<-> Ruben.Jb <-> Quest(cape) Guide <-> Ruben.Jb <->

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

<-> Ruben.Jb <-> Quest(cape) Guide <-> Ruben.Jb <->

Bericht door Ruben Jb »

Afbeelding Afbeelding
Hallo Lunagangers :D
Dit is mijn aller eerste guide. Ik schrijf deze guide omdat ik zelf onlangs ook de Questcape heb gehaald! Ik vind ook dat dit een super origineel onderwerp is omdat ik nog nooit een Questcape guide gezien heb.
Ik ga jullie in deze guide zoveel mogelijk uitleggen over Quests en hoe je
op de beste manier je Quests/Questcape kunt halen! Ik ga niet alle Quests opnoemen want daar heeft niemand wat aan
en je kunt zelf ook alle Quest zien door in je Quest interface te kijken of om hier te klikken
Kijk snel verder en veel plezier met lezen ;)
Afbeelding Afbeelding
INDEX:

Afbeelding Quests
Afbeelding Waarom?
Afbeelding Requirements
Afbeelding Aanpak
Afbeelding Tips
Afbeelding Wist je dat...
Afbeelding Nawoord
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding QUESTS
[/size]
Letterlijk vertaald is een Quest een ''zoektocht''
Een Quest is een groepje taken die je moet volbrengen om vervolgens een reward te krijgen, dit zijn een paar voorbeelden:

AfbeeldingExperience in een skill.
AfbeeldingItems.
AfbeeldingLampen die je XP kunnen geven in een skill naar keuze.
AfbeeldingQuestpoints.
AfbeeldingSkills. (Je hebt een paar skills die je pas kunt trainen als je een bepaalde Quest gedaan hebt)
AfbeeldingCoins.


Je hebt verschillende soorten Quests, namelijk deze:

AfbeeldingF2P Questen. (Free to play)
AfbeeldingP2P Questen. (Pay to play)
AfbeeldingMini-Quests. (Dit zijn hele kleine Questen die je na een bepaalde Quest kan doen)
AfbeeldingSub-Quests. (Dit zijn kleinere Quests in één Quest)
AfbeeldingAchievement Diary's. (Taken die je moet volbrengen in een bepaalde regio)


Afbeelding
^
|
|
Het plaatje hierboven is het Quest interface. Ik ga jullie hier wat meer over vertellen als je even verder wilt lezen. ;)

Afbeelding Klik hier op om alle Quests te sorteren op member/free.
Afbeelding Klik hier op om alle Quests te sorteren op gedaan/niet gedaan/bezig.
Afbeelding Klik hier op om alle Quests te sorteren op moeilijkheid.
Afbeelding Klik hier op om alle Quests die je niet kunt doen uit de lijst te halen.
Afbeelding Klik hier op om alles om te draaien, uitleg: Als je bijvoorbeeld alles gesorteerd hebt op de moeilijkheidsgraad van een Quest dan zie je de makkelijkste Quests bovenaan. Als je dan op de reverse knop klikt dan word dat het tegenovergestelde, dan zie je dus de moeilijkste Quests bovenaan en alle makkelijke onderaan.
Afbeelding Hier kun je zien hoeveel Questpoints je al hebt.
Afbeelding Deze Quests heb je al voltooid.
Afbeelding Deze Quests heb je nog niet gestart.
Afbeelding Met deze Quests ben je nog bezig.


Let op: Je hoeft geen Achievement Diary's voltooid te hebben om de Questcape
Te kunnen krijgen! Alle sub- en mini Quests en de normale Quests moet je wel gedaan hebben!

Er zijn op dit moment 150+ Quests, 6+ Achievement Diary's, 11+ Subquests in het spel en je kunt 280+ Questpoints halen.
Als F2per kun je 18* Quests doen en 42 Questpoints halen en als P2per kun je alle Quests doen en 280+ QP halen.
Wanneer je álle Questpoints hebt gehaald en dat duurt wel even voordat je dat hebt, kun je bij de
Wise Old Man in Draynor Village een Questcape ophalen voor 99k. Wel eerst een party houden hé. :ninja:
Hiermee kun je lekker pronken bij je vrienden en je kunt een hele mooie emote doen, vind ik 8-[ :
* = F2P'ers kunnen ook Event-Quests doen in een bepaalde periode. Zo kunnen ze meer Qp's hebben dan normaal.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding WAAROM?

Waarom zou je voor een Questcape gaan of waarom zou je veel Quests gedaan willen hebben?
Het nut van veel/alle Quests gedaan te hebben:

AfbeeldingHogere max. afwijking van tradelimit
AfbeeldingAls je alle Questpoints hebt kun je een Questcape halen en dat staat best stoer 8-)
AfbeeldingBij je Questcape heb je een coole emote ;)
AfbeeldingJe kunt als je bepaalde Questen gedaan hebt nieuwe wapens dragen.
AfbeeldingJe kunt door Questen te doen in veel meer gebieden van het spel.
AfbeeldingAls je álle Quests hebt gedaan + de Achievement Diary's dan ben je bijna overal geweest! :o
AfbeeldingEn je hebt bijna altijd, als je een Questpoint cape hebt de emote: Air guitar (500 muziekjes nodig)


Ik ga het nog even hebben over punt 1 van het lijstje hierboven:
Hoe meer Questpoints je hebt, des te hoger kun je afwijken van het middle bedrag in een trade.
Als iemand die 277 Questpoints heeft trade met iemand met 1 Questpoint dan kunnen jullie afwijken van het bedrag van de trade dat de persoon die de laagste Questpoints heeft, de persoon met 1 QP dus.
QuestpointsMax. afwijking van tradelimit
0 tot 105,000 K
349,080 K
4010,000 K
7518,750 K
15034,615 K
22550,480 K
27060,000 K
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding REQUIREMENTS

Je hebt ook veel reqs nodig om alle Questen gedaan te kunnen hebben.
Die reqs kunnen je veel geld wegslepen om ze te krijgen. Bijvoorbeeld 69 Smithing, 65 Herblore en 65 Farming.
Veel Questen kun je ook starten en doen als je die reqs voor die Quest nog niet hebt doormiddel van een
pot, of een soort voedsel. While Guthix Sleeps is er één van.
Hierbij kun je de Quest halen doormiddel van een boost aan Farming en Herblore (aangeraden, helemaal trainen kost veel geld)

Hier de reqs om alle Questen gedaan te krijgen:

AfbeeldingVeel uithoudingsvermogen
AfbeeldingZeker rond de 5-6 mil om 65 Herblore en Farming te halen en 69 Smithing. LET OP: Soms kun je een boost gebruiken om je stats tijdelijk hoger te krijgen. Dit werkt niet bij alle Quests.
AfbeeldingRiskeren dat je dood kunt gaan als je tegen hoge monsters moet vechten.
AfbeeldingHet is zéér handig maar hoeft niet dat je 52 Summoning hebt voor Spirit Terrorbird. Hij geeft je met zijn special run %.
AfbeeldingEn alle onderstaande skills.

IcoonLevelQuest
Afbeelding75Blood Runs Deep
Afbeelding75Blood Runs Deep
Afbeelding65King's Ransom, While Guthix Sleeps
Afbeelding75Within The Light
Afbeelding70Nomad's Requiem
Afbeelding77Love Story
Afbeelding50Devious Minds
Afbeelding68Love Story
Afbeelding10Unstable Foundations
Afbeelding69Within The Light
Afbeelding65While Guthix Sleeps
Afbeelding66The Curse of Arrav
Afbeelding66Rocking Out
Afbeelding70Within The Light
Afbeelding65Blood Runs Deep
Afbeelding65Nomad's Requiem
Afbeelding66Nomad's Requiem
Afbeelding69Rocking Out
Afbeelding62Swan Song
Afbeelding70Recipe for Disaster (King Awowogei)
Afbeelding61Forgiveness Of A Chaos Dwarf
Afbeelding75Within The Light
Afbeelding65While Guthix Sleeps
Afbeelding41The Curse of Arrav
Afbeelding----
Afbeelding270While Guthix Sleeps
Afbeelding85Dream Mentor, Smoking Kills
Met dank aan aronboy76 voor het updaten!

Afbeelding Afbeelding


Afbeelding AANPAK

Hier ga ik jullie uitleggen hoe je het beste je Quests/Questcape kan halen!
Als je écht voor de Questcape gaat, wissel dan af tussen moeilijke en makkelijke Questen. Zo zit je niet op het einde
met alleen maar hele moeilijke Questen, dat is erg vervelend. Ga je niet voor de Questcape maar wil je wel
zo nu en dan is een leuk Questje doen, ga dan voor een Quest waar je wat aan hebt, bijvoorbeeld:

AfbeeldingDragon slayer, je kunt als je die gehaald hebt een Rune Platebody dragen.
AfbeeldingDesert treasure, je krijgt Ancient Magicks als je de Quest gehaald hebt.
AfbeeldingLunar Diplomacy, als je deze Quest gehaald hebt kun je vanaf nu Lunar Magicks gebruiken.
AfbeeldingRegicide, je kunt een Dragon Halberd kopen en dragen (30 Strength en 60 Attack nodig)
AfbeeldingFairy Tale Part II, je kunt zelfs als je de hele Quest nog niet af hebt al Fairy Rings gebruiken, handig voor reizen door RS!


Er zijn nog veel meer Quests waar je veel aan hebt, teveel om op te noemen ;)
Het is ook zeer handig als je een redelijk hoog Agility lvl hebt. Zo kun je vaak in RS een flink stuk afsnijden door over een
shortcut te gaan ;) Je hoeft dit niet te doen, het is alleen sneller en handiger :P

Maar welke inventory is nou handig en welke spullen doe ik aan als ik ga Questen?
Je kan alles aanpassen naar smaak want als je zeker weet dat je een Games Necklace niet nodig hebt kun je hem ook niet meenemen en dat scheelt je weer één inventory plek. Trek bij niet gevaarlijke Quests geen armour aan. Zo kun je langer blijven rennen ;)
Dit vind ik een erg handige inventory en armour:

Afbeelding
^
|
|
Groen: Teleport runes, om je door Runescape heen te teleporteren. Als je een huis hebt met alle portalen, kun je een house tab menemen, dit scheelt je veel ruimte in je inventory! Bedankt Glis6 voor de tip!
Rood: Games necklace (8), om je naar Burth. Games room, Clan wars, Bounty Hunter en Barbarian outpost te teleporteren.
Geel: Duel ring (8), om naar Castle wars, Duel arena en Fist of Guthix te teleporteren.
Donker blauw: Lyre, kun je tijdens de Fremennik Trials Quest maken. Klik hier voor meer informatie over de Lyre.
Bruin: Special wapen, bijvoorbeeld: Dragon dagger, Dragon halberd, Dragon long.
Roze: Food, Als je normaal in een Quest niet hoeft te vechten neem voor de zekerheid toch 1 of 2 lobster/monk/swordfish/shark mee, je weet maar nooit wat je tegenkomt... random etc.
Licht blauw: Geld, om bijvoorbeeld met de boot te gaan.
Wit: Spirit terrorbird met scrolls (52 Summ), handig als je run % erbij wilt hebben. Per scroll die de vogel gebruikt krijg ik 30% run erbij met Agility lvl 57. Het ligt aan je Agility lvl hoeveel run % je erbij krijgt. Het is een veel goedkoper alternatief dan Super Energy pots.

Afbeelding
^
|
|
Groen: Bandos Tassets en Chestplate, dit is duur armour! Het geeft wel goeie defence bonus en ook nog Strength en Prayer bonus. Het hoeft niet zó duur te zijn. Neem ipv dat dan Torag's body en Dragon platelegs, dat is ook goed genoeg :)
Blauw: Barrow gloves, erg goeie gloves! Doe anders lagere RFD gloves aan of anders een Combat Bracelet
Rood: Amulet of Glory en een Fury, Glory is erg handig omdat je met een opgeladen glory 4x kan teleporteren naar een plaats uit dit rijtje: Draynor Village, Edgeville, Al Kharid, Karamja. De Fury kun je beter gebruiken met vechten.
Bruin: Cape, draag een cape met goede bonussen, zoals een Skillcape/Skillcape (t) een Obsidian Cape of een Fire Cape.
Geel: Wapen, neem een sterk wapen mee, zoals een Abyssal Whip, of anders een Dragon Scimitar
Wit: Shield, neem een goed schild mee, zoals een Obby shield of een Dragon SQ-Shield, een Rune Defender kan ook.
Zwart: Ring of Life, erg handig als je tegen sterke monsters vecht! Deze ring teleporteerd je weg als jouw HP nog maar 10% is van jou HP level. Je word dan naar Lumbridge, Falador of Camelot geteleporteerd (afhankelijk van jouw respawn plek). Daarna wordt je Ring of Life vernietigt.
Roze: Dragon boots, goeie defence bonus, neem als je niet genoeg geld hebt Rune boots.
Paars: Neitznot helm, geeft Strength bonus, prayer bonus en defence bonus... Deze helm wordt veel gebruikt en is goedkoop!

Afbeelding Afbeelding

AfbeeldingTIPS
Hier hebben jullie nog een aantal handige tips! Sommige staan al in de Guide, sommige niet ^_^
TIP 1: Gebruik de Quest calculator van Lunagang! Deze is zeer handig, eventjes je skills en Quests die je al gedaan hebt aanklikken/invullen en de Quest calculator slaat je gegevens op en je kunt zien welke Quests je nog niet kan, wel kan en al gedaan hebt en of je een lvl up gaat als je bijvoorbeeld Vampire Slayer gaat doen. Klik hier!
TIP 2: Haal 52 Summoning en gebruik een Spirit Terrorbird. Per scroll die de vogel gebruikt krijg je run % erbij. Het ligt aan je Agility lvl hoeveel run % je erbij krijgt. Ik krijg met 57 Agility 30% run per scroll. Elke scroll kost 44GP! Dat is veel en veel goedkoper dan een Super energy pot!
TIP 3
: Tijdens het Questen kun je merchanten op de Grand Exchange om weer geld te verdienen. Kijk voor een merchant guide op het Lunagang forum bij Guides en zoek dan op merchant guide.
TIP 4: Zet muziek op tijdens het Questen, dit maakt het Questen veel leuker 8-)
TIP 5: Ga je voor de Questcape? Neem dan zo nu en dan even pauze een dagje en ga iets leuks doen zoals: Barrows, PvP en andere minigames. Het doet je goed :lol:
TIP 6: Ga hier naar toe om ook zo'n balkje te krijgen voor in je onderschrift om te kijken en te laten zien hoever je al bent met je Questcape goal! :D
TIP 7: Koop altijd voor dat je gaat Questen de benodigde spullen in.
TIP 8: Zorg dat je altijd genoeg Duel Rings, Games necklaces, Glories en natuurlijk teleport runes bij je hebt.
TIP 8: Als een Quest niet lukt volgens de uitleg op Lunagang ga dan naar Youtube en kijk naar de video's van Goingcrazy201, die video's zijn heel erg duidelijk en ze heeft een duidelijke stem.
TIP 9: Als je een huis hebt met alle teleport portalen erin, kun je ipv runes een house tab meenemen, dit scheelt veel ruimte in je inventory! Bedankt Glis6 voor de tip!
TIP 10: Gebruik als je iets echt niet snapt, de Rs-Questcalculator. Je hebt 4 punten per dag, een hint kost 1 punt en een uitgebreide hint 2 punten.
TIP 11: Maak gebruik van Fairy rings als je de quest Fairy Tale Part 2 hebt gedaan, zo reis je veel sneller!

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding WIST JE DAT

Wist je dat je als je een Questcape hebt ook heel vaak al de emote Air guitar kan?
Wist je dat The Blood Pact de laatst toegevoegde F2P quest was? Jagex maakt af en toe nog wel eens een F2P quest, binnenkort komt er weer eentje.
Wist je dat de 100ste Quest Recipe for Disaster was en de 50ste Quest Legend's Quest en de 150ste The Chosen Commander was?
Wist je dat je bij veel Quests je skills kan boosten om die Quest te halen/starten?

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding NAWOORD

Ik vond het heel erg leuk om deze guide te maken voor jullie :D
Ik heb hier ongeveer 2 dagen over gedaan en ik denk dat zo ongeveer 5 uur was.
Zien jullie spelfouten of dingen die niet kloppen met wat ik vertel? Zeg het dan even dan zou ik het verbeteren.
Dit was mijn eerste guide, als jullie nog vragen hebben als zou ik ze erbij zetten en beantwoorden.
Ga mij niet afzeiken als het een erg slechte guide is.... zeg dan rustig wat er verkeerd is.


Rate or Hate
1/10

:P Ruben.jb :)
Laatst gewijzigd door Ruben Jb op woensdag 1 september 2010, 21:56, 53 keer totaal gewijzigd.
Edwin
Berichten: 5811
Lid geworden op: dinsdag 12 december 2006, 16:52
RS: Gestopt

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Edwin »

8/10 nice
Hodor
Afbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Ruben Jb »

Edwin' schreef:8/10 nice
Ty, maar dat heb je wel erg snel gelezen... dat kan niet lijkt me :/
Edwin
Berichten: 5811
Lid geworden op: dinsdag 12 december 2006, 16:52
RS: Gestopt

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Edwin »

Ruben.jb schreef:
Edwin' schreef:8/10 nice
Ty, maar dat heb je wel erg snel gelezen... dat kan niet lijkt me :/
Opbouw in ieder geval goed en de inhoud ook goed :p
Hodor
Afbeelding
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door myass »

pracht guide perfect uitgelegd 9/10
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Ruben Jb »

myass schreef:pracht guide perfect uitgelegd 9/10
Dankje ;) kheb ook in jouw guide gekeken hoe je een tabel moest maken :P
Hidde
Berichten: 7184
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 13:27

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Hidde »

prachtige guide erg mooi
ga zo door

10/10 ;)
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door myass »

Dankje ;) kheb ook in jouw guide gekeken hoe je een tabel moest maken :P

haha okjeeXD :roll:
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
Cook Johnny
Berichten: 1315
Lid geworden op: donderdag 1 januari 2009, 15:03

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Cook Johnny »

nice 9/10 maar hoe weet je dat er een nieuwe Quest Interface komt?
Afbeelding
gangstertjje
Berichten: 77
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 18:42
Clan: geen

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door gangstertjje »

Mooie guide 9/10

maar bij de skills die je nodig hebt lijkt 9 hp mij geen goed idee, je begint al met 10 en je moet soms best lastige monsters verslaan. ;)

voor de rest mooie guide :D
martcan
Berichten: 461
Lid geworden op: woensdag 2 april 2008, 23:25
Oude naam: smart

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door martcan »

mooie guide 9/10
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Vincentje »

Klein foutje gelezen:
Roving elves, je kunt een Dragon Halberd kopen en dragen (30 Strength en 60 Attack nodig)
Dat is bij regicide. :D
Voorderest 9.5/10
Afbeelding
Stephen
Berichten: 9922
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 22:32
Oude naam: StephenSwat

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Stephen »

Tip: Probeer soms de makkelijkere quest eens zonder guide te doen, als het niet lukt pak je de guide er gewoon bij!
Tip: Koop altijd voor dat je gaat questen de benodigde spullen in!
Tip: Zorg dat je altijd genoeg Duel Rings, Game necklaces, Glories en natuurlijk teleport runes bij je hebt

Mooie guide 9/10
lun4 m4ster
Berichten: 1288
Lid geworden op: woensdag 23 april 2008, 19:09
Clan: kazilion

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door lun4 m4ster »

nice guide

9,5/10 :mrgreen:

ik hoef nu alleen nog 75 magic en 65 herblore en ik heb hem ook :D/ (questcape) ^_^
hitsige harry:Afbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Ruben Jb »

Hidde504 schreef:prachtige guide erg mooi
ga zo door

10/10 ;)
TYVM! :D
Cook Johnny schreef:nice 9/10 maar hoe weet je dat er een nieuwe Quest Interface komt?
Dankje! :D dat weet ik omdat dat in de Behind The Scenes van deze maand staat ;)
gangstertjje schreef:Mooie guide 9/10

maar bij de skills die je nodig hebt lijkt 9 hp mij geen goed idee, je begint al met 10 en je moet soms best lastige monsters verslaan. ;)

voor de rest mooie guide :D
Ty, ik zal even kijken... deze is van lunagang (ik heb dat er bij staan) en 10 hp is het minimale vereiste lvl.... het is natuurlijk heel erg aangeraden om het hoger te hebben maar als je wilt kun je het op de 1 of andere manier op 10 hp doen :/ :P

Toegevoegd na 1 minuten:
martcan schreef:mooie guide 9/10
Ty ;D
kilwizzard5 schreef:Klein foutje gelezen:
Roving elves, je kunt een Dragon Halberd kopen en dragen (30 Strength en 60 Attack nodig)
Dat is bij regicide. :D
Voorderest 9.5/10
Ty voor je cijfer, dat foutje zou ik ff verbeteren... bedankt :D
StephenSwat schreef:Tip: Probeer soms de makkelijkere quest eens zonder guide te doen, als het niet lukt pak je de guide er gewoon bij!
Tip: Koop altijd voor dat je gaat questen de benodigde spullen in!
Tip: Zorg dat je altijd genoeg Duel Rings, Game necklaces, Glories en natuurlijk teleport runes bij je hebt

Mooie guide 9/10
Ty voor cijfer :D Ik zou jouw tips erbij zetten, leuke tips ;)
lun4 m4ster schreef:nice guide

9,5/10 :mrgreen:

ik hoef nu alleen nog 75 magic en 65 herblore en ik heb hem ook :D/ (questcape) ^_^
Ty, gl met je questcape!

Toegevoegd na 2 minuten:

Ik heb nu gemiddeld een 9.1 voor mijn guide :D
klofno1
Berichten: 15
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 19:09
Clan: ik wil een clan

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door klofno1 »

goeie guide soms vind ik het beetje langdradig maar dat ligt aan mij 8.8/10
Link
Berichten: 3435
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 17:34
RS: mosselkop9 (OSRS)
Oude naam: Xavi
Contacteer:

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Link »

Mooie guide. Het is wel beter dat je bij niet gevaarlijke quests geen armour draagt.
9,5/10
Afbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Ruben Jb »

mosselkop9 schreef:Mooie guide. Het is wel beter dat je bij niet gevaarlijke quests geen armour draagt.
9,5/10
Tyvm
Had ik dat er niet bij gezet? :O ow ff erbij zetten, ty ;)
klofno1 schreef:goeie guide soms vind ik het beetje langdradig maar dat ligt aan mij 8.8/10
Oke, :D ty voor je reactie en cijfer
Het kan een beetje langdradig zijn omdat ik echt alles over Quests erbij wil zetten O:)
jaimygo
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 4 maart 2008, 18:29

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door jaimygo »

Mooie guide 10/10 ;)
Laatst gewijzigd door jaimygo op zondag 24 mei 2009, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: [Ruben.jb]~~Quest(cape)~~Guide~~!!!

Bericht door Ruben Jb »

jaimygo schreef:Mooie guide 9.5/10 ;)
Ty XD
Plaats reactie