~~ Pest Control ~~

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Thedrummaste
Berichten: 853
Lid geworden op: donderdag 29 maart 2007, 19:43
RS: Drummaster (p2p)

~~ Pest Control ~~

Bericht door Thedrummaste »

Pest Control

Inhoud:
1.1 Wat is pest control??
1.2 Eisen
1.3 Waar is pest control??
1.4 Armour
1.5 Tactiek
1.6 Tips en Tricks

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.1 Wat is pest control??

Pest control is een minigame waarin je nar een eiland word gebracht om daar dan te vechten tegen monsters van een andere „planeet“. Door de portalen aan te vallen kunnen er minder en als de portal kapot is zelfs geen monsters meer uit de portalen komen.

1.2 De eisen

Bij pest control is er maar 1 eis: een combat level van 40+ om het spel te kunnen spelen.

1.3 Waar is pest control??

Pest control is een minigame op het eiland van de void knights. Dit eiland ligt onder Ape Atoll. Je kunt er komen via port sarim hier staat een boot waarmee je GRATIS naar de Void Lnights Outpost kunt komen:
zie kaart….

Afbeelding

Daar aangekomen…. Ga je naar 1 van de boten.
De rechter is voor combat 40+,
de middelste voor combat 70+ en
de linker voor combat 100+.

Afbeelding


1.4 Armour

hier de verschillende armours die je het beste kan dragon voor Pest Control:

vanaf combat 40
Afbeelding

vanaf combat 50
Afbeelding

vanaf combat 60
Afbeelding

vanaf combat 70+
Afbeelding

voor de rijke mensen onder ons :D
Afbeelding


1.5 Tactiek

Ga naar 1 van de Pest Control worlds die runescape aangeeft als je world select doet. Deze werelden zijn: world 144, world 115 en world 53. (World 144 en 53 zijn nederlandse worlds dus leuker, omdat je daar wat meer kunt praten)
Als je op het eiland van de Void Knights komt ga je zo snel mogelijk naar de boot waar je in wilt (ligt aan je combat). Als je met de boot in het spel komt moet je beslist hebben wat je wil gaan doen:
-- wil ik de beesten gaan killen
-- wil ik de portals aanvallen
-- wil ik de void knight gaan beschermen
als je hebt besloten wat je gaat doen kun je beginnen.


1.6 Tips en Tricks

bij Pest Control zijn er natuurlijk ook snellere manieren om xp of pest points te krijgen. Hier een paar tips:

Tip 1: ga naar 1 van de Pest Control werelde, omdat het daar vaak het drukste is en er de beste spelers zijn die jou kunnen helpen om te winnen.

Tip 2: probeer in een Pest Control „clan“ te komen. ikzelf heb ontdekt dat er een paar „Pest Control Clans“ zijn (een groepje mensen van hetzelfde combat level ongeveer die met z‘n allen pest control doen om zo meer en sneller te kunnen winnen). De „clan“ die ik weet is die van pk clan90 dit is een „clan“ voor lvl 90+ ers. Hier worden dan ook geen mensen lager dan 90 verwacht, en als die er zijn word ervoor gezorgd dat die weg gaan (behalve 70+ ers of 80+ ers die een hoog strenght of mage of range level hebben). Als je in hun chat gaat kun je vinden in welke wereld ze bezig zijn.

Tip 3: als je een portal gaat aanvallen, val dan eerst de spinners aan, omdat die de portals weer healen (levens geven).

Tip 4: neem verschillende wapens mee. ikzelf neem vaak een dragon b-axe om bij het begin van het spel de special daarvan te doen zodat ik een strenght bonus heb. Een poisoned wapen is ook erg handig om de beesten makkelijker te killen door de poison, en ik neem daarnaast ook nog een whip, of een ander wapen dat een goede str bonus geeft mee. (dharoks great-axe)

Tip 5: wacht met het inwisselen van je punten tot je er 100 hebt, want dan krijg je een bonus op je totale xp die je ontvangt.

Tip 6: Have Fun!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was mijn guide over Pest Control.
:bier: Rate 1/10…… en tips zijn altijd welkom :bier:

Tot ziens en veel plezier als je Pest Control gaat doen!!!
Laatst gewijzigd door Thedrummaste op vrijdag 7 december 2007, 16:45, 4 keer totaal gewijzigd.
red9999
Berichten: 100
Lid geworden op: maandag 26 november 2007, 14:23

Re: ~~ Pest Control ~~

Bericht door red9999 »

Leuke pest control guide.
Ik ben er ook vaak te vinden.
Gestopt met runescape.
Gebruikersavatar
Ns redfire2
Berichten: 234
Lid geworden op: dinsdag 20 november 2007, 14:59

Re: ~~ Pest Control ~~

Bericht door Ns redfire2 »

Mooie guide maar maak het lettertype niet zwart of dat blauw in het begin, is super irritant om te kunne lezen
Tijdelijk geen member meer, fletching moet ff wachten =/
Afbeelding<<< Tyvm Jimlucs1
Thedrummaste
Berichten: 853
Lid geworden op: donderdag 29 maart 2007, 19:43
RS: Drummaster (p2p)

Re: ~~ Pest Control ~~

Bericht door Thedrummaste »

Ns redfire schreef:Mooie guide maar maak het lettertype niet zwart of dat blauw in het begin, is super irritant om te kunne lezen
aangepast... kunnen jullie ook cijfers erbij sgrijven?? ben wel benieuwd :shock:
Gast

Re: ~~ Pest Control ~~

Bericht door Gast »

Verwijderd
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: ~~ Pest Control ~~

Bericht door SiM0` »

8/10 hij is mooi en duidelijk nu ga ik het ook doen denk ik :D :D
Afbeelding
gori345
Berichten: 404
Lid geworden op: zondag 29 juli 2007, 12:24
Clan: -

Re: ~~ Pest Control ~~

Bericht door gori345 »

nice guild 8.5/10.
maar ik vind je armou van 70+ al voor de rijken onder ons. :roll: want , full dharock + d boots is 2,8mil en voor 70+ whip=1.2 mil , d legs = 1.4 (geloof ik) en dit is samen al 2,6 mil :mrgreen:
Thedrummaste
Berichten: 853
Lid geworden op: donderdag 29 maart 2007, 19:43
RS: Drummaster (p2p)

Re: ~~ Pest Control ~~

Bericht door Thedrummaste »

gori345 schreef:nice guild 8.5/10.
maar ik vind je armou van 70+ al voor de rijken onder ons. :roll: want , full dharock + d boots is 2,8mil en voor 70+ whip=1.2 mil , d legs = 1.4 (geloof ik) en dit is samen al 2,6 mil :mrgreen:

daar heb je wel gelijk in ja... ik maak nog wel ff een plaatje van Armour voor de mensen die niet veel geld hebben... (die zie je wel versgijnen) :D
Coolgast67
Berichten: 2707
Lid geworden op: zondag 3 juni 2007, 16:32

Re: ~~ Pest Control ~~

Bericht door Coolgast67 »

DIT is een goeie pest control guide! die andere kan er nog wat van leren :P :P
Lunatipper sinds 3 Juni 2007
Lunagangster sinds 6 Maart 2008
Sinds 5 december 2009 99% gestopt met RS, LTF en Lunagang funclan
Plaats reactie