De ultieme starhunting guide! Met team en solo!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

De ultieme starhunting guide! Met team en solo!

Bericht door Smartie` »

Star Hunting met een team!door Egt Smartie.
Inhoudsopgave:
1. Inleiding + belangrijke begrippen.
2. Regels van de ster.
3. Het hunten van de ster.
4. De reward.
1. Inleiding + Belangrijke begrippen.
Star hunten is een onderdeel van "Distractions & Diversions". Je kan kijken wanneer een ster land door in een Telescope van je huis te kijken, hoe beter je telescope hoe preciezer de tijd.
Net als Pinguin hunten zit er een reward aan van Xp en Cash en net als bij Pinguin hunten is het makkelijker als je het met een team doet. Er zijn verschillende teams die star hunts doen, kijk gewoon even op het Runescape Forum en je vind wel een team.

Je hebt sterren in 9 verschillende maten, alle maten geven andere exp en hebben andere reqs:
Grootte - req - xp per dust.
Size 1Mining 1014 xp
Size 2Mining 2025 xp
Size 3Mining 3029 xp
Size 4Mining 4032 xp
Size 5Mining 5047 xp
Size 6Mining 6071 xp
Size 7Mining 70114 xp
Size 8Mining 80145 xp
Size 9Mining 90210 xp
Als je een star van bijvoorbeeld size 8 hebt en je begint de minen dan kun je de star prospecten:
Afbeelding
Dan zie je dat hij een bepaald procent is op weg naar de volgende laag. Een size 8 ster moet van laag 8, naar 7, naar 6, naar 5, enzovoorts tot 1. Als size 1 op 100% is dan verschijnt de star sprite. Tijdens het minen krijg je star dusts, die moet je bij de star sprite inleveren voor een reward.

Er zijn een aantal begrippen die ik in de guide gebruik, of die tijdens het hunten veel worden gebruikt:
Scoper = De persoon die bij de telescope staat om te kijken hoelang het nog duur totdat de ster land.
Spotter = Iemand die bij een bepaalde plek gaat wachten totdat de ster land, op iedere plek waar de ster kan landen staat één spotter.
Covered = Als een spotter bij een plek(spot) gaat staan om op de ster te wachten, dan is die plek covered.
Tubbied / Tubbie = De star sprite die verschijnt als je de ster helemaal door gemined is wordt vaak Tubbie genoemd (omdat het op een teletubbie lijkt), als de star sprite is verschenen dan is de star dus Tubbied.
Wave = Alle sterren vallen binnen half uur in alle werelden, niet tegelijk, maar dichtbij elkaar. Als alle sterren vallen, dan is er een wave. Na een wave duurt het meestal 1,5 uur tot 2 uur voordat er weer een ster valt, als er dan 1,5 ongeveer voorbij is dan begint er weer wave.
World ... is down! = Dit roept de scoper als de ster is gevallen, maar nog niet gevonden.
... is clear! = Dit roept een spotter als de ster niet is gevallen op de plek die hij covert, de wereld is dus letterlijk vertaald schoon.
F2f xp = De afkorting van "First to find exp"
C&K = De afkorting van "Crandor en Karamja", één van de gebieden waar een ster kan vallen.
M M = De afkorting van "Morytania en Mos Le'Harmless", één van de gebieden waar een ster kan vallen.
PGT = De afkorting van "Piscatoris, Gnome Stronghold, Tirannwn", één van de gebieden waar een ster kan vallen.

Voor nog meer begrippen kan je op het RS Forum kijken: Quickfindcode: 75-76-249-57938758
2. Regels van de Ster.
Er zijn natuurlijk ook regels en beperking bij het Star Hunten:
-Je kan maar 200 dusts krijgen van 1 ster.
-Je kan maximaal 1 reward per dag krijgen van de star sprite die verschijnt als de star helemaal door gemined is. Maar je kan wel nadat je 200 dusts hebt ingelevert nog een keer 200 dust minen op een andere star.
-D'er is maar 1 ster per wereld.
-Alle sterren vallen in een wave.

Hier komen er binnenkort meer bij, ik moet er gewoon nog wat meer bedenken.
3. Het hunten van de Ster!
Nu komt het belangrijkste van deze guide, het vinden van de ster!
Voordat we beginnen moet je weten waar de sterren kunnen landen. In de telescoop zie je de regio waarin een ster landt. Iedere regio bestaat uit een aantal mogelijke landingsplaatsen, sommige hebben reqs andere niet. Sterren vallen in 85% (zo maar een getal, maar in ieder geval heel vaak) in minen!
Naam van plek - reqs.
Misthalin:
Oostelijke mijn in Lumbridge Swamp.Geen reqs
De mijn ten zuidoosten van Varrock.Geen reqs
De mijn bij Champions guild.Geen reqs
Boven de rune shop van Aubury.Geen reqs
Asgarnia:
De mijn ten westen van Falador.Geen reqs
Rimmington mijn.Geen reqs
De mijn in Crafting guild.40 Craft + een Brown apron
Ten noorden van Mining guild.Geen reqs
Kandarin:
Buiten de Magic guildGeen reqs
De mijn ten westen van Ardougne.Geen reqs
Buiten de Legend's guild.Geen reqs
De mijn ten noorden van Yanille (bij het Monastery).Geen reqs
De mijn bij de Coal Trucks.Geen reqs
Morytania of Mos Le'Harmless:
Buiten de Canifis bank.Priest in Peril af.
Buiten de Burgh de Rott bank.In Aid of the Myreque af.
Ten zuiden van de Moss Le'Harmless.Cabin Fever af.
Fremennik Regio en Lunar Isle:
De mijn in Rellekka.Geen reqs.
De mijn ten zuiden van keldagrim.Geen reqs.
Bij de ingang van de Jatiszo mijn.Fremennik Isles af.
Bij de Rune rock op Neitiznot.Fremennik Isles af.
De mijn op Miscellania.Fremennik Trials af.
De mijn bij de ingang van Lunar Island.Lunar Diplomacy af.
Crandor of Karamja:
De zuidwestelijke mijn op Crandor.Dragon Slayer af.
De goldmijn ten noordwesten van Brimhaven.Geen reqs.
De Nature Altaar mijnGeen reqs.
De mijn bij de Brimhaven Dungeon ingang.Geen reqs.
De Gem mijn bij Shilo Village.Shilo Village af.
Piscatoris, Gnome Stronghold of Tirannwn:
De mijn ten zuiden van de Fishing Colonony.Geen reqs.
De Gnome Stronghold bank.Geen reqs.
Lletya, ten zuiden van waar het het Elf Crystal je teleport.MEP I starten.
Kharadian Dessert:
Buiten de Scorpion mijn ten noorden van Al Kharid.Geen Reqs.
Ten westen van het ziekenhuis van de Duel Arena.Geen reqs.
Bij de Al Kharid bankGeen reqs.
Bij de Nardah bank.Geen reqs.
De Quarry.Geen reqs.
De mijn ten noorden van Uzer.Geen reqs.
De mijn van Voltures.Geen reqs.
Wilderness:
De mijn bij de Zamorak Mage (ten noorden van Edgeville).Geen Reqs.
Bounty Hunter bank.Geen reqs.
Bij de Mage Arena bank.Geen reqs.
De mijn ten noordwesten van Edgeville.Geen reqs.
Hobgoblin Mine.Geen reqs.
De Pirates Hideout mijn.Geen reqs.
Bij de Rune rocks.Geen reqs.
onderstreept = kijk begrippenlijst als je niet weet wat het is.

Dit zijn alle plaatsen waar de ster kan landen! Maar hoe vind je een ster nou?
Je hebt een scoper nodig en een aantal spotters, die vind je in de clanchat die je gebruikt voor het hunten. De scoper is meestal de leider van de hunt. De scoper vraagt naar spotters of er komt iemand die roept dat hij wil een plek wil coveren. Als de scoper roept dat de star gevallen is dan gaat iedereen kijken of de ster op de plek is gevallen die zij coveren. Als dat niet is roepen ze in cc dat die plek clear en als dat wel is dan roepen ze de size en de plek in de cc.
Hier is een voorbeeld van een gesprek als ze een star gaan zoeken:
Persoon 1 = Scoper + leider.
Persoon 2, 3, 4, 5 = Spotters.

1: "W27 star in 10-13 minutes! At Asgarnia!"
3: "I wanna cover Mining guild plz!"
1: "Ok, you get mining guild, W27 needs people!"
5: "I'll get Rimmington mine!"
2: "Could I cover Falador west mine plz?"
1: "Ok, great! We need 1 more spotter at W27 Asgarnia!"
4: "Where do you guys need me?"
3: "Get Craft guild plz."

-Even Later-

1: "0-3 minutes till W27 are Asgarnia!"
3: "W27 be alert!"
1: "W27 star is down! W27 is down!"
2: "Falador west mine is clear"
3: "Mining Guild clear"
5: "Sz 6 at Rimmington mine!"
4: "Coming"
2: "Yea! Sz 6, coming too"

Zo zal het niet gaan, maar het is een voorbeeld.
Afbeelding
4. De reward.
Als de ster is gemined dan komt de Star Sprite. Hier praat je mee en je geeft alle Stardust aan de tubbie. Hij geeft je een reward van een aantal Cosmic en Astral runes, noted Gold ores en Coins. Meestal is de waarde rond de 90k, dat is dus free 90k per dag! Ook krijg je veel gems tijdens het minen van de Star. De Tubbie geeft je ook een Mining boost voor 15 minuten.
Afbeelding

Tips bij stars:
-Als je geen 200 stardust haalt kan je in de Clanchat bij een andere star de laatste paar dust nog minen.
-Als je een Amulet of Glory(4) draagt dan krijg je meer gems.
-Als je met de Mining Boost gaat minen dan verdien je nog meer. Je merkt het verschil egt!
-Kijk altijd eerst of er geen clan in de world zit die je wilt solo'n.
-Als je ervaring hebt met solo'en dan kan je de volgordes die ik geef aanpassen naar manieren die jij fijner vind.
-Als je een clanhunt wilt scopen kies dan geen Misthalin of Asgarnia.
-Het is handig om een Wilderness star achter de hand te houden, als jou star een low size is dan kan je daar naartoe. Wilderness stars worden vaak pas laat gevonden en zijn nooit druk.
-Je kan op Neitiznot (trolls), Lunar Isle (Suquahs) en in de Wilderness (Revenants) safespotten achter de star.
Dit was mijn guide!
Afbeelding
Dit is mijn allereerste guide en ik ben nog niet erg ervaren met starhunten, dus ik accepteer alle tips van iedereen!!! ;)
Laatst gewijzigd door Smartie` op dinsdag 14 juli 2009, 8:44, 7 keer totaal gewijzigd.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Smartie` »

Dit was eerst een reactie op de post die hieronder, maar Kilerhageman heeft er de 2de post van gemaakt zodat ik hier goed mijn solo guide kan maken! 8-)
Solo Star hunting!
Je kan natuurlijk ook sterren alleen vinden, dit is moeilijker. Maar je hebt dan geen clan bij je star dus meer mining exp.

Ik ga hier regio per regio de reqs en de manier om de star te vinden laten zien. Ik zal hem niet zo mooi maken als de eerste post, maar wel zo informatief mogelijk. Ik leg uit hoe je zo snel mogelijk alle spots bekijkt, maar als je de star vind moet je natuurlijk niet door rennen naar de volgende spot! :)

Voor solo'en heb je altijd een eigen scope nodig. Je begint bij solo'en bij je scope, ik leg uit hoe je nadat de star is gelandt hem ook vind.

Misthalin:
Oostelijke mijn in Lumbridge Swamp.Geen reqs
De mijn ten zuidoosten van Varrock.Geen reqs
De mijn bij Champions guild.Geen reqs
Boven de rune shop van Aubury.Geen reqs
Items required:
-Combat bracelet met minstens 1 charge
-Varrock teleport
-Lumbridge teleport

Als de star down is teleport je met je Combat Bracelet naar de Champions guild, kijk achter de farm patch en ren dan naar het oosten, naar de zuidoost mine. Als je bij de zuidoost mine bent teleport je snel naar Varrock en ren je naar de Rune Shop. Dan gebruik je Lumbridge teleport en ren je naar de Fishing en de Mining tutor in het zuiden van de Swamps.
Asgarnia:
De mijn ten westen van Falador.Geen reqs
Rimmington mijn.Geen reqs
De mijn in Crafting guild.40 Craft + een Brown apron
Ten noorden van Mining guild.Geen reqs
Items required:
-Skill Necklace met minstens 2 charges
-Falador teleport
en ook 19 ranged, 11 Agility en 37 Strength voor Falador Shortcut.

Begin met tele naar falador en ren naar het westen, door de shortcut, naar de mine. Dan met Skills Necklace naar mining guild, kijk of ster buiten is en tele naar Craft guild met Skill Necklace, kijk in de mine en ren dan naar Rimmi mine.
Kandarin:
Buiten de Magic guildGeen reqs
De mijn ten westen van Ardougne.Geen reqs
Buiten de Legend's guild.Geen reqs
De mijn ten noorden van Yanille (bij het Monastery).Geen reqs
De mijn bij de Coal Trucks.Geen reqs
Items required:
-Dramen Staff
-2 Teleports naar Ardougne
-Teleport naar Watchtower / Yanille house portal
Je moet ook 50 Construction/Watchtower quest en een deel van Fairytales II hebben.

Teleport naar Ardougne en ren naar legend's guild, kijk bij de mine en ga dan met je Dramen staff naar de Fairy Ring. Gerbuik code "ALS" en je komt in MC Grubor woods, ren door de shortcut, naar de Coal Trucks. Gebruik nog een Ardougne teleport en ga naar het zuiden, naar de Monastery en de Iron Mine. Dan teleport naar Watchtower/house portal Yanille (kan allebei) en ren naar Mage Guild. Vanaf Mage Guild naar het noorden naar de Port Khazard mine.
Morytania of Mos Le'Harmless:
Buiten de Canifis bank.Priest in Peril af.
Buiten de Burgh de Rott bank.In Aid of the Myreque af.
Ten zuiden van de Moss Le'Harmless.Cabin Fever af.
Items Required:
-Dramen Staff of een Portal naar Canifis in je huis.
-Coins
-Ectophial
Je moet ook Ghosts Ahoy en een deel van Fairytale II gedaan hebben.

Teleport naar een plek waar een Fairy Ring dichtbij is. Bv Ardougne Teleport. Bij de Fairy Ring tele je naar Zanaris en dan de code CKS naar Canifis. Je kan ook naar je house teleporten en dan met een teleport portal naar Canifis. Bij Canifis kijk je op de Town Square, dichtbij de bank. Daarna ga je naar de shortcut van Canifis naar Burgh De Rott, kijk in Burgh de Rott bij de bank. Daarna tele je met je Ectophial naar Port Phasmathys en pak je de boot naar Mos Le'Harmless en kijk daar ten zuiden van de bank.

Fremennik regio en Lunar:
De mijn in Rellekka.Geen reqs.
De mijn ten zuiden van keldagrim.Geen reqs.
Bij de ingang van de Jatiszo mijn.Fremennik Isles af.
Ten zuiden van de brug naar Rune rock op Neitiznot.Fremennik Isles af.
De mijn op Miscellania.Fremennik Trials af.
De mijn bij de ingang van Lunar Island.Lunar Diplomacy af.
Items Required:
-ongeveer 5 house teleports (huis in relekka) of 5 teleports met enchanted lyre.
-Waterbirth teleport kan handig zijn, hier heb je 72 magic en 2 astral, 1 law en 1 water rune voor nodig.
-Seal of passage
-Food en wat defence bonus met je armour
Het is erg handig als je spellbook op Lunar Magicks staat.

Als je huis in Relekkka staat dan ren je, nadat de star down is, naar de pier waar je naar Jatiszo en Neitiznot kan gaan. Als je huis niet in Relleka staat, dan teleport je met een lyre. Ren via de relekka mine zodat je kan zien of daar een star is. Daarna kan je kiezen of je eerst naar Jatiszo of eerst naar Neitiznot wil gaan. Ren op het eiland naar de landingsspot en teleport daarna terug naar je huis of met je lyre. Ren terug naar de pier om naar de twee eilanden te gaan, dit keer via het plein. Je komt langs een musician, ik raad je aan daar even te resten. Vaar nu naar het andere eiland en ren weer naar de landingsspot. Teleport opnieuw terug op je eigen manier en ren dit keer naar de mine ten zuiden van Keldagrim Entrance, de star land vlakbij de zuidelijkste stenen. Teleport terug en ren Relekka weer in, rest weer bij de musician en ga daarna naar de pier waar je naar Miscelenia kan gaan en ren daar naar de mine op Miscelenia. Als je spellbook op Lunar Magicks staat teleport dan met een Waterbirth teleport (2 astrals, 1 law en 1 water rune) of met een home teleport (geen runes) naar Lunar Isle en ren naar het huisje met een dungeon entrance teken, dit is naar het noordoosten.
Crandor of Karamja:
De zuidwestelijke mijn op Crandor.Dragon Slayer af.
De goldmijn ten noordwesten van Brimhaven.Geen reqs.
De Nature Altaar mijnGeen reqs.
De mijn bij de Brimhaven Dungeon ingang.Geen reqs.
De Gem mijn bij Shilo Village.Shilo Village af.
Items Required:
-Een Amulet of Glory met minstens 1 charge
-Een huis in brimhaven(aangeraden) of een teleport naar Ardougne + 150 gp ongeveer
-Karamja gloves 3 is aangeraden
-Een teleport naar nature altar van Great Orb Project, een Spirit Graahk of een dramen staff
Je moet ook een deel van Fairytales II gedaan hebben als je bij de laatst in het lijstje de dramen staff kiest, dan heb je ook een teleport nodig die je dichtbij een fairy ring brengt.. Als je de teleport naar het nature altar gebruikt heb je 50 Runecrafting nodig en bij de Graahk heb je 57 Summoning nodig.
Ook raad ik aan dat je de Karamja achievment diary hard hebt gedaan.

Dit is de moeilijkste locatie om te solo'en, de landingsspots liggen ver uit elkaar en er zijn geen tele's dichtbij.
Als je huis in brimhaven ligt ga je je huis uit en ren je naar het zuiden naar de dungeon entrance, kijk een beetje ten zuiden van de mine op de kust en ren dan naar het noordwesten naar de horseshoe mine. Als je geen huis in Brimhaven hebt dan teleport je naar Ardougne, ga je naar de pier en pak je de boot naar Brimhaven. De horseshoe mine is de mine ten noordwesten van brimhaven. Teleport hierna opnieuw naar je huis in brimhaven of naar ardougne(pak de boot naar Brimhaven weer) en ga naar de Cart. Daarmee ga je naar Shilo Village, ren naar het noorden naar de gem mine. Hierna heb je een keus: of je teleport met een Spirit Graahk, of je teleport naar een plek met een fairy ring en je gaat naar code CKS of DKP (dat moet ik nog even uitvinden), of je gebruikt een teleport naar nat altar van de Great orb project minigame. Welke manier je ook gebruikt, ren naar de mine dichtbij het altar. Daarna teleport je met een Amulet of Glory naar Karamja en ren je naar de Dungeon, door de Dungeon naar Crandor en dan naar de Mithril ores.
Piscatoris, Gnome stronghold of Tirannwn:
De mijn ten zuiden van de Fishing Colonony.Geen reqs.
De Gnome Stronghold bank.Geen reqs.
Lletya, ten zuiden van waar het het Elf Crystal je teleport.MEP I starten.
Items Required:
-Een teleport in de buurt van een spirit tree (ik raad aan ring of duelling naar Mobelising Armies)
-Een Elf Crystal van MEP I
-Een dramen staff en een teleport dichtbij een fairy ring of een Spirit Kyatt
Je moet ook Tree Gnome village hebben gedaan. Als je met de fairy rings naar Piscatoris wil gaan, dan moet je een deel van Fairytales II hebben gedaan en met de Kyatt heb je 57 Summoning nodig.

Teleport als de star down is naar een spirit tree, in mijn geval naar Mobelising Armies. En ga naar Gnome Stronghold, kijk bij het huisje met de bank (ten westen van de spirit tree). Teleporteer daarna met je elf crystal naar de landingspot bij Lletya, kijk een beetje naar het zuiden. Ga daarna naar een plek met een fairy ring of gebruik je Kyatt om naar Piscatoris te gaan. Als je met de fairy ring gaat gebruik je de code AKQ. Ren daar naar de mine.



WIP!
Ik heb niet genoeg tijd en zin om dit af te maken, maar soms zal ik weer eens afmaken.
Laatst gewijzigd door Smartie` op maandag 13 juli 2009, 9:45, 6 keer totaal gewijzigd.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Narchildus
Berichten: 290
Lid geworden op: vrijdag 25 juli 2008, 15:46

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Narchildus »

Deze guide is ook wel extreem goed:) Hoelang heb je erover gedaan
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
L0L
Berichten: 314
Lid geworden op: zaterdag 8 maart 2008, 7:54
Oude naam: Broeska

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door L0L »

nouw dan maak ik je nog een keer happy 10/10! :mrgreen:
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Smartie` »

Narchildus schreef:Deze guide is ook wel extreem goed:) Hoelang heb je erover gedaan
3/4 uur denk ik.
maar ik heb die tabellen dom aangepakt, ik had ook kunnen kopiëren :lol: .

Ty again Bryce!! 8-)
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Bartt »

Best wel nice, ik zal het dadelijk eens uitproberen.

9.5/10
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Masterwim1
Berichten: 5210
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
RS: Wim1 (p2p)
Clan: The Nexicans

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Masterwim1 »

Mooie guide! :P En het is niet de reward, maat het reward :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Smartie` »

Masterwim1 schreef:Mooie guide! :P En het is niet de reward, maat het reward :P
Ik heb altijd "de reward" gebruikt hoor :o

Ty Esc!
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door myass »

zeer nice guide dude :D 10/10
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
Gebruikersavatar
rokkor
Berichten: 168
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 9:12

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door rokkor »

Ik ga het eens uitproberen.
Hier staan mijn guides
In- of uitklappen •
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=112007
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=115341
Kom bij de god clan voor dat het te laat is!
Ps site is de site:http://www.freewebs.com/degodclan/index.htm
Lex
Berichten: 377
Lid geworden op: donderdag 7 februari 2008, 18:39
Oude naam: Lex

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Lex »

Nice guide 10/10
Afbeelding
PRO SIG GROOTMONSTER
knakles1
Berichten: 82
Lid geworden op: vrijdag 11 april 2008, 16:39

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door knakles1 »

goede guide 10/10!
Lucandon
Berichten: 1500
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 12:44
Clan: lunatube cc
Oude naam: Raid

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Lucandon »

ik maak je iets meer happy 10+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++/10
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Smartie` »

Wouw.
Meer kan ik niet zeggen atm! Echt heel erg bedankt mensen!!
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Spacekees
Berichten: 5214
Lid geworden op: zaterdag 24 november 2007, 15:47

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Spacekees »

Om het even af te maken dan?
11/10! ;)
Jammer dat ik Non-member ben, anders kon ik hem uitproberen.
Maarja je kan Mining ook trainen in Non-member werelds :D
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Smartie` »

Powerminen is ook makkelijk, kijk maar naar de guide van Tomplayer! ;)
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Ricc »

omfg extreem goede guide! Ik vroeg me altijd al af waar ik die plaatsen kon vinden

11/10. 10/10 voor de inhoud en 1/0 voor de moeite.
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Smartie` »

Danke!
Ik weet van 2 regio's al precies hoe ik ze moet solo'en, maar ik wil er iets meer weten.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Gebruikersavatar
M o s P s v
Berichten: 129
Lid geworden op: woensdag 24 december 2008, 15:26

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door M o s P s v »

nou.. aangezien 't niet het makkelijkste is in rs. En jij het gewoon perfect uitlegt
vind ik dit wel een 10/10 waard !

mos
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Guide voor Star Hunting met een team.

Bericht door Smartie` »

Tyvm, ik wil binnenkort beginnen aan Solo Star Hunting.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Plaats reactie