? Medium Treasure Trails bij Guards Guide ?

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Gerben
Berichten: 534
Lid geworden op: woensdag 30 november 2011, 16:01
RS: Gestopt
Oude naam: High Seas
Contacteer:

? Medium Treasure Trails bij Guards Guide ?

Bericht door Gerben »

? Medium Treasure Trails bij Guards Guide ?
[/color]
Afbeelding
? Voorwoord
? Wat zijn Treasure Trails en waarom?
? Requirements
? Armour en Inventory
? De Route
? Medium Treasure Trial verkrijgen en oplossen
? Rewards
? Nawoord en Credits etc.
Voorwoord,
Hoi en welkom bij mijn 2de Guide die ik schrijf. Ik schrijf deze guide omdat ik op het moment niks tedoen heb en ik een kleine serie guides wil gaan schrijven over vanalles en nog wat. Ik hoop dat je mijn guide leuk vindt, doorleest en als er fouten in staan even in de reacties wilt zetten, ik wens je veel plezier met het lezen van mijn 2de guide. :bier:

Wat zijn Treasure Trails en waarom?,
Treasure Trails zijn een soort schatkaarten in RuneScape waarmee als je geluk hebt geld mee kunt verdienen. Treasure Trails zijn er in verschillende soorten en maten in RuneScape, je kunt daarom ook Easy, Medium, Hard en Elite Clues krijgen die allemaal in moeilijkheid oplopen. Ik heb gekozen voor de Guards manier om Treasure Trails te krijgen omdat dit de bekendste en denk ik ook de makkelijkste manier is om Medium Treasure Trails te krijgen.

Requirements,
Om via Guards Medium Treasure Trails te krijgen zijn er een paar requirements:

Minimaal,
Afbeelding 50 Attack, om een beetje snel je clue te kunnen krijgen en op te lossen.
Afbeelding 50 Strength, om dezelfde reden als Attack.
Afbeelding 50 Defence, om dezelfde reden als Attack.

Optioneel,
Afbeelding 51Magic, om naar een aantal plekken te kunnen teleporteren.
Afbeelding 30 Agility, voor een beetje uithoudings vermogen omdat je veel moet rennen.
Afbeelding 52 Summoning, voor de Spirit Terrorbird familair met scrolls die je run energy restoren.
Afbeelding Plague City Quest, om naar Ardougne te kunnen teleporten.
Afbeelding Ghost Ahoy Quest, om met je Ectophial naar de Ectofuntus te kunnen teleporteren.
Afbeelding Dig Site Quest, om met je zelf gemaakte Digsite Pendant naar de Digsite kunt teleporteren.
Afbeelding LodeStone Tasks, om naar een aantal plekken te kunnen teleporteren zonder runes (bijv, Lunar Isle en Bandit Camp.)

Armour en Inventory,
Het beste wat je kunt dragen bij krijgen en oplossen van Medium Treasure Trails zijn gewicht verminderende kleren en een wapen. In je inventory heb een aantal teleporteer middelen en een Sextant + Spade voor Cordinaten opdracht. (in je toolbelt heb je je watch en chart al zitten, eventueel kun je ook een Spirit TerrorBird Familiar meenemen maar dan verwacht ik hoe je weet hoe je hem moet gebruiken.)
Afbeelding
In worn equipments tab:

? Gewicht verminderende kleding en een amulet of Glory (4) voor de teleports en de combat bonus.
? Het beste wapen wat je kunt gebruiken en eventueel een schild om sneller Guards te kunnen doden.
? Ring of Wealth (4) verhoogd je kans op betere rewards.

In inventory:

? Teleports Runes om naar een aantal plaatsen te teleporteren.
? Spade en Sextant voor een cordinaten opdracht.
? Ectophial om naar de Ectofuntus in Morytania te teleporteren.
? Sieraden met teleports om naar wat afgelegen plaatsen te kunnen teleporteren (Van links naar rechts: Ring of Duelling, Games Necklace, Digsite Pendant, Explorer Ring 3/4.)

In Toolbelt:

? Een Watch en Chart voor een cordinaten opdracht.

De Route,
De Route naar de Guards is helemaal niet moeilijk, je teleporteerd naar de Falador Lodestone en loopt iets naar het zuiden nu ben je er al!
Afbeelding
Medium Treasure Trail verkrijgen en oplossen,
Nu je er bent kunnen we gaan beginnen, het is niet zo heel moeilijk. Je gaat de Guards killen die er rond lopen, het kan een tijdje duren maar na verloop van tijd zal je een Medium Treasure Trail krijgen.

Als je de Medium Treasure Trail krijgt druk je op de hem en zul je een opdracht te zien krijgen, als je een Emote opdracht krijgt ga je naar de G.E. koop je daar de spullen en doe je die opdracht. Soms zul je ook een cordinaten opdracht krijgen, als je die krijgt ga dan naar deze link: http://www.lunagang.nl/kaart/wereldkaart.php Als je er echt niet uitkomt ga je naar die Treasure Trail pagina van De Lunagang, hiervan is de link: http://www.lunagang.nl/distraction-and- ... trails.php
Afbeelding
De Rewards,
Nadat je een aantal opdrachten hebt gedaan zul je een Casket of via een gesprek je beloning krijgen, deze zullen met wat geluk rond de 60.000GP zijn. Onlangs deze rewards kun je ook God Pages krijgen die kunnen oplopen in waarde tot zo'n 5.000.000GP! Hieronder is daarom ook nog een overzichtje van alles wat je kunt krijgen.
In- of uitklappen • Rewards Medium Treasure Trails
Afbeelding

Nawoord en Credits etc.,
Ik vond het cool om nog een guide te maken en ik denk om binnenkort nog een guide voor Hard Treasure Trails ga maken. Tevens hoop ik dat je genoten hebt van de Guide.
Alle plaatjes met een groen randje zijn door mij gemaakt daarom, © De Lunagang 2004 - 2012 en © Runescape Wikia 2005 - 2012 voor alle andere plaatjes.


Rate 1/10 en tot de volgende Guide :P
Laatst gewijzigd door Gerben op maandag 25 juni 2012, 19:46, 3 keer totaal gewijzigd.
De Timmerman
Soo't aardse Huis tot nut kan strecken,
om ons voor ongeval te decken,
Gelijk het seer beminlijck doed;
Wat hoord men dan met vlijt te bouwen
Daar't leeven Ewig huis Sal houwen
Wanneer 't van hier verhuisen moet.


Eskiboe
Berichten: 16
Lid geworden op: zondag 24 juni 2012, 15:52

Re: ? Medium Treasure Trials bij Guards Guide ?

Bericht door Eskiboe »

Van medium krijg je toch ranging boots he?
Gerben
Berichten: 534
Lid geworden op: woensdag 30 november 2011, 16:01
RS: Gestopt
Oude naam: High Seas
Contacteer:

Re: ? Medium Treasure Trials bij Guards Guide ?

Bericht door Gerben »

Eskiboe schreef: Van medium krijg je toch ranging boots he?
Ja, staat ook in het plaatje van de rewards ;)
De Timmerman
Soo't aardse Huis tot nut kan strecken,
om ons voor ongeval te decken,
Gelijk het seer beminlijck doed;
Wat hoord men dan met vlijt te bouwen
Daar't leeven Ewig huis Sal houwen
Wanneer 't van hier verhuisen moet.


Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: ? Medium Treasure Trials bij Guards Guide ?

Bericht door Gio »

Ziet er goed uit Gerben,
8.5/10
Afbeelding
Plaats reactie