Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ru ben ik »

Moneymaking door middel van de pvp trick!


1) Inleiding.

Iedereen heeft er weleens van gehoord; De pvp trick, mensen verdienen er bakken geld aan, je ziet een topic ( :mrgreen: ) en denkt: Dat wil ik ook!
Nou, daar is deze guide voor gemaakt.
Zodat je een beetje kunt inschatten wat voor drops je gaat krijgen, heb ik hier alvast naar mijn slechtste en mijn beste drop gelinkt.

2) Inhoud.

1) Inleiding.
2) Inhoud.
3) Wat neem je mee?
4) De hotspots in kaart.
5) Het opbouwen van rating.
6) 'Friendly fire'.
6.1) Snowballfights.
6.2) Flowerfights.
7) Skills trainen in een hotspot.
8) Het gebruiken van je rating.
9) Slot.

3) Wat neem je mee?

Afbeelding

76k coins om de rating te krijgen, als je minder bij dan 75k verliest krijg je geen pvp rating, en coins protecten op zichzelf, dus je houdt nooit meer dan 3 coins bij je, in principe zou je dus ook 75003 coins mee kunnen nemen.

Wat food om eventuele aanvallen te overleven en om veilig te kunnen teleporten of in een veilig gebied te kunnen komen zonder dood te gaan.

Teletablet voor als je aangevallen wordt en niet kunt vluchten of de aanvaller kunt verslaan.

Als je een skill wilt trainen neem je de spullen mee die je voor die skill nodig hebt, plus deze spullen voor de pvp rating!

Toevoeging voor degenen met een echte pk-spirit: je kunt ook een wapen meenemen, je verliest dit niet als je doodgaat en je kunt, mocht je aangevallen worden, jezelf verweren.

4) De hotspots in kaart.

Omdat het heel vaak gevraagd wordt waar de hotspots nou precies zijn, heb ik hier wat kaartjes gemaakt van de 4 stukken hotspot:
  • Wilderniss, gewoon vanaf de ditch en verder naar boven, hier ga ik geen kaart van maken, dit moet duidelijk zijn.
  • Ardougne
  • Varrock
  • Falador
©Lunagang, met toestemming van Poekies.

5) Het opbouwen van rating.

We gaan proberen, met 76k cash in onze inventory, zolang mogelijk te overleven in een P2p pvp hotspot, in P2p pvp hotspots krijg je namelijk 100% rating voor elk halfuur dat je daar staat, je krijgt in een normale P2p pvp spot 50%, in een F2p pvp hotspot krijg je 50% en in een normale F2p pvp spot krijg je 25% van het totale aantal rating wat je kunt krijgen in een P2p pvp hotspot.

Je ziet dat P2p pvp hotspots het hoogste rating hebben, voor F2p zijn dit de F2p pvp hotspots, dus proberen we daar zo lang mogelijk te overleven, ik bespreek in deze guide alleen de beste P2p spots omdat ik zelf P2p ben en het dus moeilijk vind om een guide voor F2p'ers te maken.

Het doel is dus zolang mogelijk te overleven, alleen is dit vrij lastig in een hotspot, zeker zonder armour en weapon, omdat het in hotspots vaak druk is, daarom zoeken we de rustigste plekjes op om daar te kunnen staan zonder aangevallen te worden.

De enige hotspots in Pvp zijn de Wilderness, Varrock, Falador en east Ardougne.

Ik zeg niet alle plekjes, anders komen er zo een paar gemene Pk'ers op mijn privé-pvp-plekjes me storen, dus laat ik hier alleen de plekjes zien die ik nooit gebruik, maar wel gebruikt kunnen worden:
  • Wilderness:

    Geen plekken, teveel revenants, pk'ers en er is geeneen goede plek.

    Falador:
  • Op de bovenste verdieping van de Party room.
  • Bovenin wat andere huisjes.

    Ardougne:
  • Bovenin bijna alle huisjes.
  • Sommige mensen zeggen in de unicorn/monkey cage, je kunt het proberen, maar kijk uit voor rangers/mages.
Elk halfuur wat je in pvp doorbrengt (geen safezone), telt mee voor je pvp rating, 3 kwartier staan telt dus evenveel mee als een halfuur, maar als je de keer daarna 3 kwartier staat onthoudt hij het kwartier wat over was van de vorige keer en telt het dus als een uur.

6) 'Friendly fire'.

'Friendly fire' betekent schieten op vrienden, nou laten we dat maar niet gaan doen..
In deze zin betekent friendly fire dat je vrienden aanvalt met zwakke aanvallen, zoals wind strike als jullie rune dragen (dan is je magic attack laag) of met flowers/rubber chickens.

Wat is nou precies het nut hiervan?
Nou, het nut hiervan is dus, dat als je elkaar aanvalt, dat dan niemand anders je kan aanvallen (als je niet in een multi-area staat), en je hit toch niks, dus kun je gewoon lekker rustig gaan zitten en een guide lezen ofzo, terwijl je rating opbouwt.

6.1) Snowballfights.

Snowballen is het wind striken van andere mensen, dit noemen ze zo omdat de spells zoveel op sneeuwballen lijken.

Wij gaan dit dus op vrienden doen, omdat je anders waarschijnlijk terug aangevallen wordt, en dood gaat..

Roep een vriend, pak ieder een stuk of 1000 mind runes (elke 10 mind runes is 1 minuut), doe een air staff aan, en zorg dat je zo laag mogelijke magic attack bonus hebt, zodat je elkaar niet raakt.

Ga in een non-multi hotspot staan, en attack elkaar zodat anderen dat niet meer kunnen doen.

Eet wat food als je bijna dood bent en zet auto retaliate aan!

6.2) Flowerfights.

Dit is vrijwel hetzelfde als snowballs, maar hier pak je flowers, je gaat gewoon op elkaar hitten en doet rune aan omdat je dan een goede defence hebt, en flowers zoieso al slechte attack bonus geven.

7) Skills trainen in een hotspot.
©Ru_ben_ik
Er zijn maar een paar skills die je kunt trainen in de (weinige) hotspots, als je telkens bankt krijg je namelijk minder pvp rating en dus moet je een skill zoeken waarbij je niet hoeft te banken:
  • Magic, ga ergens alchen, kijk wel uit voor teleblockers en/of ancients!!
  • Fletching, ga bolts featheren of tippen, hetzelfde als bij magic.
  • Woodcutting, in Ardougne en Falador staan veel trees, er staan ook wat yew's boven Varrock castle.
  • Firemaking, dit gaat samen met woodcutting, neem gewoon een tinderbox mee.
  • Combat, zoek wat monsters op en ga ze killen, er zijn jammergenoeg zo goed als geen hoge monsters in de hotspots (behalve in de Wilderness).
  • Agility, het enige parcours waar dit kan is het Wilderness agility course.
  • Thieving, besteel chests of mensen in Ardougne, Varrock of Falador.
  • Mining, mine ores in de Wilderness.
  • Smithing, smelt je ores in het furnace bij de oostelijke ruines en smith ze op het anvil bij de westelijke ruines in de Wilderness.
  • Cooking, je kunt cooken in de Wilderness, in het Bandit camp.
  • Fishing, rechts van clan wars (Wilderness) is een fishing spot, hier vang je waarschijnlijk alleen tuna en swordfish, ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
De gevaarlijke skills zijn vetgedrukt, alles is natuurlijk gevaarlijk in pvp, maar met de vetgedrukte dingen verlies je veel geld.

Je kunt alle skills in pvp trainen, maar sommige skills niet in een hotspot, in een normale spot kan je (bijna) alles doen wat je normaal ook kunt doen, maar daar krijg je maar de helft van de pvp rating, als je dus een andere skill wilt trainen moet je het daar doen.

8) Het gebruiken van je rating.

Ja, das best, nu hebben we de rating, maar wat moeten we daar nou mee..
Nou, dit dus:

Je zoekt iemand die samen met jou wil doen en ook rating heeft, je spreekt af wie als eerst gekilled wordt, je spreekt een plaats en tijd af en niet te vergeten; de hoeveelheid kills!

Je gaat naar een bank in een hotspot en bankt.

De winnaar pakt dit:

76k cash.
Een wapen.
Eventueel een ring of wealth en/of armour.
Een teleport en food tegen pk'ers.

De verliezer pakt dit:

26k cash.
Een pouch, zodat hij hoger combat is en de winnaar meer krijgt, als je hierdoor te hoog combat wordt neem je hem niet mee.

Hierna wisselen winnaar en verliezer om, dit doe je zovaak als je wilt todat je slechte drops krijgt, hierna begin je weer met het opbouwen van nieuwe rating.

9) Slot.

Tenslotte hoop ik dat jullie hier allemaal veel geld en plezier aan verdienen en beleven en dat Jagex het niet verwijdert uit het spel.
Voor eventuele aanvullingen, pm me ingame, op het forum, of post het in dit topic, veel succes! ;)
Laatst gewijzigd door Ru ben ik op vrijdag 26 december 2008, 8:26, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
legend hit1
Berichten: 23
Lid geworden op: woensdag 5 november 2008, 17:01
Clan: HK

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door legend hit1 »

Goeie guide maar als je een halfuur in hotzone staat is er toch geen verschil tussen 30min en 1uur?
Afbeelding
Armand105
Berichten: 1174
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2006, 18:56
Clan: Teak

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Armand105 »

Is die toch eerder dan mij:(
Maar post wat goede drops die je zelf hebt? kunnen ze zien wat je hier echt mee kan verdienen!
Want als ik de trick nooit gedaan heb( heb ik natuurlijk wel) maar dan weet ik niet wat dit opbrengt..

P.S. je hebt onze spot geheimgehouden ::wub::
Je moet gewoon op de weegschaal staan en dan trekken ze er 1 kilo van af.
mattidragon2
Berichten: 231
Lid geworden op: zaterdag 20 september 2008, 10:46
Clan: 7lor !!

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door mattidragon2 »

mooie guide !! :roll:
edit : hoeveel keer achter elkaar kan je dezelfde persoon killen?? :?:
Gebruikersavatar
rokkor
Berichten: 168
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 9:12

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door rokkor »

leuke guide ik ga er een link in zetten bij ene pvp guide die ik ana het maken bij vna bij tips :D

En iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar :D
Hier staan mijn guides
In- of uitklappen •
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=112007
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=115341
Kom bij de god clan voor dat het te laat is!
Ps site is de site:http://www.freewebs.com/degodclan/index.htm
simon001
Berichten: 92
Lid geworden op: dinsdag 30 september 2008, 13:58
Clan: curse of the dragon

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door simon001 »

je zegt dat je 26k nodig hebt als je verliezer bent.
maar als je bijv een wapen met een waarde van 26k+ mee neemt en protect item doet, werkt het dan niet weer?

merry x mas. :mrgreen:
Afbeelding
Armand105
Berichten: 1174
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2006, 18:56
Clan: Teak

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Armand105 »

simon001 schreef:je zegt dat je 26k nodig hebt als je verliezer bent.
maar als je bijv een wapen met een waarde van 26k+ mee neemt en protect item doet, werkt het dan niet weer?

merry x mas. :mrgreen:
Nope, als je een wapen hebt, ik neem even Rune 2h, en je bent skulled...
Als iemand jou kilt en je hebt geen protect item, dan krijgt hij goede drop als hij 76k bij zich heeft aan items/cash.
Maar... als jij de Rune 2h beschermt met Protect item, dan krijgt hij geen goede drop.
Laatst gewijzigd door Armand105 op vrijdag 26 december 2008, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet gewoon op de weegschaal staan en dan trekken ze er 1 kilo van af.
simon001
Berichten: 92
Lid geworden op: dinsdag 30 september 2008, 13:58
Clan: curse of the dragon

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door simon001 »

het is maar een tip, maar ga niet alchen maar schiet air strikes op elkaar ;)
Afbeelding
Plibono
Berichten: 1581
Lid geworden op: donderdag 7 februari 2008, 12:10
Clan: geen
Oude naam: pl0x lover

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Plibono »

wow nice guide 9/10 :D al veel verdiend er mee? ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
rokkor
Berichten: 168
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 9:12

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door rokkor »

oja en je vergat dat je als member ook minimaal 76k moet verloiezen kijk in de update er van o.O

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar :bier: .
Hier staan mijn guides
In- of uitklappen •
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=112007
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=115341
Kom bij de god clan voor dat het te laat is!
Ps site is de site:http://www.freewebs.com/degodclan/index.htm
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ru ben ik »

Dit wordt een laaaaange post xD
Nou, ten eerste, ik moest gister weg en ik had deze guide tot zo ver klaar, dus ik denk, laat dat floweren en snowballen maar even zitten, dus daar schrijf ik vandaag een stukje over..
Ten tweede: Allemaal fijne kerstdag en een gelukkig nieuwjaar :mrgreen:
rokkor schreef:oja en je vergat dat je als member ook minimaal 76k moet verloiezen kijk in de update er van o.O

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar :bier: .
Dat staat erin..
iownuskills schreef:wow nice guide 9/10 :D al veel verdiend er mee? ;)
Druk op het oranje 'topic' in de inleiding.
simon001 schreef:het is maar een tip, maar ga niet alchen maar schiet air strikes op elkaar ;)
Ik ga vandaag een stukje schrijven over Air strikes (Snowballen) en Flowerfights.
simon001 schreef:je zegt dat je 26k nodig hebt als je verliezer bent.
maar als je bijv een wapen met een waarde van 26k+ mee neemt en protect item doet, werkt het dan niet weer?

merry x mas. :mrgreen:
Je moet minimaal 26k VERLIEZEN, en dus niet protect itemen :)
mattidragon2 schreef:mooie guide !! :roll:
edit : hoeveel keer achter elkaar kan je dezelfde persoon killen?? :?:
Ik doe altijd maximaal 4x, je kunt oneindig doorgaan, maar na 4x krijg je slechte drops meestal, of je moet heel lang in een hotspot gestaan hebben daarvoor.
armand105 schreef:Is die toch eerder dan mij:(
Maar post wat goede drops die je zelf hebt? kunnen ze zien wat je hier echt mee kan verdienen!
Want als ik de trick nooit gedaan heb( heb ik natuurlijk wel) maar dan weet ik niet wat dit opbrengt..

P.S. je hebt onze spot geheimgehouden ::wub::
Haha ik was eerder! xD
Lees die inleiding voor die drops knupp0l :p
En over dat geheimhouden van die spot, we moeten toch een privé plekje hebben he O:)


@ Eerste post, er is wel een verschil tussen een halfuur en een uur.

Voor elk halfuur dat je in hotspot staat krijg je bijv. 100 punten.
Als je dan iemand killed en je krijgt een drop van 70k raak je bijv. 30 punten kwijt.
Als je dan nog iemand killed en je krijgt een drop van 14m hoor je 600 punten kwijt te raken, maar die heb je niet, je krijgt de drop toch en je punten staan gewoon op 0, ze gaan niet de min in :)

Dus als je lang in hotspots staat kun je meer goede drops krijgen, en de kans op een écht goede drop wordt steeds groeter.
Afbeelding
Armand105
Berichten: 1174
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2006, 18:56
Clan: Teak

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Armand105 »

In- of uitklappen •
ru ben ik schreef:Dit wordt een laaaaange post xD
Nou, ten eerste, ik moest gister weg en ik had deze guide tot zo ver klaar, dus ik denk, laat dat floweren en snowballen maar even zitten, dus daar schrijf ik vandaag een stukje over..
Ten tweede: Allemaal fijne kerstdag en een gelukkig nieuwjaar :mrgreen:
rokkor schreef:oja en je vergat dat je als member ook minimaal 76k moet verloiezen kijk in de update er van o.O

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar :bier: .
Dat staat erin..
iownuskills schreef:wow nice guide 9/10 :D al veel verdiend er mee? ;)
Druk op het oranje 'topic' in de inleiding.
simon001 schreef:het is maar een tip, maar ga niet alchen maar schiet air strikes op elkaar ;)
Ik ga vandaag een stukje schrijven over Air strikes (Snowballen) en Flowerfights.
simon001 schreef:je zegt dat je 26k nodig hebt als je verliezer bent.
maar als je bijv een wapen met een waarde van 26k+ mee neemt en protect item doet, werkt het dan niet weer?

merry x mas. :mrgreen:
Je moet minimaal 26k VERLIEZEN, en dus niet protect itemen :)
mattidragon2 schreef:mooie guide !! :roll:
edit : hoeveel keer achter elkaar kan je dezelfde persoon killen?? :?:
Ik doe altijd maximaal 4x, je kunt oneindig doorgaan, maar na 4x krijg je slechte drops meestal, of je moet heel lang in een hotspot gestaan hebben daarvoor.

armand105 schreef:Is die toch eerder dan mij:(
Maar post wat goede drops die je zelf hebt? kunnen ze zien wat je hier echt mee kan verdienen!
Want als ik de trick nooit gedaan heb( heb ik natuurlijk wel) maar dan weet ik niet wat dit opbrengt..

P.S. je hebt onze spot geheimgehouden ::wub::
Haha ik was eerder! xD
Lees die inleiding voor die drops knupp0l :p
En over dat geheimhouden van die spot, we moeten toch een privé plekje hebben he O:)

In- of uitklappen •
@ Eerste post, er is wel een verschil tussen een halfuur en een uur.

Voor elk halfuur dat je in hotspot staat krijg je bijv. 100 punten.
Als je dan iemand killed en je krijgt een drop van 70k raak je bijv. 30 punten kwijt.
Als je dan nog iemand killed en je krijgt een drop van 14m hoor je 600 punten kwijt te raken, maar die heb je niet, je krijgt de drop toch en je punten staan gewoon op 0, ze gaan niet de min in :)

Dus als je lang in hotspots staat kun je meer goede drops krijgen, en de kans op een écht goede drop wordt steeds groeter.[/quote]
Bericht voor het laatst bijgewerkt door ru ben ik op vrijdag 26 december, 8:26, in het totaal 4 keer bewerkt
Pew, 4x bewerkt:( gewoon erbij gezet [-X
Je moet gewoon op de weegschaal staan en dan trekken ze er 1 kilo van af.
Masterwim1
Berichten: 5210
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
RS: Wim1 (p2p)
Clan: The Nexicans

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Masterwim1 »

Mooie guide! :P Maar helpt het ook niet om skulled te zijn?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Bl4meTruth
Berichten: 247
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 23:56
Oude naam: l0l 0wn3d15

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Bl4meTruth »

je zegt:
De winnaar pakt dit:

76k cash.
Een wapen.
Eventueel een ring of wealth en/of armour.
Een teleport en food tegen pk'ers.

De verliezer pakt dit:

26k cash.
Een pouch, zodat hij hoger combat is en de winnaar meer krijgt, als je hierdoor te hoog combat wordt neem je hem niet mee.

de verliezer is degene die dood moet gaan ?

en wat bedoel je met een pouch?
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ru ben ik »

l0l 0wn3d15 schreef:je zegt:
De winnaar pakt dit:

76k cash.
Een wapen.
Eventueel een ring of wealth en/of armour.
Een teleport en food tegen pk'ers.

De verliezer pakt dit:

26k cash.
Een pouch, zodat hij hoger combat is en de winnaar meer krijgt, als je hierdoor te hoog combat wordt neem je hem niet mee.

de verliezer is degene die dood moet gaan ?

en wat bedoel je met een pouch?
De verliezer is inderdaad degene die dood moet gaan.
Een pouch is een pouch van summoning, met een dier erin..
Afbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ruben Jb »

Coooooooooooooooole guide! :D :shock:
Ik wil het echt gaan proberen met iemand!
Waarom rate bijna niemand deze guide?

10/10 w000t!
Heey Im Back
Berichten: 10001
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 18:27
RS: Heey Im Back (OSRS)
Clan: <3

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Heey Im Back »

Waarom moet het slachtoffer maar 26k meenemen en de moordenaar 76k.:p
Afbeelding
Gebruikersavatar
loic the kin
Berichten: 1569
Lid geworden op: donderdag 29 maart 2007, 7:45

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door loic the kin »

wie wilt er pvp trick met me doen ik ben cb 101+6 dus met een pouch kan ik 107 zijn =)
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ru ben ik »

Heey Im Back schreef:Waarom moet het slachtoffer maar 26k meenemen en de moordenaar 76k.:p
Omdat dat voor allebei het beste is :p
Afbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ruben Jb »

loic the kin schreef:wie wilt er pvp trick met me doen ik ben cb 101+6 dus met een pouch kan ik 107 zijn =)
Ik wel :) Ik ben combat 91+7
Of is dat te laag :(

Ruben.jb

Toegevoegd na 1 uur en 46 minuten:

Jij raad aan om niet veel vaker dan 4x dezelfde persoon te doden anders worden de drops minder.
Moet het ongeveer zo zoals ik het zeg:

Ik en iemand anders gaan in een hotspot in P2P PvP een half uur staan en ik begin met me vriend te doden voor de 1e keer.
Als hij dood is gaat hij gelijk weer naar mij toe en dood ik hem nog een keer. netzolang tot ik hem 4x heb geownd.

Nu gaan we het andersom doen maar moeten wij dan weer een half uur w8ten voor rating van me vriend omdat hij nu mij gaat ownen of is hij zijn rating niet kwijt als hij dood gaat?

Graag antwoord :)
Ruben.jb
Plaats reactie