Green-dragon-hunting-guide!

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
bliker60
Berichten: 953
Lid geworden op: zaterdag 19 januari 2008, 14:03

Green-dragon-hunting-guide!

Bericht door bliker60 »

Welkom mensen. Hier een green-dragon-hunting-guide! Je zult wel denken, ACH NEE niet weer zo'n saaie Green Dragon guide. Maar dat is het niet. Het is een andere guide dan de meeste. Dit verdient echt heel snel mensen! sneller dan die andere dragon guide. En please geen opmerkingen van: ''Als het zo snel verdient waarom draag je dan zulke armor''. Nou dat zal ik is uitleggen. Ik was doodgegaan met 14k ruby bolts (e) bij Steel dragons :(


1. Benodigheden
2. Waar is het?
3. Bij de Dragons zelf.
4. Winst
5. Voor en nadelen
6. Tips



1. Benodigheden

Standaard benodigheden
-1 G.E teletablet (mag ook meer zijn,geen Teleport-runes... een Teletablet)... deze is niet perse nodig. je kan ook gewoon terug lopen naar de G.E. maar ik gebruik de teletab voor als ik bijna dood ben, of als ik vast kom te zitten.
-1 anti-fire potion (4) ( je hebt 1-2 dossis nodig, behalve als je gaat rangen)
anti-dragon shield
-4/10 lobsters ( Dit aantal moet je zelf bepalen met je combat skills, ik ben 95 en heb er 10 nodig. De 3 zijn, voor als je gaat rangen met een safespot, voor zekerheid)
-23 agility (Dit is handig... Als je dit niet hebt moet je naar de bank van edgeville lopen ipv. grand exange...)

Aangeraden benodigden
-Ring of Wealth
-Goede armor (ongeveer rune / d'hide naar Keuze)
-Goed wapen (dragon of whip ofzo, rune word lastiger / (R/A) Crossbow. Geen short of longbow anders moet je weer extra invetory inleveren voor A-D-shield)

opmerkingen:
-Bij lagere combat skills, neem wat meer food mee.
-Bij slechtere armor, neem wat meer food mee.
-Zorg dat je altijd ongeveer 100 lobsters, 10 Teletabs en 10 Anti-fire pots op de bank hebt, dit hoeft niet maar is wel handiger.
-Sommige mensen drinken als ze van de bank weglopen om een trip te gaan doen een slokje van een (super)-attackpotion, (super)-strenghtpotion en (super)-defencepotion. Ik heb dit nooit gedaan maar je moet het zelf weten als je dit wel wilt doen.


Afbeelding
Afbeelding


2. Waar is het?

Niet in de wildy! :) ... Je moet er even doorheen rennen maar dat is maar vijf levels waar je doorheen moet rennen. valt wel mee toch? Back to the point. Je begint bij varrock Grand Exange. Daar ren je naar het Noord-Westen totdat je bij een agility shortcut komt. Ga eronder door en spring over het gat van de wildy. Ren nu schuin naar het Noord-Oosten. Je komt bij een rift. controleer ofdat je je Anti-Dragon-Shield, Anti-fire potion en Varrock teleport bij hebt. En ga bij de rift naar beneden. Om een lang verhaal kort te maken:

Afbeelding
Afbeelding


Nu ben je beneden. Je zal aangevallen worden en je prayer word gedraint door shadow spiders. Ze hitten soms, dat is niet zo erg net als dat je prayer word gedraint maar die heb je toch niet nodig. Ren snel naar beneden en ga door de portal. Je bent nu bij de dragons:

Afbeelding
Afbeelding


3. Bij de dragons zelf.

Drink nu snel iets van je anti-fire potion, en val een Draak aan. Het is multi, maar je zal (bijna) altijd maar door 1 green dragon aangevallen worden maar er lopen ook kleine draakjes rond. Als er al iemand is als je er aan komt vallen alle draakjes die aan, ben jij als eerste / enige vallen ze jou aan. Je kan de grote draak gebruiken als ''safe spotje'', door de grote draak tussen jou en de kleine draakjes te plaatsen, zodat de kleintjes niet bij jouw kunnen komen. Deze kleine draakjes hitten beter dan de grote. Je hebt ook een echte safespot. dit wist ik dus eerst zelf niet. Bedankt Gtstfrits, die mij dit idee gaf. Als je het ''Green-dragon-gedeelte'' binnekomt loop je meteen naar het oosten en ga je achter de stenen staan.

Afbeelding
Bedankt Gtstfrits voor het plaatje =D>


Kill de dragon en pak het volgende op:
-Altijd oppakken: Dragon Bones (niet bury-en), rune stuff en Green Dragonhides
-Als je wilt oppakken: Cleu scrolls

Als je vol zit ga je terug naar Varrock met een teletablet of je loopt terug. Dit raadt ik uit eigen ervaring niet aan omdat ik soms de verkeerde portal neem en dan ben ik meestal verdwaald (ik weet niet hoe die portals werken). Je kan ook met een amulet of glory naar Edgeville teleporten en via Edgeville weer terug gaan. en gooi je je spullen op de bank. LET OP: zorg er wel voor dat je hp weer vol is en dat je anti-fire pot, anti-dragon-shield, tele's en food weer bij heb! Zo'n trip lijkt heel lang te duren maar dat is hij niet, dat komt door de uitgebreide uitleg 8-) . ik doe in 1 uur 4 trips. een 110+er zal er 5-6 kunnen doen. een 70er zal 3 makkelijk kunnen halen in 1 uur. dit ligt aan je skills --> hoe snel je de draak kilt


4. Winst

Let op: De prijzen kunnen veranderen / alweer veranderd zijn, maar ongeveer kom je denk ik wel op hetzelfde uit. Het zal niet veel schelen.

Per trip gebruik je:

-13 lobsters: 2,5k (niet als je met range gaat, dan heb je maar 4 lobsters nodig)
-1 teletablet: 0,9k
-1 anti-fire dose: 200 coins

uitgaven 1 trip: 3.6k


per trip krijg je:

-13 dragon bones: 30k
-13 green dragonhides: 21k
-(soms een rune item)

inkomsten 1 trip: 51k (+ waarde rune item)

51k-3k= 48k per trip winst.

-dat is voor een 70+: ongeveer 140k per uur
-dat is voor een 90+: ongeveer 200k per uur
-dat is voor een 110+: ongeveer 250k - 300k per uur

Deze prijzen gelden niet als:

- Je met een summoning beest gaat die je spullen kan opslaan. Dan zal het hoger uitvallen.
- De prijzen zijn ongeveer. Een 110+ met full addy en een rune scimmy zal veel langzamer een trip doen als een 110+ met full bandos, whip en een superset-potion. (Doe ik nooit, maar je kan het zelf wel doen.)

5. Voor- en Nadelen

Voordelen:
-Geen revenants
-Er is altijd wel een Draak vrij
-Kortere route dan die plek in de wildy

Nadelen:
-Er zijn kleine draakjes die je soms attacken


6. Tips

Na een aantal opmerkingen van dat het nog beter kon hier nog wat tips:

- Je kunt nog meer bones & hides meenemen door summoning monsters:

Bull Ant bij lvl 40 summoning
Spirit Terrorbird bij lvl 52 summoning
War Toitoise bij lvl 67 summoning
Pack Yak bij lvl 95 summoning

- Je kan in plaats van varrock teleport ook een glory (4) meenemen. Je teleporteerd dan naar Edgeville. Dit is korter en je kan meteen je summoning opladen, maar je moet wel telkens je glory's opladen.

- Als je lager bent is het het handig om met een hogere te gaan, die de draakjes opvangt, of in een drukke world, zodat er al mensen zijn die de draakjes opvangen.


TOT SLOT
Dit was mijn eerste runescape guide, en het was leuk om hem te maken (wel veel tijd). Ik kan niet zo goed met plaatjes en dergelijke omgaan dus let er niet te veel op. Ik gebruik deze manier ook en hij werkt erg goed. Excuses voor als de uitleg iets te lang is, maar een trip duurt echt niet lang. Raap die Hides en Bones en word vechtend RIJK!!!

Bedankjes:
Miattoboy
R1ck 1994
Gtstfrits


Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door bliker60 op donderdag 11 november 2010, 15:59, 13 keer totaal gewijzigd.
Klik Hier voor een guide waarmee je snel en veel kan verdienen. Speciale Green-Dragon-Hunting guide.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
511nemdorws
Berichten: 2397
Lid geworden op: zondag 6 augustus 2006, 17:57
Clan: Legends of Fortune
Contacteer:

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door 511nemdorws »

nice guide :D

8/10

kom ook eens lang bij mijn guides :

kijk in men ondertekst ;)
Afbeelding

Sword' Productions

~Mogre Hunting~Armoured zombies~Free herblore exp Guide~Money making + mage exp~Hunter guide~

Questcape : 19 januari 2009
Woodcutting Cape : 17 Februari 2009
Strength Cape : 1 Juni 2010 [Pic]
Attack Cape : 11 April 2011 [Pic]
Hitpoints Cape : 2 Mei 2011 [Pic]
Defence Cape : 9 Mei 2011 [Pic]
Gebruikersavatar
mikefcdb
Berichten: 275
Lid geworden op: donderdag 3 januari 2008, 14:09
Clan: lunagang

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door mikefcdb »

mooie guide, had er geen van gemakt nu wrdt druk daar lol. 9/10 ;)
Afbeelding

Afbeelding
miattoboy
Berichten: 140
Lid geworden op: dinsdag 18 september 2007, 21:38

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door miattoboy »

10/10
Je krijgt een 10 omdat dit je eerste guide is.
Goed gedaan ;)

Hopelijk worDT (!) het niet te druk want anders ben ik m,n plekje kwijt:P
Afbeelding


09-03-08: Quest cape!
17-06-08: Cooking cape!
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door Sam »

Nice guide, goed uitgelegt, prachtige eerste guide. Ook lekker orgineel 9.5/10
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gebruikersavatar
knuckles
Berichten: 1130
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 16:59

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door knuckles »

nice guide, maar een anti fire pot is denk ik onnodig.
miattoboy
Berichten: 140
Lid geworden op: dinsdag 18 september 2007, 21:38

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door miattoboy »

Anti fire pot is zeker nodig,anders word je best vaak gehit.
je zou het kunnen proberen zonder, maar ik ben combat 106 en heb het cker nodig ;)


Gr Miattoboy
Afbeelding


09-03-08: Quest cape!
17-06-08: Cooking cape!
J0rn
Berichten: 5667
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 19:36
Oude naam: jornowvs

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door J0rn »

voor je eerste is het wel netjes, zet bij tips

- als je summon beest hebt met store optie gebruik die dan zoals bijv. terror bird (52 summon nodig).


hierdoor kan je nog eens 6 extra bones en hides meenemen en nog langer blijven ;)
Afbeelding
Speksku
Berichten: 5494
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 0:31
Oude naam: Oom Donald

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door Speksku »

1 van de beste plekken in rs vind ik, ik heb hier 99 hitpoints defence en bones voor 99 prayer gehaald. Leuk dat iemand er een guide van heeft gemaakt. :) Spirit terrorbird/tortoise/pak yak zijn ook handig om hides en bones mee te nemen.

Ik verdien er hard over de 400k per uur, gewoon 1 dose super sets kopen die je opdrinkt op de heenweg. War tortoise mee om hides en bones in te stoppen en energy pots om er heen te rennen als je low energy zit.

Voor low lvls is dit niet echt een lekkere spot lijkt me, met die baby blacks. Ik heb er in ieder geval al genoeg dood zien gaan.

Voor hoge lvls is pike ook lekker kosteneffectief food, omdat het cheap is en hoge lvls toch niet veel hoeven te healen.


Edit: Gebruik amulet of glories om naar edge te teleporten! Kan je meteen bij die obelisk je summ rechargen, en het is sneller dan varrock tab.

Edit: Je vroeg of ik je wilde raten, opzich kan ik dat wel doen maar je zal er niet zo blij van worden ;) Ik denk dat je beter eerst nog meer in de guide moet zetten. Bijvoorbeeld de puntjes die ik hierboven zei. (Summoning, potions behalve antifire, energy pots om te rennen, glory teleport naar edgevil, wat je moet doen als de portal in de tunnel je naar een verkeerde portal teleport).

Maar toch, voor nu: Een lekker originele guide van een goede plek om te trainen maar met deze guide kan je de de green dragons daar nog niet optimaal gebruiken. 6/10.
erik24242
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 20 oktober 2007, 10:35
Clan: member

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door erik24242 »

WTF!!!
een 6/10!?!?!?!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!
waarom het is zen eerste guide en het is een heele mooie
wat flauw om hem dan een 6/10 te geven



9/10
Gebruikersavatar
mikefcdb
Berichten: 275
Lid geworden op: donderdag 3 januari 2008, 14:09
Clan: lunagang

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door mikefcdb »

Speksku schreef: 1 van de beste plekken in rs vind ik, ik heb hier 99 hitpoints defence en bones voor 99 prayer gehaald. Leuk dat iemand er een guide van heeft gemaakt. :) Spirit terrorbird/tortoise/pak yak zijn ook handig om hides en bones mee te nemen.

Ik verdien er hard over de 400k per uur, gewoon 1 dose super sets kopen die je opdrinkt op de heenweg. War tortoise mee om hides en bones in te stoppen en energy pots om er heen te rennen als je low energy zit.

Voor low lvls is dit niet echt een lekkere spot lijkt me, met die baby blacks. Ik heb er in ieder geval al genoeg dood zien gaan.

Voor hoge lvls is pike ook lekker kosteneffectief food, omdat het cheap is en hoge lvls toch niet veel hoeven te healen.


Edit: Gebruik amulet of glories om naar edge te teleporten! Kan je meteen bij die obelisk je summ rechargen, en het is sneller dan varrock tab.

Edit: Je vroeg of ik je wilde raten, opzich kan ik dat wel doen maar je zal er niet zo blij van worden ;) Ik denk dat je beter eerst nog meer in de guide moet zetten. Bijvoorbeeld de puntjes die ik hierboven zei. (Summoning, potions behalve antifire, energy pots om te rennen, glory teleport naar edgevil, wat je moet doen als de portal in de tunnel je naar een verkeerde portal teleport).

Maar toch, voor nu: Een lekker originele guide van een goede plek om te trainen maar met deze guide kan je de de green dragons daar nog niet optimaal gebruiken. 6/10.
Laag cijfer :O ... en ehh waarom niet gewoon naar bounty hunter tele met games necklage
? - mike
Afbeelding

Afbeelding
lun4 m4ster
Berichten: 1288
Lid geworden op: woensdag 23 april 2008, 19:09
Clan: kazilion

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door lun4 m4ster »

:!: nice :!:
:!: :!:
:!: 10/10 :!:
hitsige harry:Afbeelding
Ricardoolden
Berichten: 2645
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:53
RS: Ricardoolden (OSRS)
Clan: Rand Scape
Contacteer:

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door Ricardoolden »

nice guide!!! :D ik denk dat ik hier zeker wat aan het!! ik geef je een 10/10 :D/
ik denk dat de bank bij first of glutix dichterbij is.

P.S. voor dat ik dit las killde ik altijd green dragon's in de wildy en werd vaak gedood door revenants

ik heb nog geen eigen guide maar ik wil er denk wel 1 maken maar nog geen iedee waarover, als iemand een iedee heeft laat het mij dan weten :!: :?: :D/
<3 kipcorn <3
[/b][/color]
Afbeelding
Afbeelding
Damien'
Berichten: 2034
Lid geworden op: zondag 11 mei 2008, 11:38
RS: IPlutonium (p2p)
Clan: Holy Dutch Elite
Oude naam: Damien

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door Damien' »

Kijk netzoals de ervaren dragonhunter die hierboven er wat over zei vind ik ook deels. Ik ben op mijn anderew account cb 90 en heb 77 def vraag mij maar hoe makkelijk dat gaat. Maar ik ga ook gewoon de wildie in met die o zo makkelijk ownbare , revants.
Maar maak ook is een kaartje van de map! Dan kunnen mensen hiero ook met het kaartje kijken hoe je er kan komen.


7/10

~HH
Thiesje2 schreef:Qua ontstaan zou ik hardcore de oerknal noemen en jumpstyle de laatste gay-parade.
bliker60
Berichten: 953
Lid geworden op: zaterdag 19 januari 2008, 14:03

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door bliker60 »

mikefcdb schreef:
Speksku schreef: 1 van de beste plekken in rs vind ik, ik heb hier 99 hitpoints defence en bones voor 99 prayer gehaald. Leuk dat iemand er een guide van heeft gemaakt. :) Spirit terrorbird/tortoise/pak yak zijn ook handig om hides en bones mee te nemen.

Ik verdien er hard over de 400k per uur, gewoon 1 dose super sets kopen die je opdrinkt op de heenweg. War tortoise mee om hides en bones in te stoppen en energy pots om er heen te rennen als je low energy zit.

Voor low lvls is dit niet echt een lekkere spot lijkt me, met die baby blacks. Ik heb er in ieder geval al genoeg dood zien gaan.

Voor hoge lvls is pike ook lekker kosteneffectief food, omdat het cheap is en hoge lvls toch niet veel hoeven te healen.


Edit: Gebruik amulet of glories om naar edge te teleporten! Kan je meteen bij die obelisk je summ rechargen, en het is sneller dan varrock tab.

Edit: Je vroeg of ik je wilde raten, opzich kan ik dat wel doen maar je zal er niet zo blij van worden ;) Ik denk dat je beter eerst nog meer in de guide moet zetten. Bijvoorbeeld de puntjes die ik hierboven zei. (Summoning, potions behalve antifire, energy pots om te rennen, glory teleport naar edgevil, wat je moet doen als de portal in de tunnel je naar een verkeerde portal teleport).

Maar toch, voor nu: Een lekker originele guide van een goede plek om te trainen maar met deze guide kan je de de green dragons daar nog niet optimaal gebruiken. 6/10.
summoning staat erin!
potions dat hoeft niet persé
glory teleport naar edgeville staat erin
wat je moet doen als de portal in de tunnel je naar een verkeerde portal teleport... dat is nog nooit voorgekomen bij de vele trips die ik heb gemaakt... als je doet wat er in de guide staat overkomt je niks

Toegevoegd na 1 minuten:
Percelium schreef: Kijk netzoals de ervaren dragonhunter die hierboven er wat over zei vind ik ook deels. Ik ben op mijn anderew account cb 90 en heb 77 def vraag mij maar hoe makkelijk dat gaat. Maar ik ga ook gewoon de wildie in met die o zo makkelijk ownbare , revants.
Maar maak ook is een kaartje van de map! Dan kunnen mensen hiero ook met het kaartje kijken hoe je er kan komen.


7/10

~HH
1. kaartje van de map?... die staat er gewoon hoor
2. ik maak gewoon een simpele guide.. hij moet weer zo profesioneel doen... en ik heb zelf ook 77 def en het gaat gewoon makkelijk...
Klik Hier voor een guide waarmee je snel en veel kan verdienen. Speciale Green-Dragon-Hunting guide.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Damien'
Berichten: 2034
Lid geworden op: zondag 11 mei 2008, 11:38
RS: IPlutonium (p2p)
Clan: Holy Dutch Elite
Oude naam: Damien

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door Damien' »

Ik bedoel met een kaartje van de map een kaartje dat over de hele tunnel is ;)
Thiesje2 schreef:Qua ontstaan zou ik hardcore de oerknal noemen en jumpstyle de laatste gay-parade.
bliker60
Berichten: 953
Lid geworden op: zaterdag 19 januari 2008, 14:03

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door bliker60 »

die heb je niet nodig:P gewoon door de portal gaan en je bent er:)
Klik Hier voor een guide waarmee je snel en veel kan verdienen. Speciale Green-Dragon-Hunting guide.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Damien'
Berichten: 2034
Lid geworden op: zondag 11 mei 2008, 11:38
RS: IPlutonium (p2p)
Clan: Holy Dutch Elite
Oude naam: Damien

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door Damien' »

dat weet ik dan ook weer :lol:
Thiesje2 schreef:Qua ontstaan zou ik hardcore de oerknal noemen en jumpstyle de laatste gay-parade.
Waffie
Ex-moderator
Berichten: 15007
Lid geworden op: maandag 6 augustus 2007, 9:45
RS: Waffie Ownd (OSRS)
Oude naam: Waffie ownd

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door Waffie »

Goede guide! Ik vind deze een 10 waard, hij is goed gelukt. :) missChien (!) kan je nog een goed plaatje maken bij de dragons. :)
Afbeelding
Heb je specifieke vragen aan mij? Stuur me een privé-bericht
Gebruikersavatar
Matthias'
Berichten: 3495
Lid geworden op: zondag 2 maart 2008, 18:13
Clan: Lunagang
Oude naam: Matthias9

Re: ''speciale'' green-dragon-hunting-guide!

Bericht door Matthias' »

Zeker een 10! Makkelijk te lezen door leestekens, plaatjes zijn goed! ;)
Plaats reactie