Wilderness Warbands

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Wilderness Warbands

Bericht door Aaron »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding Warbands in het kort
Afbeelding Quercus
Afbeelding Hoe te spelen
Afbeelding Locaties
Afbeelding De wand of treachery
Afbeelding De FriendsChat
Afbeelding Armour en inventory
Afbeelding Aaron's tactiek
Afbeelding Tips
Afbeelding De rewards
Afbeelding Nawoord

Afbeelding

Wilderness Warbands of warbands is een D&D uitgebracht op 25 maart 2013. Het is dus een relatief nieuwe D&D die érg populair doordat deze veel, heel veel XP oplevert en zo nu en dan ook nog eens wat geld. Zoals de naam al zegt, speel je deze minigame in de wilderness. Nu zal je denken:'Oeeeee, de wilderness, daar kan ik dood gaan en dat is eng en dat durf ik niet. :cry: ' Er is echter een speciale manier van spelen ontwikkeld waarbij je zelden dood zal gaan en het snel voorbij is. De warbands zijn kampen van de volgers van de goden. Het is aan jou deze volgers te doden en de kampen te plunderen. Dit ga ik later helemaal uitleggen. Je kan deze D&D drie keer per dag spelen.

Afbeelding

Quercus is een aardige oude boom die tussen Edgeville en de Grand Exchange zit op een steen. Je kan met Quercus praten over wat warbands zijn en wat de rewards inhouden, allemaal leuk en aardig maar redelijk nutteloos. De optie die wél interessant is is 'Talk about the current event.' Wanneer je deze optie aanklikt zal Quercus je vertellen wanneer de volgende warband spawnt in deze wereld. Dit kan je vervolgens doorgeven in de friendschat waarover later meer. Ook heeft Quercus de rechtermuisklik-optie 'Rewards'. Deze gebruik je om de geplunderde rescources in te leveren.
Afbeelding
Quercus


Afbeelding

Het doel van Wilderness Warbands is om zoveel mogelijk rescources te plunderen uit de tenten in de kampen. Er zijn vijf tenten: een voor herblore,smithing,mining,construction en farming. Per warband zijn er drie van de vijf actief en kan je er dus drie looten. Om deze rescources te plunderen zul je wel eerst wat moeten doen; namelijk de volgers van de goden doden. Wanneer je aankomt bij een warband zul je verschillende volgers zien die een ritueel aan het uitvoeren zijn. In het midden zie je een beam staan. ! Ren niet gelijk naar het midden dan zullen ze je ontdekken en kan er geen versterking worden opgeroepen. Degene die de beam kapot maakt, mag door iedereen vermoord worden. Wanneer de beam kapot is zal er niet alleen geen versterking komen maar de warband zal ook sneller uitdrogen. Klik op de beam terwijl je buiten het midden staan en wacht tot de versterkingen worden opgeroepen. Vermoord nu alle volgers en plunder de tenten. Je kan maximaal 25 rescources verzamelen per warband. Wanneer dit gelukt is, ren dan terug naar Quercus en eis je reward op.

Afbeelding

Er zijn op drie verschillende plaatsen in de wilderness warbands te vinden. Er is een warband op level 13 in de wilderness; de warband ten zuiden van het dark warriors' fortress. De afkorting van deze warband is 'dwf'. (= dark warrior's fortress) Verder is er nog een warband op level 42 in de wilderness; deze warband ligt ten zuiden van het red dragon isle. Deze warband heeft als afkorting 'rdi'. (= red dragon isle) Ten slotte is er nog een warband ten oosten van het lava maze. Deze ligt op level 54 in de wilderness. Deze heeft als afkorting - dit kon je misschien al raden - 'elm'. (= east lava maze)

Afbeelding
De drie warbands

Nou weet je waar de verschillende warbands zijn, maar nog niet hoe je er gemakkelijk kan komen. Natuurlijk kan je vanuit Edgeville hersenloos gaan rennen tot je aankomt maar dan ben je nogal dom bezig. ^_^ Hieronder zal ik met jullie al mijn geheimen delen om er snel te komen.

Dark warriors' fortress - Ren simpelweg vanaf Quercus naar de warband. Er zijn nog meer mogelijkheden om er te komen maar rennen is net zo effectief, dus die zijn niet van toepassing.

Red dragon isle - Er zijn twee manier om naar deze warband te komen op domweg rennen na. De eerste manier is het snelste; namelijk met een games necklace naar de Corporeal beast teleporteren, vervolgens de grot uit te gaan en dan aar het oosten te rennen richting de warband. Om dit te doen heb je wel echter de quest Afbeelding Summer's end nodig. Verder kan je hier ook komen door middel van het te gebruiken van een kano. Iets ten zuiden van Quercus kan je een kano bouwen. Je moet persé een zogenaamde Waka bouwen om in de wilderness te kunnen varen, je hebt hiervoor een Afbeelding level nodig van 57. Bouw een waka en vaar naar de wilderness. Je komt uit bij een klein poeltje temidden van moss giants. Loop nu een tijdje naar het oosten en je zal de warband bereiken.

East lava maze - Om deze warband te bereiken zijn maarliefst drie mogelijkheden. Je kan net zoals de warband ten zuiden van het red dragon isle ook bij deze warband een waka of een games necklace gebruiken. Loop nu alleen niet naar het oosten, maar naar het noorden wanneer je een waka gebruikt en naar het noordwesten als je een games necklace gebruikt. Ten slotte kan je nog gebruik maken van een lava titan. Een lava titan kan je helemaal gratis teleporteren naar iets ten zuiden van de king black dragon entrance. Nu moet je eventjes naar het oosten lopen en je bent er.

Afbeelding
Een waka bouwen.

Afbeelding

Plaatje De wand of treachery is een wand die enkel via warbands verkregen kan worden. Elk potje warbands zal één iemand de wand spontaan in zijn/haar inventory vinden. Deze wand is aardig wat geld waard en zoals eerder gezegd is de wand free for all. Tevens kan je 10 seconde lang niet uitloggen, worden je prayer points gereset naar 0, verschijnt er een blauwe gloed rond je character en ziet iedereen een bericht in de chatbox dat iemand de wand gevonden heeft. In het kort; je gaat vermoord worden. Om dit te voorkomen heb je dus die prayer potion in je inventory. Het is van belang je quick prayers op protect item te zetten. Wanneer je de wand krijgt moet je snel een slokje van je prayer potion nemen, waarna je snel op quick prayers drukt en dus de wand houdt wanneer je dood gaat.




Afbeelding

Deze D&D is in de wilderness dus is er een gevaar om aangevallen te worden door andere spelers. Om dit te vermijden zijn er verschilende friendschats opgericht. De friendschat die ik aanraad om warbands mee te doen is warband pk, als deze vol zit probeer het dan eens in pk warband of warbanding. In de friendschat wordt omgeroepen wanneer er weer een warband spawnt. Iemand zal dan bijvoorbeeld zeggen: 'W60 3 min'. Dat houdt in dat er in 3 minuten een nieuwe warband spawnt in wereld 60. Vraag op dit moment om een quickhop (= qh). Add de persoon die zegt 'Qh on me' en druk op join. Zo kan je snel een nieuwe wereld vinden. Wanneer een warband spawnt wordt het vaak alsvolgt gezegd: 'W60 elm/dwf/rdi'. Het is dus handig dat je de afkortingen weet. Verder is er ook nog een andere friendschat die zich bezighoudt met warbands namelijk warband fc. Deze kan je joinen maar ik raad je aan een van de andere te joinen omdat deze samen sterker zijn.

Warband pk / pk warband hebben regels opgesteld om verwarring te voorkomen en het spel zo eerlijk mogelijk te laten verlopen voor iedereen. De regel van het armour, het wapen en de cape zou ik zeer zeker opvolgen de rest kan je redelijk laten voor wat het is zonder er consequenties van de hoeven dragen.

Afbeelding Draag een team cape. Zo zie je dat warband pk bij pk warband hoort en andersom. Vraag in de friendschat welke cape dat is.

Afbeelding Dood alle witte stipjes op de kaart, one-itemers en mensen die teammates aanvallen.

Afbeelding Help je teammates als zij worden aangevallen.

Afbeelding De wand is free for all (= ffa) Dit houdt in wanneer iemand de wand krijgt, iedereen deze persoon mag doden. Meer over de wand later.

Afbeelding Blijf na een warband niet staan in Edgeville in de laatste wereld maar ga op zoek naar een nieuwe actieve warband door van wereld te wisselen en te praten met Quercus.

Afbeelding Draag een wapen met tenminste 1200 damage. Doe je dit niet, dan zal je gedood worden.

Afbeelding Draag een body,helm en legs. Dit moet tenminste batwing of black d'hide armour zijn.

Er bestaat ook een site voor de warbands: https://www.warbands.tk/index.php. Op site zie je onder andere welke cape je moet dragen en de gevarenstatus. Het belangrijkste wat er te zien valt op de website is het warband schema. Ik raad je aan deze website altijd erbij te houden onder het warbanden. Hier een voorbeeld van een schema:

Afbeelding

Helemaal links staat in welke wereld de warband is. Daarnaast zie je wanneer de warband start gevolgd door de chat waar je in moet zitten. Dit is PKWB (pk warband), WBPK (warband pk) of WBING (warbanding). Soms staat er 'both' dan maakt het niet uit in welke friendschat je zit. Ook zie je of je een cape moet dragen. Staat er een cape met een verboden teken erdoor dan draag je geen cape en anders wel. Als laatste zie je rechts nog een indicatie van wanneer de warband is doorgegeven. Is dat 5 uur of korter dan is het bolletje groen, is het 6 uur of langer dan is het bolletje rood.



Afbeelding

Plaatje Zoals je hebt kunnen zien moet je armour aan een paar eisen voldoen. Deze D&D blijft in de wilderness dus is er altijd een gevaard om aangevallen en gedood te worden. Daarom is het van belang dat je goed nadenkt over wat je aandoet zodat je niet voor nare verassingen komt te staan later in het spel. Het armour dat ik je aanraad is ofwel batwing ofwel royal d'hide armour. Daarop volgend kun je in combinatie met batwing een polypore staff gebruiken en in combinatie met royal d'hide armour een handcannon, crystal bow of black salamander met 50 tar. Ik raad je aan het royal d'hide armour te nemen samen met een black salamander en 50 tar. Je kan op eigen risico een duurder wapen meenemen; let dan wel op wanneer je de wand krijgt protect de wand over dit wapen en zal je het verliezen als je protect item gebruikt. Het is dus kiezen tussen een beter wapen dat je amper gebruikt of een aardig zakcentje van de wand. Verder doen we een gamesnecklace aan en de juiste teamcape. Voor de inventory nemen we minimaal een prayer potion (1) en verder twee voedselstukken. * Bij mijn armour op het plaatje moet nog een hoofddeksel om aan de regels te voldoen.

Afbeelding

Nu ga ik jullie vertellen hoe ik warbands speel; hoe ik het het fijnst ervaar. Nou ik begin dus met m'n gear aan te doen, 2 rocktails en een prayerpotion te pakken. Ook check ik of mijn quick prayers goed staan. Dan join ik friendschat warband pk of pk warband. Dan kijk ik eventjes naar de titel welke cape ik aan moet doen. Nu vragen we 'Any active?' of 'Next active?' of iets in de richting, je snapt wat ik bedoel. :) Daarop zal iemand zeggen 'Yes, W25 5 min' of 'No'. Het wordt vanzelf wel duidelijk of er wel of niet een warband actief is. Als er een actief is vraag je om een quickhop zodat je snel kan hoppen. Vervolgens wacht je totdat de warband actief is. Wanneer de warband actief is wordt dit omgeroepen in de chatbalk. Nu als 'n gek naar de warband gaan op de manier eerder beschreven. Nu kan je je gaan bemoeien met de beam of gewoon een beetje achterblijven en zorgen dat je niet in het midden komt, want dan gaan de mensjes je vermoorden. Dus blijf een beetje achter en wacht tot er versterking komt of totdat een sulletje de beam kapot maakt. Dood nu alle monsters of blijf kijken tot ze dood zijn. Nu gaan we plunderen; loop naar de tent met de skill die jij wilt trainen en loot hem. Hou constant je muis op de prayerpotion totdat iemand de wand heeft. Zo kan je, als je de wand krijgt, snel een slok drinken, prayer aanzetten en de wand sparen. Als je 25 rescources geplunderd hebt, ren dan terug naar Querces in Edgeville en eis je reward op. Het makkelijkste is om iemand te volgen en dan eventjes te wachten.

Afbeelding
Een niet-actieve warband

Afbeelding

Afbeelding Als je een pack yak kan summonen, kan je deze aan het begin van de warband vullen met sharks of rocktails en in je inventory hoef je dan verder geen food. Stel je wordt nu aangevallen doe je ''Take BoB'' en je hebt een full inventory met food. Van Justin

Afbeelding Ook is het handig om pack yak scrolls mee te nemen, zoals je weet is de wand ffa, stel je zou de wand pken dan kan je hem heel makkelijk banken met je yak. Dit werkt niet wanneer je een wand loot, alleen wanneer je er een pkt. Van Justin

Afbeelding Ga je puur voor de wands? Zet dan voor je begint momentum aan, zodra iemand de wand krijgt en jij attackt je eerste hit met momentum doe je al in ieder geval meer schade dan zonder momentum vervolgens zou ik meteen ''Binding Shot'' gebruiken waardoor de wand carrier geen kans heeft om prayer aan te zetten. Van Justin

Afbeelding Ook nog een tip voor als je de wand krijgt, zet een prayer potion of flask, freedom en protect item in je ability bar zodra je de wand krijgt direct een prayer potion drinken en als je meteen al gestunt bent dus snel freedom gevolgd door protect item. Van Justin

Afbeelding Wil je weten hoeveel warbands je nog moet doen voordat je een bepaald level hebt bereikt? Robin heeft een prachtige calculator gemaakt die je hier kan vinden.

Afbeelding Op https://www.warbands.tk/ kun je alle regels zien van de friendschat en je kan zien wanneer de volgende warband actief wordt. Gebruik deze website!

Afbeelding

Zoals je al eerder gelezen hebt is een van de mogelijke rewards de wand of treachery. Deze is echter redelijk zeldzaam en dus zal je voornaamste opbrengst XP zijn, veel XP. Je krijgt XP in ruil voor de rescources die je geplunderd hebt in de kampen. Wanneer je de rescources inlevert bij Quercus krijg je de XP. Er is een formule om te berekenen hoeveel XP je krijgt, die luidt alsvolgt:

Y(X^2 - 2X + 100) : 2

Y = Het aantal geplunderde rescources
X = Je level in de desbetreffende skill

Afbeelding

Deze guide is geschreven door de heer Aaron. Alles uit deze guide mag gekopieerd worden voor educatieve doeleinden. Maar toch zet ik er een © dingetje in gewoon omdat die zo gaaf zijn! Verder wil ik Siedie enorm bedanken om (weer) voor mij plaatjes te maken, wat was ik toch zonder jou! 8-[
©
Laatst gewijzigd door Aaron op maandag 17 juni 2013, 20:12, 11 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Kweet Vaniks »

Noob. :D
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Siddy00 »

Alweer een schitterende guide, Aaron! Complimenten! :D
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Superheat »

Vet font en een leuke guide! ^^
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Aaron »

Kweet Vaniks schreef: Noob. :D

Afbeelding
Grapje hoor
Siddy00 schreef: Alweer een schitterende guide, Aaron! Complimenten! :D
Dankje Sid. ^_^
Superheat schreef: Vet font en een leuke guide! ^^
Thx, het font heet 'Blue' als je het wilt weten. :P
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Kweet Vaniks »

lol hater :D
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Eend »

Mooie en strakke guide, Aron! Jammergenoeg klopt het stukje over de capes sinds 5 minuten niet meer, pk warband heeft ze afgeschaft :(

Verder mis ik het stukje over warband fc.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Aaron »

Eend schreef: Mooie en strakke guide, Aaron! Jammergenoeg klopt het stukje over de capes sinds 5 minuten niet meer, pk warband heeft ze afgeschaft :(

Verder mis ik het stukje over warband fc.
Ah, dat ga ik morgen eventjes uitzoeken dan, ga zo naar de bios. :P Verder gebruik ik altijd warband pk of pk warband en in een van die twee is altijd wel plek dus warband fc was niet nodig erbij te vermelden leek me.
Afbeelding
Justin
Berichten: 38
Lid geworden op: woensdag 16 februari 2011, 15:20
Oude naam: jus-men

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Justin »

Zeer mooie guide ik doe nu zelf ook al warbands elke dag sinds de release ervan!

Verder heb ik nog wat tips voor als je naar de camps gaat om te looten:

- Als je een pack yak kan summonen, kan je deze aan het begin van de warband vullen met sharks of rocktails en in je inventory hoef je dan verder geen food. Stel je word nu aangevallen doe je ''Take BoB'' en je hebt een full inventory met food.

- Ook is het handig om pack yak scrolls mee te nemen, zoals je weet is de wand ffa, stel je zou de wand pken kan je hem heel gemakkelijk banken met je yak.

- Ga je puur voor de wands? Zet dan voor je begint momentum aan, zodra iemand de wand krijgt en jij attackt je eerste hit met momentum doe je al in ieder geval meer schade dan zonder momentum vervolgens zou ik meteen ''Binding Shot'' gebruiken waardoor de wand carrier geen kans heeft om prayer aan te zetten.

- Ook nog een tip voor als je de wand krijgt, zet een prayer potion of flask, freedom en protect item in je ability bar zodra je de wand krijgt direct een prayer potion drinken en ALS je meteen al gestunt bent dus snel freedom > protect item.

Hopelijk heb je wat aan mijn tips.
Voor de rest mooie guide!
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Aaron »

Aaron schreef:
Eend schreef: Mooie en strakke guide, Aaron! Jammergenoeg klopt het stukje over de capes sinds 5 minuten niet meer, pk warband heeft ze afgeschaft :(

Verder mis ik het stukje over warband fc.
Ah, dat ga ik morgen eventjes uitzoeken dan, ga zo naar de bios. :P Verder gebruik ik altijd warband pk of pk warband en in een van die twee is altijd wel plek dus warband fc was niet nodig erbij te vermelden leek me.
Ben nu warbands aan het doen en cape is nog steeds geldig?

Toegevoegd na 2 minuten:
Justin schreef: Zeer mooie guide ik doe nu zelf ook al warbands elke dag sinds de release ervan!

Verder heb ik nog wat tips voor als je naar de camps gaat om te looten:

- Als je een pack yak kan summonen, kan je deze aan het begin van de warband vullen met sharks of rocktails en in je inventory hoef je dan verder geen food. Stel je word nu aangevallen doe je ''Take BoB'' en je hebt een full inventory met food.

- Ook is het handig om pack yak scrolls mee te nemen, zoals je weet is de wand ffa, stel je zou de wand pken kan je hem heel gemakkelijk banken met je yak.

- Ga je puur voor de wands? Zet dan voor je begint momentum aan, zodra iemand de wand krijgt en jij attackt je eerste hit met momentum doe je al in ieder geval meer schade dan zonder momentum vervolgens zou ik meteen ''Binding Shot'' gebruiken waardoor de wand carrier geen kans heeft om prayer aan te zetten.

- Ook nog een tip voor als je de wand krijgt, zet een prayer potion of flask, freedom en protect item in je ability bar zodra je de wand krijgt direct een prayer potion drinken en ALS je meteen al gestunt bent dus snel freedom > protect item.

Hopelijk heb je wat aan mijn tips.
Voor de rest mooie guide!
Bedankt, ga ze er straks bijzetten!

Toegevoegd na 46 minuten:

Alles weer up to date lijkt me. :)
Afbeelding
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Job »

Justin schreef: Zeer mooie guide ik doe nu zelf ook al warbands elke dag sinds de release ervan!

Verder heb ik nog wat tips voor als je naar de camps gaat om te looten:

- Als je een pack yak kan summonen, kan je deze aan het begin van de warband vullen met sharks of rocktails en in je inventory hoef je dan verder geen food. Stel je word nu aangevallen doe je ''Take BoB'' en je hebt een full inventory met food.

- Ook is het handig om pack yak scrolls mee te nemen, zoals je weet is de wand ffa, stel je zou de wand pken kan je hem heel gemakkelijk banken met je yak.

- Ga je puur voor de wands? Zet dan voor je begint momentum aan, zodra iemand de wand krijgt en jij attackt je eerste hit met momentum doe je al in ieder geval meer schade dan zonder momentum vervolgens zou ik meteen ''Binding Shot'' gebruiken waardoor de wand carrier geen kans heeft om prayer aan te zetten.

- Ook nog een tip voor als je de wand krijgt, zet een prayer potion of flask, freedom en protect item in je ability bar zodra je de wand krijgt direct een prayer potion drinken en ALS je meteen al gestunt bent dus snel freedom > protect item.

Hopelijk heb je wat aan mijn tips.
Voor de rest mooie guide!
Wand kan je toch niet banken?
OT. Mooie guide :D.
Thx J0rn.
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Aaron »

Geen idee Job, kan iemand dat confirmen? :) :)
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Lars »

Mooie guide maar niet echt informatie die ik nog niet wist. 9/10 je krijgt een 10 als je me weet te verassen met wat leuke dingen :P
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Aaron »

larsjero schreef: Mooie guide maar niet echt informatie die ik nog niet wist. 9/10 je krijgt een 10 als je me weet te verassen met wat leuke dingen :P
Het is ook meer voor mensen die het nog nooit gedaan hebben eigenlijk. :P
Afbeelding
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Eend »

Klaarblijkelijk hebben ze het alweer aangepast. Die FC's ook [-(
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Renschmov »

Zoals we inmiddels wel van je gewend zijn, een heel erg mooie en duidelijke guide :D
Afbeelding
Justin
Berichten: 38
Lid geworden op: woensdag 16 februari 2011, 15:20
Oude naam: jus-men

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Justin »

Als je een wand pked kan je hem wel banken ik heb er zelf al meer dan 20 gebankt met m'n yak, als je hem krijgt met looten dan kan het niet.
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Aaron »

Renschmov schreef: Zoals we inmiddels wel van je gewend zijn, een heel erg mooie en duidelijke guide :D
Thx ^_^
Justin schreef: Als je een wand pked kan je hem wel banken ik heb er zelf al meer dan 20 gebankt met m'n yak, als je hem krijgt met looten dan kan het niet.
Oh, oké, bedankt. :P
Afbeelding
FireDrum
Berichten: 34
Lid geworden op: zondag 6 maart 2011, 22:05
RS: FireDrum (p2p)
Clan: Titans Revolution

Re: Wilderness Warbands

Bericht door FireDrum »

Als het goed is kan je wel uitloggen als je de wand geloot hebt. Tenminste, dat had ik vandaag gedaan 8-)
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Wilderness Warbands

Bericht door Kev »

inb4gotm
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Plaats reactie