Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] [Fast Ranks?]

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] [Fast Ranks?]

Bericht door 3dxbox »

AfbeeldingMobilising ArmiesAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingInleidingAfbeelding

Mobilising Armies, ook wel M.A of MOB genoemt. De nieuwste minigame waar we wel een half jaar voor gewacht hebben! Eindelijk is ie er, maar toch nog wat bugs en ingewikkelde gameplay. In deze guide ga ik jullie het bijna allemaal uitleggen aangezien deze guide voor de Scenario ''Siege'' is. Deze vind ik zelf het leukst en makkelijkst :D.

AfbeeldingInhoudAfbeelding

1.0 Route
2.0 Command Center
- 2.1 Investen
- 2.2 Recruiten
3.0 Squads
- 3.1 Combat Triangle
- 3.2 Elves
- 3.3 Dwarfs
- 3.4 Goblins
4.0 Een game starten
5.0 Siege
- 5.1 Interface
- 5.2 De Catapult
- 5.3 Taktiek
- 5.4 Fast ranks met Cc
6.0 Rewards & Ranks
7.0 Update's van deze Guide
8.0 FAQ & slot


Afbeelding1.0 RouteAfbeelding

Mobilising Armies ligt in het zuid-westen van de Feldip Hills. Je kan er op een aantal manieren komen, hier de snelste:

Afbeelding

Neem de Spirit Tree in het Noord-oosten van de G.e.
Neem het Charter Ship vanuit Catherby, hier kom je snel door Camelot Teleport (45 Magic) en dan naar het Zuid-oosten lopen.
Teleport naar MOB met level 10 Magic.

Je bent nu aangekomen in MOB. Bij de ingang zul je Junior Cadet Mal zien.

Afbeelding

Meer info in het volgende hoofdstuk ;)

Afbeelding2.0 Command CenterAfbeelding

Praat met Junior Cadet Mal als dit je eerste keer is. Hij geeft je een tutorial. voor sommige is dit ook beetje ingewikkelt.
- Bij het stukje met de Commodities, pak dan een van de items uit de lijst van je bank of inventory en Exchange ze via de ''Invest'' optie die hij ook heeft. Voor de rest zul je het wel moeten redden. Als je vragen hebt kan je deze posten, ik zal ze beantwoorden.

Drie belangrijke dingen in het Command Center: Recruit Room, Briefing Room en de Special Unit Table. Deze bevinden zich Zuid-west, Zuid en Noord-oost.

Briefing Room Entrace

Afbeelding

Recruit Room

Afbeelding

Special Unit Table

Afbeelding

Deze plekken je makkelijk vinden aangezien MOB niet zo groot is ;)
Verder is er nog een Bank waarvan je vast wel de functie weet :ninja:

Dan zijn er nog 2 gebouwen over, hier zal ik later over vertellen.

2.1 Recruiten

Dit kan in de Recruit Room. Maakt niet uit met wie je praat, kies er een. Kies te optie ''Recruit'' en je krijg dit schermpje:

Afbeelding
Thx Riccmaster voor de informatie over de Discipline stat.

Zoals je ziet bevat de pic al wat uitleg, die is dus niet meer nodig ;).
(Alleen nog over het Level van je Squad, hier kan ik weinig over vertellen aangezien je hoge Ranks moet hebben voor hogere levels. Ik ben nog niet zo hoog dus hier kan ik je niks over vertellen.)

Na dit krijg je in je invent een papiertje. Op dit papier staat je Squad en verdere infotmatie.Afbeelding

Ga nu naar de Special Unit Table en pak er eentje. Je krijgt er dan zo eentje: Afbeelding

Use nog een keer de table om Special units te kopen.

2.2 Investen

Om te investen en je Squads & Special Units te kopen heb je Investment Credits nodig. Deze kan je krijgen door items in te leveren. Deze items heten ''Commodities''. Je kan bij Junior Cadet Mal kijken welke items je allemaal kan Investen. Je kunt de volgende dingen inleveren:
  • Pouches en Scrolls
  • Bronze - Rune armour
  • Jewerly en Craft stuff
  • Food
  • Ranged stuff en bows (U)
  • Potions
  • Hunt stuff
  • Teletabs en runes
  • Construction stuff
De meeste Commotdities zijn gewoon items die je dagelijks tegenkomt in Runescape.

Afbeelding3.0 SquadsAfbeelding

De Squads zijn je troepen. Deze heb je natuurlijk hard nodig. Je hebt nog 3 verschillende troepen:
  • Elven
  • Dwarfs
  • Goblins
Deze krijgen allemaal een apart hoofdstuk :D
Dan nog de Combat Triangle waarover ik jullie zo wat vertel.

3.1 Combat Triangle

Deze is belangrijk. Ik heb er hier eentje zelf gemaakt:

Afbeelding

Na een tijdje zul je deze wel uit je hoofd kennen. Zo niet, staat er tijdens het spelen altijd eentje in de linker-boven hoek. Nog een kleine tip: Als twee squads van hetzelfde type met elkaar vechten, zullen deze alsnog schade doen. Voorbeeld:

Je word aangevallen door een Dwarf Squad. Wat je doet: Je valt aan met Elf Squads omdat deze goed zijn tegen Dwarfs. Als je het dan niet red kan je nog je Dwarf Squads erop af sturen. Deze zullen gewoon damage doen, maar niet zoveel als Elves zoals 70's en 60's. Je Goblin Squads moeten uit de buurt blijven omdat de Dwarfs van de tegenstander deze makkelijk aankunnen!!

3.2 Elves

De Elf Squad heeft het meest Dicipline (geen idee wat dat eigenlijk uitmaakt :oops: ). De Light versie van deze Squad zijn het snelst van allemaal. Elf's zijn goed tegen Dwarfs, slecht tegen Goblins. De Elves zijn magers, als Squad dragen ze Air en Fire Staffs. Light veries dragen licht blauw/paarse kleding, Heavy versies dragen donker blauw/paarse kleding.

3.2 Dwarfs

De Heavy versie van deze Squads zijn nogal langzaam. Dwarfs zijn goed tegen Goblins, slecht tegen Elves. Dwarfs zien er uit als Dwarfs van de Dwarf mine. Ze dragen een hamer of pickaxe met een bruin doekje om hun middel :P. De Heavy versie heeft een wat donker bruiner doekje. Dwarfs zijn Melee'ers.

3.3 Goblins

De Goblins zijn goed tegen Elves, slecht tegen Dwarfs. Dit zijn Rangers. Light Goblins zijn even snel als Light Dwarfs, maar iets langzamer als Light Elves. De Goblin Squads zijn gewoon groen net als echte Goblins. De Heavy versie heeft alleen wat donkerder groen.

Oke, nu weet je alles over de Squads. Tijd ze te gebruiken!

P.s. Je kunt max. 10 Squads hebben.

Afbeelding4.0 Een game startenAfbeelding

Om een game te starten ga je naar de Briefing Room Entrace. Hier de pic weer:

Afbeelding

Als je de ''Enter'' Optie kiest krijg je deze volgende schermpjes:

Afbeelding

Deze pic bevat ook uitleg, die is dus verder niet nodig ;)

Als je klaar bent kom je in de wachkamer. Je zult rechts-boven een schermpje zien:
Afbeelding
  • Scenario: Siege <- Dit is de soort game
  • Room level <- Het level van de Room, soort moeilijkheidsgraat.
  • Time till next game <- Tijd in minuten voordat het spel begint. Deze teller gaat weer op 5 als er geen 20 mensen zijn.
  • Players waiting <- Hoeveel spelers er in de wachtkamer zijn en hoeveel je er nodighebt (altijd 20)
Je bent nu in een Room, wacht gewoon even, praat met je vrienden of kijk even op Ltf. Na ene paar mins zit je in een game. Je ziet nu je Squads in de opstelling die jij ze hebt gegeven.

Afbeelding5.0 Siege Scenario gameAfbeelding

Je zit nu in een game :D .
In het midden van het eiland zul je een kasteel zien met 4 muren. De muur die aan jou kant is moet je aanvallen. Dit kan met je Squads (wat niet slim is) of met een katapult (wat wel slim is). Hier krijg je later ook uitleg over, eerst nog even de besturing

5.1 Interface

Je zult zien dat je Inventory, Equipment, Levels enz. zijn verdwenen, inplaats daarvan heb je deze gekregen:
AfbeeldingDe camera waarmee je door het veld navigeert.
AfbeeldingHiermee voer je de commando's uit.
AfbeeldingHier heb je een overzicht van je Squads.
AfbeeldingAls je hier klikt stop je het spel en verlies je.
Op deze icoontjes kan je klikken, dan krijg je een ander scherm. Over de Camera ga ik niet veel vertellen omdat ik deze niet gebruik, ik vind namelijk dit handiger:
Pijltjes om rond te kijken
Ctrl+Pijltje om te draaien
Zoomen gebruik ik niet omdat ik het handiger vind om een goed overzicht te hebben van al me Squads.

Command interface

Afbeelding
AfbeeldingAttack
AfbeeldingMove
AfbeeldingExplore, als jee hierop klikt gaat de geselecteerde Squad op zoek naar schatten die verstopt liggen, soms vinden ze Hp, je krijgt dan +5. Soms ook slecht eten, dan krijg je -5.
AfbeeldingAttack Wall
AfbeeldingCollect
Je hoeft al deze opties (behalve Explore)niet egt te gebruken aangezien je de optie ook te zien krijgt als je met je muis over iets heen schuift. Je muis zal dus veranderen in het ''Collect'' icoon als je op iets klikt wat je kan verzamelen.

Special Unit interface

Afbeelding
:!: Elke Special Unit zal ook jouw Unit beschadigen/irriteren behalve de Glider :!:
AfbeeldingKlik hierop en dan ergens op de map, een kanon zal verschijnen en schieten in de richting die jij hebt gekozen
AfbeeldingKlik hierop en dan op een Squad, een suicide Gnome Glider zal zich op de Squad laten vallen en exploderen
AfbeeldingKlik hierop en dan ergens op de grond, er zal een Chompa verschijnen en na enkele seconden ontploffen. Dit doet schade aan de dichtbijzijnde Squads
AfbeeldingKlik hierop en dan ergens op de map, een rare blauwe skelet draak zal verschijnen en de anadacht van de dichtbijzijnde Squads trekken. Dit duurd ongeveer 20/30 seconden, in deze tijd kunnen te Squads niets doen omdat hun aandacht bij de blauwe draak is
AfbeeldingKlik hierop en dan ergens op de map, er zal een brandende barricade verschijnen in de richting die jij hebt gekozen. Je kunt deze niet al te dichtbij Squads plaatsen. De Squads kunnen er niet langs tenzij de speler ze om de barricade heen laat lopen. Omdat de barricade in brand staat zal deze na 20/30 seconden verdwijnen.
Hier de plaatjes, hoe het er dus uitziet in een game.

Kanon:
Afbeelding

Glider:
Afbeelding

Chompa:
Afbeelding

Distractor:
Afbeelding

Barricade:
Afbeelding

Squads interface

Afbeelding

Klik op het pijltje achter een Squad om erheen te gaan. Als je er dan bent en je klikt op ''View next squad'' zul je naar de volgende gaan. Als je dus bij 5 zit, ga je naar 6.

Forfeit interface

Afbeelding

Klik op ''Forfeit game'' en je zult uit de game gaan. Je zult je ingezette Credits verliezen!

5.2 De Catapult

Afbeelding

Hiermee kan je het best de muur platgooien. Maar een katapult valt niet zomaar uit de lucht en kan je ook niet kopen. Deze zal je moeten maken. Langs de rand van het veld zul je schepen zien. Hiernaast dit:

Afbeelding

Of dit:

Afbeelding

Dit zijn Wheels, Pile of Wood, Piece of Metal, Ropes. Klik op een Squad en dan op een hoopje. Je muis zult in een Collect icoon veranderen. De Squad zal erheen gaan en de spullen halen, dan zal hij ze terugbrengen.
Afbeelding

Je kunt in de rechter-boven hoek een schermpje zien van wat je nog nodig hebt

Afbeelding

Je hoeft maar een van elk item! Als je alle items heb zal er een katapult verschijnen en dan krijg je een ander scherm:

Afbeelding

Hier zie je 4 keer een hoopje stenen. Je hebt 4 stenen nodig om de katapult af te vuren. Stuur je Squad op een hoopje stenen om ze te verzamelen, de Squad zal de stenen daarna automatisch naar de katapult brengen.
Afbeelding

Al deze hoopjes (Wheels, Wood, Metal, Rope, Rocks) zullen glimmen zodat je ze makkelijk kunt vinden.

5.3 Taktiek

De taktiek, dit is natuurlijk erg belangrijk :D .
Soms zul je spelers zien die met hun Squads de muur aanvallen, als je dat ziet dan weet je iniedergeval dat je van die Squad wint :P.
Afbeelding
Zie hier, een noob :ninja:

Nog een klein ding: Als je de muur aanvalt ben je zo dood en de schade aan de muur is ook niet groot. Je Squads zullen worden aangevallen door de vervelende magers die ongeveer 35 hitten
Afbeelding
Mager op een van de torens

Taktiek:
  • De opstelling moet Wall zijn. Dit is het snelst en handigst.
  • Zodra de game start, draai je scherm dan zodat je achter je Squads staat.
  • Laat de twee meest rechtse en meest linkse (Light!) naar rechts en links lopen. Daar zullen onderdelen liggen voor de katapult. Zodra je deze Squads de orders hebt gegeven geef dan de andere Squads het order om Rocks (ammo) te verzamelen.
  • Zodra je Squads terug zijn zullen sommige Squads, die de stenen gingen halen, al klaar zijn. Deze stenen zijn dus onbruikbaar en je moet ze opnieuw erheen sturen. Het is daarom ook handig dat je de Heavy Squads als eerst het order geeft zodat deze terug zijn met stenen nadat de katapult klaar is.
Hier in pic als het een beetje bezig is:

Afbeelding

Je zult winnen als je de muur het eerst kapot hebt gemaakt of als de andere spelers zijn uitgeschakelt. Een muur kapotmaken met je katapult kost ongeveer 45 schoten, dus 180 Rocks. Een gebroken muur zit er ongeveer zo uit:

Afbeelding

Hier heb ik bijna gewonnen :P.

Als je dan gewonnen hebt kom je in een kleine kamer samen met de 3 andere spelers en je krijgt een schermpje voor je.
Afbeelding

Hier zie je hoeveel je hebt ge-invest, hoeveel Reward Credit's je ervoor terugkreeg enz. Ik heb hier gewonnen met een inzet van 10k Credits, ik kreeg dus +6,6k in Reward Credit's terug.

Maar, je kunt natuurlijk niet altijd winnen! Soms zijn er van die irritantjes die je gaan aanvallen *zucht*. Dat zul je dan niet heel lang uithouden omdat je voor een deel Light hebt. Met geluk zul je de muur nog kapot maken als je al ver was gekomen met het kapot maken van de muur voordat het irritantje kwam. Dan heb je dus nog een kans. Als een speler je dus aanvalt moet je het volgende doen:
In deze situatie valt de speler aan met Goblins en Elves.
  • Val met je Heavy Dwarfs en Heavy Goblins aan. De Goblins op de Elves, de Dwarfs op de Goblins.
  • Blijf met je Light Elves ammo verzamelen. Met de Heavy Elves kan je, of nog stenen verzamelen, of aanvallen op de tegenstander' Elves. Dit heeft namelijk ook wel wat nut.
  • Als je geluk hebt kan je dus nog door de muur breken, zoniet, dan moet je de speler zijn kleur onthouden en in de kamer uitschelden voor noob.
Nu zijn je Squads dus dood (R.I.P). Je contract zal er nu zo uit zien: Afbeelding
Ze moeten wel weer heel zijn voordat je een nieuwe game start. Ga daarom terug naar de Recruit Room en klik op de optie ''Manage''. Je zult dit zien:

Afbeelding

Klik op de knop ''Resupply all'' in de linker-onder hoek. Dit kost je ongeveer 500 Investment Credit. Al je Squads zijn nu weer recovered. Je kan ze ook nog veranden naar Light/Heavy. Als je dat veranderd zul je deze verandering nog niet zien. Pas als je op het vinkje klikt zal alles veranderen. Dit kost niets. Over Demote en Promote kan ik je helaas nog niets vertellen omdat ik nog niet zo'n hoge rank heb. Ik denk dat dit Level-Lager/Level-hoger is.

Afbeelding5.4 Fast ranks met de CcAfbeelding

Dit is een manier die ondertussen vele kennen. Ga naar de Homepage, dan Community en kies dan Forums. Ga dan naar de afdeling Minigames en deze zal er wel ergens tussenstaan:

Afbeelding

Link naar het topic

In dit topic staat ook de uitleg. Voor de mensen die stukjes niet begrijpen kunnen ze dit vragen aan de mensen in de Cc. Voor de mensen die echt een laag Engels niveau hebben vertaal ik het wel XD

De bedoeling is dat je snel Ranks krijgt. Als je wint krijg je namleijk iets van 3 ranks, als je verliest 1. Met deze Cc ga je snel ranks verdienen (ongeveer 10/15 per uur). Reward credits win je niet.

Benodigdheden:
- Allemaal Light troops
- Ongeveer 3 Cannons
- Cc die je joined: Fast ma, Fastest ma
- De world word in de Cc wel verteld en het zal je wel opvallen hoeveel mensen in dezelfde world zitten.

Uitleg:

Er zijn dus 4 spelers en 4 kleuren (zoals altijd). Zeg in het begin ''Good Luck everyone'' zodat de rest weet dat jij meedoet aan deze fast rank techniek. Blauw gaat de muur aanvallen met een katapult (met geluk ben je blauw). Groen, Geel en Rood gaan het linker deel van de Zuider wall aanvalleen. Als je dus niet Blauw bent is dit je taak. Blauw schiet ondertussen op de muur, je moet ongeveer 10× op de muur schieten om voldoende in een game te doen, de rest valt de muur aan. Niet dat de muur kapot gaat, maar op precies de 26e minuut gebruikt iedereen zijn kannonen op de groep met troepen bij de Zuider muur. Omdat een kanon multi-area damage doet zal iedereen in de hoop gehit worden. Als dan nog elke speler zo'n kanon inzet zijn de troepen zo dood. Als je een kanon inzet, doe het dan naar het noorden en voor de troep zodat ie de troep raakt en niet het niks :).

Maar je kunt natuurlijk niet kiezen met wie je in een team komt. Soms zijn er dus crashers. Dit zijn mensen met Heavy troops die je aanvallen. Als er crashers zijn, meteen Forfeiten. De Crasher zal dan ook geen Ranks verdienen.

Dit is een snelle en handige manier van Ranks verdienen. Zorg er wel voor dat je wat Reward Credits heb zodat als je rank 100+ bent leuk armour kan kopen je niet nog eens een hele hoop games hoeft te doen voor die Credits.

Afbeelding6.0 Rewards & TipsAfbeelding

De rewards :D !

Na een hele hoop games zul je het armour kunnen kopen. Je zult per armour een hogere rank nodig hebben. Hier een overzicht:
RankArmourNaam armour
Junior Cadet (0-99)AfbeeldingSerjeant armour
Serjeant (100-199)AfbeeldingCommander armour
Commander (200-299)AfbeeldingWar-Chief armour
War-Chief (300-400)AfbeeldingLord Marshall armour
Tips
  • Je kunt max 10 Squads, ik heb: 4 Light Elves, 3 Light Goblins, 3 Light Dwarfes, 1 Heavy Elf, 1 Heavy Dwarf en 1 Heavy Goblin. Dit is natuurlijk niet het beste, maar ik vind het een fijn army. Je hebt van elke soort een Heavy en de Light's zorgen voor de ammo :D.
  • Special Units zul je soms nodig hebben. Kies dan voor Distractors of Barricade's. Deze kunnen je tegenstander flink irriteren aangezien ik daar soms ook mee te maken krijg. Ik heb ervaring en geloof me, het is irritant :evil:
  • Als je het armour heel graag wilt zul je moeten investeren. Dit kan veel geld kosten dus let op!! Als je er over nadenkt betaal je al gauw een mil voor een pakje in een kleur.
  • Doe deze game in world 72 of 91. Hier zijn genoeg spelers. Zorg er wel voor dat je niet in een te vollen world zit aangezien er dan wat betere spelers zijn en je misschien niet zoveel wint. Ik speel zelf meestal in 91.
Meer tips heb ik niet op het moment, die zullen nog wel komen.

Afbeelding7.0 Update's van deze guideAfbeelding

Hier hou ik even bij wat ik allemaal update en wanneer :).
  • 13-07-'09: Tabel voor de armours, Effecten van Spec. units, Titel veranderd, Schilden naast titels, Investment.
  • 06-08-'09: Recruit aangepast, 1 vraag beantwoord.
  • 07-08-'09: Fast ranks toegevoegd!
Afbeelding8.0 FAQ & SlotAfbeelding

:?: Kan je Ranks kopen?
:!: Nee, dit kan helaas niet.

:?: Waarom moet je precies op de 26e minuut je kannonen gebruiken en niet gewoon meteen aan het begin? (Fast rank stukje)
:!: Omdat de game minimaal 4 minuten moet duren. 30-26=4.
Slot
Ik vond het leuk om deze guide te schrijven. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben aangezien ik weet dat sommige Ltf'ters er toch moeite mee hebben. Nog een ding: deze guide gaat over de Siege game. Vraag dus alsjeblieft niks over de andere. Wat wel waar is, is dat je als beginner alleen Conflict kan doen. Dit zal ik later misschien toevoegen als er vraag naar is.

~3dxbox~

Ps. Typfouten kunnen er best inzitten, ik heb geen zin om hem helemaal door te lezen :oops: . Als er een typfout of andere fout in zit, meld het alsjeblieft.

By 3dxbox~ | No ripping ©
Laatst gewijzigd door 3dxbox op vrijdag 6 november 2009, 17:44, 16 keer totaal gewijzigd.
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Scyfer
Berichten: 3403
Lid geworden op: woensdag 30 mei 2007, 13:33
RS: Scyfer (OSRS)

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW-

Bericht door Scyfer »

PRO Guide :shock:

Serieus, 100/10 :o
Gestopt sinds 16/10/2011
Proud owner of the Slayer Skill Mastery
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW-

Bericht door Chris »

Ziet er goed uit, weet alleen niet of het allemaal klopt want heb die Minigame nog nooit gedaan. 8-[
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW-

Bericht door 3dxbox »

Rate plz :cry:

En geloof het maar want ik ben er pró in en het is allemaal tru =;

Taai Gaais
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door Ricc »

De namen van je armour is verkeerd. het is namelijk serjeant, commander, war-chief en lord marshall.
9/10
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door 3dxbox »

Dan is het toch niet verkeerd maar mis ik er eentje?

Van die Lord nogwat wist ik niks :O

Thanks.
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door Ricc »

ja het is zo:
Blauw: serjeant
Groen: commander
Turquoze: War-chief
Rood: Lord marshall.

hier een pic dat het groen geen serjeant Maar commander is:

Afbeelding
Erik
Berichten: 4314
Lid geworden op: vrijdag 16 maart 2007, 15:59
Oude naam: 8erik1

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door Erik »

Mooie guide!
Zet er ook conflict, hoard en die andere erin dan is ie perfect. ;)
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door 3dxbox »

8erik, dit is een guide over alleen Siege, die andere zullen er niet in komen denkik.

Ricc, de Ranks en de Armours zijn dus anders... :?
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
roel314
Berichten: 33
Lid geworden op: dinsdag 26 juni 2007, 21:00

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door roel314 »

wow, respect voor deze guide.

10/10
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door Ricc »

3dxbox schreef:8erik, dit is een guide over alleen Siege, die andere zullen er niet in komen denkik.

Ricc, de Ranks en de Armours zijn dus anders... :?
ja ofc, ik ga niet telkens met de rank lord marshall rond lopen :')
Nik
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 11 maart 2007, 9:38
Oude naam: X Cb Fire X

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door Nik »

Je hebt ook mobilising armie teleport , required: 1 , law , 1 water , 1 air , lvl 10 magic
Afbeelding
Vinno
Berichten: 2971
Lid geworden op: maandag 7 januari 2008, 17:34
Clan: Retired
Oude naam: Vino

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door Vinno »

Ffs dikzak ik wou eerder zijn :cry:

Nja. Ik heb je altijd een 10 gegeven dus nu een 9.6 [-(
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- & -REWARDS-

Bericht door 3dxbox »

HAHA :D

Ik ga ff wat dingen aanpassen, Ty voor de tip Nik.

Toegevoegd na 7 uur en 59 minuten:

Ik heb nu een lijstje gemaakt met de Update's aan deze guide :)
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- [Rank 100!]

Bericht door 3dxbox »

Zojuist Rank 100 gehaald :)

Afbeelding
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- [Rank 100!]

Bericht door ghosty872 »

er staat ga in world 72 of 91, maar 72 dat is een pvp world XD
voor de rest nette en mooie guide 9/10 :D
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
Lur3d Newb
Berichten: 120
Lid geworden op: dinsdag 14 juli 2009, 11:25

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- [Rank 100!]

Bericht door Lur3d Newb »

Echt een mooie guide 10/10 8-)
Afbeelding
Oops u 2lum
Berichten: 524
Lid geworden op: zaterdag 31 januari 2009, 22:59
Oude naam: ghost maul47

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- [Rank 100!]

Bericht door Oops u 2lum »

gewoon gekopieërd van rsnl! [-(

joke...

wel een 9.9/10
Afbeelding

GROOTMONSTER IS ZOOO KOEL!!! IK BEN DE WESP VAN LTF!!!!!
Stuart
Berichten: 3809
Lid geworden op: zaterdag 7 april 2007, 11:17
Oude naam: Ik Faal Hard

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- [Rank 100!]

Bericht door Stuart »

Kan je ook ranks kopen? want vind het echt de stomste mini game ooit gemaakt iedereen wacht 29 minuten en gaan je dan opeens attack waardoor je verliest -.-
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Mobilising Armies -Siege- [3dxbox' guides] -NEW- [Rank 100!]

Bericht door Stefan »

Top guide! :o

Verplaatst naar minigames
Afbeelding
Plaats reactie