[Quest Guide] Nomad's Requiem Boss met Ranged

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

[Quest Guide] Nomad's Requiem Boss met Ranged

Bericht door RoodWitBlauw »

Nomad's Requiem Boss Guide
Met behulp van Ranged
[/size]
Afbeelding
Ik kreeg de laatste tijd veel vragen over Nomad, ik heb er dus een guide over gemaakt. Ik ga in deze guide een manier uitleggen om Nomad en de Decaying Avatar te verslaan, deze manier werkte bij mij gelijk toen ik hem gebruikte. Ik bespreek in deze guide alleen de gevechten met de monsters. Voor de Questguide verwijs ik naar de Questguide op Lunagang. Dit is mijn eerste guide hier, dus kritiek is welkom. Veel leesplezier! ;)
Requirements
Om Nomad goed te bevechten heb je redelijk goeie levels nodig. Met deze levels hieronder zou je het in theorie kunnen halen, maar hogere skills zijn ten strengste aangeraden! Ook moet je redelijk wat Coins hebben om de Inventory en Armour van te betalen.
SkillGoedBeter
Ranged7085+
Defence4285+
Hitpoints7685+
Prayer4474+
Summoning5767+
Decaying Avatar (level: 525)

Afbeelding
Afbeelding Informatie
"Nomad's discarded prototype of the Avatar of Creation"

Tijdens de Quest kom je dit monster ook tegen. Omdat je hiervoor ook wat voorbereidingen moet nemen, heb ik hem ook in deze guide gezet. De Avatar is een afgedankt prototype van de Avatar of Creation. Het gevecht zal redelijk wat tijd in beslag nemen omdat hij zich drie keer volledig kan genezen en aardig wat Lifepoints heeft. Neem er de tijd voor, want als je tussentijds uitlogt of wegteleporteerd zal hij weer op volle Lifepoints zijn en kan je weer opnieuw beginnen!
Soort monsterQuestmonster
Combatlevel525
Lifepoints10.000
Maximale hit460
AgressiefJa
FamilieGeanimeerd
Valt aan metMelee
Kan jou vergiftigenNee
AfbeeldingArmour
Void Knight of Black D'hide

Ik raad armour aan met een hoge Ranged Attack bonus, je wilt hem natuurlijk zo snel mogelijk dood krijgen. Daarom raad ik Void Ranged aan, maar als je dat niet hebt mag Void ook vervangen door Black D'hide. Aangezien Void Knight armour tegenwoordig redelijk snel te halen is met Conquest, kan je het beter wel even gaan halen, het kan later ook altijd nog van pas komen. Als arrows gebruik je Ruby Bolts (e) te gebruiken. Hiermee zal je soms 20% van de Lifepoints van de tegenstander hitten, er zullen wel 10% van jouw Lifepoints afgaan. Met deze Special zul je dus in een keer 2000 Lifepoints van hem afhalen!

Mijn armour:
[/b]
HelmVoid Ranger helm
BodyVoid Knight top
LegsVoid Kngiht robes
GlovesVoid Knight gloves
AmuletAmulet of Glory
CapeAva's accumulator
WapenRune Crossbow
SchildUnholy book
AmmoRuby bolts (e)
BootsSnakeskin boots
RingArcher ring
Veranderingen aan het armour:
[/b]
HelmHelm of NeitiznotArmadyl Helm
BodyBlack D'hide bodyArmadyl Chestplate
LegsBlack D'hide chapsArmadyl Plateskirt
GlovesBarrow Gloves (Recipe for Disaster)Mercenary's gloves (Dungeoneering)
AmuletAmulet of RangingAmulet of Fury
CapeFire capeCompletionist cape
WapenChaotic Crossbow
SchildVoid Deflector
AmmoBroad boltsDiamond bolts (e)
BootsRanger boots
RingRing of Life
Afbeelding Inventory
Vis en Prayer potions

In je inventory neem je een aantal Prayer potions mee. De rest vul je op met vis, bijvoorbeeld Monkfish. Veel voedsel zul je niet nodig hebben, omdat je safe-spot. Neem toch maar voedsel mee, beter iets te veel dan te weinig. Je kan ook nog een wapen met een goeie special attack meenemen, bijvoorbeeld een Bandos Godsword om zijn Defence te verlagen. Als je een hoog genoeg Summoning level hebt kan je ook een Summoning beest meenemen, deze kan je dan helpen met vechten, healen of items voor je dragen.

Afbeelding Tactiek

Safespotten of Prayer?
Plaatje
Het monster zelf zal opzich niet zo'n groot probleem zijn, je kan hem namelijk makkelijk safespotten. Tijdens het gevecht zullen er 3 keer wortels verschijnen, op verschillende plekken, die hij zal opeten. Elke wortel zal hem weer volledig laten herstellen. De eerste wortel zal komen als hij op 3/4 Lifepoints is, de wortel zal dan in het Noord-Westen verschijnen. De tweede keer wanneer hij 1/2 Lifepoints heeft, zal de wortel in het Zuid-Oosten verschijnen. En de laatste keer wanneer hij 1/4 Lifepoints overheeft, zal de wortel in het Noord-Oosten verschijnen. Je kan de wortels vernietigen, maar dan moet je wel zeer snel zijn. Hij zal als je een wortel vernietigd niet healen. Totaal heeft hij 10.000 Lifepoints, maar als hij alle keren healt, zul je dus totaal 25.000 Lifepoints van hem af moeten halen.

De Safespot

Je kan hier dus een safespot gebruiken, de avatar kan je op deze manier dan niet raken en je kunt hem rustig afmaken. Het kan zijn dat de geesten die er rond zweven je wel gaan aanvallen, heb je hier last van, maak deze gewoon dood en ga weer verder met de avatar.

Afbeelding Het gevecht
Safespotten

Stap 1:
Ga naar de Avatar toe, val hem aan en loop naar de safespot, val hem vervolgens aan met ranged totdat hij net iets meer dan 3/4 Lifepoints heeft. Ren nu naar het Noord-Westen en zet Protect from Melee aan, val hem weer aan.

Stap 2:
De 1e wortel zal verschijnen, maak hem snel kapot! (mislukt het, ga verder naar de volgende stap)

Stap 3:
Ren terug naar de safespot, zet Protect from Melee weer uit en val hem nu aan met ranged totdat hij net iets meer dan 1/2 Lifepoints heeft, ren nu naar het Zuid-Oosten en zet weer Protect from Melee aan, val hem weer aan.

Stap 4:
De 2e wortel zal verschijnen, maak hem weer snel kapot! (mislukt het, ga verder naar de volgende stap)

Stap 5:
Ren terug naar de safespot, zet Protect from Melee weer uit en val hem weer aan totdat hij net iets meer dan 1/4 Lifepoints heeft. Ren nu naar het Noord-Oosten en zet weer Protect from Melee aan, val hem weer aan.

Stap 6:
De laatste wortel zal verschijnen, maak hem weer snel kapot! (mislukt het, ga verder naar de volgende stap)

Stap 7:
Ren terug naar de safespot, zet Protect from Melee weer uit en maak het beest af.
Gefeliciteerd! Je hebt de Decaying Avatar verslagen, ga nu verder met de Quest.
Nomad (level: 699)

Afbeelding
Afbeelding Informatie
"The scourge of souls."

Welkom terug. Je bent nu bij Nomad aangekomen, het sterkste Questmonster tot nu toe. Hij is zeer moeilijk te doden, zelfs al heb je zeer hoge levels. Om hem te verslaan heb je een goede Tactiek en Uitrusting nodig. Nomad is de originele schepper van de Soul Obelisk en de Avatars. Het was zijn doen met het scheppen van Soul Wars om de energie uit de zielen te halen die spelers in de obelisk stoppen. Hierdoor werd de energie opgeslagen en in zijn troon onder de obelisk opgeslagen. Vervolgens heeft hij deze energie zelf geabsorbeerd en is hij zo krachtig geworden.
Lunagang schreef:Nomad is het sterkste questmonster tot nu toe. Het is dus niet vreemd als je vaak dood gaat tijdens het proberen. Gelukkig respawn je bij Zimberfizz op het eiland van Soul Wars, je graf zal bijna naast je komen te staan. Je kunt je spullen dus zo oppakken.
Soort monsterQuestmonster
Combatlevel699
Lifepoints10.000
Maximale hit989
AgressiefJa
FamilieMens
Valt aan metMelee, Magic en Ranged
Kan jou vergiftigenNee
AfbeeldingArmour
Void Knight of Black D'hide

Het Amour dat je draagt is hier zéér belangrijk. Omdat Nomad veel Lifepoints heeft en moeilijk te verslaan is moet je ervoor zorgen dat je zo hoog mogelijk en zo vaak mogelijk kan hitten. Daarom raad ik Void Ranged aan, maar als je dat niet hebt kan het ook vervangen worden door Black D'hide. Als arrows is het ten stengste aangeraden om Ruby Bolts (e) te gebruiken. Hiermee zal je soms 20% van de Lifepoints van de tegenstander hitten, er zullen we 10% van jouw Lifepoints afgaan. Met deze "Special" zul je in een keer 750 Lifepoints van Nomad afhalen! De "Special attack" zal willekeurig gebruikt worden. Draag geen Ring of Life! Je wilt natuurlijk niet dat als je hem bijna dood hebt, je plotseling word weggeteleporteerd omdat je even weinig Lifepoints hebt.
Runescape Wiki schreef:Met het gebruik van een Divine spirit shield of een Elysian spirit shield vermindert het niet alleen de normale schade, maar ook schade door de blikseminslag van Nomad's aanval en zijn 750-schade. Dit kan ervoor zorgen dat de strijd veel gemakkelijker wordt, maar is wel erg duur.
Mijn armour:
[/b]
HelmVoid Ranger helm
BodyVoid Knight top
LegsVoid Kngiht robes
GlovesVoid Knight gloves
AmuletAmulet of Glory
CapeAva's accumulator
WapenRune Crossbow
SchildUnholy book
AmmoRuby bolts (e)
BootsSnakeskin boots
RingArcher ring
Veranderingen aan het armour:
[/b]
HelmHelm of NeitiznotArmadyl Helm
BodyBlack D'hide bodyArmadyl Chestplate
LegsBlack D'hide chapsArmadyl Plateskirt
GlovesBarrow gloves (Recipe for Disaster)Mercenary's Gloves (Dungeoneering
AmuletAmulet of FuryAmulet of Ranging
CapeFire CapeCompletionist cape
WapenChaotic Crossbow-
SchildVoid DeflectorDivine/ Elysian Spirit Shield
AmmoDiamond bolts (e)-
BootsRanger boots-
RingArcher ring (i)-
AfbeeldingInventory
Saradomin brews en Super Restores

Je inventory vul je met Saradomin brews en Super Restore potions. Saradomin brews herstellen 160 Lifepoints per slok (640 Lifepoints per brew) en boosten daarme je Defence level met 25%. Ze kunnen ook je Lifepoints 15% boven hun maximale aantal boosten. Het enige nadeel van deze drankjes is dat ze je Attack, Strength, Magic en Ranged met 10% verlagen, om dit te herstellen gebruik je de Super Restores. Probeer ze in de verhouding 3:1 te drinken (3 slokjes Saradomin brew en dan 1 slokje Super Restore). Verder neem je 1 Spirit Kyatt pouch mee (eventueel in je BoB stoppen).

Noot!: Als je Void Ranged hebt gekozen neem je ook nog een Helm of Neitiznot met daarin 60 Ambush scrolls. "Dan heb ik toch niet meer de effecten van het Void Knight armour!" zal je nu waarschijnlijk wel denken. Dat klopt, maar voor het kleine beetje Lp dat je nu nog van hem af moet halen, maakt het niet zoveel uit. Bovendien is het enorm vervelend om steeds de speciale move van je Familair op Nomad te moeten gebruiken.Hieronder staat hoe je een helm kan vullen met Scrolls:
Lunagang schreef:In Summoningwinkels kun je antlers en een lizard skull kopen. Je kunt een bepaald aantal scrolls in deze voorwerpen stoppen, waardoor je scrolls automatisch zul gebruiken als dat nodig is. Je kunt alleen vechtscrolls erin doen. Om een helm of Neitiznot te vullen met Scrolls heb je 45 Summoning nodig, je kan er 90 Scrolls in stoppen. Voordat je scrolls in je helm kunt doen, moet je het laten betoveren. Dat kan bij Pikkupstix in Taverley. Vervolgens kun je je scrolls in je helm doen door de "Use"-optie te gebruiken. Met de "Uncharge"-optie kun je ze er weer uithalen en met "Commune" zie je hoeveel scrolls er nog in zitten.
Summonningbeesten

Neem ook een Beast of Burden mee, deze kan Saradomin brews voor je meenemen zodat je meer kan healen. Gebruik het beste dier dat je kan! Voor elke 4 Saradomin brews neem je 1 Super Restore mee. Je mag hier natuurlijk iets van afwijken.
Beast of BurdenAantal extra Inventoryplaatsen
Thorny snail3
Spirit Kaphite6
Bull ant9
Spirit terrorbird12
War tortoise18
Pack yak30
Afbeelding Tactiek
Pilaar, schiet, pilaar - Spirit Kyatt!

Ik ga nu mijn tactiek voor het verslaan van Nomad uitleggen. Toen ik deze tactiek gebruikte, heb ik hem zonder dood te gaan gehaald. Ik gebruikte eerst een andere tactiek, en ging daar 4 keer mee dood. Nomad is immuum voor Giftige wapens en de Vengeance spreuk zal geen affect op hem hebben.
Plaatje
Het speciale aan de Tactiek:

Als je Beast of Burden geen drankjes meer bij zich heeft, dismiss je hem, en roep je de Spirit Kyatt op waar ik over vertelde. Voor een Spirit Kyatt heb je geen heel hoog Summoning level nodig, dus ideaal voor de iets lagere summonners. Ook doe je nu de helm op waarin de Ambush Scrolls inzitten. Je zult nu niet meer de bonussen van Void Ranged hebben. Maar dat maakt dan toch niet zoveel meer uit. Doordat je de helm draagt zullen de Speciale aanvallen van je Kyatt automatisch plaatsvinden. De eerste keer dat de Kyatt aanvalt zal een hoge hit zijn, handig dus. De Kyatt zal je helpen met vechten en zal regelmatig hoog hitten. Als je een hoger Summoning level hebt, kan je ook een betere Familair gebruiken!

Nomad heeft 4 Special attacks:

Flame vortex - Nomad zal een soort van mijnen om je heen leggen, als je erop gaat staan zul je 400 Lifepoints schade krijgen en zal je Runenergie naar 0 worden gehaald. Ga er dus niet opstaan

Soul Blast - Nomad laad zich op en doet vervolgens een aanval die 750 Lifepoints van je af haalt, wij gaan deze aanval lekker ontwijken. Je kan je aanval herkennen aandat Nomad met zijn linkerarm omhoog gaat staan er een blauwe goed om hem heen zal verschijnen.

Mirror Image - Nomad maakt drie clonen van zichzelf, ook met deze aanval zijn wij hem te slim af. Dit is een goed moment om te healen en je lege vials te droppen en nieuwe uit je Summoningbeest te halen. Na ongeveer 1 minuut verdwijnen de klonen weer.

Disintegrate - Nomad teleporteerd je naar het midden van de kamer en bevriest je voor 15 seconden en doet daarna de aanval die jouw Lifepoints -1 hit. Deze aanval is niet te ontwijken! Als Nomad aan het opladen is heb je nog een paar seconden de tijd om je Lifepoints tot over het maximale te boosten met je Saradomin brews, val Nomad tijdens het opladen niet aan. Door de ruby bolts die we gebruiken heb je namelijk de kans dat net voor de aanval er 10% van je Lifepoints afgaan waardoor Nomad je dan doodmaakt.

Enrage - Wanneer hij nogmaar 25% van zijn Lifepoints heeft zal Nomad snel achter elkaar gaan aanvallen met Melee door met zijn stok te slaan. Goede consentratie vereist!
Afbeelding
Afbeelding Het gevecht

Goedzo, je weet nu bijna hoe je Nomad moet uitschakelen. Nomad is zeer moeilijk om te verslaan. Laat je niet ontmoedigen als je doodgaat, maar probeer het gewoon weer opnieuw. Zoals ik al zei heeft Nomad een aantal Special attacks. De eerste vier zal hij steeds in dezelfde volgorde uitvoeren. De vijfde special gebruikt hij als hij nog minder dan 25% van zijn Lifepoints overheeft, hij zal dan de andere vier niet meer gebruiken.

Wat te doen en wanneer?

Nomad zal de Special attacks steeds in dezelfde volgorde uitvoeren, lekker voorspelbaar. Als nomad zeg: "Face me!" moet je hem gelijk aanvallen, als je telang wacht, zal het terugkeren naar zijn troon en zal weer volledig herstellen, dat wil je natuurlijk niet. Om hem te verslaan maken we gebruik van de pilaren. Wanneer het gevecht begint ren je gelijk achter een pilaar, en je valt hem vervolgens aan.

Flame vortex:
Let's make things interesting!

Wanneer Nomad de mijnen laat vallen, ga je gewoon door met hem aanvallen. Pas wel op dat je niet perongeluk erop gaat staan, dan zul je 400 Lifepoints schade krijgen.

Soul Blast
You cannot hide from my wrath!

Nomad gaat nu opladen voor de 750 hit. Deze kun je ontwijken. Zodra Nomad deze zin zegt ga je gewoon achter de pilaar staan. Achter de pilaar heb je twee vierkantjes ruimte. Als je op tijd in het noordelijke hokje staat zal zijn attack door de pilaar tegengehouden worden en zul je dus geen schade krijgen. Ga nu weer door met hem aanvallen.
Lunagang schreef:Ga altijd in de noordelijke vierkantje staan! Zodra je in het zuidelijke vierkantje staat zal Nomad je kunnen zien en alsnog 750 Life Points schade aan je kunnen aanrichten.
Plaatje
Mirror Image
Let's see how well your senses serve you.

Nomad zal nu 3 klonen van zichzelf maken, met hemzelf erbij dus 4 tegenstanders, die je alle vier aanvallen. Ook hiermee hebben wij weer een leuk trucje tegenover. Je kan gewoon achter een pilaar schuilen en wachten tot de andere drie wegteleporteren. Nomad zal zich tijdens deze Special attack niet healen, gelukkig maar. Jij kan gewoon achter de pilaar wachten en ondertussen healen en nieuwe potions uit je Summoningbeest halen. Na ongeveer 1 minuutje zullen de klonen weer verdwijnen en kan je weer doorgaan met hem aanvallen.

Disintegrate
Let's see how much punishment you can take!

Nu moet je goed opletten! Nomad zal nu de aanval van jouw Lifepoints -1 gaan doen. Al heb je 800 Lifepoints, zal hij 799 gaan hitten. Je kunt hiervoor niet schuilen, want je bent bevroren en naar het midden van de kamer geteleporteerd. Drink als Nomad zich aan het voorbereiden is Saradomin brews zodat je meer levens hebt dan normaal. Wacht de hit af en ren snel terug achter de pilaar, herstel ondertussen je Lifepoints. Ga weer verder met het gevecht.

Herhaal deze 4 stappen continu, Nomad zal ze in dezelfde volgorde uitvoeren. Blijf je altijd goed consentreren en let goed op je Lifepoints! Als Nomad op 1/4 van zijn Lifepoints is, zal hij 2.500 Lifepoints herstellen. Als hij daarna nog 1/4 Lifepoints overheeft, zal hij overgaan op de Enrage aanval.

Enrage
Enough! This Ends Now!


Bij dit deel ging ik een aantal keer de mist in. Nomad zal nu met zijn staf op je in gaan slaan. Hij kan hier redelijk hoog mee hitten, maar de aanvallen zijn niet heel erg gericht, dus heel hoog zal hij nooit hitten. Wel zal hij zeer snel achter elkaar op je hitten, dus let zeer goed op je Life Points! Probeer ze altijd boven de 500 te houden. Je kunt eventueel naast een pilaar gaan staan en één hokje tussen jou en Nomad laten, zodat hij niet op je inslaat. Je moet wel om de twee seconde gehit worden door Nomad! Anders zal hij weer "Face me!" zeggen en na enkele seconden terug naar zijn stoel gaan en weer 10.000 Life Points hebben, en dan kun je weer opnieuw beginnen. Je kan ook Protect from Melee of Deflect Melee gebruiken, hij zal hier wel doorheen hitten, maar het zal toch nog een deel van de schade tegenhouden.
Lunagang schreef:Laat één hokje tussen jou en Nomad (naast een pilaar). Schiet een pijl naar Nomad, stap weer naar voren en laat je hitten, ga weer naar achter staan en laat een hokje tussen hem en jou, schiet weer een pijl en herhaal dit proces. Nomad zal dan minder op je kunnen hitten dan normaal, omdat je toch een paar seconde kunt safespotten. Doe dit dus ook echt maar een paar seconde! Toch raden we je deze truc aan. Het is gevaarlijker om voortdurend voor Nomad te staan terwijl hij op je inhakt.
Meer kan ik nu eigenlijk niet meer vertellen. Let tijdens het gevecht altijd goed op je Lifepoints. Als je dood gaat moet je vooral niet opgeven en het opnieuw blijven proberen. Verander eventueel dingen aan je Inventory of verander iets aan het armour. Ik hoop dat deze Guide je heeft geholopen, veel succes!
Gefeliciteerd, je hebt Nomad verslagen!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door RoodWitBlauw op donderdag 23 juni 2011, 13:51, 29 keer totaal gewijzigd.
Mikal
Berichten: 2891
Lid geworden op: zaterdag 13 februari 2010, 15:03
RS: Mikal (p2p)
Clan: Zealmania

Re: [Quest Boss Guide] Nomad en Decaying Avatar - Ranged

Bericht door Mikal »

Ziet er geweldig uit !

Mooi alles uitgelegd, en breed.

zeker 10/10 ;)
Mooi layout.
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Name less »

Slim om die avatar er bij te doen :D. Ik was daar 40 mins aan op het knokken met mijn dscim lol..
ok
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door RoodWitBlauw »

Silfer schreef:Je hebt het allemaal heel mooi uitgelegd ^_^
Vraagje; wat waren jouw skills toen je Nomad versloeg?
79 Ranged
70 Summoning
75 Defence
Combat 103 als ik me niet vergis
Laatst gewijzigd door RoodWitBlauw op dinsdag 26 oktober 2010, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Progamer
Berichten: 98
Lid geworden op: woensdag 10 februari 2010, 13:29
Oude naam: Z3R0 11

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Progamer »

Suggestie summoning beest voor lv 80 Summoning ?
In- of uitklappen • Daily xp
Afbeelding
In- of uitklappen • Progamer
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Mike Ross »

Def lvl toen je hem versloeg?
tommeke95
Berichten: 1703
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 18:58
RS: even wachten (p2p)
Clan: teak

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door tommeke95 »

RoodWitBlauw schreef:
Silfer schreef:Je hebt het allemaal heel mooi uitgelegd ^_^
Vraagje; wat waren jouw skills toen je Nomad versloeg?
79 Ranged
70 Summoning
75 Defence
Combat 103 als ik me niet vergis
Chris D schreef:Def lvl toen je hem versloeg?
waarom vraag je dat nog
Afbeelding

Afbeelding
kkriske
Berichten: 19
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 10:12

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door kkriske »

mooie guide =)
9.5/10
(misschien ff bijzetten dat goede melee'ers die zich een gs kunnen permiteren best melee gebruiken?)

range 81, 3x fail - heb ik daarvoor full void gehaald? :/
melee, direct gelukt

die avatar is ook handig om te weten, daar had ik 6 dosis superset en 5 pray pots voor nodig >.<

=D> =D> =D>
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door RoodWitBlauw »

Ja dat kan, maar hoger ranged is wel handig. Maar als je daar een hekel aan hebt ofzo kan je ook met Melee proberen, maar daarvan weet ik geen uitleg te geven, omdat ik dat niet zelf ervaren heb :)
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Nederlandar »

Name less schreef:Slim om die avatar er bij te doen :D. Ik was daar 40 mins aan op het knokken met mijn dscim lol..
:-({|= :twisted: #-o loser :$ ghehe

nice guide 10/10 mis doe ik m wel snel:)

Mvg Nederlandar- :bier:
Afbeelding
Afbeelding
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door RoodWitBlauw »

Silfer schreef:Ik heb 75 nodig voor Within the Light, dus Ranged gaat sowieso naar 75. Zou het daarmee wel lukken? (dat het vaker over moet maakt me echt niet uit, ik moet Within the Light en Nomad nog voor cape dus dat wil ik xD)
Met zo'n goeie instelling moet dat wel lukken ;)
sLisa
Berichten: 973
Lid geworden op: dinsdag 13 februari 2007, 15:36

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door sLisa »

Er staat in je guide dat als je void deflector hebt je range void bonus niet weg gaat als je neitiznot op doet, dit is jammer genoeg niet zo.
Met een void deflector mag je nou net alles vervangen behalve de helm. De helm geeft namelijk aan of hij melee/range of magic bonus moet geven.
Afbeelding
"I stopped living for myself a long time ago, I live for my beloved."
"I'd rather feel pain than nothing at all."
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door RoodWitBlauw »

sLisa schreef:Er staat in je guide dat als je void deflector hebt je range void bonus niet weg gaat als je neitiznot op doet, dit is jammer genoeg niet zo.
Met een void deflector mag je nou net alles vervangen behalve de helm. De helm geeft namelijk aan of hij melee/range of magic bonus moet geven.
Ohja, natuurlijk, had ik even niet bij nagedacht. Ik zal het veranderen. O:)
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Burn the Sof »

69pogingen 69fails
welk def lvl had jij toen jij hem probeerde?
Afbeelding
Thijs
Berichten: 2521
Lid geworden op: maandag 9 april 2007, 12:51

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Thijs »

Goede guide, lekker overzichtelijk! :)
AfbeeldingHet pareltje van ltfAfbeelding
[/b]
Afbeelding
Bedankti k0nijn i voor deze prachtige sig <3
Myyelena
Berichten: 11
Lid geworden op: vrijdag 31 juli 2009, 21:42
Clan: geen

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Myyelena »

Superduidelijke guide!
Avatar vond ik een makkie vergeleken met nomad, die had ik dan ook al in 1 keer verslagen....ben nu bezig met nomad.
4 pogingen gedaan...4 keer gefailed,
Ik gebruik full void, spirit shield, rune c-bow, ruby bolts(e), sara brews/super restores in de verhouding 3:1, war turtoise.
Het eerste deel ging eigenlijk best goed, totdat hij met die stok op je in gaat rammen....toen ging het mis, ik ga eens proberen wat jij schrijft met dat vakje afstand, voor de rest doe ik identiek aan jou methode. Hopelijk kan ik hem vandaag eindelijk verslaan en heb ik mijn felbegeerde questcape!
Oja nog ff mijn stats, het zal hiermee toch een keer moeten lukken?

cb: 111
att: 83
str: 81
def:81
range: 80
hp: 83
sum: 67
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door RoodWitBlauw »

Dat moet wel lukken :)
Myyelena
Berichten: 11
Lid geworden op: vrijdag 31 juli 2009, 21:42
Clan: geen

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Myyelena »

OMFG!!!!!!!! I did it!!!!!!!
Nomad verslagen!!! yes yes yes yes yesssssssssssssssssss
4 keer gefailed en de 5e keer geownd dankzij deze guide! Het was de Kyatt die het hem deed, samen met dat stappie terug, nog iets van 8 sarabrews en 4 super restores over!! ongeloofelijk!!!
Van mij krijg je een 15 op de schaal van 10 voor deze guide!! Echt superbedankt!!!
Nu op weg naar the wise old man voor mijn allereerste cape!! en WAT voor 1!!!! De mooiste!!! QUESTCAPEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

:D/ :D/ :D/ :D/ :D/ :D/ :D/
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door RoodWitBlauw »

Gefeliciteerd ^_^
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: [QuestBoss Guide] Nomad en Decaying Avatar met ranged

Bericht door Burn the Sof »

Silfer schreef:
lachen schreef:69pogingen 69fails
welk def lvl had jij toen jij hem probeerde?
Welke levels heb je dan? o.O 69 pogingen.. wow..
83pogingen 20mil aan suplies en food wasted

87ranged
85def
87str
88hp
85attack
70 prayer
Afbeelding
Plaats reactie