Nomad (en de Decaying Avatar) : kleine update

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Jeroeen
Berichten: 623
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:57
RS: Jeroeen (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) Ranged + Melee

Bericht door Jeroeen »

Wanneer Nomad ongever 1/5 HP over heeft, zegt hij:
Dit moet natuurlijk ongeveer zijn.
Nomad gaat nu jouw HP -1 hitten. Heb je 790 HP? Dan hit hij dus 749.
Dit moet 789 zijn denk ik?

Nice guide :)
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) Ranged + Melee

Bericht door Aaron »

Dankjewel, heb het ff aangepast :mrgreen:
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) Ranged + Melee

Bericht door Aaron »

bumpje
Afbeelding
skykilling
Berichten: 232
Lid geworden op: donderdag 9 augustus 2012, 19:09
RS: Puur Water (p2p)

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) Ranged + Melee

Bericht door skykilling »

het duude ff om het te lezen maar nice guide 9/10 :D
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) Ranged + Melee

Bericht door Writing »

Er staat ook in de guide dat minstens level 43 prayer aangeraden wordt, maar om de quest te starten moet je sowieso 70 prayer zijn. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
GL_IN_HELL
Berichten: 93
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 9:59
RS: Belg ftw69 (p2p)

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) Ranged + Melee

Bericht door GL_IN_HELL »

Sick guide :)
Bedankt!
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) Ranged + Melee

Bericht door Aaron »

Writing schreef: Er staat ook in de guide dat minstens level 43 prayer aangeraden wordt, maar om de quest te starten moet je sowieso 70 prayer zijn. ;)
Handig toch, dan heb je het sws :lol:
GL_IN_HELL schreef: Sick guide :)
Bedankt!
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
yw, en grats!

Heb de lay out beetje aangepost, onder andere titel.
Afbeelding
The Pretender
Berichten: 1525
Lid geworden op: woensdag 7 oktober 2009, 13:53
Oude naam: iPretend

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) : kleine update

Bericht door The Pretender »

Afbeelding
Thanks <3 :D.
2e try, heb erg veel aan deze guide gehad! 9/10
Farcry Beast
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 13:44
RS: Farcry Beast (p2p)

Re: Nomad (en de Decaying Avatar) : kleine update

Bericht door Farcry Beast »

Mooie guide!

1 ding zou ik er graag nog bij toevoegen: de Kyatt methode, ik zou er een guide over schrijven maar aangezien de combat revamp er binnekort bij komt heb ik geen zin mijn tijd er voor niks in te steken :P .

De methode gaat alsvolgt: neem goed range armour mee, 3 super restores (kun je weglaten), 1 kyatt pouch met 150-300 ambush scrolls, een volledige inventory vol sara brews(4), een tortoise als familiar vol sara brews(4). Versla nomad met de gewone ranged methode, schiet en hide, maar focus je op de 750 spec hits met ruby bolts(e). Richt je dus niet op je hits met ranged, je moet dus wel wat geluk hebben maar het is best simpel. 1/5 tries zul je zeker een goede hebben waardoor je geregeld de 750 spec zult hitten en hem dus redelijk makkelijk tot de berserker fase zal krijgen.

Dit vond ik 32 tries lang het moeilijkste van het gevecht. Tot hier komen was nooit een probleem, maar nu kwam het. Je moest nu constant Nomad aanvallen + op je hp letten + brews drinken + restores drinken, tegen dat je dit gedaan had kon je hem 1x hitten voordat je weer spamklik moest pots drinken en zo kon je elke 10 hits die nomad deed 1 hit doen ofzo en vaak was deze niet zo hoog aangezien je ranged constant gedraind was door de brews die je moest drinken. Zo raak je heel snel door je brews heen en kun je hem nooit verslaan, 20 pogingen lang had ik hem nog op 300hp ofzo en dan stierf ik keer op keer.

Mijn methode nu: Spawn je kyatt zodra je geen brews meer in je tortoise hebt zitten. Spamklik je ambush optie bij je minimap(selecteer special attack als je left click optie) en wacht totdat je op Nomad's berserker mode zit terwijl hij je aanvalt. Ga nu voor hem staan een eindje weg van de pilaren zodat hij je zeker aanvalt en niet wegteleporteert. Val hem aan en laat hem voor de rest doen. Let goed op je hp en blijf in de tussentijd op je ambush optie klikken. Kijk hoe je kyatt geregeld 200-250's hit. Blijf ondertussen rustig en drink een portie brew zodra Nomad je hit zodat hij je niet verrast met een dodelijke combo. Blijf dan met je kyatt ambush aanvallen tot Nomad verslagen is. Deze methode heeft mij geholpen zodat ik 19 sara brews(4) over had na het gevecht op cb 109 en 81 ranged als ik me niet vergis, al doet met deze methode ranged er niet toe. Geloof je me niet vraag gerust naar de pic, die upload ik graag voor de mensen die me echt niet geloven wat heel begrijpelijk is! :lol:

Hopelijk zijn de lagere levels onder ons hier iets mee, als je een beter uitleg wilt pm me gerust, ik wil dan zeker opnieuw de uitleg doen, maar dan iets duidelijker en overzichtelijker :P

Greetz!
~Farcry
Afbeelding
Plaats reactie