Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Mahjarrat »

ook kan je beter ff de "blisterwood polearm"
http://runescape.wikia.com/wiki/Blisterwood_polearm
toevoegen als alternatief voor de ivandis Flail, omdat de Blisterwood Polearm beter is dan de Flail.
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

JacobD3Berg schreef:ook kan je beter ff de "blisterwood polearm"
http://runescape.wikia.com/wiki/Blisterwood_polearm
toevoegen als alternatief voor de ivandis Flail, omdat de Blisterwood Polearm beter is dan de Flail.
Goed idee :D
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
DutchSk1lls
Berichten: 29
Lid geworden op: dinsdag 12 juli 2011, 10:44
RS: DutchSk1lls (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door DutchSk1lls »

Code: Selecteer alles

[tabel]Plaatje[kolom]beschrijving[/kolom]
[regel][kolom]Het enige goede wat je kan overkomen is dat je een oude man tegenkomt. Zijn naam is Abidor Crank. Hij geneest jou en je reisgenoot en verandert al het voedsel dat verrot is in stews. Hij geeft je ook wat doping, zodat je life points en defence tijdelijk hoger zijn dan normaal.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Het lijkt alsof je niet verder kunt komen: voor je ligt een modderig riviertje. Er is wel een weg om naar de overkant te gaan. Sommige plekken in de rivier zijn stevig. Naast het riviertje staat een struik, daar kun je met een knife of een scherp wapen takken vanaf halen. Met deze takken kun je in de rivier voelen of de grond daar sterk genoeg is om op te staan. Ga als alles goed is op dat deel van de rivier staan en probeer verder je weg te vinden.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Deze gebeurtenis komt in twee vormen voor. In de eerste vorm zie je alleen een zombie. Als je hem doodt, krijg je een hatchet. Hiermee kun je hout van de dode bomen hakken, die ook in de buurt staan. Met drie logs kun je de brug repareren.
Soms komen er ook undead lumberjacks tevoorschijn, de tweede vorm van deze gebeurtenis. Deze undead lumberjacks kun je doden. Ze droppen bones en planken, waarmee je de brug ook kunt repareren. Soms dropt een van de lumberjacks een deel van het lumberjackkostuum. Met deze kleren krijg je meer xp tijdens het trainen van je Woodcutting. Per keer dat je deze gebeurtenis krijgt, krijg je maximaal één keer een stukje van het armour.

Undead lumberjacks zijn op pad A tussen de combat 30 en 40. Pad B heeft lumberjacks van 45 tot 55, Pad C van 60 tot 70.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]De ghasts laten je voedsel erg snel verrotten. Als je een gevulde druid pouch van de Nature Spirit quest bij je hebt, worden de ghasts zichtbaar. Je kunt ze dan aanvallen. Je kunt een druid pouch vullen met planten uit de moerassen. Om die planten tevoorschijn te toveren, moet je "Cast" van een Silver Sicle (b) van de Nature Spirit quest gebruiken. Je reisgenoot zal ook een druid pouch hebben.
Ghasts zijn op pad A level 79, op pad B 109 en op pad C 139.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Giant Snails zijn lastig als je geen prayer aan hebt. Ze vallen aan met Ranged. Als je een snelm van Crafting draagt, hitten ze veel minder. Dood de slakken om verder te reizen.
Je kunt eventueel de schelpen die ze droppen oppakken. Je kunt deze schelpen later aan de goblin Barlak in Dorgesh-Kaan verkopen voor wat geld en Crafting XP. Heel soms krijg je een perfect shell, daarvoor krijg je meer geld en xp.

Giant Snials zijn op pad A level 80, op pad B 109 en op pad C 139.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Dood de nail beasts om verder te komen. Nail beasts droppen big bones en nail beast nails. Deze nails kun je weer gebruiken in Herblore. Ook droppen ze speciale charms die gebruikt worden bij het creeëren van Talon beast pouches (te maken op level 77 Summoning). Ze geven 1.000 Summoning XP per stuk, dus ze zijn het misschien wel waard om op te rapen.
Nail beasts zijn op pad A level 69, op pad B 98 en op pad C 141.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Ook hier moet je weer gewoon de monsters doden, in dit geval shades. Gebruik eventueel de Crumble Undead spreuk van Magic of vecht tegen ze met het Salve Amulet van Haunted Mine. Als je één van de winkeliers weet te redden, zal hij je combat skills tijdelijk verhogen, je life points herstellen of je weer volledige prayer points geven. Bij elke winkelier krijg je één van de beloningen.
Shades zijn op pad A level 80, op pad B 100 en op pad C 193.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Giant snakes vallen best mee. Dood ze om verder te gaan. Je kunt als de snakes dood zijn, kun je eventueel snakeskin hides van de lijken afhalen met een knife. Met deze hides kun je met behulp van Crafting Ranged armour maken.
Giant snakes zijn op pad A level 80, op pad B 109 en op pad C 139.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Op de grond ligt ergens een rugtas. Pak hier een knife uit en haal drie lianen van de boom in het oosten. Doe de touwen op elkaar, dan krijg je een long vine. Hang deze aan de boom die over het water hangt en slinger daarna naar de overkant.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Het tentacle monster zul je alleen op de moeilijkste route tegenkomen. Je gaat met je reisgenoot via een bootje naar de overkant, maar dan zal er ineens een tentacle monster verschijnen. Dood de vier tentakels van level 99 en het hoofd van level 140. Vaar daarna verder.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Juvinates kun je alleen met zilveren wapens, Silverlight of Darklight doden. Je hoeft de vampieren niet helemaal te doden. Als ze op een kwart van hun life points zitten, vliegen ze weg. Je kunt ook een Guthix balance potion op ze doen. Ze zullen dan meteen sterven, veranderen in een nog sterkere angry juvinate of ze veranderen in een mens. Als ze veranderen in een mens, geven ze je een beloning.
Juvinates zijn op pad A level 59, op pad B 90 en op pad C 119. De juvinates kunnen op pad A in een angry juvinate van level 70 veranderen. Bij pad B is dat 100 en bij pad C 130.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Je kunt ook een paar zielige mensen tegenkomen. Ze zitten allemaal ziekjes bij een uitgedoofd vuurtje en worden steeds zieker en zieker. Gelukkig kom jij, altijd redder in nood en nooit te beroerd om mensen in nood te redden. Geef ze wat te eten, daar zullen ze van opknappen. Je kunt ze wat van je eigen voedsel voeren of gekookt vlees van de slakken die er rondkruipen geven. Je kunt een tinderbox aan een van de mensen vragen, logs moet je met de hatchet, die op de grond ligt, van de boom in de hoek hakken. Voer de mensen snel, anders zullen de mensen zo ziek worden, dat ze in ghasts veranderen. Als dat gebeurt, moet je de ghasts doden. Het is aan te raden zakken cabbages of vergelijkbaar van Farming mee te nemen. Je kunt deze uit de zak halen en voeren. Dat scheelt inventoryruimte.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Als je Legacy of Seergaze hebt gedaan, kun je ook Vyrewatches tegenkomen. Ze kunnen alleen met een Ivandis flail worden gedood. Als je Guthix Balance op ze doet, worden ze ook beschadigd. Als ze dood zijn, zullen een lichaam droppen, die je in het columbarium van de grot onder de Temple Salve kunt verbranden. Dat moet op een manier die op die van Shade burning lijkt.
Vyrewatches zijn op pad A level 85, op pad B 109 en op pad C 130.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Je kunt ook nog de Nature Spirit op zijn eiland tegenkomen. Hij heeft last van de Ghast-populatie in de buurt, zij terroriseren zijn grot met vuur. Het enige wat hij je te bieden heeft is een grote kracht van water. Laat je door hem betoveren en blus alle vuurtjes om zijn grot heen door er op te klikken.[/kolom][/regel]
[regel][kolom]Je zult een kerkhof zien met tientallen skeletten erop. Ook staat er een grote tombe in het midden. Het ziet er naar uit dat je niet verder kan voordat alle skeletten hun rust gevonden hebben. Je kunt alle skeletons één voor één doden, maar dat kost veel tijd en moeite. Het gemakkelijkste is om er voor te zorgen dat alle skeletten je aanvallen. Lok ze dan richting het midden van de tombe en open deze. Er zal dan een kracht uit komen die de skeletons eromheen dood zal blazen. Hierna kun je het nog één keer doen. Als er dan nog skeletten over blijven moet je die alsnog op eigen kracht doden.[/kolom][/regel][/tabel]
De code voor de tabel:
Als je een beschrijving van een event zoekt, kun je het beste naar de Lunagang-pagina over dit topic gaan: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble. Druk dan ctrl+f tegelijk in, dan krijg je een zoekbalkje. Typ hierin: "Wat je kunt tegenkomen". Dan krijg je de tabel hiervan. Ik wilde deze tabel overnemen in deze guide, maar ik weet niet hoe dat moet Als iemand het weet, kan hij/zij het me vertellen.
Je moet er zelf de plaatjes maar bijdoen :D
Skillcapes

Afbeelding - since 12/1/2012 Afbeelding - since 23/8/2014 Afbeelding - since 29/7/2012

Afbeelding - since 24/8/2014 Afbeelding - since 3/9/2014 Afbeelding - since 3/9/2015

Afbeelding - since 30/11/2015


https://runetrack.com/profile.php?user=Og_Slimshady
Ridiculouzz
Berichten: 246
Lid geworden op: vrijdag 9 mei 2008, 18:34
RS: Meering (p2p)
Clan: G-town jewait
Oude naam: lordspeaker

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Ridiculouzz »

Tips: - Neem een BoB mee met logs erin.. zo kan je het broken bridge event ( of miss lumberjack event ) sneller doen.

- Neem sacks mee met cabbages erin. Als je het event krijgt waarbij die mense ziek zijn haal je de cabbages uit de sacks en voer je die aan de mensen, zo worden ze ook beter en dit scheelt enorm veel tijd!
hey ;D
doei 2
Berichten: 244
Lid geworden op: zaterdag 14 april 2007, 11:04
Clan: jaap's fanclub

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door doei 2 »

nice guide persoonlijk ga ik altijd als ze nog op lvl 1 zitten meteen hard gaan ze meteen naar een hoger lvl moet je aleen wel zorgen dat je wat food mee hebt om ze te healen.
ook zou ik zeker vyre corpses oppakken daar verdien ik altijd het meeste aan
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

Bedankt voor de reacties :) Het is alweer een tijdje geleden dat ik de 23e post hierop kreeg, dus nog 3 had ik totaal niet verwacht ;) En hartstikke bedankt voor de tips! Ik ga eens met die tabellen werken en de 2 tips zet ik erin!

Toegevoegd na 1 minuten:
doei 2 schreef: nice guide persoonlijk ga ik altijd als ze nog op lvl 1 zitten meteen hard gaan ze meteen naar een hoger lvl moet je aleen wel zorgen dat je wat food mee hebt om ze te healen.
ook zou ik zeker vyre corpses oppakken daar verdien ik altijd het meeste aan
Geeft vyre corpsen burnen dan veel winst? Ik dacht altijd dat ze alleen maar rotzooi gaven (zoals de shade remains) en dat ze daarom alleen maar inventoryplekken innamen...
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Snake-KoRn »

Zeer goede guide :D

Ben er net aan begonnen (helemaal van 0) en ik kreeg al meteen Nail Beasts :o

Een goede hint kan zijn, wat ik doe:

Als je bv begint met Zachory Bragg, laat hem dan safen op ghasts, zo traint hij ondertussen nog snel :)
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

Snake-KoRn schreef: Zeer goede guide :D

Ben er net aan begonnen (helemaal van 0) en ik kreeg al meteen Nail Beasts :o

Een goede hint kan zijn, wat ik doe:

Als je bv begint met Zachory Bragg, laat hem dan safen op ghasts, zo traint hij ondertussen nog snel :)
Bedankt voor de tip :) Maar ik had dit al, onder het kopje "verdere tips". Leuk dat er nog iemand deze guide gebruikt, ik dacht dat hij dood was xD
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door RoodWitBlauw »

Simone-ness schreef:
doei 2 schreef: nice guide persoonlijk ga ik altijd als ze nog op lvl 1 zitten meteen hard gaan ze meteen naar een hoger lvl moet je aleen wel zorgen dat je wat food mee hebt om ze te healen.
ook zou ik zeker vyre corpses oppakken daar verdien ik altijd het meeste aan
Geeft vyre corpsen burnen dan veel winst? Ik dacht altijd dat ze alleen maar rotzooi gaven (zoals de shade remains) en dat ze daarom alleen maar inventoryplekken innamen...
Nee, ze kunnen juist heel goeie loot geven, zoals bijvoorbeeld Zamorak pages, die wel een aantal mills waard zijn. Bovendien krijg je ook nog prayer en firemaking xp. :)
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

RoodWitBlauw schreef:
Simone-ness schreef:
doei 2 schreef: nice guide persoonlijk ga ik altijd als ze nog op lvl 1 zitten meteen hard gaan ze meteen naar een hoger lvl moet je aleen wel zorgen dat je wat food mee hebt om ze te healen.
ook zou ik zeker vyre corpses oppakken daar verdien ik altijd het meeste aan
Geeft vyre corpsen burnen dan veel winst? Ik dacht altijd dat ze alleen maar rotzooi gaven (zoals de shade remains) en dat ze daarom alleen maar inventoryplekken innamen...
Nee, ze kunnen juist heel goeie loot geven, zoals bijvoorbeeld Zamorak pages, die wel een aantal mills waard zijn. Bovendien krijg je ook nog prayer en firemaking xp. :)
Ok, dankjewel :)
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Plaats reactie