Dominion Tower; 500 kills en meer!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Afbeelding
Inleiding
Hallo, en welkom bij mijn 2de guide! In deze guide zal ik uitleggen hoe ik de 500 kills in de Dominion Tower heb gehaald, en dus ook de Dreadnips, Ascendacy Mines, Goliath Gloves, Swift Gloves en Spellcaster Gloves heb gehaald. Ik ga hier verder niet op de beloningen in maar wel op manier hoe ik ze heb gehaald. Ook zou een iets vertellen over het behalen van het Dominion Sword. En ook de beste manier om alle Journal Pages te halen. Hieronder ga ik eerst wat vertellen over de Inventory en de Gear die ik heb gebruikt. Ik heb een redelijk low-budget opzet, dus geen Nex Armours, Turmoil en Overloads. Ik laat hier dan ook zien hoe het met mijn budget snel kan, het kan met bovengenoemde spullen veel sneller. Ik geef hier ook geen algemene uitleg over de Dominion Tower, puur over hoe je bepaalde beloningen het snelste kan halen. Ook zullen er waarschijnlijk wel dingen ontbreken als de Dominion Staff, maar deze heb ik zelf niet. Dus kan ik er ook niet echt een guide over schrijven.

Gear en Inventory
Afbeelding
Hierboven is een afbeelding te zien van de Gear en de Inventory die ik heb gebruikt om 500 kills te halen.

Gear:
- Helm: Torag's Helm voor de Defence Stats, maar kan ook prima worden vervangen door Neitiznot, Fighter Hat of Verac's.
- Amulet: Fury, maar deze kan ook vervangen worden door het Dominion Amulet. Ik vind Fury hier in tegen beter.
- Cape: Soul Wars Cape, kan ook prima vervangen worden door Fire Cape, Skill Cape etc..
- Body Armour: Bandos, kan verangen worden door Barrow's of Nex Armours.
- Wapen: Whip, kan ook vervangen worden door Korasi, Rapier, CLS, Maul, Godsword etc..
- Shield: Dragonfire Shield, voor de Defence Stats. Als je meer accuraat wil zijn kun je hem vervangen door een (Dragon) Defender. Wel is dit aangeraden omdat je ook Elvarg kan krijgen.
- Boots: Dragon Boots, kunnen vervangen worden door Steadfasts, Bandos of zelfs Rock-Climbing boots.
- Gloves: Culinaromancer's gloves 10/Barrow Gloves; Zijn toch wel de beste gloves mocht je de Goliath Gloves nog niet hebben. Mocht je deze niet hebben, kun je een Regen Bracelet gebruiken.
- Ring: TokKul-Zo, is een reward van The Elder Kiln quest. Geeft +4 op alle Attack en Defence Stats. Kan vervangen worden door Berserker, Warrior etc..
- Arrows/Bolts Broad-tipped bolts, zijn goedkoop en geeft goede Ranged Strength. Kan vervangen worden door Adamant of Rune bolts.


Inventory:
- Ranged set up: Karil's Body en Rune Crossbow. Mocht je de Ranged/Defence Level niet hebben, dan is het te vervangen door Dragonhide en een lagere Crossbow.
- Mage set up: Ahrim's Body en Polypore Staff. Ik gebruik de Polypore staff omdat hij goedkoop is, hard hit en je kan er snel mee switchen naar een andere aanvals-stijl.
- Stat-Boosters: Super Attack, Defence en Strength potions. Zou je weg kunnen laten als je Dominion Amulet draagt. Of vervangen door Extremes/Overload als je ze hebt.
- Prayer Restore: Ik heb hier 2 Prayer Potions staan, maar die gebruik ik meestal niet. Ik zou later uitleggen waarom.
- Special Weapon: Ik heb hier het Dominion Sword staan, dit is echt niet aan te raden. Om de floors snel af te kunnen ronden zijn Dragon Claws bijna cruciaal. Als je Dragon Claws gebruikt kun je de meeste floors met 1 of 2 Specials afmaken, en dit scheelt heel veel tijd.
- Food: Ik heb hier Scorpion Meat staan. Dit voedsel krijg je in de Tower als beloning na een aantal floors, en het healt 220 LP. Het is erg aan te raden om dit te gebruiken aangezien het praktisch gratis is en zeer goed healt.
- Special Food: Ik heb hier 3 Saradomin Brews en 1 Super Restore bij me. Deze heb ik bij me voor als ik een Class A of B boss tegen kom, die ik nog moet hebben voor de Gloves. Dus als nood voedsel voor als ik bijvoorbeeld het Ape-Trio tegenkom van Do No Evil, en deze dus nog moet neerhalen.
450 of 500 boss-kills halen
Hier gaat het de meeste mensen om; 450 of 500 kills halen voor de Dreadnips, Mines of de Gloves. Er zijn in de Tower 3 manieren om boss-kills te halen namelijk; Climber, Endurace en Special.

Bij Climber krijg je per floor een boss toegewezen en ook een handicap. Dit kan varieren van geen voedsel tot geen prayer of armour.
Bij Endurance krijg je ook per floor een boss toegewezen maar geen handicap. Hier krijg je dan ook minder punten per floor dan bij Climber.
Bij Special krijg je een bepaalde uitdaging, zoals 2x Nomad achter elkaar verslaan. Dit geldt maar voor 1 kill, en is dus niet aan te raden als je voor de 500 gaat.

Ik heb de 500 kills gehaald op Endurance. Het enige nadeel hiervan is, is dat je redelijk weinig punten krijgt, dus minder beloningen. Maar je hebt geen last van Handicaps, dus het kan iets sneller zijn dan Climber. Als je het dus op Climber doet, krijg je meer punten, maar kan het wat langer duren.

Maar om bij het punt te komen wat de snelste manier 450 of 500 kills te halen; Dragon Claws. Ik heb hierboven als gezegd dat Dragon Claws gewoon de snelste manier is om een floor te doen. Dit komt omdat je met de Special Attack veel damage kan doen in een korte tijd. Mocht je deze niet hebben, zoals mij, dan kun je ze het beste lenen.
Afbeelding
Als je je Gear en Inventory en Dragon Claws klaar hebt en je Stats omhoog zijn gehaald ben je klaar om te beginnen. Loop de trap op en kies Endurance or Climber. Wacht totdat je een boss krijgt toegewezen en ga omhoog. Zet voordat je naar binnen gaat je Piety of Turmoil aan, drink je potions en zet je Special Attack vast aan. Ga dan naar binnen en probeer de boss zo snel mogelijk te killen. Gebruik je Special 2x, en schakel dan over naar je gewone wapen mocht de boss nog niet dood zijn. Als de boss dan dood is, loop je door de deuren, bank je desnoods als je in Climber zit, en ga je de trap weer op. Dan krijg je een nieuwe boss toegewezen en begin je weer van voor af aan.

Mocht je dan uiteindelijk de 450 of 500 boss kills hebben gehaald dan krijg je een melding dat je een nieuwe beloning hebt vrijgespeeld. De Ascendacy Mines kun je 1x per 500 kills ophalen; dus wees hier zuinig op. De Dreadnips en Gloves kun je daar in tegen vaker ophalen. Per 5 kills die je maakt bewaard het Gezicht 100 Dreadnips of 1 paar Gloves voor je. De gloves zijn in 4 kleuren verkrijgbaar namelijk: rood, wit, zwart en geel.
Bosses; wel of niet doen?
Welke bosses moet je nou doen, en welke kun je het beste overslaan? Allereerst moet je zorgen dat je alle bosses hebt neergehaald die je moet hebben voor een bepaald paar Gloves. Als je deze hebt gehaald en je hoeft dus alleen nog maar de 500 kills te halen; dan kun je je het beste hier aan houden. Ik laat het overzicht zien van alle bosses, en geef aan of je ze het beste wel of niet kan doen. Groen; Ja, Geel; Ligt aan je stats en snelheid, Rood; Nee.
Afbeelding
Het lijkt misschien raar dat bosses als The Untouchable uit klasse B groen zijn, maar de Dagannoth Mother 1 uit klasse F rood is, maar dit heeft puur met tijd te maken. The Untouchable kun je met 2 Dragon Claws specials meestal wel neerhalen, terwijl de Dagannoth Mother een stuk langer duurt. Dit schema verschilt natuurlijk ook per persoon, hoe snel je bent, wat je stats zijn en of je bijvoorbeeld Overloads hebt.
Welke bosses voor welke Gloves?
Voor elk paar gloves dat je wil vrijspelen, moet je 500 bosses hebben gedaan maar moet je ook een bepaalde groep monsters verslaan. Hieronder zou ik per gloves uitschrijven welke bosses je moet hebben neer gehaald om een bepaald set in handen te kunnen krijgen. Ook zet ik er achter welke Quests je er dus voor nodig hebt.

AfbeeldingGoliath Gloves:
- Nomad (Nomad's Requiem)
- Ayuni, Leeuni, en Eruni (Do No Evil)
- Dagannoth Sentinels (Blood Runs Deep)
- The Untouchable (Dream Mentor)
- Balance elemental (While Guthix Sleeps)
- Ice Demon (Temple at Senntisten)

AfbeeldingSpellcaster Gloves:
- Decaying Avatar (Nomad's Requiem)
- Dagannoth Mother (Blood Runs Deep)
- The Everlasting en de The Illusive (Dream Mentor)
- Nezikchened (Legend's Quest)
- Arrav (The Curse of Arrav)
- Giant Roc (My Arm's Big Adventure)

AfbeeldingSwift Gloves:
- Pest Queen (Void Stares Back)
- Zenevivia (Love Story)
- Damis, Fareed, Kamil en Dessous (Desert Treasure)
- Karamel en de Gelatinnoth Mother (Recipe for Disaster)
- Jungle demon (Monkey Madness)
- The Inadequacy (Dream Mentor)

Journal Pages
Journal Pages zijn pagina's uit een dagboek die je kunt krijgen na elk gevecht wat je hebt gedaan. Deze worden dan in de Reward Chest geplaatst nadat je klaar bent. Ze zijn redelijk raar om te krijgen; ik heb 530 boss kills en pas 2 pagina's. Het verzamelen is toch wel de moeite waard. Als je de helft (10) hebt gevonden dan krijg je toegang tot de Diminutive Bomb. Heb je alle (20) pagina's gevonden dan krijg je de Massive Bomb.

De snelste manier om alle 20 pagina's te halen is om 1 floor te doen, te stoppen, je beloning te claimen en dan weer opnieuw te beginnen. Hier kun je dan wel het beste Climber doen aangezien je dan meer punten haalt, en de handicap die je krijgt toch maar voor 1 floor geldt.
Dominion Sword
Het Dominion Sword is een zwaard wat je kan krijgen als beloning na een paar aantal floors. Wel moet je deze eerst unlocken. Dit kun je doen door alle handicaps een keer te hebben gehad. Hoewel dit aardig simpel klinkt, kan het aardig lang duren als je niet goed oplet. Wat je hier het beste kan doen is een stuk papier pakken of kladblok/Word openen, en bijhouden welke handicap je hebt gehad.

Dus als je begint aan een nieuwe Climber floor schrijf je op welke handicap je krijgt. Mocht je bij de volgende ronde dezelfde krijgen dan kun je het beste opnieuw 'spinnen' of 'nudge' kiezen, waardoor hij iets verspringt en je dus een nieuwe krijgt toegewezen. Zo kun je het dan bijhouden en als je alle handicaps 1x hebt gehad krijg je een melding dat er een nieuwe beloning is vrijgespeeld.

Het zwaard zelf heeft gigantisch goede stats, en is dan ook redelijk moeilijk om te krijgen. Mocht je hem graag willen hebben dan kun je het beste Endurance of Climber doen en zorgen dat je een zo hoog mogelijke Dominion Factor behaald. Daardoor wordt de kans op het zwaard alleen maar groter.
Afsluiting
Dit was wel wat ik jullie wilde vertellen over hoe ik mijn kills zo snel mogelijk heb gehaald. Ik heb zelf alle 3 de gloves, maar moet toch zeggen dat ik de Spellcaster Gloves de meest waardeloze vind. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad, en dat het jullie ook kan helpen. Bedankt voor het lezen! En mochten er (spellings)fouten in zitten, dan hoor ik het graag. (Rate or Hate :))
Vragen?
Q: Hoelang heb jij ongeveer over de 500 kills gedaan?
A: Ik denk met claws ongeveer 3 á 4 dagen, en dan een paar uur per dag.


Q: Is het het waard om de Gloves en de Dreadnips te halen?
A: Zeker weten, het kost wat tijd, maar het is zeker handig voor bosshunten etc..

Q: ...
A: ...
Tips van andere LTF'ers
Na een aantal tips te hebben gekregen in de reacties zou ik vanaf nu hier de tips neerzetten die worden gegeven. En ik zou daarachter neerzetten van wie de tip was.

- Zorg dat je altijd een setje van Ganodermic Armour in je inventory hebt. Deze geeft erg goede bescherming tegen de aanvallen van Nomad. Dus mocht je hem krijgen dan kun je die aantrekken, en is je kans van slagen een stuk groter. (Olivier 1337)

- Mocht je over een setje Void Armour beschikken, dan kun je deze ook dragen. Het werkt hier erg goed aangezien je dan stukken beter hit met bijvoorbeeld Claws. (Yannis)

- Dominion pages krijg je nu veel sneller en er kan ook meer dan 1 in een chest zitten. De beste methode is dus nu Climber en en zo hoog mogelijk factor halen. Ik heb na een tijdje Climber al 3 pages in 1 chest gehad. (Q Sandman Q)
Laatst gewijzigd door Robert Inc op zondag 8 april 2012, 2:09, 6 keer totaal gewijzigd.
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Marni42 »

Mooie, korte, guide. Dat het kort is zegt niet dat het niet top is:0
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Coded
Berichten: 111
Lid geworden op: zaterdag 24 december 2011, 12:35
RS: Coded (p2p)

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Coded »

Mooie guide :D
Afbeelding
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Olivier 1337 »

-Voor de 20 pages moet je rond de ~400 chests openen ;)
-Waarom zowel brews als super defence potions mee? Sara brew geeft je hoger defence dan een super def pot.
-Dominion amulet boost je stats als je hem geupgraded hebt, dan is hij imo beter dan fury vanwege de stats boost.
-Ik mis claws in je inventory, 9/10 bosses kan je gewoon al dood hebben door ze 2x te clawen.
-Je geeft aan dat je sommige bosses moet overslaan, maar de bosses die groen zijn gebruik je over het algemeen geen food voor, dus waarom zoveel food mee, maar amper super potions/extremes?

Dat waren een paar van mijn aandachtspunten, ik heb zelf 1000 bosses gekilled, en denk toch dat er wel een aantal verbeterpuntjes zijn aan deze guide, oa degene die ik hierboven heb vermeld.

7/10
Afbeelding

Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Olivier 1337 schreef: -Voor de 20 pages moet je rond de ~400 chests openen ;)
-Waarom zowel brews als super defence potions mee? Sara brew geeft je hoger defence dan een super def pot.
-Dominion amulet boost je stats als je hem geupgraded hebt, dan is hij imo beter dan fury vanwege de stats boost.
-Ik mis claws in je inventory, 9/10 bosses kan je gewoon al dood hebben door ze 2x te clawen.
-Je geeft aan dat je sommige bosses moet overslaan, maar de bosses die groen zijn gebruik je over het algemeen geen food voor, dus waarom zoveel food mee, maar amper super potions/extremes?

Dat waren een paar van mijn aandachtspunten, ik heb zelf 1000 bosses gekilled, en denk toch dat er wel een aantal verbeterpuntjes zijn aan deze guide, oa degene die ik hierboven heb vermeld.

7/10
Ik gebruik Super Defence omdat je Saradomin Brew meestal alleen bij lastige bosses gebruikt die je nog moet hebben voor Gloves. Ik heb Claws niet in m'n inventory omdat ik die niet heb, maar er staat meerdere keren in de guide dat Claws sterk aangeraden zijn, en ik deze ook heb gebruikt. En ik vind de boost van Amulet niet beter dan Fury.

Maar bedankt voor je rating :)
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Olivier 1337 »

Ik raad je aan om een Gano setje in je inv te hebben voor nomad, dan hit nomad je bijna niet meer ;)

Oeps, ik zie nu het dragon claws gedeelte, ik heb daar denk ik over heen gelezen, sorry :oops:
Afbeelding

Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Olivier 1337 schreef: Ik raad je aan om een Gano setje in je inv te hebben voor nomad, dan hit nomad je bijna niet meer ;)

Oeps, ik zie nu het dragon claws gedeelte, ik heb daar denk ik over heen gelezen, sorry :oops:
Hehe geen probleem :) Ik heb Nomad in de Special gedaan met safespot :oops:. Maar is inderdaad wel een goed idee, mocht ik hem ooit nog krijgen.

Edit: Ik heb je tip erbij gezet :)
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Olivier 1337 »

Ik heb 2x nomad zonder safespot zonder food gedaan in ganodermic, alleen soulsplit gebruikt om te healen xD
Afbeelding

Batsi
Berichten: 3120
Lid geworden op: vrijdag 10 april 2009, 12:41
RS: Batsi (p2p)
Oude naam: varekai1996
Contacteer:

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Batsi »

Zo een guide had ik net nodig :)
9/10

grts
~ Blog ~
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Burn the Sof »

Ik moet die pest queen nog doden maar krijg hem telkens niet dood iemand tips daarvoor?

Verder nice guide!
Afbeelding
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Marky 3100 schreef: Ik moet die pest queen nog doden maar krijg hem telkens niet dood iemand tips daarvoor?

Verder nice guide!
Bedankt!

Ik vond de Pest Queen in de Tower inderdaad ook lastiger dan in de Quest. Misschien kun je je helemaal op voorbereiden met desnoods brews etc, dan Endurance doen tot je haar tegenkomt? Zo heb je nog een volle inventory met food. En zijn je kansen wat groter.
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Burn the Sof »

Dan ben ik niet de enige die hem lastiger vind. Doe het wel een keer met tort+potion flaks extremes end e hele meut.
Afbeelding
Yannis
Berichten: 1811
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 7:47
RS: Iron Dragon (p2p)
Clan: Ameno

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Yannis »

Leuke guide, maar dit is een guide voor 500 kills te halen + de Boss Sets?
voor Nomad maakt je defence niet uit (op soaks/drains na) dus je kan net zo goed Void usen ivm Torag helm dfs en bandos.

voor de kills opzich te halen moet je gewoon offensive stats en gear hebben: denk aan full void en piety/turmoil of Fighter hat, bandos set etc.
claws is ook een must, want zoals Olivier 1337 al zei, 9/10 bosses spec je dood.

Toegevoegd na 1 minuten:

En bij je Q&A, 500 kills duurt lang geen 3-4 dagen meer, hooguit 2 met de update (skippen van cutscenes)
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Tristan »

De boss kills heb ik alleen het probleem is, ik moet bijvoorbeeld de pest queen doden, maar ik krijg die maar niet, moet ik gewoon blijven proberen of krijg je hogere bosses sneller op een bepaalde manier ofzo?
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Yannis schreef: Leuke guide, maar dit is een guide voor 500 kills te halen + de Boss Sets?
voor Nomad maakt je defence niet uit (op soaks/drains na) dus je kan net zo goed Void usen ivm Torag helm dfs en bandos.

voor de kills opzich te halen moet je gewoon offensive stats en gear hebben: denk aan full void en piety/turmoil of Fighter hat, bandos set etc.
claws is ook een must, want zoals Olivier 1337 al zei, 9/10 bosses spec je dood.

Toegevoegd na 1 minuten:

En bij je Q&A, 500 kills duurt lang geen 3-4 dagen meer, hooguit 2 met de update (skippen van cutscenes)
Het is een guide om te laten zien hoe ik snel 500 boss kills heb gehaald. Dus niet hoe je de lastige bosses snel kan doen.

Zoals ik ook al tegen Olivier 1337 heb gezegd: Ik heb zelf geen Claws, maar heb er duidelijk bijgezet dat ik ze heb gebruikt. En dat ik ze ook erg aan kan raden.
Gebruikersavatar
rensyboy
Berichten: 431
Lid geworden op: vrijdag 19 oktober 2007, 17:43
RS: Tomaat (p2p)
Clan: incision

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door rensyboy »

ik ga het zeker ook eens proberen voor dreadnips!

verlies je eigenlijk iets mocht je dood gaan?
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Slay a Stone »

rensyboy schreef: ik ga het zeker ook eens proberen voor dreadnips!

verlies je eigenlijk iets mocht je dood gaan?
Nee.
Afbeelding
M_itchel_MM
Berichten: 29
Lid geworden op: zondag 12 februari 2012, 12:16

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door M_itchel_MM »

ik zal hem gaan gebruiken als ik fishing beu ben ga ik waarschijnlijk wel naar de dominion tower.


Maar nu over de guide, het heeft ene mooie layout en ik heb er best wel veel over de dominion tower geleerd.(Ik ben er ook nog nooit geweest)

8/10
.
Afbeelding
Yannis
Berichten: 1811
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 7:47
RS: Iron Dragon (p2p)
Clan: Ameno

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Yannis »

Tristan schreef: De boss kills heb ik alleen het probleem is, ik moet bijvoorbeeld de pest queen doden, maar ik krijg die maar niet, moet ik gewoon blijven proberen of krijg je hogere bosses sneller op een bepaalde manier ofzo?
Vanaf floor 6 kan je die krijgen dacht ik, wees er ook zeker van dat je Void stares back af hebt :P


Deimos schreef:
Yannis schreef: Leuke guide, maar dit is een guide voor 500 kills te halen + de Boss Sets?
voor Nomad maakt je defence niet uit (op soaks/drains na) dus je kan net zo goed Void usen ivm Torag helm dfs en bandos.

voor de kills opzich te halen moet je gewoon offensive stats en gear hebben: denk aan full void en piety/turmoil of Fighter hat, bandos set etc.
claws is ook een must, want zoals Olivier 1337 al zei, 9/10 bosses spec je dood.

Toegevoegd na 1 minuten:

En bij je Q&A, 500 kills duurt lang geen 3-4 dagen meer, hooguit 2 met de update (skippen van cutscenes)
Het is een guide om te laten zien hoe ik snel 500 boss kills heb gehaald. Dus niet hoe je de lastige bosses snel kan doen.

Zoals ik ook al tegen Olivier 1337 heb gezegd: Ik heb zelf geen Claws, maar heb er duidelijk bijgezet dat ik ze heb gebruikt. En dat ik ze ook erg aan kan raden.
Ja, daarom ook, je wilt snel de 500 kills halen, dus je moet geen dfs en torag gebruiken? En de lastige bosses skip je natuurlijk, maar daarom net die offensive stats. en dat van nomad was als tip.
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Tristan »

Oke heel erg bedankt!

Nice guide trouwens, doe het ook op die manier :)
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Plaats reactie