Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

Belangrijk: deze guide is pre-eoc. Ik ben niet van plan een re-make te maken, aangezien de guide enorm is en ik een noob ben in eoc :) . De grote lijnen van het spel gelden natuurlijk nog wel.

Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble
Versie 2012
[/b]
  • Inhoudsopgave:
    1. Inleiding
    2. Eisen
    3. Beginnen
    4. De trek
    5. Beloningen
    6. Slot
    7. FAQ

Afbeelding 1. Inleiding Afbeelding
Hallo allemaal! :D

Welkom bij mijn guide over de minigame Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble. Ik heb deze guide geschreven, omdat ik het een leuke minigame vind en omdat ik er best veel over weet. Deze guide is voor iedereen bedoeld: rijk, arm, hoog combat, laag combat, veel quests en weinig quests.


Waarom Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble?
-Voor de constructor's robes (de volle set geeft +2,5% costruction-bonus als je ze draagt).
-Voor het geld: je krijgt er namelijk veel snake hide, nail beast nails en andere prettige drops van.
-Voor de andere leuke beloningen die je kunt krijgen: een oneindige druid pouch, een ghast familiar etc.
-Voor (afwisselende) combattraining: je gaat namelijk veel vechten.
-Voor de Lumberjack clothes die je soms kunt krijgen.
-Maar ook en vooral: omdat het leuk is :D

Dit is mijn allereerste guide op het LTF, dus tips, aanvullingen en opbouwende kritiek zijn allemaal welkom :)
Begrippen:
-Een trek: één keer de swamps oversteken met deze minigame.
-Temple Trekking: Trekken van Burgh de Rott naar de Paterdomus (de tempel dus).
-Burgh de Rott Ramble: Trekken van de Paterdomus naar Burgh de Rott toe.
-Een event: Wat er komt als je je pad gekozen hebt (dit wordt later nog wel duidelijker).

Afbeelding 2. Eisen Afbeelding
Nou, wat is nu Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble? In deze minigame ga je mensen van Burgh de Rott begeleiden naar de Paterdomus of andersom. Het moeilijke hieraan is dat je door de Mort Myre Swamps heen moet. Hiervoor heb je het volgende nodig:

Eisen:
Afbeelding Op zijn allerminst In Aid of the Myreque voor Temple Trekking.
Afbeelding Darkness of Hallowvale voor Burgh de Rott Ramble (zonder deze quest kun je alleen Temple Trekking doen).

Wat ik je aanraad:
Afbeelding We gaan veel vechten, dus raad ik je ten strengste een minimum combatlevel van 50+ (zonder je summoning) aan. Je krijgt het dan wel moeilijk en het zal dan niet erg vlug bij je gaan, maar het is wel haalbaar.
Wil je dit op de snelste methode doen en met de beste rewards, dan raad ik je een combat van 90+ aan.
Afbeelding Darkness of Hallowvale. Zoals ik al zei, kun je beginnen zonder deze quest. Maar ik raad je deze toch sterk aan, omdat je anders na iedere trek weer terug naar Burgh de Rott moet en daarvoor zijn nog geen beschikbare teleports (je kunt echter wel een shortcut door de swamps vrijspelen, hier kom ik later op terug). Als je deze quest wel hebt, kun je gewoon met Burgh de Rott Ramble weer teruggaan. Dat scheelt tijd en zo heb je beschikking over meer beloningen.


Afbeelding 3. Beginnen Afbeelding
Als je voldoet aan de eisen, kun je gaan beginnen! :D We gaan veel vechten en je moet/kunt een aantal dingen meenemen die handig zijn. Zoek daarom je armour en een geschikte inventory uit. Het is het beste om met melee te vechten, maar ranged of magic kan natuurlijk ook. De monsters die je tegen gaat komen vallen namelijk aan met melee of ranged en daar werkt melee het best tegen.

Je zult niet veel prayer gebruiken, omdat dat niet zo nodig is. Pak dus goede defence-armour tegen zowel melee als ranged. Maar een paar pray-onderdelen, zoals een Soul Wars Cape, kunnen natuurlijk geen kwaad. Een ring of wealth vind ik niet de moeite waard.


Wil je met melee gaan, zoals ik je aanraad, kun je zoiets aantrekken:
Afbeelding
Enkele ideeën:
Setjes -> Void, Torag's/Verac's/Guthan's.
Helm -> Helm of Neitiznot (The Fremmenik Isles), Dragon, Rune.
Platebody -> Bandos Chestplate, Dragon, Rune, Fighter Torso(Barbarian Assault). Met heel weinig geld kan Proselyte ook nog wel vanwege de praybonussen.
Legs -> Rune, Dragon Platelegs/Plateskirt, Granite Legs, Bandos Tassets.
Boots -> Rune Boots,Dragon Boots, (Rock) climbing boots, Bandos Boots,.
Gloves -> Rune/Dragon Gauntlets (Fist of Guthix), Culinaromancer's Gloves (Recipe for Disaster, liefst 8+), Klank's gauntlets (Underground Pass).
Wapen -> Dragon Scimitar (Monkey Madness), Dragon Longsword (Lost City), Abyssal Whip, Godsword, Saradomin Sword, Chaotic Rapier.
Schild -> TokTz-ket-xil, Crystal Shield (Roving Elves), Spirit Shields, Dragon Defender, Dragon Fire Shield.
Ring -> Ring of Life, Berserker's Ring.
Amulet -> Amulet of Glory, Amulet of Fury, Berserker Necklace, Amulet of Power.
Cape -> Obsidian Cape, Legend's Cape (Legend's Quest), een Cape of Achievement, Fire Cape (TzHaar Fight Cave), Soul Wars Cape (Nomad's Requiem), Max cape.


Wil je met ranged gaan, zou je zoiets als dit kunnen aandoen:

Afbeelding
Enkele ideeën:
Setjes -> Void, Karil's, Red/Black D'hide (zonder Coif het liefst).
Helm -> Red/Black D'hide Coif (Fist of Guthix), God Coifs, Robin Hood Hat, Helm Of Neitiznot The Fremmenik Isles).
Boots -> Snakeskin Boots.
Gloves -> Culinaromancer Gloves van Recipe for Disaster, liefst 8+.
Wapen -> Yew of Magic short-/longbow, Crystal Bow (Roving Elves), Rune Crossbow, Adamant Crossbow.
Schild -> (Illuminated) Book of Balance/Law/War, (Illuminated) Holy Book, (Illuminated) Unholy Book, Spirit Shields (Summer's End), Dragon Fire Shield.
Ring -> Explorer's Ring 4, Ring of Life.
Amulet -> Amulet of Glory, Amulet of Fury, Amulet of Power.
Cape -> Ava's Attractor/Accumulator (Animal Magnetism), Ava's Alerter (Do No Evil), Legend's Cape (Legend's Quest), Fire Cape (TzHaar Fight Cave), Soul Wars Cape (Nomad's Requiem), Max Cape.
Munitie -> Adamant bolts (of andere bolts die je fijner/betaalbaarder vindt), met een boog steel arrows.


Wil je met magic gaan, dan doe je ongeveer zoiets aan:

Afbeelding
Enkele ideeën:
Setjes -> Void, Ahrim's, Infinty Robes (Mage Training Arena), Mystic Robes, Dagon'hai Robes.
Boots -> Infinity Boots
Gloves -> Culinaromancer Gloves van Recipe for Disaster, liefst 8+.
Staff -> Air/Water/Earth/Fire Staff, Lunar Staff (Lunar Diplomacy) Ancient Staff (voor Ancient Magicks, Desert Treasure), Polypore Staff.
Schild -> (Illuminated) Book of Balance/Law/War, (Illuminated) Holy Book, (Illuminated) Unholy Book, Spirit Shields (Summer's End), Dragon Fire Shield, Mages Book (Mage Training Arena).
Ring -> Ring of Life, Seer's Ring.
Amulet -> Amulet of Glory, Amulet of Fury, Amulet of Magic, Amulet of Power.
Cape -> Obsidian Cape, Legend's Cape (Legend's Quest), Cape of Achievement, Fire Cape (TzHaar Fight Cave), Soul Wars Cape (Nomad's Requiem), Max Cape.

Je ziet: mijn Ranged Defence-bonus is niet geweldig. Let bij het gebruik van Magic dus daarop! Neem eventueel extra Prayer pots mee, zodat je Protect from Missiles kunt aanzetten.


In je inventory moet ongeveer het volgende zitten:

Afbeelding
Toelichting:
1. Dit is Drakan's Medaillon van de quest Branches Of Darkmeyer. Hiermee kun je naar Burgh de Rott teleporteren, wat natuurlijk zeer handig is! Als je deze quest gedaan hebt, zou ik deze zeker meenemen.

2. Dit is een Ouroboros Pouch, een beloning van deze minigame. Dit is een oneindige druid pouch. Heb je een normale druid pouch, dan zou ik deze niet meenemen. Op de lange termijn kom je zoveel Ghasts tegen, dat het niet erg handig en snel is om deze steeds bij te vullen. Je reisgenoot heeft ook een druid pouch bij, dus de Ghasts worden wel zichtbaar gemaakt. Alleen, je reisgenoot doet er maar een paar tegelijk en daarom neem ik mijn eigen mee.

3. Dit is een zogenaamde 'snelm'. Deze is handig voor als je Giant Snails tegenkomt: dan zullen ze zichtbaar minder op je hitten. Heb je er geen? Dan kun je er een op G.E. kopen, maar het makkelijkst, snelst en goedkoopst is om de slak die ten zuiden van de bank van Canifis rondloopt (loopt...?) te doden. Pak de schelp op die hij dropt, gebruik een chisel erop en je hebt een snelm! :)

4. Dit is een Blisterwood Polearm van de quest Branches Of Darkmeyer. Mensen die de quest Legacy of Seergaze voltooid hebben, moeten altijd(!) hun Ivandis Flail of Blisterwood bij zich hebben, want na deze quest kun je Vyrewatches tegenkomen. Blisterwood is een stuk beter dan de Flail. Mages pakken de Blisterwood Staff en Rangers de Stakes.

Ben je de flail kwijt? Kijk dan op RS Wikia: Ivandis Flail (Engels). Ben je je Blisterwood wapens kwijt, ga dan terug naar de Blisterwood tree in Darkmeyer (denk aan je Darkmeyer Robes, het gekregen medaillon is erg handig om ernaar toe te teleporteren), hak daar Blisterwood logs van de boom en fletch ze.

Mensen die Legacy of Seergaze niet voltooid hebben, moeten ook iets meenemen, namelijk een wapen van zilver. Je kunt op je reis namelijk nog altijd te maken krijgen met Juvinates. Zilveren wapens zijn: Silver Sickle (mag, maar hoeft niet blessed), Silver-/Darklight (Demon Slayer/Shadow Of The Storm), Wolfbane (Priest In Peril), Ivandis Rod (In Aid of the Myreque), of een Blessed Hatchet uit Animal Magnetism.

5. Neem een Salve Amulet (Haunted Mine) mee als je deze hebt. Doe deze om als je shades tegenkomt. Een Salve Amulet (e) krijg je van de miniquest Tarn's Lair.

6. Neem 1 of 2 Prayer potions mee als je geen zeer hoge stats hebt. Sommige monsters zijn beter met Prayer te bevechten, omdat ze je anders waarschijnlijk veel voedsel zullen kosten. Natuurlijk bepaal je zelf of je wel of geen Prayer meeneemt en hoeveel potions jij denkt nodig te hebben.

7. Een Holy Wrench van Rum Deal zou je kunnen meenemen om meer Prayer points te herstellen. Dit kun je dus doen om kosten te sparen, maar je kunt er ook voor kiezen deze inventoryplek leeg te laten voor de drops van de monsters.

8.(Met dank aan Ridiculouzz.) Neem zakken cabbages mee (ze heten 'Cabbage (10)' op G.E.). Als je zieke mensen tegenkomt (ik zal deze later behandelen), haal je vlug een cabbage eruit en geef je ze die. Zo kun je makkelijk en goedkoop verder!

9. Voor de gemiddelde speler is duur voedsel voor deze minigame meenemen onzin, tenzij je een laag combatlevel hebt, een 1-def-pure bent enz. Iedereen heeft echter voedsel nodig. Cakes is goed voedsel voor deze trek. Ze zijn niet duur en ze healen redelijk: 40 per stukje, dus 120 per cake. Andere suggesties zijn Salmon, Tuna, Lobster en Swordfish. Natuurlijk moet je pakken waarbij jij je het best voelt.

De hoeveelheid voedsel die je meeneemt, hangt af van wat je wil. Ga je puur voor de beloningen van Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble, dan kun je je inventory tot de nok toe vullen met voedsel en dan kun je meerdere trips zonder te banken. Ga je echter ook voor het geld (zoals ik ;) ), dan raad ik je aan zoveel mogelijk inventoryplekken leeg te houden, zodat je zoveel mogelijk drops kunt meenemen.



Verder kun je een special-attackwapen meenemen als je dat zou willen en, voor áls het mis zou gaan, een noodteleport van één klik (zoals een teletab of een ectophial).

Voordat je begint, zorg dat je deze spullen hebt, al dan niet een voorraad ervan. Stop ze je eerste keer nog niet in je inventory, je gaat nog eerst wat dingen regelen!


Afbeelding 4. De trek Afbeelding
De beste plek om te beginnen is bij de Paterdomus, maar dit kan dus pas na Darkness of Hallowvale. Hier kun je namelijk gemakkelijk naartoe teleporteren. Je kunt naar Canifis teleporteren met Kharyrll Teleport als je op Ancient Magicks staat of als je dit portal in je huis hebt staan.

Dit is waar je moet starten. Als je niet naar Canifis kunt teleporteren kun je een van de twee aangegeven routes volgen:

Afbeelding

Voor de mensen die Darkness of Hallowvale nog niet hebben gedaan, is hier het startpunt:

Afbeelding

Dit is hoe je er moet komen:

Afbeelding

Ten zuiden van het café van Canifis is een luik (het blauwe bolletje onder het café).
-Ga dit luik door.
-Ga door de verborgen deur in de muur.
-Loop de grot helemaal uit tot je bij de grote opening komt en ga daar naar buiten.
Je komt nu bij het tweede blauwe bolletje, midden in de Swamps. Volg nu de blauwe weg. Waar 'The Hollows' staat, ligt een bootje. Vaar met dit bootje naar Mort'ton en volg dan de blauwe lijn op het kaartje van Burgh de Rott.

Nu ben je er! :D Op beide startpunten staat een man genaamd Hiylik Mina, maar, belangrijker, naast hem staat een bordje met advertenties (noticeboard).
Afbeelding
De allereerste voorbereidingen
We gaan nog niet beginnen: eerst moet er een aantal zaken geregeld worden. Stop je inventory vol met voedsel, in dit geval kun je er wél voor kiezen wat duurder voedsel mee te nemen. Ga naar jouw startpunt en klik nu op het noticeboard. Nu krijg je een schermpje met een groen, geel en rood papiertje: easy, medium en hard. Dit zijn de advertenties van de mensen die naar de overkant van de Swamps willen.
Bij de Tempel krijg je de keuze tussen Pazuzu (mage, easy), Zachory Bragg (mage, medium) en Rolayne Twickit (hard, geen combat).
Bij Burgh de Rott zijn dit Dean Vellio (melee, easy), Jayene Kliyn (range, medium) en Smiddi Ryak (hard, geen combat).
Het verschil tussen de niveaus zit hierin: easy's zullen meevechten en ze hebben een redelijke verdediging door hun armour. Mediums zullen slechter armour hebben, waardoor ze meer voedsel nodig zullen hebben en hards zullen daarbij zelfs niet meevechten.

Klik op zo'n advertentie en je reisgenoot zal verschijnen. Het maakt niet uit wie je kiest. Praat met hem/haar. De allereerste keer zul je om voedsel gevraagd worden. Geef je hele inventory vol voedsel (kies de Trade-optie met de rechtermuisknop), dan zitten zij ook vol. Er bestaat namelijk de kans dat de monsters onderweg hén aanvallen (in plaats van jou) en zeker in het begin kunnen ze zich nog nauwelijks verdedigen. Daarom kun je ook duurder voedsel hiervoor gebruiken en is een hele inventory voedsel voor hen aangeraden, dat vergemakkelijkt je taak. Want als ze (bijna) dood zijn, teleporteert hun ring of life hen weg en is je trek mislukt en dat willen we natuurlijk niet ;).

Mocht deze inventory onderweg nog niet genoeg zijn, dan kun je ook iets van je eigen voedsel op hen gebruiken. Schrik niet: ze zullen pas voedsel op het allerlaatste moment gebruiken. Dus als het lijkt alsof ze dood gaan, zijn ze gewoon te kneuzig om eerder voedsel te eten :).
Als ze voedsel overhebben, gaat er niks verloren: al het voedsel wordt doorgegeven aan de volgende persoon die je begeleidt. Zorg er dan wel weer voor dat je de volgende weer helemaal aanvult met voedsel, zodat diegene weer helemaal vol zit. Je kunt dit zien bij de trade: als ze vol zitten, hebben ze geen inventoryplekken meer over.

Wat moet ik doen tijdens de trek?
Ga weer terug naar de bank en maak je inventory nu gereed voor de trek zoals bij "Beginnen" staat. Praat weer met je reisgenootje en kies "Start Trek". Je gaat nu eindelijk op pad :mrgreen:. Maar meteen kom je op een splitsing:

Afbeelding

De weg van de paddestoelen is de makkelijkste weg, die met het skelet is de moeilijkste weg en het pad met niks erop is een niet makkelijke, niet moeilijke weg. Als je een van deze paden inslaat krijg je een 'event'. Je moet dan vechten en/of een opdracht voltooien. Hoe moeilijker de weg, hoe moeilijker de opdracht en/of hoe meer monsters je krijgt, die ook nog een hoger combat hebben dan een makkelijkere route. Hoe vaker je een moeilijkere weg kiest, hoe hoger de beloning en hoe meer training voor je easy- of medium-reisgenoot (dit zal ik later uitleggen).

Maar, welke weg moet je nu kiezen? Want, zoals je nu wel zult zien, is je resigenootje level 1 :? ! Die zal nog niet veel kunnen aanrichten. Je kunt hem/haar levelen door hem/haar veel te laten vechten. Daarnaast krijgen ze na ieder event een soort bonus en na iedere trek komt daar nog wat boven op. Ik zou het volgende doen. Let wel: jij kent jezelf het beste en jij weet wat je in combat kunt, dus probeer dit 'schema' een beetje zelf bij te sturen naar je eigen wensen.

Let op: deze richtlijnen zijn alleen voor de easy- en medium-trekgenoten. Hard-trekgenoten werken op een andere manier.

Combat 50+
Blijf de easy-route volgen tot je maatje ongeveer level 50 heeft bereikt, en ga dan over op medium. Als dit goed lukt, kun je proberen om na de "upgrade" (daar kom ik later nog op terug) op hard over te gaan.
Ben je niet zeker van je zaak of heb je slecht voedsel gegeven, blijf dan met dit combat de easy route volgen tot je reisgenootje "geüpgrade" is. Dan is je reisgenootje een stuk sterker en kun je de mediumroute uitproberen. Eerder mag natuurlijk ook en als het je lukt kun je op het einde zelfs hard proberen.

Combat 70+
Volg de easy-route tot je maatje ongeveer level 30 heeft, en ga dan over op de medium-route tot ongeveer level 60. Probeer dan de hard-route uit.

Combat 90+
Begin met de medium-route tot je reisgenoot ongeveer level 30 heeft bereikt en ga dan over op de hard-route.
Ben je niet zeker van je zaak, begin dan met de easy-route, tot je reisgenootje level 20 heeft bereikt. Dan weet je hoe de boel een beetje in elkaar steekt. Ga dan over op medium tot level 40 (en als je er nog niet zeker bent, level 50). Doe daarna alles hard.

Events
Deze tabel is letterlijk overgenomen van de pagina van Lunagang zelf: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble, want deze was goed en duidelijk en een nieuwe tabel zou op hetzelfde neerkomen. Ik heb deze alleen iets aangepast (alles wat in het groen staat), ik heb erin gemarkeerd (rood), zodat je makkelijker kunt opzoeken wat het is. Ook heb ik mijn eigen plaatjes toegevoegd. (Plaatjes komen zodra ik genoeg tijd ervoor heb ;).)
Plaatjebeschrijving
AfbeeldingHet enige goede wat je kan overkomen is dat je een oude man tegenkomt. Zijn naam is Abidor Crank. Hij geneest jou en je reisgenoot en verandert al het voedsel dat verrot is in Stews. Hij geeft je ook wat doping, zodat je Life Points en Defence tijdelijk hoger zijn dan normaal.
AfbeeldingHet lijkt alsof je niet verder kunt komen: voor je ligt een modderig riviertje. Er is wel een weg om naar de overkant te gaan. Sommige plekken in de rivier zijn stevig. Naast het riviertje staat een struik, daar kun je met een knife of een scherp wapen takken vanaf halen. Met deze takken kun je in de rivier voelen of de grond daar sterk genoeg is om op te staan. Ga als alles goed is op dat deel van de rivier staan en probeer verder je weg te vinden.
AfbeeldingDeze gebeurtenis komt in twee vormen voor. In de eerste vorm zie je niks als je een hatchet bij je hebt of je ziet een zombie. Als je hem doodt, krijg je een hatchet. Hiermee kun je hout van de dode bomen hakken, die ook in de buurt staan. Met drie logs kun je de brug repareren.
Soms komen er ook Undead Lumberjacks tevoorschijn, de tweede vorm van deze gebeurtenis. Deze Undead Lumberjacks kun je doden. Ze droppen bones en planken, waarmee je de brug ook kunt repareren. Soms dropt één van de Lumberjacks een deel van het Lumberjackkostuum. Met deze kleren krijg je meer xp tijdens het trainen van je Woodcutting. Per keer dat je deze gebeurtenis krijgt, krijg je maximaal één keer een stukje van het armour.

Undead Lumberjacks zijn op pad A tussen de combat 30 en 40. Pad B heeft lumberjacks van 45 tot 55, Pad C van 60 tot 70.
AfbeeldingDe Ghasts laten je voedsel erg snel verrotten. Als je een gevulde Druid Pouch van de Nature Spirit quest bij je hebt ( wat ik dus niet aanraad), worden de ghasts zichtbaar. Je kunt ze dan aanvallen. Je kunt een Druid Pouch vullen met planten uit de moerassen. Om die planten tevoorschijn te toveren, moet je "Cast" van een Silver Sickle (b) van de Nature Spirit quest gebruiken. Je reisgenoot zal ook een Druid Pouch hebben.
Ghasts zijn op pad A level 79, op pad B 109 en op pad C 139.
AfbeeldingGiant Snails zijn lastig als je geen Prayer aan hebt. Ze vallen aan met Ranged. Als je een snelm van Crafting draagt, hitten ze veel minder. Dood de slakken om verder te reizen.

Je kunt ook je snelm opzetten: dat zal aanzienlijk effect hebben op de hits! Vele hits zullen nog maar 1 worden. Dan hoef je geen Prayer te gebruiken, wat weer scheelt in de kosten.

Je kunt eventueel de schelpen die ze droppen oppakken. Je kunt deze schelpen later aan de goblin Barlak in Dorgesh-Kaan verkopen voor wat geld en Crafting XP. Heel soms krijg je een perfect shell, daarvoor krijg je meer geld en xp.

Giant Snails zijn op pad A level 80, op pad B 109 en op pad C 139.
AfbeeldingDood de Nail Beasts om verder te komen. Nail Beasts droppen Big Bones en Nail Beast Nails. Deze Nails kun je weer gebruiken in Herblore. Ook droppen ze speciale charms die gebruikt worden bij het creeëren van Talon Beast Pouches (te maken op level 77 Summoning). Ze geven 1.000 Summoning XP per stuk, dus ze zijn het misschien wel waard om op te rapen.
Nail beasts zijn op pad A level 69, op pad B 98 en op pad C 141.
AfbeeldingOok hier moet je weer gewoon de monsters doden, in dit geval Shades. Gebruik eventueel de Crumble Undead spreuk van Magic of vecht tegen ze met het Salve Amulet van Haunted Mine. Als je één van de winkeliers weet te redden, zal hij je combat skills tijdelijk verhogen, je life points herstellen of je weer volledige prayer points geven. Bij elke winkelier krijg je één van de beloningen.
Shades zijn op pad A level 80, op pad B 100 en op pad C 193.
AfbeeldingSwamp Snakes vallen best mee. Dood ze om verder te gaan. Je kunt als de Snakes dood zijn, kun je eventueel Snakeskin Hides van de lijken afhalen met een knife. Met deze hides kun je met behulp van Crafting Ranged-armour maken.
Swamp Snakes zijn op pad A level 80, op pad B 109 en op pad C 139.
AfbeeldingOp de grond ligt ergens een rugtas (Tegenwoordig hebben we toolbelts ;) ). Pak hier een knife uit en haal drie lianen van de boom in het oosten. Doe de touwen op elkaar, dan krijg je een long vine. Hang deze aan de boom die over het water hangt en slinger daarna naar de overkant.
AfbeeldingHet Tentacle-monster zul je alleen op de moeilijkste route tegenkomen. Je gaat met je reisgenoot via een bootje naar de overkant, maar dan zal er ineens een Tentacle-monster verschijnen. Dood de vier tentakels van level 99 en het hoofd van level 140. Vaar daarna verder.
Tip: gebruik prayer. De tentacles kunnen best hoog hitten!
AfbeeldingJuvinates kun je alleen met zilveren wapens, Silverlight of Darklight doden (en tegenwoordig dus ook met Blisterwood na de quest Branches of Darkmeyer). Je hoeft de vampieren niet helemaal te doden. Als ze op een kwart van hun life points zitten, vliegen ze weg. Je kunt ook een Guthix Balance Potion op ze doen. Ze zullen dan meteen sterven, veranderen in een nog sterkere Angry Juvinate of ze veranderen in een mens. Als ze veranderen in een mens, geven ze je een beloning.
Juvinates zijn op pad A level 59, op pad B 90 en op pad C 119. De Juvinates kunnen op pad A in een Angry Juvinate van level 70 veranderen. Bij pad B is dat 100 en bij pad C 130.
AfbeeldingJe kunt ook een paar zielige mensen tegenkomen. Ze zitten allemaal ziekjes bij een uitgedoofd vuurtje en worden steeds zieker en zieker. Gelukkig kom jij, altijd redder in nood en nooit te beroerd om mensen in nood te redden. Geef ze wat te eten, daar zullen ze van opknappen. Je kunt ze wat van je eigen voedsel voeren of gekookt vlees van de slakken die er rondkruipen geven. Je kunt een tinderbox aan een van de mensen vragen, logs moet je met de hatchet, die op de grond ligt, van de boom in de hoek hakken. Voer de mensen snel, anders zullen de mensen zo ziek worden, dat ze in Ghasts veranderen. Als dat gebeurt, moet je de Ghasts doden. Het is aan te raden zakken cabbages of vergelijkbaar van Farming mee te nemen. Je kunt deze uit de zak halen en voeren. Dat scheelt inventoryruimte.
AfbeeldingAls je Legacy of Seergaze hebt gedaan, kun je ook Vyrewatches tegenkomen. Ze kunnen alleen met een Ivandis flail worden gedood (tegenwoordig na de quest Branches of Darkmeyer ook met Blisterwood wapens). Als je Guthix Balance op ze doet, worden ze ook beschadigd. Als ze dood zijn, zullen een lichaam droppen, die je in het columbarium van de grot onder de Temple Salve kunt verbranden. Dat moet op een manier die op die van Shade burning lijkt.

Vyrewatches kunnen veel hitten. Het is voor sommigen geen slecht idee om Prayer te gebruiken.

Vyrewatches zijn op pad A level 85, op pad B 109 en op pad C 130.
Je kunt ook nog de Nature Spirit op zijn eiland tegenkomen. Hij heeft last van de Ghastpopulatie in de buurt, zij terroriseren zijn grot met vuur. Het enige wat hij je te bieden heeft is een grote kracht van water. Laat je door hem betoveren en blus alle vuurtjes om zijn grot heen door er op te klikken.
AfbeeldingJe zult een kerkhof zien met tientallen skeletten erop. Ook staat er een grote tombe in het midden. Het ziet er naar uit dat je niet verder kan voordat alle skeletten hun rust gevonden hebben. Je kunt alle Skeletons één voor één doden, maar dat kost veel tijd en moeite. Het gemakkelijkste is om er voor te zorgen dat alle skeletten je aanvallen. Lok ze dan richting het midden van de tombe en open deze. Er zal dan een kracht uit komen die de skeletons eromheen dood zal blazen. Hierna kun je het nog één keer doen. Als er dan nog skeletten over blijven moet je die alsnog op eigen kracht doden.
Na iedere trek kun je dichtbij banken. Leeg hier je inventory en haal nieuwe voorraad als dat nodig is. Ga daarna terug met de minigame in tegenovergestelde richting of loop terug naar Burgh de Rott. Als je terug moet lopen, is het verstandig om eerst je voedsel te banken en het voedsel in Burgh de Rott pas weer te pakken. Dan gaat er niks verloren aan Ghasts.

Over de hards (afwijkende route)
De hards zijn niets voor niets moeilijk. Ze vechten namelijk niet en je zult het daarom moeilijk krijgen met ze te levelen! Het enige waarmee ze levelen, is de bonus na ieder event en de bonus na iedere trek. Daarom is de snelle manier om hen te levelen de easy route te 'rushen', ongeacht welk combat je bent. Neem als je écht vlug wilt zijn zo goed mogelijke combat-boosting potions mee ((Super) Attacks en Strengths of Overloads), een zo sterk mogelijke Summoning familiar en gebruik je beste Prayer om jouw stats te boosten en/of die van de tegenstander te verlagen.

Ik laat dit gewoon achterwege, omdat ik ten eerste het geld er niet voor heb, en ten tweede omdat ik vind dat het zonder al die heisa ook wel goed te doen is.

Wat ikzelf doe is zoveel mogelijk toch de hardroute als er geen vechten is inbegrepen. Dit kun je pas doen als de hards kunnen voorspellen wat op je pad komt. Is dit wel het geval en bij medium ook, dan pas doe ik de easy. De bonus na een medium- of hardevent is namelijk hoger.
Na een aantal treks...
Je zult merken dat je maatje eerst heel vlug zal levelen, maar daarna helaas wat minder vlug. Als ze levelen, zullen ze niet alleen sterker worden, ze zullen ook extraatjes krijgen. Je kunt zelf al zien bij welk level ze wat zullen krijgen (als je hen geselecteerd hebt), maar als dit toch niet duidelijk is, bekijk dan weer het volgende van Lunagang: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble. Dan druk je Ctrl+F in, en vul je in als zoekterm: "Avonturiers bij de Paterdomus" of "Burgers van Burgh de Rott".

"Upgrades"
Bij Pazuzu (Paterdomus, easy) staat bij level 75 "Into the Light": ze kan dan een Staff of Light gebruiken, wat wij natuurlijk heel erg leuk en handig vinden ;). Dat is haar "upgrade". Buiten een Staff of Light krijgt ze ook nog eens Ahrim's als armour.
Bij Zachory Bragg (Paterdomus, medium) is dit "Rooted". Hij draagt daarna een Saradomin Staff en Enchanted Armour.
Bij Rolayne Twickit (Paterdomus, hard) is dit "New hips" bij level 20. Hij is er lekker vlug bij :D. Hij zal zo vrij zijn af en toe een mep met zijn wandelstok te verkopen aan de vijand.

Bij Dean Vellio (Burgh de Rott, easy) is dit "Abyssal!" bij level 80. Hij krijgt dan een Abyssal Whip, een Slayer Helmet en Bandos-armour.
Bij Jayene Kliyn (Burgh de Rott, medium) is dit "Darkness!' bij level 75. Ze krijgt dan een Dark Bow.
Bij Smiddi Ryak (Burgh de Rott, hard) weet ik dit niet. Ze is nu level 60 en nog niks...

Ze zullen er dan als volgt uitzien:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Naast hun verhoogde Attackbonus en Defencebonus, zijn er nog andere leuke extraatjes:
-Ze kunnen nu voor je voorspellen wat er achter ieder pad ligt als je op het pad klikt. Dan kun je je alvast voorbereiden.

AfbeeldingAfbeelding

-Ze zullen je helpen bij events. Als je het event krijgt van de zieke mensen, zullen ze alvast een vuurtje maken. Als je bij het event met de kapotte brug komt, zullen zij alvast hout voor je hakken.

Verdere tips:
-Als je een soort 'powertraining' voor je easy's en mediums wilt, laat ze dan monsters alleen doen. Ga lekker in een hoekje zitten en laat je reisgenoot het werk doen. Kijk wel of dit hem/haar niet teveel food kost! Als dit wel zo is, voer hem/haar dan of help toch een handje mee, want het zou jammer zijn als daarop een reis zou mislukken.
Afbeelding
Een ideale situatie hiervoor! De slak staat zó voor mijn reisgenoot, dat de slak aan de overkant hem niet raakt.
-Tip van Ridiculouzz: Neem een Beast of Burden (bijv. een Spirit Terrorbird) met hout mee. Daarmee kun je vlug het Broken Bridge event doen.


Afbeelding 5. Beloningen Afbeelding
We doen dit natuurlijk niet voor niks :D. Je krijgt verschillende soorten beloningen hiervan:

De beloning op het einde van elke trek
Je zult van je reisgenootje een blauwe, gele of rode token krijgen. Blauw als je vooral voor makkelijk hebt gekozen, geel als je vooral gemiddeld hebt gekozen en rood voor moeilijk. Wat je kunt krijgen staat weer op Lunagang: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble. Ctrl+F: "Je kunt het volgende allemaal kiezen".

Tip van Dragon209 : je kunt voor je token Raw Sharks kiezen. Als je deze kookt heb je weer nieuw voedsel voor je maatje & jezelf!

Beloningen na meerdere treks
Als je op het scherm van de advertenties op "Rewards" klikt (linksboven), krijg je een menu met blokjes met getallen erin. Deze getallen zijn de combatlevels van alle reisgenoten bij elkaar. Klap onderstaande uit voor verdere uitleg (citaat uit de Lunagang-guide).
In- of uitklappen • Beloningen van alle combatlevels
Totale levels 100+: Speelt een shortcut uit tussen het hek bij de tempel Paterdomus ten noorden van het moeras en de grot van de Nature Spirit. Ga je door de poort heen, dan kun je er in dit scherm voor kiezen om meteen bij de Nature Spirit uit te komen. Dan hoef je niet door een flink stuk van het moeras heen.
Totale levels 200+: Speelt de Constructor's Hat uit. Hiermee krijg je 0,2% bonus op de Construction XP wanneer je het draagt.
Totale levels 300+: Speelt de Constructor's Trousers uit. Hiermee krijg je 0,5% bonus op de Construction XP wanneer je het draagt.
Totale levels 400+: Speelt de Constructor's Garb uit. Hiermee krijg je 1,0% bonus op de Construction XP wanneer je het draagt.
Totale levels 500+: Speelt een teleport naar Burgh de Rott uit. De teleport zal dan op je games necklace toegevoegd worden.
Totale levels 594: Speelt de Ghast familiar uit. Hiervoor heb je ook 87 Summoning nodig. Je moet 50.000 coins betalen om deze beloning te kunnen kopen. Je zal, wanneer het opgeroepen wordt, Prayer XP krijgen voor alle de schade die je monster toebrengt aan andere monsters. De scroll van dit monster zal je 10 Prayer points geven. Wanneer je deze familiar opgeroepen hebt, zal je voedsel ook niet meer worden bedorven door de andere Ghasts wanneer je in het moeras bent.

Daarnaast geven sommige reisgenoten ook nog aparte beloningen als ze een bepaald combatlevel bereiken. Deze zijn:
PersoonOp levelWat hij/zij cadeau doetPlaatje
Pazuzu85Constructor's GlovesAfbeelding
Dean Vellio25Rambler's Backpack (rugzak)Afbeelding
Zachroy Bragg25 en 9925: Constructor's Boots
99: Een shortcut van het trapluik onder het café van Canifis naar Mort'ton (kun je aan- en uitzetten).
Afbeelding
Jayene Kliyn99Ouroboros Pouch (=oneindige druid pouch)Afbeelding
Rolayne Twickit40Walking Stick (=wandelstok)
Smiddi RyakHelemaal niks :roll:

Claim deze door op het reward te klikken in hun scherm. Bij Pazuzu klik je dan op "Item Reward". (Zie het plaatje: houd je muis zo dat je dit ziet). Je kunt meerdere dezelfde beloningen tegelijk hebben.
Afbeelding
Als je de befaamde Constructer's Robes robes bij elkaar hebt, krijg je 2,5% extra xp als je ze draagt bij het trainen van Construction. Een apart onderdeel ervan geeft 0,2% extra. Zo zien ze eruit:
Afbeelding
Lumberjack armour
Soms zul je als je het event van de brug krijgt, 3 Undead Lumberjacks tegenkomen. Ze komen dan een voor een uit het water. Soms dropt zo'n Undead Lumberjack één van de vier stukken Lumberjack Armour (maximaal één stukje per event). Dit armour doet hetzelfde als de Constructor's Robes, maar dan voor Woodcutting. Dit armour ziet er zo uit:
Afbeelding
De drops van de monsters
Je kunt nog een flinke smak geld verdienen ook! :D De monsters die je tegenkomt kunnen waardevolle dingen droppen. Jouw maatje zal meevechten, en zeker op het einde zal hij/zij in staat zijn om de monsters in een paar seconden dood te slaan. Als je de drop wilt, zorg er dan voor dat jij het monster in ieder geval één keer geraakt hebt, en laat het dan maar weer aan je reisgenoot over :)

Dit zijn de meest waardevolle drops. De link verwijst je naar de site van RuneScape, waarop je de huidige prijs kunt bekijken:
-Snake hide van de Swamp Snakes.
-De Talon Beast Charms die Nail Beasts droppen kun je gebruiken voor summoning.
-De Fiyr Remains van de shades. De Riyl- en Asyn remains zijn het oppakken niet waard.
-Misschien wil je de Vyre Corpses ook nog bewaren om ze te verbranden, zoals je in Legacy of Seergaze ook hebt gedaan. Daar kun je mooie beloningen van krijgen.
-De (Perfect) Giant Snail Shells kun je inwisselen bij Barlak in Dorgesh Kaan voor wat geld en crafting xp. Voor een normale Snail Shell krijg je 250 gp en geen crafting xp, voor een perfect snail shell krijg je 500 gp en 500 crafting xp.


Afbeelding 6. Slot Afbeelding
Ik hoop dat jullie nu meer weten over Temple Trekking en Burgh de Rott Ramble en dat ik jullie daarbij goed geholpen heb. Ik vond het erg leuk om deze guide te schrijven :mrgreen:. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Ratings van 1 tot 10 en alle vragen, suggesties en tips zijn welkom.

Met dank aan:
-Lunagang: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble.
-Dragon209 voor zijn tip van de raw sharks.
-DutchSk1lls voor zijn hulp met de tabel.
-Ridiculouzz voor zijn twee tips.


Afbeelding 7. FAQ Afbeelding
:?: Wat gebeurt er als ik uitlog tijdens een trek?
:!: Je staat dan gewoon weer bij het startpunt. Je maatje zal daar ook staan en je kunt gewoon verder met waar je gebleven was.

:?:
:!:

:?:
:!:
Laatst gewijzigd door Simone-ness op woensdag 23 oktober 2013, 12:26, 75 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Siddy00 »

Ziet er ongelooflijk mooi en uitgebreid uit! :D
Heb het meeste doorgelezen, de rest zag er ook prima uit ^_^

Voor het questpoint-teken, zie Puma's reactie(s) bij Flipo's guide :P
Bij Eisen zijn de afbeeldingen niet gelukt, misschien die quest tekens? Dit is ook bij Wat ik je aanraad, bij de quest :)

Overigens heel mooie plaatjes :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

siddy00 schreef:Ziet er ongelooflijk mooi en uitgebreid uit! :D
Heb het meeste doorgelezen, de rest zag er ook prima uit ^_^

Voor het questpoint-teken, zie Puma's reactie(s) bij Flipo's guide :P
Bij Eisen zijn de afbeeldingen niet gelukt, misschien die quest tekens? Dit is ook bij Wat ik je aanraad, bij de quest :)

Overigens heel mooie plaatjes :mrgreen:
Ja, dat is waar ze horen ;) Ik had mijn mislukte poging daar gezet, anders stond er helemaal niks... Bedankt voor de reactie :D
EDIT: Ik heb het veranderd.
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Joa »

Mooie guide, maar wat me direct opviel.. Waarom streep je ranged en magic door? Kan je net zo goed met vechten.

Nu 7/10, als je er een ranged outfit, en eventueel magic er ook bijzet 8/10
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

Joa012 schreef:Mooie guide, maar wat me direct opviel.. Waarom streep je ranged en magic door? Kan je net zo goed met vechten.

Nu 7/10, als je er een ranged outfit, en eventueel magic er ook bijzet 8/10
Ik wil dat wel doen hoor, al heb ik dat in eerste instantie niet gedaan omdat ik melee toch aanraad ;)
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Yannis
Berichten: 1811
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 7:47
RS: Iron Dragon (p2p)
Clan: Ameno

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Yannis »

Mooie guide, enkel zonde van Low Quality plaatjes.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

Xx Yannis xX schreef:Mooie guide, enkel zonde van Low Quality plaatjes.
Dankje. De plaatjes zijn dan wel 'gespikkeld', maar ik weet niet hoe ik dat beter kan krijgen. Maar het is in ieder geval wel duidelijk hoop ik ;)
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Siddy00 »

Als je de plaatjes nog als .jpg hebt kan je ze volgens mij met Opslaan als veranderen in .png. Bij mij werkt het in ieder geval zo dat ik de .jpg op het einde verander in .png, dus:

Testplaatje.jpg -> Opslaan als Testplaatje.png
Het kan ook aan mijn computer liggen, maar het valt te proberen ^_^
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

Dan zal ik dat eens gaan proberen.

Toegevoegd na 43 minuten:

Ik heb het armour-gedeelte al verbeterd en vernieuwd, de rest komt :D Helaas is het zoals Silfer zegt, want paint heeft het natuurlijk ook verkeerd opgeslagen :dus:
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Yves W »

siddy00 schreef:Als je de plaatjes nog als .jpg hebt kan je ze volgens mij met Opslaan als veranderen in .png. Bij mij werkt het in ieder geval zo dat ik de .jpg op het einde verander in .png, dus:

Testplaatje.jpg -> Opslaan als Testplaatje.png
Het kan ook aan mijn computer liggen, maar het valt te proberen ^_^
Dan worden afbeeldingen met een lage kwaliteit in hoge kwaliteit opgeslagen en zal er dus niets veranderen.
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Siddy00 »

Om eerlijk te zijn weet ik de details ook niet echt :?
Ik heb het tot nu toe alleen gebruikt om van .png bestanden .jpg te maken, aangezien sommige sites .png niet toestonden.

Bedankt voor de informatie ^_^
Afbeelding
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Mahjarrat »

nice guide

maar er zijn meer magic armours dan alleen Dagon'hai enzo.

miss kan je beter een

Best > goed > enz... maken


en nog omdat het een goede guide is.
Afbeelding
to you.
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

JacobD3Berg schreef:nice guide

maar er zijn meer magic armours dan alleen Dagon'hai enzo.

miss kan je beter een

Best > goed > enz... maken


en nog omdat het een goede guide is.
Afbeelding
to you.
Ok, bedankt voor de tip :) Ik zal zoiets toevoegen zodra de plaatjes klaar zijn. Ik heb niet zóveel verstand van armour dat ik zo'n goed-beter-best-tabel kan maken, maar ik zal er wat alternatieven neerzetten.
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Slay a Stone »

Ik vind het een beetje een rommeltje met al die strepen, kleuren ect. Heb je dat plaatje dat zach al 15 minuten bezig is ect en maar zo weinig gehit heeft, ik heb het zo gedaan bij allemaal

Dean: 1 tot 20 op meduim
20-99 hard
Pazuzu 1-30 meduim
30-99 hard
Ranger:
1-30 med en de rest moeilijk
Zach: 1-69 easy rushen, zo snel mogelijk doen
69-99 doe ik hard (hij hit dan veel meer dus dan raad ik solo'en aan.
De 2 hard gasten doe ik helemaal easy rush'en
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

dragon209 schreef:Ik vind het een beetje een rommeltje met al die strepen, kleuren ect. Heb je dat plaatje dat zach al 15 minuten bezig is ect en maar zo weinig gehit heeft, ik heb het zo gedaan bij allemaal

Dean: 1 tot 20 op meduim
20-99 hard
Pazuzu 1-30 meduim
30-99 hard
Ranger:
1-30 med en de rest moeilijk
Zach: 1-69 easy rushen, zo snel mogelijk doen
69-99 doe ik hard (hij hit dan veel meer dus dan raad ik solo'en aan.
De 2 hard gasten doe ik helemaal easy rush'en
Bedankt voor het commentaar ;) Ik heb het stuk van Zachory Bragg aangepast. Die kleuren en strepen heb ik juist vanwege de duidelijkheid, anders was het één lap tekst geweest, maar ik zal het nog eens bekijken.
Verder heb jij misschien andere stats dan die ik heb aangegeven. Ik heb cb 50, 70 en 90+ uitgelegd, en 90+ gaat over veel combats (ik ben zelf cb 100 zonder summoning, dus over 110+ enzo kan ik niet spreken). Bij mij worden mijn reisgenoten in sommige situaties teveel gehit als ik te vroeg medium of hard doe en ik wil zekerheid hebben dat dat niet gebeurt.

EDIT: Ik heb de guide nog eens bekeken, maar ik vind het helemaal geen rommel. Rood = nieuw hoofdstuk, groen = tussenkop, blauw = mededeling tussendoor, vrij duidelijk. Kun je me anders vertellen wáár je het precies rommelig vindt?

Toegevoegd na 1 uur en 3 minuten:

De plaatjes zouden nu in orde moeten zijn. Ik zal nu eens wat verder onderzoek gaan doen naar armour enzo.
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Slay a Stone »

Messchien het armour in een tabel zetten. Maar je als je ze sharks geeft overleven ze het wel en ja als je snakes krijgt, die zijn vervelend :s
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

dragon209 schreef:Messchien het armour in een tabel zetten. Maar je als je ze sharks geeft overleven ze het wel en ja als je snakes krijgt, die zijn vervelend :s
Dat is waar ;) Ik geef ze helaas om geldredenen swordfish, maar ik zal het een beetje aanpassen. Ik ben heel slecht met tabellen, maar ik heb het armour nu gewoon links gezet in plaats van gecentreerd.

Als iemand op het armour aanvullingen heeft, hoor ik het graag!

Toegevoegd na 35 minuten:

Ik heb nu alle tips die ik tot nu toe heb gekregen verwerkt, dus ik hoop dat hij nu ongeveer goed is :).
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Slay a Stone »

Als je een blauwe of gele krijgt kan je raw sharks kopen die kan je koken maar ook verkopen en gekookte terug kopen :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

dragon209 schreef:Als je een blauwe of gele krijgt kan je raw sharks kopen die kan je koken maar ook verkopen en gekookte terug kopen :)
Dat is een goede tip! :) Ik zal hem erin zetten, bedankt! Maar dat van verkopen en gekookte terugkopen, dat kan met elk reward buiten de xp ;)
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Temple Trekking & Burgh de Rott Ramble

Bericht door Simone-ness »

Eventjes en beetje oneerlijk bumpen XD, aangezien ik hier veel tijd en moeite in heb gestoken en ik alle tips nu verwerkt heb...
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Plaats reactie