Dominion Tower; 500 kills en meer!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Writing »

Vluchtig door gekeken, maar qua lay-out lijkt dit me goed genoeg om te kunnen zeggen: "Goede guide en ga vooral zo door! :)"
Afbeelding
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Writing schreef:Vluchtig door gekeken, maar qua lay-out lijkt dit me goed genoeg om te kunnen zeggen: "Goede guide en ga vooral zo door! :)"
Dankjewel :)
Tristan schreef:Oke heel erg bedankt!

Nice guide trouwens, doe het ook op die manier :)
Bedankt, succes met het behalen van je kills!
Yannis schreef:
Tristan schreef: De boss kills heb ik alleen het probleem is, ik moet bijvoorbeeld de pest queen doden, maar ik krijg die maar niet, moet ik gewoon blijven proberen of krijg je hogere bosses sneller op een bepaalde manier ofzo?
Vanaf floor 6 kan je die krijgen dacht ik, wees er ook zeker van dat je Void stares back af hebt :P


Deimos schreef:
Yannis schreef: Leuke guide, maar dit is een guide voor 500 kills te halen + de Boss Sets?
voor Nomad maakt je defence niet uit (op soaks/drains na) dus je kan net zo goed Void usen ivm Torag helm dfs en bandos.

voor de kills opzich te halen moet je gewoon offensive stats en gear hebben: denk aan full void en piety/turmoil of Fighter hat, bandos set etc.
claws is ook een must, want zoals Olivier 1337 al zei, 9/10 bosses spec je dood.

Toegevoegd na 1 minuten:

En bij je Q&A, 500 kills duurt lang geen 3-4 dagen meer, hooguit 2 met de update (skippen van cutscenes)
Het is een guide om te laten zien hoe ik snel 500 boss kills heb gehaald. Dus niet hoe je de lastige bosses snel kan doen.

Zoals ik ook al tegen Olivier 1337 heb gezegd: Ik heb zelf geen Claws, maar heb er duidelijk bijgezet dat ik ze heb gebruikt. En dat ik ze ook erg aan kan raden.
Ja, daarom ook, je wilt snel de 500 kills halen, dus je moet geen dfs en torag gebruiken? En de lastige bosses skip je natuurlijk, maar daarom net die offensive stats. en dat van nomad was als tip.
Klopt, deze outfit is inderdaad niet perfect. Zou bij het armour gedeelte wat dingen toevoegen die je hebt gezegd. Bedankt voor de tips!
M_itchel_MM schreef:ik zal hem gaan gebruiken als ik fishing beu ben ga ik waarschijnlijk wel naar de dominion tower.


Maar nu over de guide, het heeft ene mooie layout en ik heb er best wel veel over de dominion tower geleerd.(Ik ben er ook nog nooit geweest)

8/10
.
Bedankt :)
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Going4Quests »

Hoe kan je het beste bijvoorbeeld wave 25 halen zonder Nomad/Pest Queen?
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Lord Going4Quests schreef: Hoe kan je het beste bijvoorbeeld wave 25 halen zonder Nomad/Pest Queen?
Of de quests niet hebben gedaan, aan je naam te zien zit dat er niet in :) Anders is het gewoon geluk, puur geluk.
Yannis
Berichten: 1811
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 7:47
RS: Iron Dragon (p2p)
Clan: Ameno

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Yannis »

Deimos schreef:
Lord Going4Quests schreef: Hoe kan je het beste bijvoorbeeld wave 25 halen zonder Nomad/Pest Queen?
Of de quests niet hebben gedaan, aan je naam te zien zit dat er niet in :) Anders is het gewoon geluk, puur geluk.
Klopt, vroeger was dit veel makkelijker, ben zo tot floor 200 of 250 Endurance gekomen, omdat de hard bosses door een fout niet in endurance zaten.
nu is dit al een stuk lastiger.
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Tristan »

Het is nu erg rare als je tot wave 20+ komt zonder pest queen, nomad, do no evil bosses, dagg mother etc.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Roell
Berichten: 703
Lid geworden op: zaterdag 12 december 2009, 20:27
Oude naam: l am roel

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Roell »

zucht in ruim 100kills nu nogsteeds geen dne bosses gehad, en ik moet alleen die nog voor goliath gloves, en heb al zeker in die 100kills al wel 5x nomad gehad >.<
Be the change you wish to see in the world. ~ Mahatma Gandhi
Afbeelding
Frostbite
Berichten: 769
Lid geworden op: woensdag 9 september 2009, 16:43
RS: Kelvin (p2p)
Oude naam: Error Ownd

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Frostbite »

wauw niet slecht :-({|=
For God's sake stop saying 'looooooool' 'LOL' 'lolololololol' 'L.' 'l0l0l0l0l0l0l' 'Ll' after you get a rare drop on RS.
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Roell schreef: zucht in ruim 100kills nu nogsteeds geen dne bosses gehad, en ik moet alleen die nog voor goliath gloves, en heb al zeker in die 100kills al wel 5x nomad gehad >.<
Klopt Do No Evil bosses zijn echt een pain om te krijgen.
Error Ownd schreef:wauw niet slecht :-({|=
Danku danku :lol:
zorak plorak
Berichten: 306
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 17:14
RS: Zorak Plorak (p2p)
Contacteer:

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door zorak plorak »

Is het niet leuk om hier iets bij te schrijven over de top van de Dominion tower en dominion markers? Die Markers zijn volgens mij namelijk best handig, gelet op de boost die je er door ontvangt. Voor de rest trouwens een supermooie guide :-) 8/10
AfbeeldingAfbeelding
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

zorak plorak schreef: Is het niet leuk om hier iets bij te schrijven over de top van de Dominion tower en dominion markers? Die Markers zijn volgens mij namelijk best handig, gelet op de boost die je er door ontvangt. Voor de rest trouwens een supermooie guide :-) 8/10
Bedankt :) En goed idee inderdaad. Ik zal me er vanmiddag even in verdiepen, en zal hem ook aanpassen ;)
Kees
Berichten: 82
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 10:07
RS: Keees (p2p)
Clan: DutchPancakeService
Oude naam: Keesie007

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Kees »

Als je na iedere floor je prijs claimt voor de pages zou ik qua gear alles op offensive zetten in plaats van defensive, aangezien je alleen maar lage bosses krijgt. Ook zou ik twee lege plaatsen in je inventory doen voor count draynor.

Nog een tip: zet je quick prayers op soulsplit en turmoil als je dat hebt, anders op protect from magic en piety, aangezien je de meeste melee based bosses wel kunt tanken.

Wel een geweldige guide!
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Kees schreef: Als je na iedere floor je prijs claimt voor de pages zou ik qua gear alles op offensive zetten in plaats van defensive, aangezien je alleen maar lage bosses krijgt. Ook zou ik twee lege plaatsen in je inventory doen voor count draynor.

Nog een tip: zet je quick prayers op soulsplit en turmoil als je dat hebt, anders op protect from magic en piety, aangezien je de meeste melee based bosses wel kunt tanken.

Wel een geweldige guide!
Bedankt :) , ik zou je tips er bijzetten, en ook verwerken in m'n guide.
imCedric
Berichten: 122
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 9:46
Oude naam: jijweetnietwieikben

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door imCedric »

Voor het dominiom sword he , die handicaps die heb ik. Maar ik zit nu aan 200 bosses en nogaltijd geen dominiom sword...
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

imCedric schreef: Voor het dominiom sword he , die handicaps die heb ik. Maar ik zit nu aan 200 bosses en nogaltijd geen dominiom sword...
Klopt, hij is best lastig te krijgen. Wat je het beste kan doen is tot een zo hoog mogelijke floor zien te komen. Ik kreeg hem op endurance na floor 20+
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Slay a Stone »

Je hoeft niet zo hoog te bumpen hoor.
Afbeelding
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

Dood een Steen schreef: Je hoeft niet zo hoog te bumpen hoor.
Ik bumpte niet? Iemand stelde een vraag.
imCedric
Berichten: 122
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 9:46
Oude naam: jijweetnietwieikben

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door imCedric »

Dood een Steen schreef: Je hoeft niet zo hoog te bumpen hoor.
Lol ik bumpte ook nie? ik vroeg me het echt af hoor. En deimos ik graak met endurance meestal tot 15 want dan krijg ik pest queen en nomad...
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Robert Inc »

imCedric schreef: Lol ik bumpte ook nie? ik vroeg me het echt af hoor. En deimos ik graak met endurance meestal tot 15 want dan krijg ik pest queen en nomad...
Ok, dat is inderdaad wel het lastige aan Dom. Tower als je de meeste quests hebt gedaan. Als je een hoge floor wil bereiken moet je geluk hebben dat je ze niet tegenkomt, of je moet ze aan kunnen.
Q Sandman Q
Berichten: 230
Lid geworden op: woensdag 2 juli 2008, 16:46
RS: D_avy (p2p)
Clan: Just Friends Ofzo

Re: Dominion Tower; 500 kills en meer!

Bericht door Q Sandman Q »

- Dominion pages krijg je nu veel sneller en er kan ook meer dan 1 in een chest zitten. De beste methode is dus nu Climber en en zo hoog mogelijk factor halen. Ik heb na een tijdje Climber al 3 pages in 1 chest gehad. ;)
Shit just got real. ~
Plaats reactie