? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Gerben
Berichten: 534
Lid geworden op: woensdag 30 november 2011, 16:01
RS: Gestopt
Oude naam: High Seas
Contacteer:

? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

Bericht door Gerben »

? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?
[/color][/b]
Afbeelding
? Voorwoord
? Wat is H.A.M. en waarom H.A.M.?
? Requirements
? Armour en Inventory
? De route
? Easy Treasure Trail verkrijgen en oplossen
? Rewards
? Nawoord en Credits etc.

Voorwoord,
Hoi en welkom bij mijn eerste guide die ik schrijf. Bijna alle informatie van deze guide komt van Lunagang en RunesScape Wikia, maar integenstelling tot de tekst zijn de meeste plaatjes door mij zelf gemaakt. Ik hoop dat je mijn guide leuk vindt, doorleest en als er fouten in staan even in de reacties wilt zetten, ik wens je veel plezier met het lezen van mijn guide. :bier:

Wat is H.A.M. en waarom H.A.M.?,
H.A.M. staat voor Humans Against Monsters en het is een club die alle monster in RuneScape wil uitroeien, zo proberen ze in de Dorgesh-Kaan Qeustline een oorlog te veroorzaken tussen de mensen van Lumbrigde en de Goblins van Dorgesh-Kaan zodat de Cave Goblins worden uitgeroeid. Waarom H.A.M.? Ik heb gekozen voor de H.A.M. manier van het verkrijgen van Easy Treasure Trails omdat deze bij mij bekend was en er ook om bekend staat dat je er snel clue scrolls kunt krijgen.

Requirements,
Om via H.A.M. Easy Treasure Trails te krijgen zijn er een paar requirements:

Minimaal,
Afbeelding 15 Thieving, om te kunnen stelen van de H.A.M. members.
Afbeelding 35 Constitution, om de kleine hits te kunnen verdragen als het mislukt om te stelen.

Optioneel,
Afbeelding 51Magic, om naar een aantal plekken te kunnen teleporteren.
Afbeelding 30 Agility, voor een beetje uithoudings vermogen omdat je veel moet rennen.
Afbeelding 52 Summoning, voor de Spirit Terrorbird familair met scrolls die je run energy restoren.
Afbeelding Plague City Quest, om naar Ardougne te kunnen teleporten.
Afbeelding Ghost Ahoy Quest, om met je Ectophial naar de Ectofuntus te kunnen teleporteren.
Afbeelding Dig Site Quest, om met je zelf gemaakte Digsite Pendant naar de Digsite kunt teleporteren.
Afbeelding LodeStone Tasks, om naar een aantal plekken te kunnen teleporteren zonder runes (bijv, Lunar Isle en Bandit Camp.)

Armour en inventory,

Het beste wat je kunt dragen voor het bestelen van H.A.M. members is de H.A.M. kleding omdat als je dit draagt je minder kans hebt om gesnapt te worden tijdens het bestelen, in je inventory heb je je spade,(TerrorBird Scrolls,) sexant en watch + chart en wat teleporteer middelen. (note: Als je een Terrorbird Familair gebruikt verwacht ik dat je hem al gesummoned hebt als je er naar toegaat en je weet hoe je de Scrolls moet gebruiken.)
Afbeelding
In worn equipments tab:

? H.A.M. kleding. (Hood, cloak, tablet, top, robe, gloves en boots.)
? Ring of Wealth (4) hierdoor heb je meer kans op een betere reward.

In inventory:

? Teleports runes om naar een aantal plaatsen te teleporteren.
? Spade voor als je een schatkaart opdracht hebt.
? Ectophial, om naar de Ectofuntus in Morytania te kunnen teleporteren.
? Sieraden met teleports om naar wat afgelegen plaatsen te kunnen teleporteren (Van links naar rechts: Amulet of Glory, Games Necklace, Digsite Pendant, Ring of Duelling en Explorer Ring 3/4.)

De Route,

De route leidt naar het vervallen huis in de bossen ten Westen van Lumbrigde, volg stippelijn van de Lumbrigde Lodestone naar het verlaten huis. Als je dit gedaan hebt zie als het goed is een Luik, klik hier met andere muisknop op en klik in keuze menu ''Picklock Trapdoor'' aan. Het kan even duren maar na een tijdje gaat ie open en kun je via de trap naar beneden. Loop nu je beneden bent door de gang en ga via de deur naar de grote kamer.
Afbeelding
Easy Treasure Trial verkrijgen en Oplossen,

Hehe, nu je eindelijk binnen bent gaat het beginnen! Als je 15 Thieving bent kun je alleen van de vrouwelijke Members stelen als je 20 Thieving of hoger bent kun je ook van de mannelijke Members stelen. Als je je bag vol troep hebt maar geen Treasure Trial dan drop je alle troep. Als je tevaak gesnapt wordt zal je in de cel worden gegooid in de grot of buiten de grot worden gegooid als dit gebeurd ''Piclock'' dan de celdeur en loop terug, als je buiten de grot word gegooid loop dan terug naar het vervallen en volg de stappen van het vorige hoofdstuk.

Nu je je Treasure Trial hebt klik je op de Clue Scroll en volg je netjes de opdrachten die je gevraagd worden, de opdrachten zullen niet zo moeilijk zijn en als je een opdracht moet doen waarbij je een items moet aandoen en vervolgens een Emote doet, teleporteer dan naar de G.E. en koop hier de items die je nodig hebt. Als je er echt niet uitkomt kun je de Treasure Trial pagina van Lunagang gebruiken. http://www.lunagang.nl/distraction-and- ... trails.php
Afbeelding
Rewards,

De rewards van Easy Treasure Trails zijn niet zo veel waard maar met wat geluk heb je een reward van ongeveer 50.000GP en met veel geluk een zeer waardevolle God Page die in prijs kunnen oplopen tot 5.000.000GP! Hieronder zie nog een plaatje van alle andere rewards die je kunt krijgen van een Easy Treasure Trial.
In- of uitklappen • Rewards Easy Treasure Trails
Afbeelding

Nawoord en Credits etc.,

Ik vond het heel leuk om deze Guide te maken, en ik hoop dat je er wat van opgestoken hebt.

Misschien is je opgevallen dat je in deze Guide overal Blauw gekleurde woorden hebt gezien dit zijn woorden of afkortingen die je misschien niet weet of niet goed kent daarom staan ze hieronder met uitleg of vertaling:
H.A.M. -? Human Againts Monsters, een club die alle monsters in RuneScape wil uitmoorden.
Lumbrigde -? De stad waar je als eerste komt als je een account hebt gemaakt.
Dorgesh-Kaan -? Een stad onder de grond die wordt bewoond door Cave Goblins.
Ectofuntus -? De Ectofuntus is een plek waar je je prayer kunt trainen.
Morytania -? Een gebied in Runescape wat wordt beheerd door Vampieren.
Trapdoor -? Een gat in de grond waar een luik op zit die je open moet maken.
Picklock -? Letterlijk vertaalt inbreken.
Emote -? Een Emotie of gebaar die je kunt doen via de ''Emote'' tab in je interface.
G.E. -? De Grand Exchange een gebied waar je spullen kunt kopen en verkopen.
GP -? De afkorting voor Gold Pieces oftewel het aantal geldstukken.
Credits -? Wie het heeft gemaakt en waar de plaatjes vandaan komen.
Etc. -? De afkorting voor etcetera wat betekend ''en verder''.
Alle plaatjes met een geel randje zijn door mij gemaakt daarom, © De Lunagang 2004 - 2012 en © Runescape Wikia 2005 - 2012 voor alle andere plaatjes.
Rate 1/10 en tot de volgende Guide :)
Laatst gewijzigd door Gerben op maandag 25 juni 2012, 22:37, 7 keer totaal gewijzigd.
De Timmerman
Soo't aardse Huis tot nut kan strecken,
om ons voor ongeval te decken,
Gelijk het seer beminlijck doed;
Wat hoord men dan met vlijt te bouwen
Daar't leeven Ewig huis Sal houwen
Wanneer 't van hier verhuisen moet.


Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: ? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

Bericht door Renschmov »

Ziet er heel mooi uit en zeker voor je eerste guide!
8/10
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: ? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

Bericht door Gio »

Renschmov schreef: Ziet er heel mooi uit en zeker voor je eerste guide!
8/10
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: ? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

Bericht door AmberAmnesia »

heel duidelijk en mooi opgezet! (:
trots op je gupje. <3 (zo goed rens?)
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: ? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

Bericht door Renschmov »

^^ Hell yeah!
Afbeelding
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: ? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

Bericht door Rallim »

het is is quest ipv Qeust.. maar ziet er verder goed uit howr!
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: ? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

Bericht door ThaTerror »

Leuk gedaan.
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: ? Easy Treasure Trails bij H.A.M. Guide ?

Bericht door Tristan »

80+ thieving hebben genoeg aan ardy cloak 3 en gloves of silence geen HAM meer nodig en kan je de slots beter besteden met verschillende teleport middelen of gewicht verlagende kleren.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Plaats reactie