Temple trekking guide!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Temple trekking guide!

Bericht door Ru ben ik »

Afbeelding
By: Ru_ben_ik.

1. Inleiding.

Ik wilde voor slayer de quest Legacy of seergaze doen, maar daarvoor moest ik Darkness of hallowvale doen, en daarvoor weer In aid of the myreque! Tijdens die quests moest ik een stukje Temple trekking doen en dat vond ik wel leuk. Daarna ben ik gewoon de minigame gaan doen en ben ik erachter gekomen dat het goed verdient en ook nog goede exp geeft!
Succes met lezen en leuk dat je op mijn link geklikt hebt, ik hoop dat de guide je bevalt.

2. Inhoud.

1. Inleiding.

2. Inhoud.

3. Wat is temple trekking?

4. Requirements.
4.1. Stats.
4.2. Quests.
4.3. Armour.
4.4. Inventory.

5. Aanbevolen techniek.
5.1. Lager dan 70 Combat.
5.2. 70 - 100 Combat.
5.3. 100+ Combat.

6. De events.
6.1. Combat events.
6.2. Puzzle events.
6.3. Overige events.

7. De rewards.
7.1. Exp rewards.
7.2. Reward tokens.
7.3. In-game rewards.

8. Slot.

3. Wat is Temple trekking?

Temple trekking is een toch wel combat-based (je moet dus vechten) minigame die eigenlijk een beetje vergeten is, dit is erg jammer omdat je er goed geld en exp. mee kunt verdienen, deze minigame draait erom dat je avonturiers van de Paterdomus of dorpelingen uit Burgh deRott veilig naar de andere kant van Mort myre swamp brengt, de avonturiers moeten dus naar Burgh deRott en de dorpelingen moeten dus naar de Paterdomus.

Deze minigame is handig om van Burgh deRott naar de Paterdomus te reizen omdat je, samen met de avonturier of dorpeling, zelf ook meereist naar de andere kant.

Als je van de Paterdomus naar Burgh deRott reist heet deze minigame Burgh deRott ramble, andersom heet het Temple trekking, de meeste mensen gebruiken de laatste naam omdat deze wat makkelijker is.

Zodra je de mensen van de Paterdomus naar de andere kant hebt gebracht, sta je gelijk tussen de dorpelingen van Burgh deRott, dus je kunt gelijk weer terug.

De dorpelingen of avonturiers kunnen natuurlijk zelf ook wel naar de andere kant reizen denk je nu, dat zou ook wel kunnen, maar in de swamp zitten allemaal verschillende monsters en puzzels, de wat sterkere mensen zeggen dat ze het zelf ook wel zouden kunnen, maar willen je toch meehebben voor de zekerheid, dit geldt ook voor de wat zwakkere mensen, al hebben die hun twijfels of ze het zouden halen zonder jou..
De zwakste mensen zijn het meest afhankelijk van jou en geven daarom dus ook de beste reward, hoe sterker de persoon die begeleidt wordt is, hoe lager jouw reward nadat hij veilig aangekomen is.

De persoon die naar de overkant moet wil daar natuurlijk zo snel mogelijk zijn, daarom zijn er 3 verschillende routes, de makkelijke route is het langst, de moeilijkste is het kortst, hoe korter de route hoe sneller je natuurlijk aankomt (niet echt, een trip op route 3 duurt meestal langer dan eentje op route 1), en dus krijg je op de kortste (moeilijke) route meer betaald van de mensen die je wegbrengt dan op de langste (makkelijke) route, bij dit zit, net als bij de personen, ook een gemiddelde route, deze is middellang en geeft dus ook een gemiddelde reward.

Temple trekking kan op 3 verschillende (basis-)manieren gespeeld worden: Tanking (zonder prayer), Prayer (alle monsters prayen) en een gemixte versie van deze twee (De sterkste monsters prayen en de rest niet), de mixed methode wordt het meeste gebruikt omdat deze het goedkoopste is, je hebt hier echter wel vrij hoge skills voor nodig.
Op elk van deze manieren zijn natuurlijk allerlei aanpassingen mogelijk, je moet proberen uit te vinden welke manier je het fijnst vindt en het is handig om af en toe te experimenteren met items, soms heb je toevallig een handig item in je bank, waarom zou je het niet gebruiken?

Veel mensen kennen deze minigame alleen van de Lumberjack clothes, wat dit zijn leg ik zometeen uit.

4. Requirements.

In dit hoofdstuk ga ik uitleggen welke spullen gebruikt kunnen worden voor deze minigame.

Ik ga deze spullen in 3 groepen verdelen:
  • Echt nodig: Zonder dit kan de minigame niet gespeeld worden.
  • Handig: Dit zorgt ervoor dat de minigame sneller, beter of veiliger gespeeld kan worden.
  • Eigen keus: Bij deze minigame heb je zo veel mogelijk inventory ruimte nodig om alle rewards mee te nemen, als je aan het begin meer spullen meeneemt heb je dus minder plek over om rewards op te pakken en moet je vaker banken.
    Als je denkt dat je zonder deze dingen slechter af bent, neem ze dan zeker mee, je moet altijd proberen een manier te vinden die voor jou het beste is.
Ik gebruik deze 3 groepen voor alle onderdelen van dit hoofdstuk, behalve het onderdeel armour, bij armour zet ik de beste en eventuele vervangende items zo neer:

Beste -> Goed -> Redelijk -> Slecht -> Slechtst.

Ik zal waarschijnlijk niet bij elk armouronderdeel 4 vervangende items hebben, maar jullie snappen hopelijk wel wat ik hiermee bedoel.

4.1. Stats.

Echt nodig:
  • Route 1:

    50+ Combat, zonder dit gaat het toch echt te langzaam.

    Prayer methode: 43+ Prayer voor Protect from Melee en 20+/30+ Defence voor Initiate/Proselyte armour.

    Tank methode: 70+ Defence voor Barrows armour, de defence bonus van Rune/Dragon is te laag.

    Mixed methode: 40+ Defence voor Rune armour en 40+ Prayer.
  • Route 2:

    70+ Combat, zonder dit gaat het niet lukken.

    Prayer methode: 43+ Prayer voor Protect from Melee en 20+/30+ Defence voor Initiate/Proselyte armour.

    Tank methode: 70+ Defence is toch echt wel nodig.

    Mixed methode: 60+ Defence en 40+ Prayer.
  • Route 3:

    100+ Combat, deze route is écht moeilijk en vereist goede combat skills, armour en ervaring met het vechten tegen (vrij) hoge monsters, je zult over 1 trip lang doen maar de reward is groot.

    Prayer methode: 43+ Prayer, als je geen protect from melee kunt is hier de kans erg groot dat je doodgaat met prayer boostende armour (die dus weinig melee defence geeft).
    20+/30+ Defence voor initiate/proselyte armour.

    Tank methode: 85+ Defence, als je hier geen prayer gebruikt ben je best wel een waaghals, de meeste monsters op deze route hitten namelijk snel, accuraat en hoog, mocht je deze methode gebruiken, let dan constant op je hp.

    Mixed methode: 80+ Defence, op deze route moet je de meeste monsters met prayer doen, maar degene die je zonder prayer doet vereisen toch een hoog defence level.
    43+ Prayer, je zult Protect from Melee echt nodig hebben.
Handig: Alle stats die hoger zijn dan hetgene wat ik aanraad zijn meegenomen.
62+ Agility is handig, 65+ is beter, maar op 62+ kan je een potion meenemen voor de shortcut naar de paterdomus, zo kan je je prayer snel opladen.

Eigen keus: -

4.2. Quests.

Echt nodig:

Darkness of hallowvale.

Handig:

Legacy of seergaze.
Haunted mine.
Tarn's lair.

Eigen keus: -

4.3. Armour.

Prayer methode:
  • Helm: God mitre -> Proselyte helm -> Helm of neitiznot -> Verac's helmet -> Initiate helmet.
  • Cape: Skillcape (t) -> God cloak -> Fire cape.
  • Amulet: Salve amulet (e) -> Salve amulet.
  • Weapon: Abyssal whip -> Dragon scimitar -> Wapen naar eigen keuze.
  • Platebody: Proselyte platebody -> Initiate platebody -> Monk robe top -> Verac's brassard.
  • Shield: Falador shield 3 -> Unholy book -> Book of balance -> Holy book.
  • Platelegs: Proselyte platelegs -> Initiate platelegs -> Monk robe bottom -> Verac's plateskirt.
  • Gloves: Barrows gloves -> Dragon gloves -> White gloves -> Andere RFD gloves.
  • Boots: Dragon boots -> Rune boots -> Climbing boots -> White boots.
  • Ring: Berserker ring -> Warrior ring -> Ring of life.
Tank methode:
  • Helm: Guthan's/Torag's/Dharok's helm -> Helm of neitiznot -> Verac's helmet -> Berserker helm.
  • Cape: Fire cape -> Skillcape (t) -> Skillcape -> Obsidian cape -> Legend's cape.
  • Amulet: Salve amulet (e) -> Salve amulet.
  • Weapon: Abyssal whip -> Dragon scimitar -> Wapen naar eigen keuze.
  • Platebody: Guthan's/Torag's/Dharok's platebody -> Bandos chestplate -> Dragon platebody -> Verac's brassard.
  • Shield: Een van de 4 melee spirit shields -> Dragonfire shield (full) -> Third age kiteshield -> Obsidian shield -> Rune kiteshield etc.
  • Platelegs: Guthan's/Torag's/Dharok's/Verac's platelegs/plateskirt -> Bandos tassets -> Dragon plateskirt.
  • Gloves: Barrows gloves -> Dragon gloves -> Andere RFD gloves.
  • Boots: Dragon boots -> Rune boots.
  • Ring: Berserker ring -> Warrior ring -> Ring of life.
Mixed methode:
  • Helm: Helm of neitiznot -> Guthan's/Torag's/Dharok's helm -> Verac's helmet -> Berserker helm.
  • Cape: Fire cape -> Skillcape (t) -> Skillcape -> Obsidian cape -> Legend's cape.
  • Amulet: Salve amulet (e) -> Salve amulet.
  • Weapon: Abyssal whip -> Dragon scimitar -> Wapen naar eigen keuze.
  • Platebody: Guthan's/Torag's/Dharok's platebody -> Bandos chestplate -> Verac's brassard. -> Rune/dragon platebody etc.
  • Shield: Rune defender -> Dragonfire shield (full) -> Obsidian shield -> Third age kiteshield -> Rune kiteshield etc.
  • Platelegs: Verac's plateskirt -> Guthan's/Torag's/Dharok's platelegs/plateskirt -> Bandos tassets -> Dragon plateskirt.
  • Gloves: Barrows gloves -> Dragon gloves -> Andere RFD gloves.
  • Boots: Dragon boots -> Rune boots.
  • Ring: Berserker ring -> Warrior ring -> Ring of life.
4.4. Inventory.

Echt nodig:

Druid pouch met minstens 50 ladingen.
Food! (Lobster+)
Als je de tanking/mixed methode gebruikt, neem dan een Snelm mee.
Een zilveren wapen voor de Juvinates, je kunt ze alleen met zilveren wapens wat hitten, de beste keuzes zijn:
  • Darklight.
  • Silverlight.
  • Ivandis' flail.
  • Silver sickle (b).
Als je Legacy of seergaze gedaan hebt, neem dan ook een Ivandis' flail mee, deze wordt gebruikt voor het killen van Vyrewatches en kan ook gebruikt worden voor Juvinates, al raad ik je aan die met een ander wapen te killen omdat een Ivandis' flail niet zo sterk en erg langzaam is, gebruik je Ivandis' flail alleen voor Juvinates als je minstens 200 Vyre corpses hebt verbrand (Zie hoofdstuk 7 van deze guide).

Handig:

Amulet of fury / Amulet of glory.
Knife.
Rune/Dragon axe.
Een Dragon dagger (p++).
Een teleporteermiddel.
Prayer potion.
Als je 62 - 65 agility bent een agility potion.
Wat extra food wat je voor het beginnen van de trek/ramble aan je achtervolger kunt geven, use het gewoon op hem/haar, de mensen zullen alleen dit food accepteren (ze accepteren nog meer, maar dat healt zo weinig dat het bijna niks uitmaakt):
  • Bass.
  • Lobster.
  • Tuna.
  • Salmon.
  • Stew.
  • (Chocolate) Cake.
  • Potato with butter.
Eigen keus:

Gadderhammer, deze krijg je in de quest In aid of the myreque zodra je Gadderanks verslagen hebt, dit wapen werkt goed tegen shades, een whip/dragon scimitar werkt evengoed, maar als je geen whip/dragon scimitar/een vergelijkbaar wapen hebt, zou je hem mee kunnen nemen.

Guthix balance potion, effectief als je hem op Juvinates gebruikt, maar hij neemt teveel inventory space in.

5. Aanbevolen techniek.

In dit hoofdstuk laat ik de aanbevolen technieken zien (de technieken die ik dus het handigste vind), met technieken bedoel ik vooral keuze quá routes en personen om mee te nemen.
Als je moet banken kan dat het beste in Burgh deRott, je kunt dan gelijk je Reward token (Hoofdstuk 7) inleveren.
Prayer opladen kan het beste bij de Paterdomus, als je 62+ agility bent kan je (met pot, anders 65+ nodig) de shortcut gebruiken daarheen.

5.1. Lager dan 70 Combat.

Je bent nog niet zo'n hoog level en je kunt hiermee dus ook nog niet zoveel geld verdienen, als ik jou was zou ik route 1/2 nemen, 3 in ieder geval zeker niet.
Welk persoon je meeneemt maakt eigenlijk vrij weinig uit, het is het makkelijkste om het even te oefenen met de sterkste personen (blauwe kleding) en later verder gaan met de gemiddelde (gele kleding) of misschien zelfs de zwakke (rode kleding) mensen.

Op deze routes zijn de monsters nog niet zo sterk en als je gaat prayen is dat een beetje zonde van je geld, ik zou dus de mixed/tank methode gebruiken.

5.2. 70 - 100 Combat.

Je kunt al best veel monsters aan, de moeilijkere personen begeleiden en over de moeilijke routes gaan en dus al best veel geld verdienen.
Ik raad je aan te oefenen met route 2 en sterke personen (blauwe kleding) en daarna over te gaan op gemiddelde (gele kleding) of zwakke (rode kleding) mensen.
Ik raad aan de mixed methode te gebruiken.

5.3. 100+ Combat.

Nu begint het geld verdienen pas goed; je kunt de moeilijkste routes proberen met moeilijke mensen!
Ik raad je aan route 2 te combineren met zwakke mensen (rode kleding) of route 3 te combineren met gemiddelde personen (gele kleding), om te oefenen raad ik gemiddelde personen met route 2 aan.
Als je route 3 doet, gebruik dan de prayer methode, bij route 2 raad ik aan de mixed methode te gebruiken.

6. De events.

Events zijn de verschillende bezigheden die je tegenkomt in Temple trekking/Burgh deRott ramble, er zijn 3 verschillende soorten events, over elke soort heb ik een apart stukje geschreven en alle events worden uitgelegd.

6.1. Combat events.

Combat events zijn in de meerderheid tegenover de andere events, dat betekent dat je vaker zal moeten vechten dan dat je een puzzel moet oplossen.
Bij combat events moet je dus vechten, dat is logisch..
Maar hoe kan ik dat nou het beste aanpakken?
PlaatjeNaamCombat level (Route 1, 2 en 3)Attack styleGoede/100% dropsExtra informatie
AfbeeldingNail beast69, 98, 141Melee100% Big bones, Nail beasts nails, Talon beast charm. Eventueel een Long/curved bone.Hit erg langzaam maar 3x achter elkaar, erg gevaarlijk voor je achtervolger, de talon beast charms zjin erg gewild omdat het een 2nd is voor de talon beast pouch (summoning), die 1k exp geeft.
AfbeeldingGhast79, 109, 139MeleeGeen 100% drops, mogelijk een shield left half/half of a keyJe hebt een druid pouch nodig om hem zichtbaar te maken, use je druid pouch gewoon op hem of laat hem je aanvallen, als een onzichtbare ghast je achtervolger attackt, use dan je druid pouch op hem, dan valt hij jou aan, op route 3 geven ze (per ghast) 140 prayer exp, op route 2 110 exp en op route 1 80 exp.
Gebruik je Salve amulet!
AfbeeldingGiant snail80, 109, 139Ranged100% Snail shell/Perfect snail shellZe vallen aan met ranged en hitten veel en accuraat, als je een Snelm draagt ben je beter beschermd tegen de attacks van deze beesten, zodra een Snail je achtervolger aanvalt, hit de snail dan 1 keer, daarna blijft hij jou aanvallen tot hij dood is.
AfbeeldingShade80, 100, 139Melee100% Shade remains.Deze beesten houden ervan om je achtervolger aan te vallen, zorg er daarom voor dat je zo veel mogelijk tussen je achtervolger en de shades staat (zie plaatje), het komt voor dat ze door je heen lopen, kill ze dan zo snel mogelijk.
Deze monsters komen alleen voor in Mort'ton.
Gebruik je Salve amulet!
AfbeeldingVyrewatch85, 110, 130Melee100% Vyre corpse.Komt alleen voor na de quest Legacy of Seergaze, je moet een Ivandis' flail gebruiken, anders doe je geen damage.
De Vyre corpses die ze droppen kunnen gecremeerd worden, dit leer je in de Legacy of Seergaze quest, je kunt hier god pages en (bijna) alle (g) en (t) items van krijgen.
Gebruik je Salve amulet!
AfbeeldingJuvinate59, 90, 119Melee-Deze monsters kunnen alleen aangevallen worden met een zilveren wapen, het duurt lang om ze te killen aangezien je met een zilveren wapen niet veel hit, als ze je achtervolger aanvallen is hij dus (zo goed als) dood.
Op (ongeveer) een kwart van zijn hitpoints verandert dit wezen in rook, je krijgt dus geen drop.
Gebruik je Salve amulet!
*Plaatje mist*Swamp snake80, 109, 139Melee-Zorg dat je ze allemaal zo snel mogelijk attackt, als ze je achtervolger attacken is hij/zij snel dood.
Dit monster dropt niks, als hij dood is blijft zijn lijk liggen, gebruik je knife op dit lijk om snake hides te krijgen.
*Plaatje mist*Tentacle monster4x 99 + 144Melee-Dit monster heeft 4 tentacles (lvl 99) en 1 hoofd (lvl 144), je zult eerst een filmpje zien en gelijk daarna zal een tentacle je achtervolger aanvallen, kill die tentacle eerst en dan de andere tentacles, kill als laatste het hoofd, als je het hoofd eerder killt gaat het niet dood.
Als je dit monster poisoned op 1 stuk wordt de rest ook gepoisoned.

6.2. Puzzle events.

Bij puzzle events moet je een zogenaamd puzzeltje oplossen, deze zijn meestal niet echt moeilijk.
Het zijn niet echt puzzels maar je moet gewoon even doorhebben wat je moet doen, dit namelijk:
Wat zie je?Wat moet je doen?
Een rivierAls je geen knife hebt, pak dan een knife uit de rugtas die op de grond ligt, gebruik je knife op de boom die naast de boom met de overhangende tak staat, hieraan hangen lange lianen, gebruik je knife er 3 keer op, je hebt nu 3 lianen in je inventory, gebruik ze op elkaar, hang het touw aan de overhangende tak en slinger eraan over de rivier met de rechtermuisknop.
Een moddelpoelGebruik je knife op de stekelige struik (als je geen knife hebt, pak hem dan uit de rugtas die op de grond ligt), doe dit net zolang tot je hele inventory vol zit met takjes, gebruik je takjes op stukken van de moddelpoel.
Geeft de moddelpoel de melding: 'It seems firm enough.' Loop er dan heen en ga zo verder tot je aan de overkant bent.
Een brug over een rivierWield je axe (kill de zombie als je er geen hebt, deze dropt er een), hak de bomen om en gebruik de logs op de kapotte brug, steek hierna over met de rechtermuisknopfunctie.

Alternatief op deze puzzle: Als er geen bomen staan moet je Undead Lumberjacks killen, deze zijn Combat level 30 t/m 70 en doen niet veel schade, elke lumberjack zal een plank droppen, verzamel er 3, equip je axe en repareer de brug.
Deze wezens droppen soms ook Lumberjack kleding, je kunt er maximaal 1 per event krijgen, ik raad je aan deze monsters even door de killen nadat je 3 planks hebt, ze droppen de kleding namelijk best snel en dit event is redelijk zeldzaam.
Wat je met lumberjack kleding kunt leg ik uit in hoofdstuk 7 van deze guide.

6.3. Overige events.

Er zijn ook nog 2 andere events, de ene helpt je en de ander vereist snelheid.

Als je bij een event terechtkomt en je ziet maar 1 geel stipje op de kaart heb je geluk, dit is een oude wijze man: Abidor Crank.

Praat met Abidor en hij zal jou en je achtervolger naar boven je volle hitpoints healen en je een defence boost geven.

De andere event vereist snelheid of wat food, je ziet wat zieke mensen zitten, ze worden steeds zieker, op een gegeven moment veranderen ze in ghasts, je moet ze dus zien te voeren voordat ze veranderen.
Mocht je nog wat food overhebben, gebruik dat dan met de 'use' functie op de mensen, als je dit niet hebt moet je de slakken killen die rondlopen.
Kook het vlees van de slakken op een vuurtje wat je gemaakt hebt door de axe op te pakken, een boompje om te hakken en daarna de logs hebt aangestoken met de tinderbox die op de grond lag.


7. De rewards.

Dit is de reden waarom de meeste mensen deze minigame spelen; de rewards!
Je krijgt reward tokens van de mensen die je naar de overkant brengt, als je deze inlevert krijg je waardevolle spullen, maar je krijgt onderweg natuurlijk ook exp. en drops!

7.1. Exp. Rewards.

De exp. rewards die je krijgt krijg je bijna allemaal tijdens de minigame, je krijgt natuurlijk combat exp van het verslaan van de monsters, maar je krijgt ook prayer exp van het verslaan van Ghasts en summoning exp. van de charms die de Nail beasts droppen (mits je 77+ summoning bent).

Naast deze in-game exp rewards is er ook een kans dat je een Tome krijgt als je een Reward token inlevert, deze tomes geven exp in een vooraf bepaalde skill, deze exp varieert tussen ongeveer 500 en 4000 exp, de blauwe tomes geven de minste exp, de gele iets meer en de rode Tomes geven de beste exp reward.

7.2. Reward tokens.

Zodra je een persoon naar de overkant gebracht hebt krijg je van hem/haar een Reward token, deze kan je inleveren op de plek waar je de temple trek/burgh deRott ramble startte.

Afbeelding

Als je Temple trekking hebt gedaan moet je hier je tokens inleveren, je komt na een potje Burgh deRott ramble weer terecht bij de rode cirkel, bij de blauwe cirkel moet je je tokens inleveren, als je probeert te banken ('Use' bank booth) zal gevraagd worden of je je token in wil leveren, zeg ja, je bent nu gelijk in de gelegenheid om te banken, mocht dit nodig zijn.

Afbeelding

Als je een potje Burgh deRott ramble hebt gedaan moet je je tokens inleveren bij het begin, je moet de 'Use' optie gebruiken op de priester die daar rondloopt, hij heet Hiylik Mina.

Je kunt gelijk banken bij de blauwe cirkel, mocht dat nodig zijn, en/of via het gele pad (62+ agility met potion of 65+ agility zonder potion) je prayer herladen bij de groene cirkel.
Als je geen 62+ agility hebt kan je je prayer rechargen door ondergronds naar de Paterdomus temple te lopen, dit duurt wel langer.

De mogelijke rewards voor je tokens zijn:
  • 5-145 Coal en 1/2 daarvan aan Iron ore, is het aantal Coal oneven dan wordt het aantal Iron ore afgerond naar beneden.
  • 9-242 Bow strings.
  • 6-153 Silver bars.
  • 27-666 Pure essence.
  • 1-26 Watermelon seeds.
  • 3-80 Raw lobsters.
  • 4-101 Grimy herbs, ongeveer 1/4 is Toadflax, de rest is Tarromin of Harralander.
  • Tomes (zie de exp rewards).
7.3. In-game rewards.

Je krijgt natuurlijk ook rewards als je de minigame zelf speelt, denk bijvoorbeeld aan drops.

(Perfect) Snail shells: Voor deze dingetjes krijg je 600 gp per stuk, voor perfect shells krijg je zelfs een extra 500 crafting exp (Lever ze in bij Barlak in dorgesh-kaan, Death to the dorgeshuun vereist).

Snake hide: Deze kunnen gebruikt worden voor crafting en kunnen verkocht worden voor 2k per stuk in de Grand exchange.

Vyre corpses: na elke 50 corpses die je cremeert wordt je Ivandis' flail sterker, je leert tijdens Legacy of Seergaze hoe je ze moet cremeren, als je een corpse cremeert komt er een sleutel waarmee je een kluisje kunt openen, hierin kunnen allerlei leuke dingen zitten.

Shade remains: deze dingen worden gebruikt voor Shade burning, een minigame die zich afspeelt in Mort'ton.
Op route 1 krijg je Riyl shades, op Route 2 Asyn shades en op route 3 Fiyr shades.

Lumberjack kleding: Door deze kleding krijg je een extra exp boost bij het woodcutten, het is misschien niet veel, maar als je de hele set hebt krijg je 2.5% extra exp, de precieze hoeveelheid extra exp per kledingstuk weet ik niet, maar je krijgt een bonus als je alles hebt en de set bestaat uit 4 delen dus ik gok dat alles ongeveer 0.5% bonus geeft.
Dit lijkt weinig, maar als je 100k willow logs moet hakken voor 99 woodcutting zijn het er met 2.5% toch 2500 minder!

8. Slot.

Ik vond het leuk om deze guide te schrijven, ik ben er best lang mee bezig geweest en ik hoop dat hij jullie bevalt, zeg het maar als je aanvullingen/vragen hebt.
Respect als je het allemaal gelezen hebt :')
Veel succes met Temple trekking! :D
Laatst gewijzigd door Ru ben ik op zondag 18 januari 2009, 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
paultje
Berichten: 371
Lid geworden op: dinsdag 16 december 2008, 19:32
Clan: lunatip/teak

Re: Temple trekking guide!

Bericht door paultje »

mooie guide ook lekker uitgebreid ik vind het een 9
plaatje werkt niet
wazaa
Berichten: 464
Lid geworden op: zondag 21 september 2008, 16:10
Clan: geen

Re: Temple trekking guide!

Bericht door wazaa »

dat tabel met de drops zit bij mij te ver naar rechts maar verder een hele goede guide
9/10
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Ru ben ik »

wazaa schreef:dat tabel met de drops zit bij mij te ver naar rechts maar verder een hele goede guide
9/10
Bij mij is hij goed, misschien ligt het aan je resolutie? :o
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Temple trekking guide!

Bericht door 3dxbox »

Nice guide, zal ik zeker proberen =D

Maar als ik zo kijk, kom je dan niet heel veel invent tekort...

Voor jezelf
Food voor dat ventje
Stuff tijdens puzzels
Drops

Kan je ook summon gebruiken? En hoelang duurd één tripje ongeveer??

9/10, als me vragen zijn beantwoord 10/10, dik verdient :D
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Ru ben ik »

3dxbox schreef:Nice guide, zal ik zeker proberen =D

Maar als ik zo kijk, kom je dan niet heel veel invent tekort...

Voor jezelf
Food voor dat ventje
Stuff tijdens puzzels
Drops

Kan je ook summon gebruiken? En hoelang duurd één tripje ongeveer??

9/10, als me vragen zijn beantwoord 10/10, dik verdient :D
Je komt niks tekort, je kunt telkens banken en zo verdien je het meeste :)
Hij heeft geen food nodig (alleen op route 3).
Stuff tijdens puzzels?
Drops?
Summon kan niet, een tripje duurt 5 minuten ong.
Afbeelding
Gebruikersavatar
puas9
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 4 januari 2009, 19:31

Re: Temple trekking guide!

Bericht door puas9 »

hele mooie guide mooi alles uitgebrijd uitgelegd !!
ik gefe je ook een 9 ! :D/
Billy
Berichten: 3158
Lid geworden op: zondag 11 mei 2008, 10:29
Contacteer:

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Billy »

Mooie guide 8/10 ;) probeer van de invetory's plaatjes te maken/krijgen en van de armours doe het desnoods op runehq.com

boy,
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Temple trekking guide!

Bericht door 3dxbox »

Nou tijdens een puzzel moest je een axe oppakken en paar logs hakken. Das alweer rond de 5 invent.

Drops like Lumberjack, Shade remains, Vyrewatch corps, Perfect shells.. Die laat je toch niet ligge?
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Ru ben ik »

3dxbox schreef:Nou tijdens een puzzel moest je een axe oppakken en paar logs hakken. Das alweer rond de 5 invent.

Drops like Lumberjack, Shade remains, Vyrewatch corps, Perfect shells.. Die laat je toch niet ligge?
Dat staat bij rewards? :p
Afbeelding
J0rn
Berichten: 5667
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 19:36
Oude naam: jornowvs

Re: Temple trekking guide!

Bericht door J0rn »

mooie guide! ziet er wel uit als een hele hoop tekst :P
Afbeelding
Mortoz
Berichten: 80
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 16:33

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Mortoz »

ik geef het een 10
eindelijk eens iets dat leuk is en geld verdient tegelijk :-({|= :-({|=
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Falici »

Hey, mooie guide 10/10

PS. Add I Slayar I ff ;P
AfbeeldingAfbeelding
ismenos
Berichten: 181
Lid geworden op: zaterdag 10 november 2007, 19:24

Re: Temple trekking guide!

Bericht door ismenos »

nice guide:)
alleen voor barrows heb je 70 def nodig, geen 60 (staat bij tank armour)
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Ru ben ik »

ismenos schreef:nice guide:)
alleen voor barrows heb je 70 def nodig, geen 60 (staat bij tank armour)
Stomme fout :p
Afbeelding
Jelle
Ex-chatmoderator
Berichten: 3021
Lid geworden op: maandag 20 maart 2006, 18:00
RS: Jelle (p2p)
Clan: Echo of Silence
Oude naam: Sylverus
Contacteer:

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Jelle »

Hele mooie guide! ik ga hem zeker weleens gebruiken! :D/
"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die tomorrow."
ex-Dutch Generation Council, ex-Leader of Euphoria
17th to Untrimmed Slayer Cape
Afbeelding
W3 Str You
Berichten: 3269
Lid geworden op: woensdag 12 november 2008, 17:15
RS: Snoop D 0 GG (OSRS)
Oude naam: W3 Pl0x You

Re: Temple trekking guide!

Bericht door W3 Str You »

Wow, mooie, goede overzichtelijke guide, 10/10 :)

Jake'
Afbeelding
Leon
Berichten: 5703
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 19:11

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Leon »

Enige wat ik mis zijn meer plaatjes , ik heb echt geen zin om die inv zelf te maken door te lezen =C
Verder nice guide , 9/10.
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Ru ben ik »

Leon` schreef:Enige wat ik mis zijn meer plaatjes , ik heb echt geen zin om die inv zelf te maken door te lezen =C
Verder nice guide , 9/10.
Ik heb geen zin om van alle mogelijke armours/inventari (?) pics te maken, dat duurt te lang. En ten tweede: als je hem zelf samenstelt leer je beter hoe de items werken en ontwikkel je een eigen techniek :)
Afbeelding
Asosjalo
Berichten: 3228
Lid geworden op: donderdag 29 juni 2006, 20:10
Oude naam: I_Love_Paultje

Re: Temple trekking guide!

Bericht door Asosjalo »

ben nu bezig, wel redelijk makkelijk als die beesten goed spawnen.
(23:03:27) <+Slaveg0d> wat is fappen?
Afbeelding
Plaats reactie