Guide: combattrainer voor non members!

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
I Lowland I
Ex-moderator
Berichten: 3334
Lid geworden op: dinsdag 2 mei 2006, 21:56
Oude naam: Aalboon

Guide: combattrainer voor non members!

Bericht door I Lowland I »

Ik dacht: ik heb niks te doen. Kom laten we is een combat trainer maken met wat de beste vechtplekjes zijn om je combat te trainen. Dat je goede drops krijgt. Dat het niet te veel eten kost en vooral: DAT JE COMBAT SNEL OMHOOG GAAT!

Ik zet bij elke plek waar je dan het best kan trainen een foto waar het is.

- Combat 1t/m 15:
Je hebt nog niet zulke goede wapens. (waarschijnlijk een bronze zwaard en een houten schild).
Je wordt als je in het ‘echte’ runescape komt, na het oefenen. Bij het kasteel in lumbridge gedropt. Het beste om dan je combat te trainen is bij de kippen. Die zijn level 1 en droppen meestal veren. Die veren kan je verkopen voor 10 coins (gp) per stuk. Kippen droppen sowieso altijd bonen en hun lichaam. Die bonen kan je begraven. Dan train je je prayer. En hun lichamen kan je bakken. Vlakbij de kippen is ook een plekje waar dat kan. Blijf bij de kippen trainen tot je combat 15 bent.


Afbeelding

De zwarte stip is waar je gedropt wordt en de witte dan ben je bij de kippen.
Blijf bij de kippen trainen tot je combat 15 bent.

- Combat 15-30:
Als je bij Combat 15 bent aanbeland ga je naar de monniken (level 5). Die monniken zijn heel erg handig want je hebt geen eten nodig. Ze kunnen je namelijk beter maken. Je klikt dan op de monnik en vraagt: ‘can you heal me? I’m injured’. Dan maken ze je weer beter. Je kan de monniken ook aanvallen. Je valt ze dus gewoon aan en als je bijna dood bent vraag je aan een monnik of die je wil genezen. Zo kan je dus niet dood gaan. En ben je ontzettend snel combat 30.

Afbeelding
Bij de zwarte stip ben je bij de kippen, de witte bij de monniken.

- Combat 30-45
Als je nu eenmaal combat 30 bent kan je op barbaren trainen. Die zijn level 12. de barbaren hebben vaak goede drops( geld, axe enz.) er zijn een heleboel barbaren daar, dus er is altijd wel eentje vrij voor jou. Jij bent nu dus zelf combat 30 en hun 12. dus die kan je makkelijk aan zonder er te veel eten aan te verspillen. Train hier totdat je combat 45 bent.

Afbeelding
zwarte stip ben je bij de monniken, de witte bij de barbaren

- Combat 45-60
Nu je combat 45 bent begin je al aardig sterk te worden! Nu kan je beginnen met wat sterkere monsters. De volgende wat ik je adviseer om tegen te vechten zijn de hillgiants ( level-27 ). De hillgiants droppen vaak goede dingen. Bijvoorbeeld iron kite’s scimmies enzovoort. Ze droppen ook vaak arrows. (iron en steel ). Wat ze sowieso altijd droppen is bigbones. Bigbones kan je begraven om je prayer te trainen. Ze geven 16 xp (experience..ervaring) per bigbone. Je kan ze ook verkopen. Dan wordt je snel rijk want ze zijn nu 300-400 gp per stuk waard. Het is hier behoorlijk druk maar er is er meestal wel een vrij. Bijzonder! Als je er binnen wilt komen moet je een sleutel hebben. De brass key. Je hebt hem niet persee nodig. Je kan ook via edgeville maar dat is ontzettend om.

Afbeelding

Bij de zwarte stip ben je bij de barbaren, de witte bij de hillgiants. De rode streep is de weg als je een brass key hebt. De groene als je die niet hebt. De groene heeft in het midden een oranje stip. Daar moet je naar beneden en kom je in een grot terecht. De weg geeft zich vanzelf. Ik heb gewoon een rechte streep getrokken op het plaatje. Maar in het echt is die heel kronkelig.

- combat 60 – 75
als je nu combat 60 hebt, ben je ondertussen wel klaar bij de hillgiants. Je kan nu naar de deadly red spiders ( level 34 ). Daar zijn een stuk of 5 spinnen. En die vallen je automatisch aan. Ze droppen niks. Maar het is een ontzettend goede xp. Dus ben je in een wip combat 75.
De weg hier heen is vreemd. Want je moet met een bootje en daar moet je tol voor betalen. 30 gp. het is ook een grote weg. Het plaatje hieronder legt alles uit.

Afbeelding

De zwarte stip is bij de hill giants. De zwarte bij de deadly red spiders. Als je de rode weg volgt kom je op het kaartje bij een oranje stip uit. Daar moet je in een boot stappen. Bij de bruine stip kom je er weer uit. Je volgt de rode weg weer. En je komt bij een plekje en daar kan je naar beneden. Ga daar naar beneden. En voila. Je bent er.

- combat 75-80
je bent nu al behoorlijk sterk. Je kan nu naar beesten van level 54. de moss giants. Hun droppen sowieso weer bigbones. En ze kunnen runes droppen en armor. Je moet als je hier wil komen wel dragon slayer hebben uitgespeeld maar dat heb je denk ik wel op dit level. Het is een beetje een vreemde weg, want je loopt voor een groot gedeelte ondergronds. Ik zal proberen het uit te leggen.

Afbeelding

De zwarte stip is bij de spinnen en de witte bij de moss giants. Volg de rode weg.


- combat 80 – 90.

Je bent nu al een beetje te sterk voor non-member world. Je kan nu op sterke beesten jagen. De beste zijn dan de lesser demons ( level 82 ). Hun hoogste hit is maar 8. het is er vaak wel druk maar er zijn er genoeg. De lesser demons zitten vlakbij de deadly red spiders. Lesser demons kunnen rune med helms droppen.

Afbeelding

Het is hetzelfde kaartje als hiervoor maar dan de weg weer terug. De zwarte stip is bij de moss giants en de zwarte bij de lesser demons.

- combat 90 - 126
je bent ondertussen sterk genoeg om alle non member monsters aan te kunnen vallen. Ik heb een paar goede monsters om op te trainen:

- lesser demons, zie het stukje van combat 80 – 90
- in de barbarijen cave zitten een paar goede beesten op de onderste verdieping. Level 78 en 85 als ik het goed heb.
- Greater demons. Die zitten in level 47 wildy en kunnen rune full helms droppen.


Nou veel succes en tot de combat 126 he!

Groet,

Aalboon.
Dé vroegere Aalboon!
Afbeelding
The Darklain
Berichten: 4432
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 13:39
Contacteer:

Bericht door The Darklain »

moos gians en deadly ered spiders zitten ook in het manhole
en ik had me combat getraint in de strongholt (maar de guide is wat ouder) maar daar gebruikte ik geen mellee
mijn mini gallery, klik erop voor de hele pixel :bier:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Steun de Wub smiley en doe mee! Afbeelding ( Klik op de Wub! )
Anonymous

Bericht door Anonymous »

oh d8 je dat
Gebruikersavatar
Soldaat X
Berichten: 998
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 15:26
RS: Soldaat X (f2p)
Clan: Lunagang

Bericht door Soldaat X »

sil 1994 schreef:oh d8 je dat
wat loop je nou te spammen, je spamt het hele tip vol man, een van de mods, warning plz
~ Soldaat X ~ Pure F2P ~
~ Total 1222 ~ Magic 98 ~ Smithing 86 ~


~ Life's a lesson, you'll learn it when you through. ~
The Darklain
Berichten: 4432
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 13:39
Contacteer:

Bericht door The Darklain »

sil 1994 schreef:oh d8 je dat
volgens mij klopt je logica niet helemaal want ik snap je bericht niet?
mijn mini gallery, klik erop voor de hele pixel :bier:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Steun de Wub smiley en doe mee! Afbeelding ( Klik op de Wub! )
arnaabis
Berichten: 932
Lid geworden op: zaterdag 20 mei 2006, 18:15
Contacteer:

Bericht door arnaabis »

-Just-Colin- schreef:
sil 1994 schreef:oh d8 je dat
wat loop je nou te spammen, je spamt het hele tip vol man, een van de mods, warning plz

das zn hobby :roll::?
;)
hill-mark
Berichten: 625
Lid geworden op: vrijdag 26 mei 2006, 15:08
Contacteer:

Bericht door hill-mark »

- Greater demons. Die zitten in level 47 wildy en kunnen rune full helms droppen.

Ik denk dat je Lvl 92 bedoelt ^^
Cookies ftw.
AfbeeldingAfbeelding Afbeelding
Thnx To Tristan285
Brambolino5
Berichten: 901
Lid geworden op: donderdag 22 december 2005, 21:24
Contacteer:

Bericht door Brambolino5 »

Nee, want hij zeg5t dat ze in: 47 WILDY zitten, indd, ze zijn combat 92 maar ze zitten in level 47 WILDY
The Darklain
Berichten: 4432
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 13:39
Contacteer:

Bericht door The Darklain »

hill-mark schreef:- Greater demons. Die zitten in level 47 wildy en kunnen rune full helms droppen.

Ik denk dat je Lvl 92 bedoelt ^^
ze droppen rune med helm,s geen rune full helms en als je member bent droppen ze ook rune scimitars en dat soort troep
mijn mini gallery, klik erop voor de hele pixel :bier:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Steun de Wub smiley en doe mee! Afbeelding ( Klik op de Wub! )
hill-mark
Berichten: 625
Lid geworden op: vrijdag 26 mei 2006, 15:08
Contacteer:

Bericht door hill-mark »

Woeps :oops: srry verkeerd gelezen
Cookies ftw.
AfbeeldingAfbeelding Afbeelding
Thnx To Tristan285
I Lowland I
Ex-moderator
Berichten: 3334
Lid geworden op: dinsdag 2 mei 2006, 21:56
Oude naam: Aalboon

Bericht door I Lowland I »

The Darklain schreef:
hill-mark schreef:- Greater demons. Die zitten in level 47 wildy en kunnen rune full helms droppen.

Ik denk dat je Lvl 92 bedoelt ^^
ze droppen rune med helm,s geen rune full helms en als je member bent droppen ze ook rune scimitars en dat soort troep
lesserd droppen meds. greaters full helms.
Dé vroegere Aalboon!
Afbeelding
Entshar Ko
Ex-moderator
Berichten: 3370
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:55
Clan: ~Luna legende~
Oude naam: Gewonevisvrouw

Bericht door Entshar Ko »

ice giants en warriors, daar trainen de meeste high lvl f2pers op
Afbeelding
Met dank aan Samahonka!!!!!!!!!!!!!!!!
Fighter3146
Berichten: 365
Lid geworden op: zaterdag 17 februari 2007, 9:17

Bericht door Fighter3146 »

Bedankt man! :)
lolzor24
Berichten: 121
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 20:18

Bericht door lolzor24 »

op lvl 50 kan je ook bij de hob goblins gaan trainen
ze zijn lvl 28 en je hebt er niet al te veel eten voor nodig
je kunt ze vinden bij melzars maze ( daar is bijna nooit iemand)
of bij de hill giants
runescapenaam: a aragon
koning531
Berichten: 7548
Lid geworden op: zaterdag 4 november 2006, 11:00
Oude naam: jelcroo

Bericht door koning531 »

ik heb nog iets voor bij de barbians daar is zon huis in het noorden met heelveel van die poppetjes maar op die tafels ligt ook cooked meat die deet ik toen altijd verzamelen.
die healen 2dacht ik maar er liggen er 2 op een tafel en om de 20 seconden ofzo komt er weer een te ligge
The Darklain
Berichten: 4432
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 13:39
Contacteer:

Bericht door The Darklain »

wie heeft deze guide gebumpt?
mijn mini gallery, klik erop voor de hele pixel :bier:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Steun de Wub smiley en doe mee! Afbeelding ( Klik op de Wub! )
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Bericht door Matss »

ja ik had eerst niks de doen en ging guide op de tiende pagina lezen :P en vonde deze ook al van jouw aalboon
Laatst gewijzigd door Matss op zondag 4 maart 2007, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
thijsieman
Berichten: 1642
Lid geworden op: vrijdag 13 oktober 2006, 18:36

Bericht door thijsieman »

jelcroo schreef:ik heb nog iets voor bij de barbians daar is zon huis in het noorden met heelveel van die poppetjes maar op die tafels ligt ook cooked meat die deet ik toen altijd verzamelen.
die healen 2dacht ik maar er liggen er 2 op een tafel en om de 20 seconden ofzo komt er weer een te ligge
cooked meat health 3
Dit zijn mijn guides:
{ CYclops killing }
{ Fishing 1-99 Snel en voor geld! }
{ Tzhaars killen met summoning en herblore xp! }
{ Gptreasure, verdien geld d.m.v. enquetes! }

Referral link Gptreasure: http://gptreasure.com/register.php?ref=thijsie
Referral link Lord of Ultima http://www.lordofultima.com/ref/2267570083

Vind je dat ik goede guides maak? Pm me over een guide die jij wilt hebben en ik zal kijken wat ik kan doen!
Johnno
Verbannen (permanent)
Berichten: 2617
Lid geworden op: vrijdag 3 november 2006, 18:30
Clan: Lunagang
Oude naam: Johnnla

Bericht door Johnno »

mooie guide
Afbeelding
flintjoris
Berichten: 1601
Lid geworden op: woensdag 20 december 2006, 15:50

Bericht door flintjoris »

nice guide
Plaats reactie