~ Revenant Guide ~

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
klakuliku
Berichten: 297
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:46

~ Revenant Guide ~

Bericht door klakuliku »

mijn revenant guide!

Afbeelding
Tnx very muts Guillaume!

Afbeelding
100 stemmen precies! die andere 1 was van mezelf :-$

:!: Ik update deze guide NIET meer, hij klopt voor geen meter meer, kijk maar naar de datum waarop deze guide gemaakt is :!:

inleiding
Goede morgen/middag/avond iedereen. :mrgreen:
Aangezien revenants hunten al maanden mijn hobby is ken ik ze onderand wel goed en die kennis ga ik met jullie delen 8-)
Veel leesplezier.
Wat is een revenant?


Effe wat geschiedenis:

Vroeger was de Wilderness een mooie plaats net zoals Mistalin of Asgarnia. Maar de goden vonden het wel een leuke plaats om oorlogje te spelen. Uiteindelijk hadden ze geen zin meer en lieten ze de Wilderness achter. Maar door al dat oorlogje spelen was er niet veel meer van over. De mensen en monsters die er leefde waren allemaal verwoest en de Wilderness werd een grote zwarte vlakte. Het werd een plaats waar spelers tegen elkaar konden vechten en dat deden ze ook.

Maar Jagex (de makers van Runescape) dacht in december 2007: Laten we die rotspelers gaan pesten... ze mogen niet meer in de Wilderness tegen elkaar vechten :twisted: er werd plaats gemaakt voor 3 minigames maar de rest van de wilderness werd niks mee gedaan.

De geesten van die mensen en monsters die verwoest waren in de oorlog, die kwamen terug! en nu veel sterker! ze zwerven rond heel de Wildy en rusten niet voordat ze iedereen op hun mooie (nou ja, mooi :roll: ) landje dood is. die geesten zijn nu bekend als revenants.
___________________
wat doen revenants?
Revenants zijn niet zo maar monsters. ze zijn niet te vergelijken met andere monsters! er zijn een aantal dingen die je moet weten voordat je in gevecht gaat met een:

> Revenants zijn er in verschillende vormen en maten. het combat level van alle revenants zit tussen de 7 en de 135.

> Als je met een revenants in gevecht gaat moet je niet kijken naar het level van de revenant. ze hebben extreme hits en kunnen veel meer dan je denkt

> Revenants kunnen overal in de Wilderness voorkomen en kunnen ook opeens verschijnen. Dus ook naast je. Ze kunnen ook zo weg teleporteren als je aan het vechten bent. (watjes :P )

> Revenants vallen met alle stijlen aan: Melee, range en magic

> Hun range aanval kan je bevriezen waardoor je een paar seconden niet meer kan bewegen en de revenant jou rustig kan afslachten

> Hun magic aanval kan er voor zorgen dat je 5 minuten niet meer kan teleporteren!

> Ze kunnen een aantal keer healen dus kijk niet te snel op een tipsite naar hoeveel hp ze hebben want daaraan kun je niet zien hoe je ze makkelijk inmaakt. Ik zeg altijd maar: Revenants hebben altijd wel 4-5 stuks food in hun rugzakje. :D/

> Niet in shock raken als je er een tegenkomt! Het is net zoals spelers in de Wilderness voordat het veranderde! als je zijn combat lvl van de jouwe aftrekt of andersom, en je komt op een hoger getal dan het Wilderness level uit ben je veilig en zullen ze je nooit aanvallen. Kijk uit dat als je een stapje noordelijker verder zet je wel aangevallen kan worden.

> Ga niet met te waardevolle armour de Wilderness in... Dat zou zonde zijn van je geld.

> Revenants zijn extreem DODELIJK! Onderschat ze niet. als hij 30 combat lvls lager is kan hij je makkelijk inmaken!

> Revenants kunnen in groepen voorkomen. Dan moet je er dus 3 verslaan! Dit is bijna onmogelijk tenzij je zelf ook met een groep bent.
In- of uitklappen • een revenant/groep revenants
ik neem als voorbeeld revenant goblin(s):
Alleen: (in de drukte van clan wars)
Afbeelding
In een groep:
Afbeelding
Note: De hoeveelheid revenants in een groep verschilt...
___________________
Alle soorten revenants
Alle soorten revenants die er bestaan op een rijtje + stats + drops! Hier komen ze van laag naar hoog: (12 in totaal)
Note: alle drops zijn mogelijke drops, geen 100%

Afbeelding
Naam: Revenant imp
Combat: 7
Hitpoints: 10
Max hit: 7
Drops: Ashes, 6 coins
Kom ik vaak/weinig tegen: Weinig.
Extra info: Geen range attacks dus geen freezing.

Afbeelding
Naam: Revenant goblin
Combat: 15 t/m 40
Hitpoints: 15 t/m 40
Max hit: 13
Drops: Uncut sapphire, Uncut emerald, Uncut ruby, Uncut diamond, Loop half of a key, Teeth half of a key of een Dragon shield left half
Kom ik vaak/weinig tegen: Vaak, het meest van alle revenants
Extra info: Jah je kan deze revenant vanaf 15 tot 40 in al die levels tegenkomen! Lunagang zegt alleen combat 40, maar ik hunt al maanden en weet onderand dat dat niet zo is :dus:

Afbeelding
Naam: Revenant icefiend
Combat: 45
Hitpoints: onbekend
Max hit: onbekend
Drops: onbekend
Kom ik vaak/weinig tegen: gemiddeld
Extra info: Deze staat niet in de monsterdatabase maar hij bestaat wel, ik weet er dus ook heel weinig over.

Afbeelding
Naam: Revenant pyrefiend
Combat: 52
Hitpoints: 48
Max hit: 23
Drops: 92 coins
Kom ik vaak/weinig tegen: gemiddeld
Extra info: Deze revenant kan door muren en hekken heen :o .

Afbeelding
Naam: revenant hobgoblin
Combat: 60
Hitpoints: onbekend
Max hit: onbekend
Drops: onbekend
Kom ik vaak/weinig tegen: Vaak
Extra info: Hij bestaat! maar staat niet in monsterdatabase

Afbeelding
Naam: Revenant vampire
Combat: 68
Hitpoints: 60
Max hit: 28
Drops: Tot 121 coins, 5 blood runes
Kom ik vaak/weinig tegen: gemiddeld - vaak
Extra info: Hij is een van de gevaarlijkste omdat hij zo hoog hit, hij hit wel langzaam dus je hebt goede tijd om te ontsnappen.

Afbeelding
Naam: Revenant werewolf
Combat: 75
Hitpoints: 65
Max hit: 26
Drops: 4 sharks, dragon dagger, tot 1000 coins
Kom ik vaak/weinig tegen: gemiddeld
Extra info: Kan members vergiftigen, f2p (ik dus) lekker niet :twisted:

Afbeelding
Naam: Revenant cyclops
Combat: 82
Hitpoints: 110
Max hit: 21
Drops: Tot 700 coins
Kom ik vaak/weinig tegen: Weinig
Extra info: Niks :roll:

Afbeelding
Naam: Revenant hellhound
Combat: 90
Hitpoints: 80
Max hit: 14
Drops: Tot 138 coins
Kom ik vaak/weinig tegen: Weinig
Extra info: Geen range attacks hier :)

Afbeelding
Naam: Revenant demon
Combat: 98
Hitpoints: 80
Max hit: 18
Drops: Tot 367 coins
Kom ik vaak/weinig tegen: weinig
Extra info: Niks :mrgreen:

Afbeelding
Naam: Revenant ork
Combat: 105
Hitpoints: 88
Max hit: 27
Drops: Dragon dagger, mithril 2h, tot 527 coins
Kom ik vaak/weinig tegen: Vaak
Extra info: Kan door muren en hekken heen 8-[

Afbeelding
Naam: Revenant dark beast
Combat: 120
Hitpoints: 140
Max hit: 23
Drops: Onbekend aantal coins
Kom ik vaak/weinig tegen: Weinig
Extra info: Weer niks #-o

Afbeelding
Naam: Revenant knight
Combat: 126
Hitpoints: 143
Max hit: 30
Drops: Amulet of glory, dragon dagger, tot 1500 coins
Kom ik vaak/weinig tegen: Gemiddeld
Extra info: Kan members vergiftigen

Afbeelding<<< sorry joffysloffy deze vind ik iets duidelijker
Naam: Revenant dragon
Combat: 135
Hitpoints: 155
Max hit: 30
Drops: Amulet of glory (4), Dragon plateskirt, Obsidian cape,Dragon dagger (p++), Rune platebody, tot 412 coins, dragon longsword, dragon med helm,
Kom ik vaak/weinig tegen: Ik persoonlijk nog nooit tegengekomen
Extra info: Ik zou het hier niet tegen op nemen :mrgreen:
___________________
Omg! Een revenant valt me aan! Wat nu?
Als eerste: raak niet in paniek! veel mensen rennen onnozel alle kanten op en leven daardoor niet lang meer =P~
Ten tweede: kijk of hij je wel kan aanvallen op het Wilderness level waar je zit.
Ten derde: Mocht hij je toch aanvallen... Ik heb leuke en simpele trucjes uit maandenlange ervaringen waardoor je hem kwijt kan raken.

twee kaartjes neem welke jij het fijnste vind :P
In- of uitklappen • kaartje guillaume
Afbeelding
In- of uitklappen • mijn kaartje
Afbeelding
Jah hoor... Genoeg ontsnappingsmanieren! ik begin bij de beste en eindig bij de slechtste.

Blauw en rood: Dit zijn de plaatsen waar de 3 minigames zijn en de Wilderness ditch. Hier houd de Wilderness op! 100% kans op veiligheid! Geen Wilderness = Geen revenants. Het beste is nu naar een andere wereld te gaan of wachten tot de revenant weg is, maar dan heb je wel weer kans dat je hem 5 minuten later weer tegenkomt.

Geel: Heel simpel: deurtje/hekje open, ga erin, deurtje/hekje weer dicht. 80% kans op veiligheid want sommige revenants kunnen door muren/deuren/hekken heen! Ik weet ook niet precies welke het zijn want ik heb het nog maar 1 keer gezien. (bij revenant ork) Switch bij deze truc weer van wereld want de revenant zal blijven wachten totdat jij er uit komt.
Note: Kijk uit dat hier weer andere monsters kunnen zitten
Note: bij de lava maze is het alleen voor members.
Note: je kan het hek naar de deep wilderniss natuurlijk ook gebruiken ^_^ (p2p)
In- of uitklappen • voorbeeld:
Afbeelding
:twisted: :twisted: :twisted:
Groen: Gebruik muurtjes en hekken (Deze zijn niet helemaal afgesloten!) om hem voor even kwijt te raken. als hij je 10 seconden niet aangevallen heeft kan je uitloggen en in een andere wereld er weer in gaan. 40% kans op vrijheid want revenants kunnen ook lopen

Paars: Gebruik je omgeving om ze 10 seconden af te schudden en log dan uit. ik heb hierbij gebruik gemaakt van lava, water, rotsen en boomgroepen waar ze achter kunnen blijven haken. Weer 40% kans op overleven.

note! in de donkerrode dikgedrukte cirkel is een gebied waar je zeker heen moet gaan als je dood wil... je hebt hier ongeveer 60% kans dat als je hier voorbij komt dat er een revenant zit!

Tip! Ben je dicht bij clan wars en ben je erg verzwakt door een revenant? doe is een war in world 141 (f2p cw wereld) en je hp is weer maximaal, prayer ook en je kan weer 100% rennen!

Genoeg manieren om weg te komen dus :twisted: :dus: :bier:
___________________
Revenants hunten
Sommige mensen denken dat je zomaar kan gaan hunten (jagen) op revenants.
Als je op revenant hunt gaat moet je jezelf eerst even bedenken:
-Ik ben klaar om dood te gaan. Hoort er helemaal bij. in ongeveer 1/5 hunts gaik ook dood :roll: :-({|=
-Ik doe dit niet voor de loot. Je kilt met geluk ongeveer 1 revenant per 20-30 minuten en daar krijg je maar een paar coins voor.
-Ik heb het lef en het geduld er voor.
-Je moet geen hyper spamkonijn zijn want dan worDT (!) het niks.

Handig om van te voren te doen is je grafsteen te laten ombouwen tot de beste die er is. daarvoor moet je The restless ghost voor gedaan hebben. Dan kan je in lumbrich bij Father Aereck voor 5.000 gp je grafsteen om laten bouwen tot de beste. Meer info over grafstenen vind je hier.

Dan, is het handig om een team te hebben. In je eentje lukt het nooit om er een te doden. 2-5 mensen is het best.

Levels

Combat skills -> zo hoog mogelijk. je mag het helemaal zelf weten
Handige levels zijn (ik zeg niet dat het moet maar het is handig als je lang wilt hunten)

35 fishing
30 cooking

En/Of

15 fishing
40 cooking, 45 of 55 aangeraden

Nu denk je huh? dat leg ik zo uit.

Inventory en Armour

Afbeelding
armour schreef: Rune full helm > Andere full helms > dragonhide coif > normale coif > wizard hat
Green dragonhide body > Rune platebody > Andere platebody's > andere range armour > wizard robe
Green dragonhide chaps > Rune platelegs/plateskirt > Andere platelegs/plateskirts > andere range armour > wizard robe
Rune scimitar > Andere rune wapens (2h afgeraden) > Andere wapens > bow naar keuze > staff naar keuze
Rune kiteshield > andere kiteshields/rune square > niks door bow of 2h
Gloves, boots, cape en eventueel arrows: de beste die je kan dragen/betalen
inventory schreef: Rood: Het beste food dat je kan maken/betalen. tuna + aangeraden. pizza's zie je ook vaak.
Geel: Runes voor mages of gewoon lekker binds, kan vervangen worden door meer food ^^^
Blauw: Overlevingssetje, kom ik later op terug.
Een overlevinssetje is voor als je lang wilt blijven (leg ik later uit)
Een handige Overlevingssetje is:
Een small fishing net. (kan je vinden in de wildy)
Een lobster pot/harpoon.
Een paar logs naar keuze. (ligt aan je fm lvl)
+- 50 gp kan handig zijn.

Note: Nu zal je denken: ik neem gewoon een axe mee, genoeg bomen! De wildy is een soort van beschermd natuurgebied. bomen mogen er niet omgehakt worden (wel in het begin van wildy). neem dus geen axe mee en logs van tevoren mee.

Eenmaal over de ditch

Is het wel fijn in deze rode gebieden te blijven:
Afbeelding
Als je daar niet in bent moet je in je eentje een revenant vermoorden en niet met zijn alle. Je kan natuurlijk wel afwisselen.

Nou lekker gevochten, maar je food is nu al op :o En je wil nog niet terug (of wel maar in mijn geval niet)
Hier heb ik 2 oplossingen voor waar een kaartje bij hoort. 8-)
Afbeelding

Manier 1:
fishing 35 en cooking 30 nodig.
In het groene rondje zijn fishing plaatsen! En je hebt als het goed is een tinderbox en logs bij dus je kan je eigen food klaarmaken. je kan er alleen cage en harpoon optie gebruiken, er zijn meerdere opties mogelijk:

35 fish, 30 cook en een harpoon voor tuna.
40 fish, 40 cook en een lobster pot voor lobsters.
50 fish, 45 cook en een harpoon voor swordfish

Note: ik spreek geheel voor F2P

Manier 2

40 cooking nodig

We gaan pizza's bakken :D
in het blauwe huisje kan je van de kok een pizza base kopen. tomatoes en cheese liggen er op de tafel, en er is een range :D Wat wil je nou nog meer?

Je kan ook betere pizza's maken, door gewoon topings er op te doen.

Meat pizza:

Je slacht een Grizzley bear in het gele rondje, kookt die en doet die op je plain pizza.

Anchovis pizza:
15 fishing nodig.
je vist naast het huisje 1 anschovis, kookt die en doet die op je plain pizza. mocht je nog geen small fishing net hebben? dan kan je die gratis vinden in de ruine in het rode vierkantje.

Genoeg overlevingsmanieren :D

Plaatsen waar veel revenants komen

Op sommige plaatsen komen er meer voor dan op andere plaatsen:

Afbeelding
Uit runescape k-base.

Plaatsen waar revenants veel zitten (rood):
-Ruines (geen multi cb)
-Black knights forteress (wel multi cb)
-The abbys (alleen members, Geen multi cb)
Op deze plaatsen spawnen vaak revenants, en verdwijnen ze meestal ook snel weer. Wacht dan 1 minutje en hij is er weer.

Plaatsen waar ze ook vaak komen maar minder als heirboven (blauw):
-De kerk met het altar (In de kerk is multi cb, daarbuiten niet)
-Greater demons (Wel multi cb)
-Rond bounty hunter en clan wars (wel multi cb)
-Lava maze (wel multi cb)
Vooral voor de laatse moet je uitkijken, want je zit daar in een doolhof. De revenant kan over lava heen schieten, dus je kan ook buiten de maze geraakt worden.

Er zullen vast nog wel meer plaatsen zijn voor members, maar die ken ik niet want dat ben ik niet.
Op de ander plaatsen in de wildy zitten ze natuurlijk ook, maar dan minder.

Voorbeelden van hunts

Altijd al willen weten hoe het er nou aan toe gaat in zo'n revenant hunt? Hier zie je wat voorbeelden.
In- of uitklappen • Guillaume solo (verkennen)
dus ik kwam 2 (een groepje) revenants tegen (ik deed alles op een no.ob accant zodat ze met niet konden aanvallen)
Afbeelding

en ik volgde ze. hier een paar screenhots:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

deze is grappig: :mrgreen:

Afbeelding

maar helaas zag ik dat de reverant (geen multi-combat zone) iemand aanviel en ik kon nieks doen, ik kon alleen kijken hoe ze hem doodde:

Afbeelding

en ik kom zijn graf niet maken want ik hed geen 2 prayer (no.ob accant)
en hij en hij had een rune h2 sword en nog wat van rune, nog een fototje van het graf

Afbeelding

en ik heb begehouden waar ze liepen, maar ze verdwenen in dat hol

Afbeelding

zo dit was mijn verslag, hopelijk kan je het messchien gebruiken voor je guide
In- of uitklappen • Ik en Revurdeath
Dit zijn wij:
Afbeelding
Dit was de route:
Afbeelding
Verslag:
Start in edgville.

Naar ruins, naar lava maze, maar allemaal niks :P pechhunt dachten we.

Opeens bij dat blauwe rondje kregen we een magic attack. revurdeath was te laag dus hij viel mij maar aan 8-[ toen hij 21 hitten en ik er achterkwam dat het een revenant ork was zijn we maar snel naar het zuiden gevlucht tot veilig level.

Ik had door een paar goede hits bijna geen food meer :tssk: dus ik dacht, effe vissen, maar kwam er achter dat ik mijn overlevingssetje* was vergeten.
Dus ik naar Fis of Guthix, overlevinssetje pakken en naar visplaats.

Onderweg kwamen we een Revenant knight tegen :o maar die is zo hoog dat hij ons niet aanvalt. :mrgreen: Wij rustig doorlopen, ik wat vissen en opwarmen. Food verdelen. We kunnen weer verder!

Toen weer heel lang niks, wij langs het water lopen en lans het hek naar membersgedeelte. en opeens bij het ijs: Revenant goblin! die konden we makkelijk aan! (was 32 ofzo) dus revurdeath eerst proberen, en ik ook maar helaas was het niet multicombat, uiteindelijk afwisselen en ik maak die revenant in! Jaaaaaaaaah 25 coins!!! ow wat waren we blij. :mrgreen: (eentje killen is al heel wat)

Mijn prayer was op dus wij even naar het kleine altar huisje lopen en pray opladen.

We besloten terug te gaan via de westgrens van de wildy. En opeens komen we een revenant goblin tegen :o Alweer! Ik was er te hoog voor maar revurdeath ging er op af. Maar alsof de revenant goblin van zijn dooie broertje had gehoord teleporteerde hij laf weg. 8-)

Toen gineng we weer verder naar het zuiden en waren we bijna bij de grens, komen we een revenant cyclops tegen :D Nou die deed niks dus wij rustig doorlopen en we kwamen weer vrolijk in edgville aan :bier:

Nice hunt, revurdeath. loot: 25 coins :D :D/ :bier:

*ik neem altijd een overlevingssetje mee (harpoon, logs, tinderbox) want je kan in de wildy vissen (only cage/harpoon). dat is wel handig als je food op is, zeker aan te raden :bier: )
In- of uitklappen • Ik en 101fm6
een hele gezellige hunt 101fm6 8-)

het team:
Afbeelding
jah we hadden bezoek:)

de route:
Afbeelding
Verslag:
Start @ edgville.
we lopen de wildy in en ja hoor meteen beet! revenant vampire! alleen die lafbek teleporteerde uiteindelijk weg (pic gemist).
daarna lopen we even naar de ruins om daar te kijken maar daar zit niks. toen gingen we wat meer food halen (wat uiteindelijk best handig was) in het bandit camp. en daar kregen we 2x bezoek
AfbeeldingAfbeelding
maar die vielen ons niet aan
Toen liepen we nog eens naar de ruins en daar kregen we een revenant werewolf!
Afbeeldingen die lafbek teleporteerd ook weg, ze waren allemaal bang.
We besloten naar multicombat gebied te gaan dus naar het oosten. toen we eenmaal bij het red-dragon isle kwamen we een revenant vampire tegen.
Afbeelding
dit was een lastige en na 5 minuten vechten was ons food op. ik ervandoor renne maar het was al te laat:
Afbeelding :mrgreen: :roll:
Dus ik kei snel naar mijn graf rennen om alles terug te claimen, tnx voor repairen 101fm6 8-)
Toen vonden we het wel genoeg en we hadden ook geen food meer. dus wij naar het pray huisje waar we nog een revenant vampire tegenkwamen!! wij snel richting ditch en toen was het einde hunt :)
Nice hunt 101fm6, geen kills, geen loot maar wel leuk
In- of uitklappen • Ik en Guillaume
het huntje begon in edgeville:
Afbeelding

Afbeelding

en we vertrokken, door de wildy, maar nieks te zien, we liepen zoveel keer heen en weer, maar uiteindelijk zagen we toch iets!

Afbeelding

Afbeelding

maar hij bleek te sterk te zijn!!

Afbeelding

Afbeelding

en hier zie je hoe sterk hij is:

Afbeelding

nog een paar screenhots

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en R E N Z Z was bijna dood! op 1 hp na (sorry hier heb ik geen screenhot van omdat ik er niet aandachte)
maar we konden hem helaas niet aan (ook geen pik van) en we liepen vlug weg,
maar er kwam iemand bij, en dus gingen we weer op stap en vonden we weer een revenant
en die konden we samen aan en als hij dood was dropte hij 34 coins:

Afbeelding

Afbeelding

en we gingen weer op stap en we vonden er weer 1:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

we haden die verslagen en we gingen naar het altar en daar vonden we er nog 1

Afbeelding

Afbeelding

en dat was de laatste die we verslagen hebben:

Afbeelding
In- of uitklappen • Ik, Guillaume, Loek30, 101fm6 en 00Martin2
dus dit is ons team:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en we kwamen een revenant tegen maar hij kon ons niet aanvallen omdat we nog op een te lage lvl zaten

Afbeelding

Afbeelding

dus we gingen verder:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maar dan kwamen we een knight tegen en we rende vlug weg:

Afbeelding

nog teamfoto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en we gingen terug verder:

Afbeelding

maar we zagen er weer iemand aankomen:

Afbeelding

sorry, ik was dan vergeten nog verder foto's te trekken
In- of uitklappen • Ik, Guillaume, Loek30, Revurdeath, Luna Ftw Cwer en 00Martin2
ons team:
Afbeelding

en ik moest van voor lopen:

Afbeelding

maar zo erg was dat nu ook weeral niet:

Afbeelding

en daar zagen we onze eerste reverant, we konen hem gemakelijk verslaan:

Afbeelding

Afbeelding

en als we hem hadden verslaan besloten we naar clan war te gaan:

Afbeelding

en we bleven daar wat en we gingen weer op stap tot ik 2 reverants zag, en we vielen aan:

Afbeelding

Afbeelding

en de drop was:

Afbeelding

en we gingen weer verder, maar er was een lange tijd nieks te zien, we hebben lang gewandeld tot we dan toch iets zagen,
jammer dat dit niet in een multie combat zone was:

Afbeelding

Afbeelding


en dan bleek het dat er hier reverants werden gemaakt:

Afbeelding

nog een paar screenhots:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het bleef leuk, en het werd nog leuker als we een zeldzame reverant tegen kwamen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maar toen moest R E N Z Z weg, en R E N Z Z gaf ons nog wat food:

Afbeelding

maar ik bleef nog wat foto's trekken van de zeldzame reverant:

Afbeelding

Afbeelding

ik was foto's aan het trekken tot er een nieuwe reverant kwam, in mijn 1tje kon ik hem niet aan:

Afbeelding

dus ik liep weg en revurdeath keek eens of er geen nieuwe meer waren (sorry geen pik van)

en ik heb de mooiste foto van die zeldzame reverant genomen:

Afbeelding

Edit by myself :P Er is ook nog een video over deze hunt gemaakt door Tijs aka Loek30:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4051&hl=nl.

In- of uitklappen • Same people ^^
de hunt begon in edgeville,
teamfoto:

Afbeelding

en we waren onderweg maar revurdeath vergat zijn arrows: dus we gingen even terug voor de arrows

Afbeelding

en dan waren we weer onderweg:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dan zagen we onze eerste reverant:

Afbeelding

maar het was maar een knight: die kan ons niet aanvallen:

Afbeelding

dus we gingen weer verder:

Afbeelding

daar zagen we weer een knight:

Afbeelding

nog een screenhot:

Afbeelding

maar daar zagen we nog een knight, maar ook nog iets anders (kijk op minimap):

Afbeelding

we gingen weer verder:

Afbeelding

een beetje later kwamen we een vampire tegen, maar we waren in geen multi-combatzone:

Afbeelding

Afbeelding

dus we moesten hem naar multi-combat zone lokken:

Afbeelding

vanaf hij in multi-combatzone was vielen we aan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en hij was gemakelijk te verslaan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en we gingen weer verder, maar een eindje verderop zagen we weeral een reverant:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

we waren op een hoge wilderness level dus die reverant kon ons aanvallen!

Afbeelding

maar niet iedereen met de de knight vechten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

we rende weg, maar ik zag dat er nog een reverant was:

Afbeelding

Afbeelding

maar we konden heb niet aanvallen omdat er lava tussen was, maar ondertussen hadden we ook geen food meer,
dus we moesten gaan vissen,

Afbeelding

maar op die visplek is het geen multi-combatzone en komen er veel reverants:

Afbeelding

we zijden dat ze naar een multi-combatzone moesten gaan:

Afbeelding

Afbeelding

maar er kwam nog een reverant aan:

Afbeelding

de ene was wel al dood maar er was er nog 1!!!

Afbeelding

we moesten om beurt afwisselen:

Afbeelding

uiteindelijk lokte ze hem toch mee naar de multi-combatzone:

Afbeelding

ik ging mee voor screenhots te maken:

Afbeelding

het was redelijk gemakelijk om in een multi-combatzone hem te verslaan:

Afbeelding

ik keerde terug en daar had R E N Z Z 51 cooking gehaald:

Afbeelding

Afbeelding

we zagen er daar nog een reverant:

Afbeelding

we lokt hem weer naar een multi-combat zone:

Afbeelding

maar als dat gevecht gedaan was, moest ik eten:

als ik gedaan had met eten, gingen we in chaoshuisje afspreken, maar ik kwam daar een reverant tegen:

Afbeelding

en ik ben gelukig er veilig geraakt:

Afbeelding

Afbeelding

en we gingen verder:
daar zagen we ergens een 'mooie' reverant

Afbeelding

Afbeelding

en hier zie je zijn naam + de combat level:

Afbeelding

ik wou een mooie screenhot maken, dus iedereen moest weg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dan gingen we naar black knight forteres
daar zagen we ook nog wat reverants:

Afbeelding

en ik had een murddy key gevonden, ik wist niet waarvoor dat dat diende, ik vroeg het in de clan chat en daar wisten ze het,
je moet het gebruiken voor een kist te openen waar allemaal stuff in zit, maar als we terug keerde vonden we nog een reverant:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ons food was bijna weer op dus moesten we gaan vissen

Afbeelding

maar daar zagen we weeral een reverant:

Afbeelding

dan gingen we naar de bh voor al het stuuf op te zetten

Afbeelding

Afbeelding

en dan ging iedereen weg, ik moest alleen even door de wildy naar huis

Afbeelding

einde
In- of uitklappen • Ik, Miniclips756 en Xkillskilx
Ik heb eigenlijk maar 1 foto gemaakt van het vechten maar toch was het leuk.
Het team! Deze keer werd ik geholpen door 2 geweldige rangers ;)
Afbeelding

Ik begon alleen met Miniclips756, Miniclips had de cape niet. [-( Maar ik heb er toch genoeg op de bank staan, dus we gingen naar bounty hunter. Bij bounty hunter kwamen we een werewolf tegen :o Dus wij proberen te pwnen, maar hij was best sterk. Xkillskilx was ook bij de bank, hij zag ons half dood gaan ( :-$ ) en wou ons helpen, dus evenlater komt hij met een bag vol food en een rangers outfit ons helpen. Ty man, ik was al bijna dood. Wij kenden hem helemaal nog niet, hij is ook Amerikaans dus als hij in de chat zit praat engels plz.

Xkillskilx kreeg een team cape en hij ging met ons verder. We gingen naar de kerk. Toen we daar waren hadden we 20 minuten niks, totdat er een vampire aankwam. Die knokten we zonder veel moeite in elkaar. Toen weer heel lang niks, en besloten we om door te lopen. We gingen vissen en toen kwam er weer heel lang niks, behalve een ork, maar toen zijn we maar weggerend :-$ . Op de terugweg kwamen we 2 werewolfs tegen! Niet tegelijk maar wel vlak achter elkaar en bijna op dezelfde plaats.
Afbeelding
Afbeelding

We gingen terug naar de kerk en werden achtervolgt door 3 werewolfs! Die teleporteerde weer weg. We wilde eigenlijk terug, maar toen hebben we nog 1 vampire gedaan. En toen gingen we maar weg:
Afbeelding

Ik kan een beetje door de war zijn geraakt met waar we nou welke revenant hadden, je let er niet op.

Nice hunt, 5 - 0. Revenants > pwnt.
In- of uitklappen • Ik en Miniclips756
Het team:
Afbeelding
Moi et miniclips756

We gingen meteen naar de kerk... waar we niks vonden. Toen gingen we naar de Black knight forteress (ook wel 'het revenant hotel' genoemd omdat er zo veel zitten). Maar de laffe revenants kwamen niet opdagen :| Dus na een tijdje gingen we weer naar de kerk, waar na 1 minutje al meteen een ork zat! :) Pwnd hard:
Afbeelding

We moesten vissen, want voor een 68 en een 74 is het best wel moeilijk om een 105 revenant te vermoorden. Tijdens het vissen zag ik nog een glitch! Rofl:
Afbeelding

We gingen ook nog even in het member gedeelte van de wilderness daarna, totdat miniclips wegmoest. Toen ben ik ook maar terug gegaan.
In- of uitklappen • Ik, Miniclips756, Kerl6 en een naam die ik vergeten ben :oops:
Lang duurde deze hunt niet, maar het was wel geweldig... Het is uiteindelijk 3 -0 voor de mensen geworden :)

Tha team:
Afbeelding

We vertrokken van Edgville naar de kerk, waar heeeeeeeeeel lang niks was. Dus we gingen naar de black knights forteress. Iedereen stormde naar binnen, en vond niks. "Naam die ik vergeten ben :oops: " Stond nog buiten, waar op dat moment een werewolf was :o . Dus iedereen weer zo snel mogelijk naar buiten en na een minutje of 2 was hij dood :) . Maar toen we hem net dood hadden kregen we alweer een hit, van een andere werewolf :-s . Dus wij die ook pwnen en toen gingen we maar snel vissen.

Ondertussen moest "Naam die ik vergeten ben :oops: " weg, dus we gingen met z'n 3en verder.

Wij aan het vissen, niemand heeft door dat er al een minuut een geel puntje op de kaart staat (die daar normaal niet hoort te staan). Ik denk ik blijf maar vissen anders krijg ik een hit. En uiteindelijk kreeg ik ook een hit. Het was een revenant hobgoblin. Het was een solo gebied dus het was even afwisselen :P Ik - Mini - Ik - Mini - Ik maakte er een eind aan met mijn draken dolk speciaal!
Afbeelding

Kerl moest ook al weg, dus mini en ik besloten maar om terug te gaan.
Heb jij nog een leuk (of iets minder leuk) verslag van een revenant hunt? Post of PM de hele zooi even inclusief codes van de foto's en ik zet hem er bij.

Meer weten?

Als je meer wilt weten, kijk dan in deze guide van damiaantjuh. Deze guide gaat alleen maar over revenants hunten en is ook p2p, dus ik verwijs de members daarheen.
FAQ en onduidelijkheden
:?: Huh, de max hits die hier staan kloppen niet!
:!: Dat kan best, de mas hits zijn bepaald volgens de Monster Examine spreuk van Lunar magics. terwijl ze veel hoger zijn.
-----
:?: Ik krijg maar geen waardevolle drops!
:!: Ga nooit voor de loot! ga dan lekker kbd'en ofzo! je hebt ongeveer 30% kans dat een revenant niks dropt, 65% kans dat hij coins dropt. En 5% kans dat hij iets anders dropt, maar dat kunnen dus ook slechte dingen zijn.
-----
:?: Sommige mensen zeggen dat je naar het noorden moet lopen... maar bij het zuiden is de ditch! wat moet ik nou!
:!: Je kan een van de manieren uit deze guide gebruiken om van de revenant af te komen. maar mocht dat echt niet in de buurt zijn dan kan je effe een sommetje maken.
1. Als de revenant hoger is dan jou: cb rev - cb jij = Minimale wildy lvl waar je door die aangevallen kan worden.
2. Als jij hoger bent dan de revenant: cb jij - cb rev = Minimale wildy lvl waa je door die aangevallen kan worden.

Voorbeeld:
1. 105 (ork) - 64 (ik) = 41. dus op 41 en hoger kan ik aangevallen worden. Daaronder ben ik veilig.
2. 64 (ik) - 45 (icefiend) = 19. dus op lvl 19 en hoger kan ik aangevallen worden. Daaronder ben ik veilig.

Als in de som 50 of meer uitkomt ben je overal veilig voor die revenant in f2p! Want 49 is het hoogste f2p wildy lvl. Bij members weet ik het niet want dat ben ik niet. posten aub.
-----
:?: Waarom d-hide?
:!: Omdat bij melee armour een lage magic bonus zit, en magic is waar revenants het hoogste mee hitten, dus een bonusje daarvoor zou handig kunnen zijn.
-----
En owja, wat heb ik me kapot gelachen :lol:
Relevant
Reverant
renevant
revelant

Nee;
Revenant
___________________
Nawoord
Dit was mijn guide over revenants.
Heb jij nog een idee voor een hoofdstuk? zet in je post en ik zal kijken wat ik er mee kan

Heeft er iemand nog vragen, tips, klachten, extra info, ideeen voor meer hoofdstukken of nog een mooi fototje van een revenant?
posten maar!
plzz, rate or hate 1/10 :D/

:!: Ik update deze guide NIET meer, hij klopt voor geen meter meer, kijk maar naar de datum waarop deze guide gemaakt is :!:

Ciao, klakuliku
Laatst gewijzigd door klakuliku op zaterdag 18 juli 2009, 14:18, 104 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Revenant Guide

Bericht door Sam »

Nice, ook al is hij nog niet af. Zelfs al zonder de 2 hoofstukken geef ik je een 8/10, met die 2 hoofdstukken misschien wel een 10/10.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
veringatju
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 8 maart 2008, 11:10
RS: Luivy (p2p)
Clan: Wobwob

Re: Revenant Guide

Bericht door veringatju »

Nice! 10/10
Afbeelding
klakuliku
Berichten: 297
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:46

Re: Revenant Guide

Bericht door klakuliku »

Dank jullie allemaal O:)

update: ik heb er nu ook een stukje bijgezet over revenants in groepen
Afbeelding
Berserk215
Berichten: 47
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 15:33
Clan: Red Legion

Re: Revenant Guide

Bericht door Berserk215 »

nice guide 9/10 (als hij af is misschien wel een 10/10)
Nu kan ik ook weer veiliger door de wildie :lol:
joffysloffy
Berichten: 774
Lid geworden op: woensdag 30 augustus 2006, 16:39

Re: Revenant Guide

Bericht door joffysloffy »

Ik heb revenant dragon (level-135) :D.
Hier is die:
In- of uitklappen • Revenant dragon (level-135)
Afbeelding
Ik weet het, hij is niet perfect, maar ik zag hem maar voor 2 seconden en ik heb hem uit een filmpje, dat ik had gemaakt, moeten halen. Het filmpje was helaas te groot om up te loaden met imageshack :? en met tinypic lukte het niet, dus heb ik er maar een fotootje van gemaakt en dat lukte wel :).

Hier is ook de url voor op de eerste pagina als je wilt :):

Code: Selecteer alles

[img]http://i29.tinypic.com/219nb4j.jpg[/img]

Oh ja, zeer mooie guide, alles wordt goed uitgelegd: 10/10 :D.

Trouwens revenants kunnen ook poisonen, maar ik weet niet met welke aanval. Oh ja, nog een handige tip: Revenants hitten minder met melee dan met magic en range ;).
http://host-a.net/joffysloffy/

Synchroniseer je bestanden op je computer, laptop en smartphone met dropbox: Dropbox.
klakuliku
Berichten: 297
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:46

Re: Revenant Guide

Bericht door klakuliku »

woow dankje de peiling ziet er ook goed uit :mrgreen:
Afbeelding
joffysloffy
Berichten: 774
Lid geworden op: woensdag 30 augustus 2006, 16:39

Re: Revenant Guide

Bericht door joffysloffy »

Graag gedaan :D.
Dat komt omdat de guide ook goed is :D.
http://host-a.net/joffysloffy/

Synchroniseer je bestanden op je computer, laptop en smartphone met dropbox: Dropbox.
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Revenant Guide

Bericht door Chris »

Erg handig, voor als je wildy clue's hebt 10/10!
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
klakuliku
Berichten: 297
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:46

Re: Revenant Guide

Bericht door klakuliku »

Wat een mooie reacties :D tnx!
Afbeelding
Gebruikersavatar
K1ck My Balz
Berichten: 173
Lid geworden op: donderdag 27 maart 2008, 7:50
Clan: /
Oude naam: dead_guy168

Re: Revenant Guide

Bericht door K1ck My Balz »

Zeer goed deze zal ik zeker gebruiken :D
als ik ze zie begin ik als een gek te lopen voor me leven 8-[
Maar nu dus niet meer =D
10/10
klakuliku
Berichten: 297
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:46

Re: Revenant Guide

Bericht door klakuliku »

Mooi! :D
Heb ik eindelijk bijna een hoofdstuk af, stroomstoring! :evil: :x :shock: 8-[ :tssk: ](*,) :| :-({|=
Morgen nog eens proberen! :mrgreen:

PS. ik maak ook een hoofdstuk FAQ. dus vraag maar raak :D/
Afbeelding
Gebruikersavatar
K1ck My Balz
Berichten: 173
Lid geworden op: donderdag 27 maart 2008, 7:50
Clan: /
Oude naam: dead_guy168

Re: Revenant Guide

Bericht door K1ck My Balz »

klakuliku schreef: Mooi! :D
Heb ik eindelijk bijna een hoofdstuk af, stroomstoring! :evil: :x :shock: 8-[ :tssk: ](*,) :| :-({|=
Morgen nog eens proberen! :mrgreen:

PS. ik maak ook een hoofdstuk FAQ. dus vraag maar raak :D/
Weetje of ze iets droppen?
Waffie
Ex-moderator
Berichten: 15007
Lid geworden op: maandag 6 augustus 2007, 9:45
RS: Waffie Ownd (OSRS)
Oude naam: Waffie ownd

Re: Revenant Guide

Bericht door Waffie »

Kan je ze ook killen?

Verder goede guide
9 van de 10
Afbeelding
Heb je specifieke vragen aan mij? Stuur me een privé-bericht
klakuliku
Berichten: 297
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:46

Re: Revenant Guide

Bericht door klakuliku »

dead_guy168 schreef:
klakuliku schreef: Mooi! :D
Heb ik eindelijk bijna een hoofdstuk af, stroomstoring! :evil: :x :shock: 8-[ :tssk: ](*,) :| :-({|=
Morgen nog eens proberen! :mrgreen:

PS. ik maak ook een hoofdstuk FAQ. dus vraag maar raak :D/
Weetje of ze iets droppen?
jazeker dat zet ik bij de stats waar ik mee bezig was maar die mislukte door stroomstoring, het komt morgen :mrgreen:
waffie schreef: Kan je ze ook killen?

Verder goede guide
9 van de 10
Waarom zou dat niet kunnen, het zijn nog steeds monsters :D/
Afbeelding
Gebruikersavatar
guillaume
Berichten: 1226
Lid geworden op: vrijdag 14 december 2007, 16:42
Clan: Lunatip

Re: Revenant Guide

Bericht door guillaume »

ik heb nog nooit een better guide gezien :shock: , dit is de beste guide op ltf !!!

alleen is er 1 dingetje wat mij stoort! dat kaartje trekt op nieks!!! zo lelijke lijnen !!! (maar wees gerust, bijna iedereen heeft een probleem met plaatjes(er zijn zelf mensen bij niet eens weten hoe ze er een moeten maken!!! :D ))

als je ergens het originele plaatje post of mij PM dan wil ik het wel beter maken hoor
AapieRune
Berichten: 5106
Lid geworden op: woensdag 15 november 2006, 17:57
Clan: :nalC
Contacteer:

Re: Revenant Guide

Bericht door AapieRune »

Wat word er bedoelt met revenant hunting? Volgens mij droppen hun niet goed beter dan bones? :P
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
klakuliku
Berichten: 297
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:46

Re: Revenant Guide

Bericht door klakuliku »

@ guillaume: Tnx voor de geweldige reactie! kijken of jij het beter kan:
In- of uitklappen • hier heb je het plaatje (uit RS k-base)
Afbeelding
@ AapieRune: meeste mensen doen het voor uitdaging en risico, maar sommige droppen ook draggon daggers of tooth half keys, ik ben met dat hoofdstuk bezig, morgen staat hij er op

Toegevoegd na 1 minuten:

En geesten droppen geen bones :bier:
Afbeelding
Tijs
Berichten: 457
Lid geworden op: vrijdag 30 november 2007, 20:08

Re: Revenant Guide

Bericht door Tijs »

Heel nice guide vind ik, ik wil sowieso meegaan met revenant hunten ik heb er best veel ervaring mee :P
This is the first day of my life
I swear I was born right in the doorway
I went out in the rain suddenly everything changed
They're spreading
blankets on the beach
J0rn
Berichten: 5667
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 19:36
Oude naam: jornowvs

Re: Revenant Guide

Bericht door J0rn »

IK VIND dit niet echt geweldig:

- onoverzichtelijk.
- kan veel uitgebreider, bijv.:
* pics van renevants met uitleg.
* meer plaatjes.
* hun drops. (ja die zijn er)
* rev. hunt.
- hoofdletters, spelling, etc. (iedereen heeft dit soort foutjes)
Afbeelding
Plaats reactie