Geld verdienen met Mage Training Arena!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Thund3r maul
Berichten: 25
Lid geworden op: maandag 8 september 2008, 17:03
Clan: Geen

Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Thund3r maul »

Geld verdienen met Magic Training Area Guide

Met deze guide wil ik jullie laten zien hoe ik geld verdien! (en magic train!)
Afbeelding

Benodigheden

Je hebt nodig: 33 magic als je alleen wilt verdienen. En 55 magic als je je magic redelijk wilt trainen! Hoe hoog hoe beter want je kan steeds betere entchantings doen en daar krijg je dus
meer exp en meer punten voor. Wat je in je inventory moet hebben is:
Afbeelding
Je houdt vaak ook runes over! (als je het goed doet tenminste) Daarom raad ik aan om
de guide van lunagang over de arena zelf te gebruiken! Daar staan tenminste alle oplossingen
van de mazes bij de telenectic gedeelte. http://www.lunagang.nl/mini-game/mage-t ... singen.php <- Oplossingen van de mazes! Als je de diamond entchant wilt doen moet je ook een
earth staff mee hebben!!!

Wat je aan moet hebben is:
Afbeelding
Je kan ook boots of lightness mee zodat je meer kan rennen en energy pots ( niet aangeraden )
Beginnen!
Stel je bent bij de G/e, je hebt alle spullen ingekocht en je bent klaar om te gaan. Rub je
ring of dueling en teleporteer naar al-kharid duel arena.
Afbeelding
Volg het pad ( Naar rijkdom :P) en je komt aan bij de MTA. Loop door het portaal achtige deur. Als je erin gaat voor de eerste keer moet je met het eerste monster praten dat er staat. hij zal je uitleg en de progress hat geven.
Loop een stukje verder. Je ziet nu als het goed is dit plekje:
Afbeelding

Geld verdienen!

Als eerste raad ik je aan om de entchanting portal in te gaan, alle dragonstones te pakken en ze allemaal te entchanten! Hoe hoger level je entchant is hoe meer punten je krijgt! Met de diamond entchant (LvL 4 entchant) Krijg je 8 punten! Afbeelding
Afbeelding Dan moet je in de telenectic portal in te gaan. (Deze vind ik persoonlijk het saaist en daarom is het fijn om deze als eerste af te hebben!)Daar moet je met de spell ''Telenectic grab'' De guardian
statue verschuiven en de mazes oplossen. Je moet Nu 5 keer de maze oplossen en dan heb je 18 punten verdiend! Als
je het dat hebt gedaan moet je uit de telenectic portal en weer alle dragonstones oppakken en entchanten. Dit moet je dus herhalen totdat je 120 telenectic points hebt. Je hebt dan ook wel wat entchaning pizazz points maar dat hangt af van je magic level.
Afbeelding
Ga nu de telenectic theatre uit en ga de graveyard teleport in! Je komt nu in een kleine ruimte waar hoopjes botten liggen en uit de lucht botten komen vallen van de beesten die in runescape geslacht worden! :twisted:
Je krijgt hier om de paar seconden 2 schade. Pak 4 botten en gooi ze weg! op de grond :P en pak an 8x een bot van dezelfde stapel. Cast dan de spell ''Bones to bananas'' en de botten veranderen in een bijna volle inventory bananen! Deposit deze bananen en ga terug naar je stapel. Pak weer 8x een bot en herhaal de spell en het fruit wegbrengen ! Blijf dit herhalen totdat je 120 points hebt! Je moet wel als je op ongeveer 8 hp zit weer botten pakken, in bananen veranderen en opeten want we willen niet dat je doodgaat :tssk: Je kan hier ook de spell bones to peaches gebruiken! maar die moet je eerst kopen voor meer punten dan de boots ... -.- dus dat duurt alleen langer maar meer exp en ze healen 8!
Dit duurt wel even maar is leuker dan telenectic en duurt ook veel minder lang :D
Afbeelding
Nu moet je alchemy punten gaan verdienen! Je moet de hele tijd spullen zoeken in de kasten! Het ene spul is waardevoller
dan het andere! Maar de prijzen veranderen de hele tijd dus wel opletten dat je niet door lacht op een item dat 30 was en nu 5 ofzo! 100 coins is een punt dus je moet 12k coins hebben! Dat is ook het maximum en bij 10k moet je bij elke alch doorklikken of je het wilt doen! Dus ik raad aan om eerst 10k te krijgen dan 2k en dan ben je klaar!
Afbeelding
Nu moet je het entchanting gedeelte afmaken! Dus raap de dragonstones op, entchant ze en hop dan van wereld! todat je 1200 punten hebt! het gaat sneller dan je denkt!

SLOT!!!

Stel je hebt 120 telenectic pizzaz points, 120 graveyard points 1200 entchating points en 120 alchemy points! Ga naar de 1ste verdieping van het hoofdgebouw van het MTA :D en koop de boots! :cry: weg punten :P maar geen zorgen want je
hebt nu een hoop geld verdiend!

Verkoop de infinity boots op G/e op de max prijs! Als het goed is zijn ze in een keer weg! Je kan nu blij ( en rijk ) naar huis!!! :bier:

Guide door: Thund3r maul
Laatst gewijzigd door Thund3r maul op donderdag 11 september 2008, 17:05, 11 keer totaal gewijzigd.
Purez zijn goed...
Purez zijn de best!
PUREZ ZIJN BETER DAN DE REST!!!
Help mij een goede gladiator worden door op deze link te klikken!
http://s3.gladiatus.nl/game/c.php?uid=52745
Afbeelding
jappa fan
Berichten: 332
Lid geworden op: woensdag 18 juli 2007, 15:52

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door jappa fan »

Thund3r maul schreef:Geld verdienen met Magic Training Area Guide

Met deze guide wil ik jullie laten zien hoe ik geld verdien
volgens mij wip??
Afbeelding
Gebruikersavatar
myfemaledogy
Berichten: 853
Lid geworden op: vrijdag 17 augustus 2007, 15:06
Clan: geen
Oude naam: ertcoregert, Mobby DaxterMark. [GenoDemo

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door myfemaledogy »

10/10 geweldig =D>

ik zou er iets verder aan werken voordat je wat post

[edit]
naais, ziet er goed uit

9/10 mooi gemaakt, is helaas al vrij bekend, maar toch mooi gedaan
Laatst gewijzigd door myfemaledogy op donderdag 11 september 2008, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
R Hekezen R
Berichten: 359
Lid geworden op: woensdag 16 juli 2008, 20:08
Clan: geen
Oude naam: Sir Goldmoon

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door R Hekezen R »

hij is nu al beter, even je lettertype wat kleiner maken ;)
Laatst gewijzigd door R Hekezen R op donderdag 11 september 2008, 15:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Gratis spullen? Lockerz is Dé site!
Lockerz account nodig? Pb me maar!


Nieuwe Rsnaam: R Hekezen R
Afbeelding
Whisperer
Berichten: 2185
Lid geworden op: zondag 25 november 2007, 16:19
Oude naam: Wont-Cry

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Whisperer »

Als je rechtsboven op wijzigen klikt, kan je bovenaan je bericht de titel veranderen ^_^ Ik vind het lettertype enzo een beetje groot :roll:
Sjappie2nd
Berichten: 1640
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 18:30
Oude naam: ownag3

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Sjappie2nd »

8/10

want dat van de enchantment vind ik een beetje zwak, het duurt best wel lang voor die dragonstones respawnen ...
dus kan je beter: ook de aanbevolen dingen enchanten OF alchs meenemen, en tussendoor doen ....

bij de graveyard kan je als je de spreuk kan ook bones 2 peaches gebruiken = meer xp, peach healt meer
Afbeelding

Afbeelding
Thund3r maul
Berichten: 25
Lid geworden op: maandag 8 september 2008, 17:03
Clan: Geen

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Thund3r maul »

Opzicht is het toch een guide waar ik uitleg wat ik doe om geld te verdienen en niet hoe de mage training arena werkt -.- maarja dank voor de rating :D enne bones to peaches duurt alleen langer om te halen etc en met de dragon stones entchanten gaat erg snel want je verdient ongeveer 40+ points per 1 x hoppen als de d stones niet weg zijn tenminste!
en ik schreef er bij HOPPEN en met hoppen wacht je dus NIET totdat ze respawnen! dus dat duurt niet lang :P
Purez zijn goed...
Purez zijn de best!
PUREZ ZIJN BETER DAN DE REST!!!
Help mij een goede gladiator worden door op deze link te klikken!
http://s3.gladiatus.nl/game/c.php?uid=52745
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door 3dxbox »

Misschien hoelang het duurt??
En wat voor Magic exp hou je over aan het Alchen, Enchanten enz.??
En hoeveel maak je (ongeveer) winst?
Wel belangrijk om te weten..
Ik kende het al, er is ook een dezelfde manier maar dan met Mage Book.

7/10
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Sjappie2nd
Berichten: 1640
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 18:30
Oude naam: ownag3

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Sjappie2nd »

Thund3r maul schreef:Opzicht is het toch een guide waar ik uitleg wat ik doe om geld te verdienen en niet hoe de mage training arena werkt -.- maarja dank voor de rating :D enne bones to peaches duurt alleen langer om te halen etc en met de dragon stones entchanten gaat erg snel want je verdient ongeveer 40+ points per 1 x hoppen als de d stones niet weg zijn tenminste!
en ik schreef er bij HOPPEN en met hoppen wacht je dus NIET totdat ze respawnen! dus dat duurt niet lang :P
soz :oops: , dan gaat het wel snel jah ...
Afbeelding

Afbeelding
Thund3r maul
Berichten: 25
Lid geworden op: maandag 8 september 2008, 17:03
Clan: Geen

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Thund3r maul »

3dxbox schreef:Misschien hoelang het duurt??
En wat voor Magic exp hou je over aan het Alchen, Enchanten enz.??
En hoeveel maak je (ongeveer) winst?
Wel belangrijk om te weten..
Ik kende het al, er is ook een dezelfde manier maar dan met Mage Book.

7/10
Goed idee :P ik ga er morgen aan werken ;D

Toegevoegd na 19 uur en 16 minuten:

Kga er zow aan beginnen :P
Purez zijn goed...
Purez zijn de best!
PUREZ ZIJN BETER DAN DE REST!!!
Help mij een goede gladiator worden door op deze link te klikken!
http://s3.gladiatus.nl/game/c.php?uid=52745
Afbeelding
denouk5
Berichten: 1123
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 20:51

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door denouk5 »

nice guide 10/10 misschien kun je er nog inzetten hoeveel je ongeveer verdiend en hoeveel de runes kosten die je mee neemt
baba boy 5
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 7 september 2008, 19:32

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door baba boy 5 »

Nice! 10/10 mrja je zou inderdaad wat kunnen verbeteren!
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door brian1454 »

zeer goede guide! 9/10
hoeveel winst maak je rpecies als je alle runes voor med price koopt?
the dragon
Berichten: 517
Lid geworden op: dinsdag 2 september 2008, 19:25
Oude naam: gp istanbul!

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door the dragon »

als je 33 magic hebt hoe verdien je dan geld?
Afbeelding
Thund3r maul
Berichten: 25
Lid geworden op: maandag 8 september 2008, 17:03
Clan: Geen

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Thund3r maul »

:P je maakt ongeveer 600k winst! en als je 33 magic hebt verdien je evenveel als je 99 bent -.- het gaat alleen slomer! lees me guide nog eens door! De min requierments zijn namelijk 33 voor telegrab en dat is het hoogste dat je moet hebben om dit te kunnen doen! bones to bananas, entchant en low alch zijn lager dan 33! als je dit niet snapt pm me dan ff! :D
Purez zijn goed...
Purez zijn de best!
PUREZ ZIJN BETER DAN DE REST!!!
Help mij een goede gladiator worden door op deze link te klikken!
http://s3.gladiatus.nl/game/c.php?uid=52745
Afbeelding
Boe552
Berichten: 241
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 21:34
Clan: hell knights
Oude naam: ~boe552

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Boe552 »

kun je ook battle staffs kopen zijn 8k each ge? misschien maak je daar meer winst mee :;)
Afbeelding
the dragon
Berichten: 517
Lid geworden op: dinsdag 2 september 2008, 19:25
Oude naam: gp istanbul!

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door the dragon »

Werkt dit nog steeds?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timmie wc
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 13:46

Re: Geld verdienen met Mage Training Arena!

Bericht door Timmie wc »

Zeer Goeie Guide zelf veel geld mee verdient 10/10 maar een paar foutjes 9/10Ja, ik heb deze guide gevolgt en het is me gelukt! en heb infinity boots voor 877k verkocht! 8-) , dus deze guide werkt nog steeds! :lol:
Plaats reactie