Ik zal de tip iets verduidelijken op de manier die jij gebruikt voor wie dat wel fijn vindt, bedankt. :P
Ik snap dat het makkelijker is om op gevoel af te gaan. Maar ik denk dat mensen die voor het eerst gaan voor de comp req hier toch een stuk meer moeite mee hebben dan jij en het tellen misschien makkelijker is.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Araxxor en Araxxi

Bericht door Kweet Vaniks »

En weer weet je me te overtuigen van je schrijfkunsten. De lay-out ziet er ook echt perfect uit! Goed werk, Frank. Ik heb wel een suggestie voor een ring, namelijk een Ring of Vigour. Je weet zelf het effect wel. ^^
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Araxxor en Araxxi

Bericht door Frankos9 »

i_Matthijs schreef:
Frankos9 schreef: Ja klopt, maar het staat er ook bij :P Echter heb ik aangeraden gewoon op gevoel te gebruiken, want dat tellen vind ik zelf maar niets. Ook dan raakt hij me met bijna niets. :ninja:

Ik zal de tip iets verduidelijken op de manier die jij gebruikt voor wie dat wel fijn vindt, bedankt. :P
Ik snap dat het makkelijker is om op gevoel af te gaan. Maar ik denk dat mensen die voor het eerst gaan voor de comp req hier toch een stuk meer moeite mee hebben dan jij en het tellen misschien makkelijker is.
Verschilt een beetje per persoon denk ik (ik ken een situatie waarbij een beginnend persoon tellen niet handig vond, vandaar dat ik het niet had aangeraden), maar je hebt wel gelijk voor de meerderheid waarschijnlijk. Het is in ieder geval aangepast nu zodat men zelf kan kiezen wat hen het handigste lijkt.

Bedankt Kweet. Ring of vigour toegevoegd!
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Araxxor en Araxxi

Bericht door Frankos9 »

Guide staat online. Dit kan dicht.
Gesloten