barrows met een black salamander en ice spells!!!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
PvM Z3R0
Berichten: 18
Lid geworden op: vrijdag 25 februari 2011, 11:48

barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door PvM Z3R0 »

barrows met een black salamander en ice spells
Afbeelding

inhoud
1.inleiding
2.wat zijn de eisen?
3.inventory
4.armour
5.hoe kom ik er?
6.aan de slag!!!
7.de drops+waarde
8.slot

1.inleiding
dit is de eerste guide die ik ooit heb gemaakt dus ik hoop dat het Julie zal bevallen
ik heb deze guide gemaakt omdat ik vroeger (nu niet meer door barrows) arm was en op aanrading van vrienden ben ik begonnen met nolife barrows te freaken
in het begin had ik de smaak direct te pakken en ik maakte zon 20m op een weekje :D/

2.wat zijn de eisen?
je hebt zeker 43 prayer nodig!! heb je dat niet dan mag je een 640 hit van dharok verwachten. [-X
70 ranged, 70 magic en 70 att zijn nodig om een black salamander te kunnen dragen en ice burst te kunnen gebruiken.
je hebt ook priest in peril nodig anders kan je niet door de dungeon die naar canifis leid en je moet nature spirit gestart hebben

3.inventory
bij je inventory heb je meerdere mogelijkheden zo kan je met saradomin brews en super restores gaan werken maar ik hou het zo goedkoop mogelijk.
1. spade
2. 11 prayer potions
3. 13 sharks
4. chaos death en water runes als je 82 magic bent kan je de chaos runes vervangen door blood runes voor te blitzen of barragen
Afbeelding


4.armour
een armour is eigenlijk je eigen keuze hoe meer bonussen hoe beter natuurlijk!!!

dit is mijn eigen amour(verwacht er niet te veel van:
Afbeelding
je zou bijvoorbeeld in de tunnels full guthan kunnen gebruiken dan heb je minder food nodig aangezien het je healt:
Afbeelding

dit heb je zeker nodig:
een black salamander en 1000 harralander tar of meer,dat ziet er zo uit:
Afbeelding

5. hoe kom ik er?
het is natuurlijk belangrijk dat je weet hoe je er kan komen daarom dit onderdeel.
op het paatje hieronder zie je enkele routes:
Afbeelding
de rode route is de lange route vanuit de grand exchange
de gele route is de normale meest gebruikte route
en de blauwe route is de route die alleen mensen die in search of the myreque gedaan hebben kunnen gebruiken

6.aan de slag!!!
als je aankomt bij barrows moet je dus alle 6 de barrow broeders verslaan door met je spade op 1 van de bergen te usen en de de graftombe te doorzoeken maar je moet natuurlijk weten hoe je welke barrow broeder moet verslaan en in welke volgorde!! juist nog een ding voor ik je de uitleg geef bij verac guthan torag en dharok kan je ice spells gebruiken je gebruikt een van de ice spells op ze dan ga je schuin over de broeder staan en att met je black salamander die kan namelijk schuin aanvallen je kan natuurlijk ook aan de overkant van het graf gaan staan en ze de hele tijd attacken met een ice spell wel het gaat als volgt:

1.verac
bij verac hoef je eigenlijk geen prayer aan te zetten hij slaat er toch door,pure wast van je prayer potions dus (voor de mensen die me niet geloven ik hou je niet tegen om toch prayer potions te gebruiken) nu even over je black salamander bij verac moet je met blaze attacken (magic dus)

2.dharok
dharok heb je wel prayer nodig namelijk protect from melee (zoals eerder vermeld: anders krijg je een 640 hit op je)
net zoals bij verac moet je je black salamander instellen op blaze

3.ahrim
bij ahrim zet je je protect from magic aan, je kan hem attacken met flare (een ranged aanval)

4.karil
bij karil moet je protect from missiles aanzetten anders krijg je de hele tijd 200 hits op je!! je kan hem attacken met blaze of scorch (melee aanval) ik ben er nog altijd niet uit welke het meeste hit op hem

5.guthan en torag
deze 2 steek ik samen omdat ze op dezelfde manier te killen zijn namelijk protect from melee en bij je black salamander blaze.

hier toon ik je een kaartje met de bijpassende nummers van de uitleg hierboven:
Afbeelding

6.je tunnel
in een van de tijdens het doorzoeken van de graftombe zal er op je scherm komen dat je een tunnel hebt gevonden geen paniek versla eerst de anere broers en ga dan terug naar deze graftombe en zeg je "yeah i'm fearless" nu beland je in een tunnel. deze tunnel is voor iedereen verschillend,je moet namelijk proberen in het midden te geraken want daar staat je schatkist met je beloning erin sommige deuren zullen opslot zijn dat moet je een andere route proberen.om door de deur van de schat kist te komen moet je een puzzeltje zoeken dat is gewoon wat er volgt in het rijtje.doe ook je guthan aan dat healt je want al die beestjes in je tunnel kunnen telkens 40+ hitten en op het einde zal je elke paar seconden stenen op je gericht krijgen wat ook redelijk wat kan hitten MAAR!!! meestal zal je de barrow broeder van de berg waarin je je tunnel hebt gevonden tegen komen als je de shatkist opent maar let op soms kan hij zomaar ineens ergens in je tunnel verschijnen dus je kan best voor je de tunnel ingaat je quiq prayer inzetten op de prayer van de broer die je moet doden hierboven staat welke prayer je bij welke broers moet doden. er is ook een heel kleine kans dat je een andere broeder tegenkomt dan moet je dus 2 broeders verslaan (maar dit ben ik nog maar 2 keren tegen gekomen op de tientallen tripjes die ik heb gedaan)als je barrow broeder gedood is en je je beloning hebt genomen loop je weer helemaal terug naar de rope waarmee je bent binnengekomen en begint weer opnieuw met de broeders te doden.

7.de drops + waarde
verac spulletjes

dharok spulletjes

ahrim spulletjes

karil spulletjes

guthan spulletjes

torag spulletjes

(de woordjes sturen je door naar de website van runescape voor de actuele grand exchange prijs)
voor de rest zul je gewoon runes krijgen.

slot
ik hoop dat je nog vele barrow tripjes kan doen met deze guide en dat je gelukkig kan terug keren van elk tripje
tiao groetjes ikked00d (runescapenaam sinds maart 2011)
in de box hieronder staat mn loot
In- of uitklappen •
hierop zie je al m'n loot die ik niet vergeten fotograferen ben (tja ik flip soms zo hard dat vergeet op "prntscr" te drukken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door PvM Z3R0 op woensdag 18 mei 2011, 14:45, 12 keer totaal gewijzigd.
king ququ
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 7 mei 2011, 16:04
RS: King ququ (p2p)
Clan: geen

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door king ququ »

da wel zalig
ik ben meschien niet zo goed, maar ik speel ook niet zo veel runescape, vind het wel een zot leuk spel :) Ik kan alleen maar Quick chat gebruiken
Deanick
Berichten: 1091
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2008, 20:36
RS: Deanick (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: Deanicky

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door Deanick »

Ik zou verac als laatste doen, want anders is het alsnog waste of je prayer. Want er gaat toch prayer af als je bij zijn graf bent? En bij de inv. staat 2.15 prayer potions, als je daar een spatie tussen zet (tussen de 2 en de 15) want ik dacht eerst dat je 3.15 prayer pots nodig had. (Sorry domme fout) Maar voor de rest ziet hij er goed uit! 7/10 :)
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door Travolter »

Ik moet eerlijk zijn en ik vind het geen goede guide :( .

Ik zal het in puntjes uitleggen en in chronologische volgorde.
  • Zet er nog wat quest reqs bij. Het is handig om enkele quests van de myreque reeks gedaan te hebben. Dit om 1. De shortcut in canaifis te gebruiken en de 2e quest geeft je toegang tot de bank in burgh the rott.
  • Je armour is niet erg goed imo. Ik begrijp dat je zelf misschien geen beter arm hebt maar het is misschien handig om dan met goed > beter > best te werken ;).
  • Ik raad ook aan om guthan mee te nemen (Al voor een stukje dragen) zodat je kan healen in de tunnels. Spaart je wat bankwerk uit ;). Dus kan je minder food meenemen, meer prayer pots en dus gewoon langer blijven :). Blood spells zijn ook een optie.
  • De weg er naartoe... *zucht* ga jij serieus altijd zo? Misschien kan je de andere mogelijkheden niet, maar vermeld zo op zijn minst ;).

    1. (beste) kharyll tele(portal in poh). Dan kom je uit in canifis pub. Perfect dus om de eerder vernoemde shortcut te nemen. Kan je die niet ga je de swamp in en ga je van daar uit naar de boot.

    2. ectophial. Dan kom je gewoon vanuit ...uhmmm *hoe noemt dat nu weer* die ghost stad daar. En dan ga je zo verder naar de swamps (via de hunter plekken).

    Elke andere route is eigenlijk te lang imo.
  • De methode:

    1. Normaal gezien is de volgorde anders. Namelijk: Dharock => kharil => ahrim => verac => torag => guthan ;).
    2. Op verac prayen heeft wel degelijk nut ;). Zijn speciaal effect werkt, net zoals de andere broers hun effecten, niet altijd. Dus een groot deel van zijn aanvallen zullen nog steeds gestopt worden ;).
    3. Je mist het belangrijkste deel van de sala imo. Salamander kan schuin gaan ;). Meeste mensen doen Ice spell (freeze) vakje opzij en schuin aanvallen waardoor je safespot. Je kan dit eventueel misschien wel veranderen met een bind spell maar ice burst/blitz/barrage zijn natuurlijk veel beter. Burst is maar 5 seconden maar het gaat eventueel wel.
  • De foto met je loot ziet er ook maar wat slordig uit imo. Add over het algemeen ook wat meer pics. Altijd leuker om een guide te lezen met wat fotos :).
Als ik echt moet raten. 4/10
Afbeelding
PvM Z3R0
Berichten: 18
Lid geworden op: vrijdag 25 februari 2011, 11:48

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door PvM Z3R0 »

sorry man maar weet je wel hoeveel tijd er in deze guide zit??? ik heb hier hard mijn best voor gedaan en het is niet omdat jij een nolife runescaper bent en alles beter weet dan anderen dat ik niet mag zeggen hoe ik bandos doe mijn guide is bedoeld voor mensen die niet zo erg rijk zijn in jouw guide word gesproken over sfaff of light enzo wat vele mensen zich niet kunnen permiteren waar ik wel gelijk in geef is dat ik wel wat meer routes zou mogen geven en de spacies in het begin dat heb ik dan ook gedaan (nouja aan de route ben ik nog bezig)

Toegevoegd na 54 seconden:

sorry ik zei per ongeluk bandos dat moest barrows zijn

Toegevoegd na 2 minuten:

trouwens dit is een black salamander guide geen guthan brol guide

Toegevoegd na 8 minuten:

ik heb zo eens gekeken en omg zoveel foutjes dat mense in je quide hebbe opgemerkt en dan kom je mij onder mn donder geve dit is mn eerste guide man
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door Travolter »

PvM Z3R0 schreef:sorry man maar weet je wel hoeveel tijd er in deze guide zit??? ik heb hier hard mijn best voor gedaan en het is niet omdat jij een nolife runescaper bent en alles beter weet dan anderen dat ik niet mag zeggen hoe ik bandos doe mijn guide is bedoeld voor mensen die niet zo erg rijk zijn in jouw guide word gesproken over sfaff of light enzo wat vele mensen zich niet kunnen permiteren waar ik wel gelijk in geef is dat ik wel wat meer routes zou mogen geven en de spacies in het begin dat heb ik dan ook gedaan (nouja aan de route ben ik nog bezig)

Toegevoegd na 54 seconden:

sorry ik zei per ongeluk bandos dat moest barrows zijn

Toegevoegd na 2 minuten:

trouwens dit is een black salamander guide geen guthan brol guide
Eerst een vooral: Ik wou alleen maar helpen. Ik heb mezelf zeer vriendelijk verwoord. Ik herinner me dat ik bij andere mensen soms veel botter heb gereageerd ;). Dus ik vind je reactie wel wat overdreven.

Ten tweede: Ik heb nooit gezegd dat je moet vergelijken met mijn guide ;). Aangezien je dat toch doet. Bij de eerste methode staat toch een staff of fire? En ik vermeld ook duidelijk ancient staff/ Staff of water.

Ten Derde: Het is niet omdat je sala gebruikt dat je geen guthan mag meenemen? Als ik goed gelezen heb heb jij nog niet veel ervaring? Ik dus wel en ik kan je verzekeren dat het handig is om mee te nemen. Ik zeg toch niet dat het verplicht is ;).

Ten vierde: Mij no life runescaper noemen? Vind ik eerlijk gezegd een beetje ... hoe moet ik het zeggen. Zielig is denk ik het juiste woord. Je kent me niet en scheld me gewoon maar uit omdat je guide niet perfect is en omdat ik wat tips geef. Wees blij dat ik niet gewoon iets zeg in de stijl van "Gtfo noob je guide suckt". Construcive critism noemen ze dat. Je gaat het nog vaak horen in je leven dus leer er maar mee leven ;).

Ten vijfde: Het mag dan wel jou manier zijn. Het kan toch geen kwaad om er nog net iets betere manieren bij te zetten? Je zal er niet aan dood gaan hoor ;). En je helpt er andere mensen mee :).

Oh en Ten zesde (merk ik net op): Gebruik leestekens ;). Leest prettiger.
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door Burn the Sof »

Ten zevende die gast hierboven heeft wel gelijk.

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik mis black dragonhide armour voor arhim? Met een salamander moet je dat wel mee anders hit je niks met Ranged.
Voor karil is het ook heel handig om een dragon dagger of claws mee te nemen omdat dit je veel prayer bespaart. Ook het freezen met een salamander staat er niet in terwijl dat toch de beste methode is.

Als je rate wilt 2/10
Afbeelding
PvM Z3R0
Berichten: 18
Lid geworden op: vrijdag 25 februari 2011, 11:48

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door PvM Z3R0 »

Travolter schreef:
PvM Z3R0 schreef:sorry man maar weet je wel hoeveel tijd er in deze guide zit??? ik heb hier hard mijn best voor gedaan en het is niet omdat jij een nolife runescaper bent en alles beter weet dan anderen dat ik niet mag zeggen hoe ik bandos doe mijn guide is bedoeld voor mensen die niet zo erg rijk zijn in jouw guide word gesproken over sfaff of light enzo wat vele mensen zich niet kunnen permiteren waar ik wel gelijk in geef is dat ik wel wat meer routes zou mogen geven en de spacies in het begin dat heb ik dan ook gedaan (nouja aan de route ben ik nog bezig)

Toegevoegd na 54 seconden:

sorry ik zei per ongeluk bandos dat moest barrows zijn

Toegevoegd na 2 minuten:

trouwens dit is een black salamander guide geen guthan brol guide
Eerst een vooral: Ik wou alleen maar helpen. Ik heb mezelf zeer vriendelijk verwoord. Ik herinner me dat ik bij andere mensen soms veel botter heb gereageerd ;). Dus ik vind je reactie wel wat overdreven.

Ten tweede: Ik heb nooit gezegd dat je moet vergelijken met mijn guide ;). Aangezien je dat toch doet. Bij de eerste methode staat toch een staff of fire? En ik vermeld ook duidelijk ancient staff/ Staff of water.

Ten Derde: Het is niet omdat je sala gebruikt dat je geen guthan mag meenemen? Als ik goed gelezen heb heb jij nog niet veel ervaring? Ik dus wel en ik kan je verzekeren dat het handig is om mee te nemen. Ik zeg toch niet dat het verplicht is ;).

Ten vierde: Mij no life runescaper noemen? Vind ik eerlijk gezegd een beetje ... hoe moet ik het zeggen. Zielig is denk ik het juiste woord. Je kent me niet en scheld me gewoon maar uit omdat je guide niet perfect is en omdat ik wat tips geef. Wees blij dat ik niet gewoon iets zeg in de stijl van "Gtfo noob je guide suckt". Construcive critism noemen ze dat. Je gaat het nog vaak horen in je leven dus leer er maar mee leven ;).

Ten vijfde: Het mag dan wel jou manier zijn. Het kan toch geen kwaad om er nog net iets betere manieren bij te zetten? Je zal er niet aan dood gaan hoor ;). En je helpt er andere mensen mee :).

Oh en Ten zesde (merk ik net op): Gebruik leestekens ;). Leest prettiger.
ja ok sorry voor gister kliep wat op mn tenen getrapt ik had er zo lang aan gewerkt en om dan een preek op me e krijgen !! dat vond ik niet zo leuk maar deze namiddag zal ik een wat tijd maken om al je puntjes te verbeteren nog eens sorry voor gisteren

Toegevoegd na 2 minuten:

oja als ik het heb verbeter probeer dan alsjeblieft ook iets goed e zeggen over mn guide :o :o :o
Ygu
Berichten: 1008
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 16:13
RS: Justin Bieber (OSRS)
Clan: Justin Bieber
Oude naam: Kn0ckeddown

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door Ygu »

Ik vind het geen guide guide, er zijn veel betere manieren, vertel ook eens andere routes naar barrows. En doe iets aan de lay-out.

Op het moment vind ik het een 3/10.
Afbeelding
Als je me bant, pls houd het dan een ban tot 12Juli, 13 juli ben ik jarig :(
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door Travolter »

Kn0ckeddown schreef:Ik vind het geen guide guide, er zijn veel betere manieren, vertel ook eens andere routes naar barrows. En doe iets aan de lay-out.

Op het moment vind ik het een 3/10.
Dit kan genuanceerder ;). Dit is een van de betere methode alleen ontbreekt er een stukje: Het 'safespotten' dmv freezen ;).

Ice blitz/barrage + black sala wordt aanzien als al dan niet de beste methode. Enkel melee op maxed cb kan beter zijn.
Enkel barragen/blitzen is ook sneller maar kost je wel wat ;).
Afbeelding
PvM Z3R0
Berichten: 18
Lid geworden op: vrijdag 25 februari 2011, 11:48

Re: barrows met een black salamander!!!

Bericht door PvM Z3R0 »

Travolter schreef:Ik moet eerlijk zijn en ik vind het geen goede guide :( .

Ik zal het in puntjes uitleggen en in chronologische volgorde.
  • Zet er nog wat quest reqs bij. Het is handig om enkele quests van de myreque reeks gedaan te hebben. Dit om 1. De shortcut in canaifis te gebruiken en de 2e quest geeft je toegang tot de bank in burgh the rott.
  • Je armour is niet erg goed imo. Ik begrijp dat je zelf misschien geen beter arm hebt maar het is misschien handig om dan met goed > beter > best te werken ;).
  • Ik raad ook aan om guthan mee te nemen (Al voor een stukje dragen) zodat je kan healen in de tunnels. Spaart je wat bankwerk uit ;). Dus kan je minder food meenemen, meer prayer pots en dus gewoon langer blijven :). Blood spells zijn ook een optie.
  • De weg er naartoe... *zucht* ga jij serieus altijd zo? Misschien kan je de andere mogelijkheden niet, maar vermeld zo op zijn minst ;).

    1. (beste) kharyll tele(portal in poh). Dan kom je uit in canifis pub. Perfect dus om de eerder vernoemde shortcut te nemen. Kan je die niet ga je de swamp in en ga je van daar uit naar de boot.

    2. ectophial. Dan kom je gewoon vanuit ...uhmmm *hoe noemt dat nu weer* die ghost stad daar. En dan ga je zo verder naar de swamps (via de hunter plekken).

    Elke andere route is eigenlijk te lang imo.
  • De methode:

    1. Normaal gezien is de volgorde anders. Namelijk: Dharock => kharil => ahrim => verac => torag => guthan ;).
    2. Op verac prayen heeft wel degelijk nut ;). Zijn speciaal effect werkt, net zoals de andere broers hun effecten, niet altijd. Dus een groot deel van zijn aanvallen zullen nog steeds gestopt worden ;).
    3. Je mist het belangrijkste deel van de sala imo. Salamander kan schuin gaan ;). Meeste mensen doen Ice spell (freeze) vakje opzij en schuin aanvallen waardoor je safespot. Je kan dit eventueel misschien wel veranderen met een bind spell maar ice burst/blitz/barrage zijn natuurlijk veel beter. Burst is maar 5 seconden maar het gaat eventueel wel.
  • De foto met je loot ziet er ook maar wat slordig uit imo. Add over het algemeen ook wat meer pics. Altijd leuker om een guide te lezen met wat fotos :).
Als ik echt moet raten. 4/10
ok ik hoop dat ik aan al je eisen voldaan heb zoniet laat het even weten
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door Travolter »

Het ziet er al wat beter uit :). Maar je moet het zeker niet als eisen aanzien. Het is jouw guide en je doet er mee wat je wil. Ik geef alleen maar tips.

Je zou misschien toch nog aan je interpunctie moeten werken ;). De titel in al die kleuren staat ook een beetje kinderachtig imo. Neem gewoon één duidelijke kleur :).
Afbeelding
PvM Z3R0
Berichten: 18
Lid geworden op: vrijdag 25 februari 2011, 11:48

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door PvM Z3R0 »

Travolter schreef:Het ziet er al wat beter uit :). Maar je moet het zeker niet als eisen aanzien. Het is jouw guide en je doet er mee wat je wil. Ik geef alleen maar tips.

Je zou misschien toch nog aan je interpunctie moeten werken ;). De titel in al die kleuren staat ook een beetje kinderachtig imo. Neem gewoon één duidelijke kleur :).
ok ik zal er aan denken

Toegevoegd na 9 minuten:

als je nog iets opmerkt zeg het me dan dan kan ik het altijd verbeteren

Toegevoegd na 1 uur en 38 minuten:

euhm ik heb eigenlijk een vraagje ik namelijk niet hoe ik dat kan doen maar je hebt zo een soort code waardoor je een link kan bevestigen aan een woord dat zou ik willen gebruiken voor op het einde bij de prijzen dan zou ik die link koppelen aan .....spulletjes en ik zie dat jij dat gebruikt dus zout het leuk zijn dat ik weet hoe dat moet
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door Tristan »

Teken niet met paint, maar stippel het uit.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door Matss »

De poppetjes bij je beginplaatje is geniaal. Die waren 'vroegger'een enorme rage op het forum :p
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door Burn the Sof »

Hij is echt veel beter geworden nu! Misschien kun je bij de verschillende routes nog even de eisen zetten? En dat je kan banken in Burgh Rott na de quest *naam even kwijt* het was iets met myqrue....

Naja 8/10
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door Travolter »

marky 3100 schreef:Hij is echt veel beter geworden nu! Misschien kun je bij de verschillende routes nog even de eisen zetten? En dat je kan banken in Burgh Rott na de quest *naam even kwijt* het was iets met myqrue....

Naja 8/10
In aid of myreque
Afbeelding
PvM Z3R0
Berichten: 18
Lid geworden op: vrijdag 25 februari 2011, 11:48

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door PvM Z3R0 »

Travolter schreef:
marky 3100 schreef:Hij is echt veel beter geworden nu! Misschien kun je bij de verschillende routes nog even de eisen zetten? En dat je kan banken in Burgh Rott na de quest *naam even kwijt* het was iets met myqrue....

Naja 8/10
In aid of myreque
hej kijk eens even goed op het kaartje daar zie je drie bolltjes in de kleur van elke rout bij het laaste bolletje staat het welke quest je moet doen (kijk wat verder dan je neus lang is en je ziet het wel)
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door Travolter »

PvM Z3R0 schreef:
Travolter schreef:
marky 3100 schreef:Hij is echt veel beter geworden nu! Misschien kun je bij de verschillende routes nog even de eisen zetten? En dat je kan banken in Burgh Rott na de quest *naam even kwijt* het was iets met myqrue....

Naja 8/10
In aid of myreque
hej kijk eens even goed op het kaartje daar zie je drie bolltjes in de kleur van elke rout bij het laaste bolletje staat het welke quest je moet doen (kijk wat verder dan je neus lang is en je ziet het wel)
Ohhh eerlijk gezegd staat dat daar niet zo duidelijk. Ik heb 3 keer moeten kijken voor ik het zag :o (kan ook aan mij liggen).
Maar in aid of myreque is om te kunnen banken in Burgh Rott :).
Afbeelding
PvM Z3R0
Berichten: 18
Lid geworden op: vrijdag 25 februari 2011, 11:48

Re: barrows met een black salamander en ice spells!!!

Bericht door PvM Z3R0 »

Travolter schreef:
PvM Z3R0 schreef:
Travolter schreef:
marky 3100 schreef:Hij is echt veel beter geworden nu! Misschien kun je bij de verschillende routes nog even de eisen zetten? En dat je kan banken in Burgh Rott na de quest *naam even kwijt* het was iets met myqrue....

Naja 8/10
In aid of myreque
hej kijk eens even goed op het kaartje daar zie je drie bolltjes in de kleur van elke rout bij het laaste bolletje staat het welke quest je moet doen (kijk wat verder dan je neus lang is en je ziet het wel)
Ohhh eerlijk gezegd staat dat daar niet zo duidelijk. Ik heb 3 keer moeten kijken voor ik het zag :o (kan ook aan mij liggen).
Maar in aid of myreque is om te kunnen banken in Burgh Rott :).
oei tja kzal het wel eens wijzigen deze avond
Plaats reactie